Петиция-протест срещу одържавяването на Царските домове в България!

Коментари

#8

Частната собственост е неприкосновена.

(Пловдив, 2018-09-19)

#11

Не се сагласявам, защото е това е приватна част, неможе нещо приватно от прабаба и дедо да ти са чужди, августейша майка Принцеза Клементина Орлеанска ги е купила од хората то ес селяните със златни наполеони, индендатската служба на царя, не е сектор на правителството, ами лично на царя,откровено се работи срещу царя, също с дедо му, баща му, сега и той, вижда се една върхушка там се гаврат е един 80 старец кой толко направи за страната.

(Гевгелия, 2018-09-19)

#16

За Справедливост

(София, 2018-09-19)

#19

държа на истината за българските царе и за крадливата комунистическо-русофилска сган от 09.09.1944г. и от 10.10.1989г.

(Ямбол, 2018-09-19)

#21

Справедливостта трябва да възтържествува ! Н.В. Симеон II направи всичко за род и Родина , ние трябва да сме единни и да го подкрепим в неговата справедлива кауза .

(Бургас, 2018-09-19)

#23

Не съм монархист и не подкрепям Царската институция като такава. Но смятам, че частната собственост е неприкосновена. Смятам атаката за политическа, за да се дискредетира най-успешния управник, който България е имала в последните години.

(София, 2018-09-19)

#24

Съмъ Монархистъ Българскiй.

(Трявна, 2018-09-19)

#26

Трябва да възтържествува справедливостта! Да живее Н. В. Цар Симеон Втори! Да живее и пребъде Царство България! Амин!

(Ловеч , 2018-09-19)

#34

за да възтържествува правдата

(Хасково, 2018-09-19)

#36

Нахално одържавяване!Държавата е лош стопанин!

(София, 2018-09-19)

#38

Подписвам петицията защото съм убеден, че и царската фамилия е имала свои имоти, а не са били пролетарии, както твърди съдът.

(София, 2018-09-19)

#45

За да сме честни!

(София, 2018-09-19)

#46

Поведението на държавата в този случай е абсолютно безпринципно, не аргументирано, създава опасен прецедент и застрашава законността и необратимостта на реституцията като такава изобщо.
Пред вид пълното мълчане по законността и чистотата на всевъзможните приватизационни сделки за изминалите почти три десетилетия, действията на държавата по отношение на имотите на Царската фамилия са една противозаконна саморазправа.

(Пловдив, 2018-09-19)

#47

Подписвам защото частната собственост е неприкосновена, защото Царската фамилия е най-големият дарител в новата ни история, защото личните имоти на Н.В. ще бъдат стопанисвани цивилизовано и ще бъдат единственият музей на Третото Българско царство, защото Н.В. е най- добрият дипломат на Родината ни!

(Пловдив, 2018-09-19)

#56

Частната собственост е непрекосновенна.

(Мартен, 2018-09-19)

#57

Подписвам защото познавам истинската история и факти! А те говорят само едно! Царските имоти които Държавата иска неправомерно да присвои заради определена групичка хора без морал, които не зачитат истината. Защото и елементарно дете без значение дали разбира от политика и на коя партия принадлежи и симпатизира, може да знае ако се позаинтересова, че тези имоти са абсолютно лични частни на Българското Царско Семейство!

(София, 2018-09-19)

#59

Подписвам, защото искам справедливостта да възтържествува.

(София, 2018-09-19)

#62

Подписвам, защото см запозната с обстоятелствата при които са придобити имотите, част от документацията. Познавах свидетели на станалите събития,включая и мойте родители. Твърдо съм убедена,че те са частна собственост на Царското семейство и че воденото дело срежу наслениците е срам за българските институции.

(София, 2018-09-19)

#63

Подписвам се защото Царските имоти трябва да се стопанисват от Н.В., защото са негова собственост.

(София, 2018-09-19)

#70

Подкрепям тази инициатива!

(София, 2018-09-19)

#72

ЦАРСКИТЕ ИМИТИ са на ЦАРЯ, а не на Държавата!

(Ловеч, 2018-09-19)

#73

решението на съда е несправедливо и политически обременено, а доколко в България има правораздователна система, според която Симеон II може да бъде съден, бих предложил да погледнем към великия цар на Вавилон Хамурапи, чийто Кодекс от закони, които са първите писани закони на този свят – ок.1780 г. пр. Хр., стои доста по-прилично.

(София, 2018-09-19)

#77

Съм съгласна с позицията в петицията

(Пазарджик, 2018-09-19)

#78

I'm supporting Н.В. Цар Симеон ІІ.
I'm proud with him.
''ОТГОВОРЪТ Е В ИМЕТО - ДВОРЦИ ПРИТЕЖАВАТ САМО МОНАРСИТЕ ,ПРИ РЕПУБЛИКИТЕ НЯМА ДВОРЦИ ,КАК ТОГАВА ДВОРЕЦ МОЖЕ ДА БЪДЕ ДЪРЖАВЕН.
ДВОРЕЦЪТ ''ВРАНА'' Е НАСЛЕДСТВО OT МОНАРСИ НА Н.В. ЦАР СИМЕОН II -ЦАР НА БЪЛГАРИЯ, ДВОРЦИ РЕПУБЛИКИТЕ НЯМАТ,АКО НЕ ГИ ОТКРАДНАТ БЕЗСРАМНО!

ДЪРЖАВНИТЕ СЛУЖИТЕЛИ ПОЛУЧАВАТ ЗАПЛАТИ ОТ ДЪРЖАВАТА (ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ) ,КУПУВАТ СОБСТВЕНОСТ С ДЪРЖАВНИ ПАРИ ,ЗНАЧИ ЛИ ТОВА,ЧЕ ТЯХНАТА СОБСТВЕНОСТ Е НА ДЪРЖАВАТА БЪЛГАРИЯ ????''
Vangeliya Karadalieva

(London, 2018-09-19)

#79

Ако Царят не беше влезнал в политиката - дали някой щеше да му одържавява имотите ? Въпросът е политически !

(Велинград, 2018-09-19)

#81

Не съм съгласна с одържавяването на царските имоти!!!!

(Пловдив, 2018-09-19)

#84

Подписвам поради справедливост

(Пазарджик, 2018-09-20)

#85

Подписвам, защото намирам, че тези имоти са исторически паметници изцяло свързани със властта на царете и техния наследник цар Симеон Втори.

(Камарийо , Калифорния, 2018-09-20)

#87

Защото ме е срам, защото даването на право е избирателно и правота съобразена със законите липсва на всички нива, защото частната собственост в България не е неприкосновена, защото властва само и единствено интересчиѝството, защото етика и морал нямат никаква стоѝност-от 1944 та та до днес.

(Люцерн, 2018-09-20)

#89

по убеждение

(Созопол, 2018-09-20)

#92

Не искам да бъде подменена историята ни. Бог, Цар, Отечество!

(Бутан , 2018-09-20)

#95

Държавата, освен да опропасти Врана и да я остави да се срине, нищо друго няма да постигне. Симеон II се е заел да реставрира двореца с лични средства, за да стане музей. Ние като граждани имаме нужда от такъв музей, да покажем на себе си и света, че имаме принос в европейското културно наследство и история.

(София, 2018-09-20)

#96

Защото домовете на Н.В. Цар Симеон Втори му принадлежат и по закон, и по морал, и по дълг на българите спрямо династията.

(Ловеч, 2018-09-20)

#98

Частната собственост е свещенна. Тези имоти са на Царското семейство и са национализирани от комунистите.

(София, 2018-09-20)

#99

Смятам че имотите са на семейството на Н.В. Симеон II

(София, 2018-09-20)

#100

Частната собственост е неприкосновена. Това е основен принцип на всяка свободна и демократична държава.

(Бургас, 2018-09-20)

#105

Царските имоти логично принадлежат на Царя.

(София, 2018-09-20)

#108

Частната собственост е неприкосновена.

(Русе, 2018-09-20)

#109

Безобразно и незаконно е решението на съда. Това е просто държавна кражба.Имотите да на царското семейство

(Арнем, 2018-09-20)

#111

Държавата е отчуждила със закон частна собственост,а не своя така че те са си наследствени и са върнати с решение на конституционният съд през 19 97 г.. Това което се върши сега е потъпкване на конституцията впрочем какво добро може да се очаква от ГЕРБ пълно потъпкване на гражданските права

(Варна, 2018-09-20)

#114

Аз подписвам петицията , защото юридически съм убедена , че на Българският Цар принадлежи собствеността закупена от неговите предци и роднини . “Измамата “ интенданството на частната собственост на Царя” не би издържал никой закон в Демокрстична държава . Ако една собственостт е държавна , то тя не се национализира .

(New York City , 2018-09-20)

#115

Подписвам ,защото съм против ,повторното национализиране/одържавяване/на личнаста собственост на цсрското семейство.

(Скопие, 2018-09-20)

#116

Трябва Царят да живее спокойно в собствения си дворец!

(София, 2018-09-20)

#117

Се надявам имотите да се запазят, реставрират и станат музейни експонати, запазващи духа на епохата и историческите събития.

(София, 2018-09-20)

#120

Подписвам защото така е правилно и Фердинанд с лични средства е изградил Враня и парка към нея

(Софич, 2018-09-21)

#123

....е справедливо, важно и необходимо да се направи.

(Ямбол, 2018-09-21)

#124

Някои "другари" присвоиха Държавата ни и може би целта им е да присвоят и тези имоти. Ако тези имоти са били държавни, защо "народната власт" ги е национализирала?

(София, 2018-09-21)

#125

Не мога да приема одържавяване на частна собственост в 21-ви век, както и небоагодарното отношение на българския народ към святата царска институция!

(Бургас , 2018-09-21)

#128

Частната собственост е неприкосновена.

(Брусарци, 2018-09-21)

#129

Подписвам, защото не е законно да му отнемат личните имоти.

(Добрич , 2018-09-21)

#130

В една държава в която се правят петиции нещо
не е на ред.След като по време на демокрация защитаваме частната собственост и нямаме сигурност за нищо, трябва да се замислим за бъдещето си.На къде вървиш Българойо.-Вероятно кън Страсбург

(Варна, 2018-09-21)

#134

В името на истината и справедливостта

(София , 2018-09-22)

#135

Подписвам,защото съм убеден в необективността и тенденциозното незачитане на представените доказателства от съдебния състав.

(София, 2018-09-22)

#136

Подписвам, защото Царя притежава изконно собствеността си, като наследник на този княз и после цар, който чрез парите на принцеса Климентина/Орлеанска/ построи съвременна София и съвременна България.

(София, 2018-09-22)

#140

Частната собственост е неприкосновена.

(Плевен, 2018-09-22)

#142

Не съм съгласна с одържавяването на царските имоти мисля, че е крайно несправедливо. Симпатизирам на царското семейство и напълно го подкрепям.

(с.Исперихово, 2018-09-22)

#145

Подписвам защото имотите принадлежат на царя няма смисъл от доказване

(Горксхаимертал, 2018-09-22)

#146

Напълно съм съгласна с текста на петицията.

(София, 2018-09-22)

#147

Едно от най-големите безобразия в новейшата ни история е насочена срещу Н. В. Цар Симеон II! За кой ли път? Нима стоящите зад всички тези безсрамия са част от българския народ? Въпроси, въпроси и още въпроси...

(Уест Лафает, 2018-09-22)

#150

Има изключително много факти в подкрепа на това твърдение.

(Ботевград, 2018-09-23)

#152

Подписвам защото смятам че НВ Симеон е законен и единствен наследник на имотите си,би трябвало да се гордеем с този човек а не да го гоним от държавата му!

(София, 2018-09-23)

#157

Имотите по комунистическия указ за конфискация принадлежат на царското семейство

(София, 2018-09-23)

#159

Народът преди 60-70 години е изразявал искрена обич и уважение към суверена и не му е завиждал нито за дворците, нито за ловните резиденции. Днес (вж. социологическите анкети) е обзет от дребнава жажда за мъст заради собственото си жалко положение. Тъжна деградация. Добре би било Държавата в лицето на суетната изпълнителна и на сребролюбивата съдебна власт да прояви приличие - поне външно, дори да не им е присъщо вътрешно.

(София, 2018-09-23)

#163

Вярвам в почтеността на Негово Величество. Не мисля, че той би предявил претенции към имущество, което не е негово - достойнството му не го позволява. Считам, че направи за България изключително много в международен план и че България му дължи ако не друго, то поне дом!

(СОФИЯ, 2018-09-23)

#166

Подписвам, защото съм убедена, че имотите са на Царското семейство и както на всички, така и на тях трябва да бъдат върнати. И още нещо. Може би след време ще се разбере, че първото правителство на Н.В. Симеон II е най-успешното правителство на прехода.

(София, 2018-09-23)

#168

Подписвам петицията в името на истината и за да бъде възстановена историческата справедливост.

(София , 2018-09-23)

#170

Живеем в демократична страна и според Конституцията на Република България частната собственост е неприкосновена. Заставам срещу "обира" на НВ Цар Симеон Втори!

(Правец, 2018-09-24)

#171

В името на историческата справедливост!

(София, 2018-09-24)

#172

Защото са си негови и по право и по наследство.

(Сливен, 2018-09-24)

#177

Наследник ра въпросните имоти е Н.В. Симеон II.

(Сант Карлес Де Ла Рапита, 2018-09-24)

#178

Не мога да повярвам, че българските царе нямат средства за собствен дом. Как да повярвам, че те царете ще приемат да създават семейства в чужди къщи, финансирани от поданиците си. А това държавно жилище го измислиха комунистите, да подсигуряват свойте хора!

(Самоков, 2018-09-25)

#179

Личната собственост е неприкосновена!

(Виена, 2018-09-25)

#180

Частната собственост е непрекосновена!

(Ерфурт, 2018-09-25)

#183

Трябва да се спазва зaконностa и да има историческа спрaведливост !bg

(София , 2018-09-25)

#185

Вярвам и очаквам справедливостта да възтържествува!!!

(Варна, 2018-09-25)

#186

Истината е една!

(София, 2018-09-25)

#190

Подписвам петицията по няколко ясни причини:
- собствеността на частните имоти, принадлежащи на Цар Фердинанд I, Цар Борис III Обединител и на техните наследници за мен не подлежи на коментар, предвид документалните факти;
- решението на съда е такова, каквото е, но то подлежи на дълбок морален прочит, който навежда на мислъта за вмешателствто в работата на т.нар. "независима" съдебна власт;
- този безпрецедентен акт опетнява името и крехката репутация на страната ни в Европа, а и не само;
- отношението на политическата класа към последния български монарх, ярко проличаващо от кауса с наследствените имоти на Негово Величество Симеон Втори, показва цялостното отношение на политиците в България към държавността, уважението им към историята и възможностите им да заемат принципни и морални позиции в такива ситуации. Е, видяхме, че нямат такъв капацитет;
- по никакъв начин Цар Симеон II не е заслужил това меко казано унизително отношение от страна на цялата държава – политици, граждани, съд и т.н.;
ЗАЩОТО ТАКОВА Е МОЕТО МОРАЛНО УБЕЖДЕНИЕ!
БОГ, ЦАР, ОТЕЧЕСТВО!!!

(Plovdiv, 2018-09-25)

#193

Подписваме петицията преди всичко заради безкрайното уважение към личността на Н.В. Цар Симеон II.
Дълбоко убедена съм, че тези варварски действия от страна на съдебната власт, които са в разрез с всякакви морални и човешки ценности, са нищо повече от политически игри срещу личността и името на Царя.
Бог да пази Царя ни!

(Plovdiv, 2018-09-25)

#195

Защото НЦВ Симеон Втори,то това са неговите домове и неговото наследство.

(Пловдив, 2018-09-25)