За запазване на българската идентичност и традиции в образователната система

Quoted post


Гост

#33

2015-11-30 17:20

Аз съм български учител. Но преди да съм учител, аз съм гражданин. Аз съм българка! Аз принадлежа с гордост към българския народ - не към някаква си фолклорна общност, не към някакво си гражданско общество и други подобни дивотии. В училище искаха от нас да изразим становище, професионално аргументирано. Това, което исках да се напише в него, прозвуча в ушите на някои като назадничаво, като прът в колелата на промените и т.н. Затова тук като гражданин изразявам истинската си и искрена позиция, зад която заставам твърдо и непреклонно. Подписвам се под всяка своя дума! Мога и да не бъда учител, но не мога да се отрека от българския си корен! Не мога да се откажа да съм българка и да принадлежа към българския народ! Песента за Балканджи Йово ще я прочета на децата си, независимо от всичко. Дори ще я разучим като песен. И тъй като в момента текат проверки в нашето училище, щом ми дойдат онези на урок, ще започна урока си именно с тази песен! Можете да не се съмнявате! Да се пукат душманите на България!

Отговори


Гост

#36 Re:

2015-11-30 17:36:21

#33: -  

  "Не мога да се откажа да съм българка и да принадлежа към българския народ! Песента за Балканджи Йово ще я прочета на децата си, независимо от всичко. Дори ще я разучим като песен. И тъй като в момента текат проверки в нашето училище, щом ми дойдат онези на урок, ще започна урока си именно с тази песен! Можете да не се съмнявате! Да се пукат душманите на България!"

Кой точно иска да се отказвате от това, че сте българка? 

Или на Вас просто така Ви се струва. Скучно Ви е и си търсите начин за забавление. Привиждат Ви се врагове народни май.


Гост

#54 Re:

2015-12-19 19:29:07

#33: -