За запазване на българската идентичност и традиции в образователната система


Гост

#26

2015-11-29 22:00

Защото съм българка!

Гост

#27

2015-11-30 07:07

Калпав, лобистки закон - калпави, лобистки Програми. Вън НПО-тата от Образованието!


Гост

#28

2015-11-30 09:07

Подкрепям!

Гост

#29

2015-11-30 11:57

Защото ми омръзна да гледам и чета как определени кръгове отцеубийци се опитват да заличат българското .

Гост

#30

2015-11-30 12:43

Радвам се, че сте я подготвили. Желая успех.

Гост

#31

2015-11-30 13:53

За да не изчезнем като нация и дух. Мултикултуризма да си го наврат в ......

Гост

#32

2015-11-30 15:37

Защото не позволявам да опозоряват, изтриват и променят народната памет - нито моята,нито твоята, още по -малко тази на децата ни! Защото много ни стана! Защото България вън от ЕС и НАТО!

Гост

#33

2015-11-30 17:20

Аз съм български учител. Но преди да съм учител, аз съм гражданин. Аз съм българка! Аз принадлежа с гордост към българския народ - не към някаква си фолклорна общност, не към някакво си гражданско общество и други подобни дивотии. В училище искаха от нас да изразим становище, професионално аргументирано. Това, което исках да се напише в него, прозвуча в ушите на някои като назадничаво, като прът в колелата на промените и т.н. Затова тук като гражданин изразявам истинската си и искрена позиция, зад която заставам твърдо и непреклонно. Подписвам се под всяка своя дума! Мога и да не бъда учител, но не мога да се отрека от българския си корен! Не мога да се откажа да съм българка и да принадлежа към българския народ! Песента за Балканджи Йово ще я прочета на децата си, независимо от всичко. Дори ще я разучим като песен. И тъй като в момента текат проверки в нашето училище, щом ми дойдат онези на урок, ще започна урока си именно с тази песен! Можете да не се съмнявате! Да се пукат душманите на България!


Гост

#34

2015-11-30 17:31

Вие май искате да ни върнете в 19-ти век? Ами няма да стане! Върнете се там сами!


Гост

#35 Re: