Против проект на Постановление за изменение на Наредбата за финансирането на институциите в системата на предучилищното и училищното образование за увеличаване на броя на децата в групите

Коментари

#804

Броят на децата в една група в детските заведения не трябва да се увеличават за добро физическо и психическо състояние на децата и на учителите.

(Добрич, 2019-03-16)

#805

Подкрепям напълно, една от потърпевшата

(Стара Загора, 2019-03-16)

#806

За мен и 25 деца са много в група с 1 г-жа на смяна и лелка, затова има агресия в градините!

(Силистра , 2019-03-16)

#807

Подкрепям написаното по-горе!

(Перник , 2019-03-16)

#809

Подписвам, защото в район Триадица, в който живея, има дългосрочна липса на достатъчно места в ясли и детски градини.

(София, 2019-03-16)

#826

Повече деца в група не е здравословно, особено в месеците, в които децата стоят само вътре. Да не говорим, че за един учител става непосилно да обърне внимание на толкова много деца и да бъде адекватен дори половин ден.

(Пловдив, 2019-03-16)

#841

Не повече от 20 деца в група!

(Бургас, 2019-03-17)

#843

Категорично съм на мнение, че ако се увеличи броя на децата в предучилищните групи ще се влоши качеството на образователната и здравословна среда.

(Хасково, 2019-03-17)

#845

Сега яслите и детските градини са пълни учителите изнемогват.... Какво остава за още бройки... Добре увеличете бройката, но да има повече учители... Поне на 5 деца по 1 учител. Така учителите ще обръщат достатъчно внимание на децата. Няма да бъдат изнервени и така няма да се стига до насилие....

(София, 2019-03-17)

#849

Защото така

(София, 2019-03-17)

#858

При сегашните условия на препълнени групи нито учителите могат да работят нормално, нито децата да се чувстват добре и да се развиват и обучават нормално.

(София, 2019-03-17)

#859

По-малко деца в група = на по-качествено образование. Повече отделено време за всяко дете... по-малко агресия......

(Козлодуй , 2019-03-17)

#863

Защото в момента работа с такъв клас,аз не съм полезна за учениците си.

(Якоруда, 2019-03-17)

#865

Подписвам,защото това е безумие да се увеличават броиките в групите. Как един учител може да се справи на днешно време с над 32 деца? Трудна работа. Да не кажа и невъзможно. Но това можеда го измисли само човек,който не работи в детска градина и в група.

(с. Нови хан, 2019-03-17)

#868

смятам, че е неприемливо вместо да се построят нови градини да се увеличава броя деца в сегашните.

(София, 2019-03-17)

#873

Подписвам защото съм учител и знам с колко деца реално може да се работи.

(Гр. Перник, 2019-03-17)

#875

Защото смятам, че колкото по-малко са децата в група, толкова по-качествено се гледат и обучават те!

(Добрич, 2019-03-17)

#877

Качеството ще се влоши.

(Перник, 2019-03-17)

#883

Съгласна с доводите

(Оряхово, 2019-03-17)

#884

Това е безумие и не е в интерес на децата!

(Ямбол, 2019-03-17)

#886

Големият брой деца в групи или класове влошава качеството на работа на учителя.

(Варна, 2019-03-17)

#887

Не желая да страдат както децата, така и служителите в ОДЗ! Неприемливо е 25, а 28 си е чиста присъда!

(София, 2019-03-17)

#888

Увеличаване на броя деца несъмненно ще влоши качеството на образователната и здравословна среда, на първо място за децата, и не на последно на възможността на педагогическите специалисти да отговарят на изискванията за качествено предучилищно образование.

(София, 2019-03-17)

#894

Увеличаване на броя деца ще влоши качеството на образователната и здравословна среда.

(Варна, 2019-03-17)

#895

Ако има повече деца в класните стаи няма да има качествено образование.Учителите няма да имат възможност да съдействат .

(София, 2019-03-17)

#898

Подписвам защото съм класен ръководител на 28 деца и срещам големи трудности, при изпълнение на служебните си задължения!

(Варна , 2019-03-17)

#899

Не желая да оказвам подкрепа към повишаването на агресията. Големите бройки в групи и паралелки доказано увеличават агресивността, породена от дискомфорт, обезличаване, липса на внимание и невъзможност за качествен педагогически и възпитателен обхват. НЕ желая детето ми да расте в такава отвратителна среда, не желая и аз да съсипвам своето собствено здраве на неблагоприятно работно място и нечовешки условия. Като родител това буди желание в мен да си грабна семейството и да напуснем страната, която ни гони всеки ден с безумията си. Като учител сърцето ми плаче за всички деца, които са подложени на това.. спрете тази деструктивна политика, моля Ви! Пощадете българските деца!
И един съвет, не се позовавайте на статистическите данни, а започнете посещения на място по градините. Ще откриете, че през учебната 2018/2019-та има места, на които са приели по 38-40 деца в група, а посещаемостта е редовно пълна...

(София, 2019-03-17)

#901

Учител съм, не желая претоварени групи.

(Асеновград, 2019-03-17)

#903

Децата изискват грижи,внимание и обич ! Когато учителят е натоварен с толкова много на брой деца индивидуалният подход го няма,грижата става друга и т.н.

(Пазарджик, 2019-03-17)

#907

Подписвам, защото е поредната безумна глупост!!!

(Дългопол, 2019-03-17)

#910

Против проект на Постановление за изменение на Наредбата за финансирането на институциите в системата на предучилищното и училищното образование за увеличаване на броя на децата в групите

(София, 2019-03-17)

#924

Броят на децата трябва да се намали, с оглед на психическото и физическото състояние, както на децата, така и на учителите. Шумът е прекалено голям и стрсиращ.

(Варна, 2019-03-17)

#926

Трябва да бъде увеличен ЕРС,променена формулата на бюджета, а не да се увелияава броя на децата, което води до влошаване на качеството на образованиее и средата.

(София, 2019-03-17)

#937

Против съм проекта на Постановление за изменение на Наредбата за финансирането на институциите в системата на предучилищното и училищното образование.

(Свиленград , 2019-03-17)

#938

Съм съгласна с исканията в петициятя

(Асеновград, 2019-03-17)

#939

Според мен един учител не може да се "клонира" и да угоди на 28 или 30 деца,който нямат желание да се научат на нищо друго освен да се бият,дори когато си до тях.За огромно съжаление не знаят за какво ходят на детска градина или училище.А когато учителя види проблемно дете ,опитвайки да помогне излиза виновен.

(София, 2019-03-17)

#941

Аз съм действащ учител и не се съгласявам с това предложение

(Червен бряг, 2019-03-17)

#944

Броят на децата в групата,не определя качеството на образованието!

(Своге, 2019-03-17)

#949

Детски учител съм и съм съгласна с горенаписаното. Ако от МОН ни демонстрират на практика дори и един ден как се възпитават и обучават много деца в ДГ, като влязат в подобна група и се справят със ситуациите по направленията - аз ще оттегля под иса си на петицията.

(Плевен, 2019-03-17)

#950

Безумно е децата да се тъпчат като животни в малки занимални и да се очаква качествено образование! Та нали всяко дете изисква ласка, любов и помощ за справяне с трудностите, които изпитва! Вредата от големия брой деца върху учителите също не е малка, само шума, които се създава може да те изнерви.

(Габрово , 2019-03-17)

#954

Работя в сферата на образованието и съм съгласна с това, че броят на децата и в момента е достатъчно висок. Нужно е да се отчитат конкретни обстоятелства като райони и населени места, да не се използват повсеместно еднакви критерии.

(Сливен, 2019-03-17)

#956

Много деца не могат да се обгрижват добре. Не е здравословно нито за дечица та, нито за учителя.

(Велико Търново , 2019-03-17)

#971

До кога за сметка на децата ни !

(Варна, 2019-03-17)

#977

Недопустимо е! Стрес, шум, невъзможност за индивидуално общуване...

(Пловдив, 2019-03-17)

#979

Съм съгласен напълно с нея

(Велико Търново, 2019-03-17)

#981

Защото е абсурдно да се увеличава бройката на децата!

(Сливен, 2019-03-17)

#983

Подписвам, защото не съм съгласна с увеличаване броя на децата в групите.

(Сливен, 2019-03-17)

#985

Защото не може да се работи качествено с деца в група ,които надхвърлят 20!

(Хасково, 2019-03-17)

#986

Не се обгрижват големи групи деца

(София, 2019-03-17)

#989

О

(София, 2019-03-17)

#992

Защото смятам, че здравословна среда и индивидуално отношение е възможно само, когато децата в групата са по- малко на брой. Иначе се изморяват и те, и учителите....

(Бургас, 2019-03-17)

#993

Процесът на обучение не е ефективен . При наличие на дете със СОП средата не е подходяща.

(Пловдив, 2019-03-17)

#1000

Подписвам, защото съм бъдещ учител, който не желае да има над 25 деца в група, в детска градина или в клас, в училище! Един учител е пълноценен, когато може да обърне специално внимание към всяко едно дете, да открие грешките при работа и да даде насоки към подобряване на дейността, но при физическа невъзможно да бъдеш при близо 40 деца едновременно се получава грешка в системата на образованието и науката. Излизат ученици, които нямат нужните умения и знания, защото критериите се понижават, точно поради причината, че няма възможност учителя да отдели нужното индивидуално време на всеки ученик или дете в детската градина.

(София, 2019-03-17)