Разделяне на АЕГ "Гео Милев" и НЕГ "Гьоте" , Бургас в отделни сгради за новата 2018- 2019 г

Коментари

#3

Промяната ще предостави по-добра среда и повече възможности за развитие на учениците в тези две елитни училища.

(Burgas, 2018-03-25)

#11

Подписвам, защото и за двете гимназии ще е по-добре всяка да разполага със собствено оборудване и пространство за нормално провеждане на учебния процес.

(Бургас, 2018-03-25)

#13

Искам детето ми да има повече време за извънкасни занимания.

(Бургас, 2018-03-25)

#17

Подписвам, защото както е описано, работният процес и на двете училища е нарушен и промяната е строго наложителна.

(Бургас, 2018-03-25)

#21

Уча в училище НЕГ "Гьоте" от четири години и съм на мнението, че тази петиция трябва да достигне очаквания резултат, а именно да бъдат разделени двете училища в различни сгради. Подкрепям горепосочените причини, поради които се нуждаем от тази промяна.

(Бургас , 2018-03-25)

#27

Смятам, че всяко училище трябва да си има своя, собствена сграда за да се използват пълноценно и на 100% помещенията.

(Бургас , 2018-03-25)

#29

Защото ми писна от английската

(Бургас, 2018-03-25)

#34

Защото английска рушат и не пазят учебната база!!! Плюс ранното ставане- 8 и 30 би било много добре !!!

(Бургас , 2018-03-25)

#37

Подписвам, защото учениците имат нужда от оборудване на училището, повече пространство и средства за развитие.

(Бургас, 2018-03-25)

#44

Подписвам,защото смятам,че ранното ставане допринася за некомфорта на учениците

(Бургас, 2018-03-25)

#46

Съм ‘за’ гимназия АЕГ “Гео Милев” и гимназия НЕГ “Гьоте” да бъдат разделени

(Бургас, 2018-03-25)

#47

Образованието и добрите условия в училище са гаранция за успех на всеки млад човек.

(София, 2018-03-25)

#62

Подписвам ,защото:1. ранното ставане - поради, което децата ни са непълноценно работещи първия час

2.ограничаване на учебната дейност в рамките на 7 учебни часа

3. липса на пространство, водещо до невъзможност за развитие на талантите на децата ни в извънкласни дейности

4. невъзможността да бъдат оборудвани стаите с техника, поради съвместното стопанисване
5.часовете по физическо трябва да се провеждат ефективно-т.е. достатъчно пространство в салона
и най-вече подписвам,защото на българските деца трябва да се предоставят възможности за тяхното развитие.

(Бургас, 2018-03-25)

#64

Искам детето ми да учи в модерни стаи, а не на стари малки и изпочупени маси и столове.

(Бургас, 2018-03-25)

#70

1. ранното ставане - поради, което децата ни са непълноценно работещи първия час

2.ограничаване на учебната дейност в рамките на 7 учебни часа

3. липса на пространство, водещо до невъзможност за развитие на талантите на децата ни в извънкласни дейности

4. невъзможността да бъдат оборудвани стаите с техника, поради съвместното стопанисване

Как да отговорим на децата си защо гимназиите, които сме избрали за тях и са водеща в общината, не могат да предоставят средата, необходима за развитието на личността им? Необходимо ли е пренаселването за водене на нормални часове часовете по физическо да се провеждат в салон предвиден за 1 клас едновременно от 78 ученици“...

(Бургас, 2018-03-25)

#84

Искам учениците да имат условия за учене,които отговарят на съвременните изисквания и техният капацитет за развитие.

(Burgas, 2018-03-25)

#95

Смятам за недопустимо едни от най-добрите ученици в Бургас да учат при тези мизерни условия-падащи тавани,голи стаи,липса на елементарно обзавеждане,като пердета и закачалки и още.....

(Бургас, 2018-03-25)

#96

Аз уча в НЕГ ,,Гьоте" и не ми харесва, когато трябва да обръщаме смените толкова често и не обичам да ставам 6, за да отида в 7.30 на училище.

(Бургас, 2018-03-25)

#98

Мисля, че ще е учениците ще имат възможност да се развиват повече при едносменен режим.

(Бургас, 2018-03-25)

#99

Подписвам, защото съм ученик в НЕГ "Гьоте" и ранното ставане, както и липсата на пространство и оборудване са ми до болка познати.

(Бургас, 2018-03-25)

#107

Съм го изпитвала 5 години.

(Бургас, 2018-03-25)

#108

Като бивш възпитаник на ГПНЕ "Гьоте" смятам, че е задължително и наложително всяка от гимназиите да има собствена база

(Бургас, 2018-03-25)

#109

Аз съм възпитаник на ГПНЕ Гьоте и вярвам, че разделението е в максимален интерес на учениците и на двете гимназии.

(Бургас, 2018-03-25)

#111

Подписвам, защото съм завършила ГПНЕ Гьоте и знам колко усилия и умора коства на тези деца постоянното "въртене" на смени, ранното започване и ученето до късно.
Освен всичко друго споделената отговорност за материалната база, често се превръща в споделена безотговорност.

(Созопол, 2018-03-25)

#114

Подписвам,защото съм била част от НЕГ "Гьоте" и съм запозната с изброените проблеми. Успех!

(Бургас, 2018-03-25)

#115

Подпиствам, защото считам промяната за необходимост.

(Бургад, 2018-03-25)

#123

Нашите ученици заслужават образование от 21 век

(Бургас, 2018-03-25)

#124

Напълно приемам посочените в петицията мотиви.

(Бургас, 2018-03-25)

#129

Подписвам петицията защото това училище е пренаселено, кабинетите не са оборудвани за да се използват по предназначение . Почистването на стаите не е добро и не се проветрява достатъчно.

(Бургас, 2018-03-25)

#132

5 години от живота си прекарах в сградата, сблъсквайки се ежедневно с проблемите, които тази ситуация създава. Това, че тази година завършвам, не означава, че не ме интересува какво ще се случва занапред. Подписвам петицията, за да може хората, избирайки да учат в тези гимназии, да могат да имат място, където да получават необходимия стимул и помощ да развиват капацитета си максимално!

(Бургас, 2018-03-25)

#134

Подписвам инициативата, защото съм бивш възпитаник на Немската Гимназия и ми се налагаше всеки ден да пътувам до училище с автобус, тъй като живея в кв. Сарафово. Вярвам, че много други ученици пътуват всекидневно от отдалечените квартали на града и че най-вероятно се събуждат в малките часове на денонощието, за да стигнат до училище. Редно е учебни заведения с високо реноме като Немската и Английската Гимназия да предоставят максимално висок комфорт, за да се постигат максимални резултати. Ранното ставане е нечовешко, а фактът, че през 2018 година езикови гимназии в държава в ЕС трябва да делят пространство е абсурден.
Тези гимназии имат огромен принос за обучението на талантливи и кадърни кадри не само на регионално, но и на национално ниво.
Моля, съдействайте!

(Бургас, 2018-03-25)

#145

Подписвам, защото съм възпитаник на едно от гореспоменатите учебни заведения и знам изпитанията, на които сме подложени ние, учениците.

(Бургас, 2018-03-25)

#146

Подкрепям! Условията, в които учат децата трябва да се подобрят - в битов и здравословен аспект.

(Бургас, 2018-03-25)

#147

Защото разделянето на двете училища е осъществимо и належащо, но без обществен натиск никога няма да се случи.

(Бургас, 2018-03-25)

#148

Подкрепям петицията, защото смятам, че учениците не са ефективни, когато започват часовете си в 7.30. Така както повечето от нас, а и държавните институции, започват работа в 8.30-9.00, така трябва да се прекрати и практиката учениците да започват часовете си преди този препоръчителен час.
Освен това, ако гимназиите си имат сгради, които да стопанисват самостоятелно, учениците ще могат да използват общите пространства за извънкласни дейности.

(Бургас, 2018-03-25)

#162

Като бивш възпитаник на НЕГ подкрепям напълно решението за разделяне на гимназиите с цел повишаване на ефективността и разширяване на извънкласните занимания.

(Бургас, 2018-03-25)

#163

Е по удобно за ученици и учители и от двете училища.

(Бургас , 2018-03-25)

#166

Съм за!

(Burgas, 2018-03-25)

#168

Искам децата ми да карат поне 12 учебни както беше при бай Тодор! Каквото и да си говорим тогава беше най-добре!

(Бургас, 2018-03-25)

#169

недопустимо е две от най-елитните гимназии в града ни да бъдат ограничавани по такъв начин.

(Бургас, 2018-03-25)

#175

Условията, в които е принудена да прекарва по 8-9 часа на ден дъщеря ми са недопустими. Занималнята се помещава в мазето, което често се наводнява и е покрито с мухъл. За какво се бориха тези деца? Това ли заслужават?

(Бургас, 2018-03-25)

#181

Здравейте!Аз съм от немска гимназия.Условията, в които прекарвам целия учебен ден са недопустими!Занималнята се помещава в мазето и при лоши метеорологични условия стаите се наводняват(изключвам това, че във всяка една от тях стените са изпълнени с мухъл)!Но за нас ще е много добра новина, ако бъде преместена английска гимназия в друга сграда.Надявам се желанието на всички възпитаници на ,,Гьоте” и учители да бъде осъществено!!!

(Бургас, 2018-03-25)

#183

Грехота е да се става рано

(Бургас , 2018-03-25)

#187

Искам двете училища да се разделят

(Бургас , 2018-03-25)

#188

Родител съм на ученик от НЕГ.

(Бургас, 2018-03-25)

#196

Подписвам, защото тази стъпка е крайно необходима и дори много закъсняла.

(Бургас, 2018-03-25)