Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#202

Да се направят промени в частта за не хуманното отношение към животните и да започнат да се прилагат тези закони, а не да се търси решение чрез промени касаещи хората, които обичат животните.

Паола Василева (София, 2019-07-04)

#206

Застрашавам живота на кучето си при използването на намордник в горещите дни.

Юлиана Петрова (София, 2019-07-04)

#210

Законът е абсурдно измислен и не цели адекватна промяна, а проста политическа реклама.

Мила Стоянова (София, 2019-07-04)

#211

Подписвам защото намордници трябва да се поставят само на агресивните кучета (или агресивни породи, както в някои европейски страни).

Красимир Минчев (Шумен, 2019-07-04)

#212

Напълно съм съгласна с изложеното!

Galina Hristova (Радомир, 2019-07-04)

#222

Подписвам, защото е животозастрашаващо. Не е редно некомпетентни хора да се изказват!!!!!! Не чух за проверка по селата за "домашните" кучета в дворовете които с един скок прескачат оградата и нападат!!! Там е агресията и в бездомните кучета!!!

Вероника Маркова (София, 2019-07-04)

#225

Подписвам, защото този закон е поредната глупост. Базиран на поредната медийна "сензация". Тъп. Като създателите му.

Красимир Димитров (Софияч, 2019-07-04)

#229

Този закон застрашава живота на кучето ми както и моя

Дочка Кесова (Бургас, 2019-07-04)

#232

Смятам, че това е абсолютен абсурд, който застрашава домашните ни любимци. Абсурд е на кучета над 5 кг да се слага намордник, а тези под 5? Те сигурно не хапят или? И това, че дадено куче е нападнало не означава, че всички кучета биха го направили!! Смятам, че след като едно куче е нападнало, значи е било застрашено от нещо и е искало да се защити! Ей така, защото му е скимнало няма да го направи! Аз съм твърдо против този смешен закон! И така, като наблюдавам, тези хората които са го измислили и на тях им трябва намордник, ама се разхождат без! Когато те си сложат и аз ще сложа на кучето си! :)

Полина Георгиева (София, 2019-07-04)

#237

Съм против наморниците на кучета, които не проявяват агресия към хора и животни

Лиляна Тръпчева (София , 2019-07-04)

#240

не съм съгласен с слагането на намордник, ако всички кучета са на повод няма да има никъкви проблеми! освен това няма достатъчно обособени места за свободно пускане на кучета !

даниел спасов (София, 2019-07-04)

#241

Подписвам се, защото намордниците са само за определен тип агресивни кучета. На останалите само ще навредят.

Даниела Йосифова (София, 2019-07-04)

#256

Смятам, че намордниците не бива да бъдат задължителни, тъй като са опасни, особено в горещите месеци. Да, нужно е да има някакъв контрол, но е редно да има повече алтернативи за свободно разхождане на кучета, като например оградени пространства във всеки квартал.

Давид Василиев (София, 2019-07-04)

#257

Защото имам куче и знам, че наморниците в топлите дни пречат на кучето ми да си отвори устата широко и да се охлажда. Когато едно 50кг куче ви скочи отгоре дори и с наморник, пак ще ви нарани. А има и малки породи до 5кг, които са много агресивни, тяхното ухапване може да нарани също... закона е тотално недообмислен и със сигурност не е имало консулрация с ветеринарни специалисти преди да се обяви на 40 градуса да ходят с наморници навсякъде...

Татяна Лалова (София, 2019-07-04)

#261

Подписвам, защото е нелепо:
1) Всички големи породи да бъдат поставяни под общ знаменател.
2) Защото малките породи (под 5кг.) при неправилно отглеждане стават агресивни и също биха могли да причинят от лека до средна телесна повреда. Ако ще има задължителни намордници и поводи - то нека е са всички.
3) Нелепо е, защото общината не осигурява достатъчно място, където да можем да разхождаме кучетата си свободно. В една клетка 5 на 5, като влязат 15 кучета по 30+ кг, нито могат да тичат спокойно, нито да си играят. Дори не са осигурили наличието на торбички около загражденията, възможността за съд с вода - нищо, всичко си осигуряваме ние собствениците. Изискванията към нас са много, а насреща не получаваме нищо.
4) Нелепо е, защото тези мерки не са съгласувани със специалисти по ветеринарна медицина, а очевидно намордниците през лятото биха застрашили живота на любимците ни.

Мариета Ставрева (София, 2019-07-04)

#268

Промените са абсолютно необмислени, изсмукани набързо от пръстите на хора, които си нямат никаква представа що е то домашен любимец. В тази държава най-лесно е всичко да бъде поставено под общ знаменател, без никаква мисъл, без опит за разбиране и без желание наистина нещо да се промени към по-добро...

Елеонора Горчова (София, 2019-07-04)

#274

Защото имам 35 кг куче, истински ангел и което всички 5 кг кучета нападат!

Лариса Любомирова (София, 2019-07-04)

#278

Не съм съгласен с това че трябва моето куче порода голдън да се разхожда задължително с наморник....за ппвод ок...но за наморник против

Петко Тилев (Поморие, 2019-07-04)

#283

Защото считам подобни решения за неефективни и обидни.

Филип Иванов (София, 2019-07-04)

#285

Подписвам, защото законодателството е абсурдно.

Йоана Дякова (София, 2019-07-04)

#287

Не е редно животните да страдат. Редно е да бъдат наказвани безотговорни стопани а не куче да не може да диша в горещините, заради скапано написан закон!

Любомир Андреев (София, 2019-07-04)

#289

Подписвам, защото този закон е пълна глупост и с него управляващите за пореден път показват колко са некомпетентни!

Йордан Календеров (София, 2019-07-04)

#294

Кокер с намордник на разходка? Това ще го убие през лятото!

Донка Дрчева (Нова Загора, 2019-07-04)

#295

Готвените промени са неуместни и безумни

Маргарита Вълкова (Старата Загора , 2019-07-04)

#297

Крайно време е да се сложи край на безумните закони.

Калин Цончев (София, 2019-07-04)

#302

Защото моето кавалерче е най-милото куче и не заслужава наморник!

Мария Бакърджиева (София, 2019-07-04)

#304

Подписвам, защото теглото и големината на кучето не е гаранция за агресивност.

Дияна Георгиева (Разград, 2019-07-04)

#308

Не просто идиоти, но и убийци!

Марта Георгиева (София, 2019-07-04)

#310

Съм против промените в закона и не желая кучето ми да се движи с наморник

Лилия Соколова (София, 2019-07-04)

#311

Предложените промени са незаконносъобразни и противоречат на международните конвенции и условията в държавата

Мария Занева (София, 2019-07-04)

#327

Слагането на наморник в горещини те е равно на топлинен удар за кучето.

Димитър Борисов (София, 2019-07-04)

#329

Слагането на намордник на вече порастнали кучета види до стресиране на животните и отключване на неадекватно поведение. И защо е нужен такъв акт при доказано дружелюбни животни?!
Необходим е адекватен закон по отношение на безотговорните стопани на кучета,а не измислени мерки,наказващи само и единствено кучетата.
Това е просто едно измиване на ръцете на власт-имащите и начин за събиране на пари. Евтин популизъм.

Margarita Momcheva (София, 2019-07-04)

#330

Защото смятам, че всяко живо същество има своите права за нормален живот!

Валентина Сучева (Бургас, 2019-07-04)

#331

Промените биха навредили,както на живота така и на здравето на "домашните кучета".

Gergana Stefanova (Стара Загора, 2019-07-04)

#343

Няма да допусна кучето ми да пострада заради недообмислен и гаврещ се закон.

Вилма Енчева (София , 2019-07-04)

#348

подписвам закщото това епордено популистко и напълно лишено от логика действие. Недопустимо еда се примета мерки, които няма да доведат до нищо освен до странаие на животните. Исинските проблеми и мерки са другаде и те се знаят от властимащите.

Яна Грозева (София, 2019-07-04)

#350

Тези, които искат такъв закон нямат кучета, нито емпатия. Нека вземат знание и пример от други държави в ЕС по теми, за които не знаят! Всичко Мара втасала, погрижила се за бездомните и тормозените животинки, та стигнала до намордниците!

Алина Ангелова (София, 2019-07-04)

#351

Мерките които се вземат са направени едностранно с цел не възпитание а ограбване и стимулиране бездействието на номенклатурата.
1. Години наред нищо не се прави с бездомните кучета освен да ги скопяват и убиват. Няма контрол няма приюти.
2. Не се строят съоръжения за кучетата като площадки места за разхождане, място за привързване пред магазини и т.н. Съществуващите съоръжения веднъж построени не се поддържат никога и не се разширяват според нуждите.
3. Къде са глобиде за тази голяма немърливост и нехайство от страна на съответните органи при това персонално? Къде са проверките по съоръжения и дали кучетата са регистрирани с чип?
Къде са улесненията за хората с домашни любимци? Къде е възможността за сигнали и обратна връзка? При сигнал от граждани защо не се отива своевременно на проверка?
4. След като това е изпълнено могат да се вдигат глобите но към всички и собственици и чиновници.
5. И като се измислят причини за глоби да се мисли добре как да се помогне а не как да се граби и потиска, не зависимо дали е в този случай или въобще.

Николай Кепенеров (Варна, 2019-07-04)

#356

Смятам, че тези промени са абсолютно неадекватни и безсмислени. Отглеждането на животни и в частност кучета в България има много проблеми за решаване - от задължителната кастрация, чипиране и регистриране на домашни и дворни кучета, през абсолютното ограничаване на безразборно развъждане от всеки с регистриран стопански обект, та до измисляне на работеща стратегия за обгрижване и задомяване на вече бездомните кучета. Липсва всякакъв контрол над хората, които имат домашни любимци, да не говорим че годишния данък (24 лв. за куче от 30 кг) е смешен. Тези промени са тотален опит да се замажат очите на хората.

Десислава Боева (София, 2019-07-04)

#357

Защото има куче, което не е агресивно. Защото имам куче, което обича децата повече от всичко. Защото имам куче, което искам да отгледам до старостта му, а не да спасявам през летните морни дни от задушаване!

Dessislava Mircheva (София, 2019-07-04)

#358

Имам куче и е важно за мен

Kirilka Todorova (София, 2019-07-04)

#359

Намордника застрашава живота на кучетата !

Елена Николаева (Варна, 2019-07-04)

#362

При положение, че кучето е на повод, няма нужда от намордник!

христина иванова (варна, 2019-07-04)

#369

това е безумие, писано от хора с никакви познания в областта.

Perunika Kolarova (София, 2019-07-04)

#371

Имам домашен любимец! И съм твърдо против ЗАСТРАШАВАНЕТО НА ЖИВОТА и ЗДРАВЕТО МУ!

Соня Сотирова (София , 2019-07-04)

#375

Кучето е член на семейството!! Все едно да сложиш наморник на детето ди, защото много говори😢

Silvia Vasileva (София, 2019-07-04)

#381

Абсолютна недомислица!

Янислава Монева (София, 2019-07-04)

#382

Френският булдог няма как да оцелее с наморник. Всички кучета, който си имат стопани се обучават...

Nuray Veli (София , 2019-07-04)

#385

Подписвам ,защото ми писна от недообмислени закони и правила без предоставена алтернатива. Имам куче от едра порода,което никога не е проявявало агресия към никой и нищо. Питам,ако бъде нападнат от бездомно куче( БЕЗ НАМОРДНИК),как ще се защити ? Имаме в близост обособена кучешка алея,която е в парк вечно пълен с деца,които играят и на тази алея.

Нели Кирилова (София, 2019-07-04)

#386

Съм пряко засегната от този безмозъчен закон

Радослава Войкова (софия, 2019-07-04)

#387

Стопаните трябва да полагат грижи и да възпитават своите любимци. Приемането на този закон няма да научи стопаните как да се грижат за животните и как да ги обучат да слушат. Кучетата не са агресивни ако не им покажеш как да бъдат такива. Проблема, е че хората спряха да възпитават децата си, камо ли кучетата.

Илияна Георгиева (София, 2019-07-04)

#389

Подписвам, защото:

1) Е нелепо, всички големи породи да бъдат поставяни под общ знаменател.

2) Защото не разбирам, на какво основание се слага етикет "агресивно"/"зло" куче? Как ще се направи преценката дали едно куче е зло? Питбулите, доберманите, кане корсотата, доготата - всички тези породи са прекрасни. Безхаберието на хората ги озлобява. Лош стопанин = лошо куче.

3) Защото не ми е ясно, кой ще осигури защитата на моето куче, което е на повод с намордник, ако все пак е останал един единствен безотговорен човек, пуснал агресивното си куче на свободна разходка, което решава, че трябва да се бие с моето? Единственото средство за защита на едно куче са неговите уста и зъби.

4) Не ми е ясно кой ще сложи намордници на бездомните кучета, които никак не са малко?

5) Защото малките породи (под 5кг.) при неправилно отглеждане стават агресивни и също биха могли да причинят от лека до средна телесна повреда. Ако ще има задължителни намордници и поводи - то нека е са всички.

6) Нелепо е, защото общината не осигурява достатъчно място, където да можем да разхождаме кучетата си свободно. В една клетка 5 на 5, като влязат 15 кучета по 30+ кг, нито могат да тичат спокойно, нито да си играят. Дори не са осигурили наличието на торбички около загражденията, възможността за съд с вода - нищо, всичко си осигуряваме ние собствениците. Изискванията към нас са много, а в замяна не получаваме нищо.

7) Нелепо е, защото тези мерки не са съгласувани със специалисти по ветеринарна медицина, а очевидно намордниците през лятото биха застрашили живота на любимците ни.

Десислава Рангелова (Видин, 2019-07-04)

#390

Подписвам защото за пореден път малоумниците не решават проблеми а ги задълбочават още повече основанието им е ясно: така е по-лесно и доходоносно но не и за обикновения гражданин.

Pavel Krastev (София, 2019-07-04)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...