Разделяне на АЕГ "Гео Милев" и НЕГ "Гьоте" , Бургас в отделни сгради за новата 2018- 2019 г

Коментари

#201

Подписвам, защото състоянието на сградата, класните стаи и обстановката в тях имат нужда от подобрение, а докато се стопанисват от двете гимназии едновременно не се влагат средства

(Бургас, 2018-03-25)

#202

За да бъде пълноценно обучението трябва да се разделят двете гимназии.

(Бургяс, 2018-03-25)

#208

Бивш учител в Гимназия "Гьоте", възпитаник на Английската гимназия, родител на ученик, завършил Немската - достатъчно ли е? ☺

(Бургас , 2018-03-25)

#209

Липсва пространство в гимназията за развиване на талантите.

(Бургас, 2018-03-25)

#213

Като бивш ученик напълно съм съгласен!

(Бургас , 2018-03-25)

#214

Като бивша възпитаничка на ГПНЕ "Гьоте" са ми до болка познати всички проблеми, описани в петицията. Абсурдно е по този начин да се ограничават възможностите за здравословна и модерна учебна среда на две от най-елитните гимназии в града.

(Бургас, 2018-03-25)

#220

Завърших НЕГ Гьоте,випуск 2003година и бих желал традицията да продължи,но и да се развива към по-Добро.

(Бургас, 2018-03-25)

#224

Трябва да се инвестира в образованието, една държава се определя точно според него и съдебната система.

(Бургас, 2018-03-25)

#228

Гимназиите трябва да се разделят и децата трябва да учат при нормални условия! Както навсякъде в Европа да се започва училище след 8ч.! И всеки да знае за какво отговаря, а не да се прехвърлят отговорносни!

(Бургас, 2018-03-25)

#231

Като ученик на НЕГ "Гьоте" за периода 1998 - 2003, все още помня ранното ставане и непълноценността на мен и моите съученици в следобедните часове. Помня и неприятните помещения, в които ни се налагаше да прекарваме часовете-занималня. И двете училища заслужават да имат отделни сгради за по-пълноценен учебен процес!

(София, 2018-03-25)

#254

Подписвам, защото децата заслужават нормални условия за обучение, в които да са достатъчно пълноценни и активни.

(Бургас, 2018-03-26)

#259

Подкрепям идеята.

(Карнобат, 2018-03-26)

#260

качеството на образование на децата определя бъдещето ни

(Айтос, 2018-03-26)

#262

Добре е базата на училищата да се обновява и разширява.

(Бургас, 2018-03-26)

#275

Подписвам, защото е БЕЗОБРАЗИЕ от 80-те години на миналия век, статутът на тези две училища да не е мръднал на милиметър, докато успоредно с това в Бургас се откриват нови сгради за НОВИ УЧИЛИЩА... това според мен е демонстративна арогантност, да не кажа подигравка - не само за учителите в тези две гимназии, а и за децата и за нас родителите... Училища, които заслужават достойно съществуване...

(Бургас, 2018-03-26)

#278

Подписвам, защото съм солидарна с учениците от двете гимназии и искам те да имат пълноценно развитие

(Русе, 2018-03-26)

#279

Подписвам, защото съм потърпевша на всичко изброено. Дъщеря ми учи в Немска гимназия, а на въпроса защо не се поддържа класната им стая, отговорът е, че била разпределена да се обслужва от Английска гимназия - това е пълен абсурд!

(Бургас, 2018-03-26)

#284

Напълно съм съгласна с изложеното от Вас. Моето дете е принудено да учи в такава неприветлива и занемарена среда. В малки и разбити стаи.

(Бургас, 2018-03-26)

#285

Съм съгласен с доводите и също така съм ученик на АЕГ!

(Бургас, 2018-03-26)

#293

Неудобството на учениците и също така и учителите!!!

(Бургас, 2018-03-26)

#307

Ненормално и изхабяващо нервната система и организма като цяло е започване на училище толкова рано. Отнася се за всички училища, но в ГПНЕ се случва още по-рано, а няма особен смисъл, при положение че има възможност такива големи и елитни училища да стопанисват самостоятелни сгради и да започват в нормално време едносменно обучение.

(Бургас, 2018-03-26)

#310

Смятам, че това ще бъде в удобство на учениците.

(Бургас, 2018-03-26)

#311

Дъщеря ми е завършила АЕГ.

(Бургас , 2018-03-26)

#321

Съгласна съм с предложението,защото уча в немска гимназия и мисля,че липсата на пространство ограничава учениците и на двете гимназии.

(Бургас, 2018-03-26)

#332

Това неудобство и затруднение съм го преживял лично!

(Лайпхайм , 2018-03-26)

#333

Трябва да се случи

(Бургас, 2018-03-26)

#336

Като бивша ученичка на гимназията съм убедена от опит, че проблемът може и трябва да се реши. Колкото по-скоро, толкова по-добре!

(Дортмунд, 2018-03-26)

#337

Детето ми учи в тази гимназия и сградата е много амортизирана. Децата в студените дни учиха при 8 градуса температура!!! С якета, шапки и шалове в учебните часове. Когато една сграда се стопанисва от различни училища, нито едно от двете не започва така необходимия за нормалното протичане за занятията ремонт.

(Бургас, 2018-03-26)

#349

Липса на пространство и "пренаселване" на класните стаи, ранно ставане, ограничаване продължителността на учебната дейност.

(Бургас, 2018-03-26)

#356

Синът ми учи в НЕГ и съм напълно съгласна с петицията.

(Бургас , 2018-03-26)

#360

Подписвам поради всяка една от изброените в петицията несгоди за учениците и учителите.

(Бургас , 2018-03-26)

#361

Образованието е двустранен процес,. Наред с успехите на учениците трябва да са налице и усилия на общината, за да е налице синхрона. Към настоящия момент общината е догонващата страна и е длъжник на данъкопладците си. Инвестирайте далновидно т. е. в образованието на младото поколение, ефективността е безспорна, а възвръщаемостта е гарантирана!

(Бургас, 2018-03-26)

#363

Подписвам, защото образованието е важно толкова, колкото и самите условия за него. Не бива учениците да бъдат ограничавани по какъвто и да е начин. Дано достигнете до желания резултат!

(Добрич, 2018-03-26)

#365

Това е вече наложащо..

(Бургас, 2018-03-26)

#367

И двете ни деца завършиха АЕГ "Гео Милев". Отлични преподаватели и будни ученици. Заслужават много по добра база!

(Бургас, 2018-03-26)

#373

Подписвам,защото АЕГ и НЕГ не могат да виреят на едно място

(Бургад, 2018-03-26)

#377

Подписвам тази петиция, защото смятам, че двете училища си пречат в момента повече отколкото си помагат, няма помещения за занимания по програмите за следучилищна подготовка и проблемът съществува от години. Време е да се вземат мерки.

(Бургас, 2018-03-26)

#386

Защото наистина трябва да се предприеме нещо. Не може такива елитни гимназии да не могат да се развият както подобава.

(Бургас, 2018-03-27)

#387

Ако това разделяне се осъществи, ранното ставане няма да влияе на учениците и ще могат да стават в нормален час и да бъдат пълноценни.

(Бургас, 2018-03-27)

#389

Не е редно най-елитните училища в Бургас да са най-зле оборудвани, с най-мизерна база, с най-неудобно време за занятия итн

(Бургас, 2018-03-27)

#390

Исканията са основателни и така обучението ще е по по- ефективно и ползотворно

(Бургас, 2018-03-27)

#395

Крайно време е ученици и учители да имат нормалното пространство да учат и преподават, да имат нормални битови условия, предвид че това са едни от най-елитните гимназии в региона.

(Айтос, 2018-03-27)

#396

Като възпитаник на АЕГ "Гео Милев" съм съгласна с всички точки описани в петицията.

(Бургас, 2018-03-27)

#400

Съм съгласен

(Бургас, 2018-03-27)