Да подкрепим проф.Лъчезар Филипов!До ръководството на БАН

Коментари

#5

Имах възможността да участвам в една от конференциите, организирани от професор Филипов през 2015 г., където представих доклад по темата SETI в съавторство с руския астрофизик проф. Лев Гиндилис от Иститута по астрономия към руската академия на науките. В доклада се разглеждаше и уфологията, но не като научна дисциплина, а като феномен на масовата култура, какъвто тя безспорно е. На конференцията имаше и философски доклади, свързани с въпроса за съществуването на извънземен живот и извънземен разум. Това са безспорно легитимни научни въпроси, но също и общокултурни - и като такива могат да бъдат плодотворно разглеждани не само от науката, но и от философията, и от изкуството. Възприемането им от масовото съзнание е също важно и не би следвало да убягва от вниманието на учените. Конференциите, организирани от проф. Филипов, предлагат един комплексен подход към тази сложна проблематика. Намирам обвиненията, отправени към професора, за неоснователни.

(Edmonton, 2017-03-24)

#8

Изложенията на Лъчезар Филипов винаги са ме интригували и при възможност го слушам с огромен интерес.

(Перник, 2017-03-24)

#10

Подкрепям професор Филипов, не на 100, а на 200 %!!!!!!!!!!

(Варна , 2017-03-24)

#11

Учените би трябвало да са отворени към всякакви хипотези, кой, ако не те? Иначе се превръщат в средновековни закостеняли старци. Независимо на колко години са.
Какви учени без въображение и полет на мисълта?

(София, 2017-03-24)

#12

Световно безисвестните учени от БАН обвиняват човек, с доказан труд в межународни пленери. Също така съмнителното им призвание на "учени" с преписани докторантури неуважаващи чуждия труд и неконвенционално мислене би следвало да бъде подложено на проверка. Демокрацията дава право на хората да избират кого да слушат и преценят неговите думи. Достоверността на информацията може да бъде проверена лесно.
Нека всичките учени които го обвиняват да излязат публично и обоснователно да се аргументират. Също така да представят техните трудове и постижения и от кои институции са признати.
Давам подписа си за проф. Филипов и поради факта, че уважавам свободното слово.

(София, 2017-03-24)

#13

Имам нужда от истината, свобода на словото и изказа, логика и фактология в областта на космическите открития.

(Стара Загора, 2017-03-24)

#14

Подкрепям професора, защото неговите научни търсения са важни за нашата наука и за хората.

(Горна Оряховица, 2017-03-24)

#18

Подкрепям, защото уважавам свободата да мислиш и говориш каквото мислиш. Другото е Оруел. Колко налудничави неща от миналото вече са банално ежедневие. Науката сега се развива бурно. Да не стане така, че някои да се срамуват от сегашните си атаки срещу Лъчезар Филипов? А и още нещо - въпреки опасността от подигравките на правоверните - виждала съм неведнъж НЛО. Бивш безмоторен авиатор съм и смея да твърдя, че освен, че съм квалифициран наблюдател на хвърчащи тела, съм и с всичкия си.

(Пловидв, 2017-03-25)

#19

Потвърждавам подписа си

(Пловдив, 2017-03-25)

#21

Слагам подписа си, защото като млад учен, работещ във ВУ, не считам за уместно най-напред такава атака и то от хора със скромен научен потенциал. Критикуващите трябва да са хора от ранга на критикувания, иначе става смешно...студент например да обвинява лектора си в некомпетентност.
От друга страна...колкото повече знания имаме, и ако те са вписани условно в една окръжност..ще видим, че обиколката й, тоест граничещата й част с неизвестното, е толкова по-голяма, колкото и знанията са повече.
Е...пита се тогава в задачата, как умствено неравностойните хора успяват най-напред сами пред себе си да кажат, че е правилно да критикуват по-учения си колега???
Това, с което този човек се занимава, не е научно отречено. Нещо повече...пълно е в научните среди с информация за явления, необясними от сегашното ниво на науката и техниката.
С две думи в заключение...като уважавани учени, не се поддавайте на тези евтини и жалки провокации от хора, още недоказали се в научната област.
Не се поставяйте в позицията на хора, атакуващи свой колега, и по този начин сами себе си унижаващи се с недостойни постъпки.
Науката се прави от хора с висок морал...надявам се, че ще дадете пример и ще застанете пред проф. Филипов!!!

(София, 2017-03-25)

#24

Изключително много вярвам в думите му и научните му доклади на които съм присъствал!

(Стара Загора, 2017-03-26)

#27

Защитавам Истината

(Петрич, 2017-03-26)

#33

Лъчезар Филипов е единственото име от БАН, което е познато на широката публика. Той всъщност издига имиджа на академията, предизвиквайки размисъл и стремеж към разбиране на заобикалящата ни действителност. Именно това насочва младите хора да се занимават с наука. Ръководството би следвало да насърчава такива хора и, ако не е съгласно с тях, да спори открито с тях. Иначе с мълчание и наказания то показва липса на аргументи, а това е унизително във всеки спор. "Възмутените студенти" ще получат някакави дребни ползи от проявеното угодничене към начаството, но рано или късно ще съжаляват, че фигурират в такъв списък, защото историята не прощава.

(София, 2017-03-26)

#34

Защото определението "лъженаука" е друга форма на цензура!!

(Стара Загора, 2017-03-27)

#39

Проф.Филипов е авторитетен учен и би трябвало да бъде подкрепен эа своята позиция!

(Кюстендил, 2017-03-27)

#41

Българската наука се нуждае от него, той си може и без нея и е хубаво българската наука да спре да връзва ръцете на хора като него, за да не си извади сама очите!

(Ларнака, 2017-03-27)

#43

поредното доказателство, че в бан са кретеноидни тъпунгери

(Криводол, 2017-03-27)

#47

Питам се - защо тези обвиняващи от БАН не се замислят за позитивиня ефект от публичните изяви на проф.Филипов? От всякъде гърми чалга, реалити тъпотии, жълитини и какво излиза - един от малкото хора, които говорят увлекателно и открито в ефира за тематика, която вълнува милиони и предизвиква към разсъждения, бива анатемосан ей така, за спорта. Широката публика има нужда някой да й подаде информацията на разбираем език и по привлекателен начин... Г-н Филипов успява винаги да прикове интереса на хората към нещата, за които говори и това дори да не се харесва на някои, те не трябва да отричат неговата харизма и най-вече умението да дава развива по приятен начин тематики за НЛО, Космос, Вселена, Безкрай и тн. Вместо да се чудят с какво да злепоставят г-н Филипов, създателите на подписката срещу него трябваше да изхабят енергията си за нещо позитивно, защото г-н Филипов има какво да покаже във визитката си, за разлика от искащите му главата. Ако имах възможност, бих стиснал ръката на г-н Филипов и му благодаря от сърце за прекрасните гостувания из различни студия през годините и неимоверните услия, които полага за да провокира интерес към науката, чрез конференциите, които организира... А на младите хейтъри - бих ги посъветвал повече да залягат над собствения принос към науката и по-малко да плетат ненужни интриги.

(София, 2017-03-27)

#48

Българската наука и общество имат нужда от смели и отдадени учени, които не се страхуват да говорят открито по темата за НЛО.

(София, 2017-03-27)

#52

Харесвам разсъжденията Професор Лъчезар Филипов

(София, 2017-03-27)

#53

Смятам, че проф. Филипов е доказала се академична фигура, което може адекватно да взима част от управлението на БАН.

(Видин, 2017-03-28)

#59

Подписвам,защото проф.Филипов е признат в Европа и САЩ,защото там от години изследват вероятността за извънземни,защото задача на младите е да се учат от хората с огромен опит,а не да злепоставят учените на България.

(София, 2017-03-28)

#60

Искам и България да върви напред в тези изследвания.Младите да прочетат какво правят щатите на тази тема!

(София, 2017-03-28)

#61

Сладкодумен и обоснован разказвач.

(Перник, 2017-03-28)

#67

Преди време станах случаен свидетел на грозната кампания и нападките срещу проф. Лъчезар Филипов, която се проведе в национален ефир и останах меко казано ядосан и разочарован от младите, но в същото време доста жалки и нагли колеги на професора. Не познавам проф. Филипов и не съм запознат детайлно с работата и научните му разработки, но правейки един много бърз поглед, мога да заявя, че нещата, с които се занимава са изключително интересни, вълнуващи и нестандартни. Разбира се това е моето лично мнение и позиция. Умният, начетен и интелигентен човек, с различни, интересни и нестандартни идеи винаги ще бъде посочван с пръст, важното е никога да не се предава и да продължава да върши това, в което е добър.

(София, 2017-03-28)

#73

Профилактик.лллллллллллллллллллл

(София, 2017-03-29)

#74

Защото не е справедливо!

(Сандански, 2017-03-29)

#82

Подписвам защото е крайно време наука да се прави от учени като проф. Филипов а не от профани, които могат само да пишат доноси!!!

(Рим, 2017-03-29)

#84

Уважавам проф. Филипов като учен и му се възхищавам като човек: за неговата толерантност към " неучените", за неговото желание да просвети обикновените люде, за достъпния език на поднесената от него инфомация, за фактите, до които няма достъп масата....За смелостта да бъде учен, човек и просветител в "тези" времена!
Моите почитания, професоре!

(Варна, 2017-03-29)

#87

Постигнал много, имаме нужда от такива будители

(Бургас, 2017-03-29)

#88

Подписвам, защото работата на науката е да проучва всички аспекти на даден проблем. Всяка хипотеза следва да се оборва с аргументи и доказателства, а не с предубеждения. Нека младите учени излязат с научен труд оборващ хипотезите на професор Лъчезар Филипов!

(София, 2017-03-29)

#92

Подписвам защото това е един наистина стойностен учен!

(Пловдив, 2017-03-29)

#93

подписвам

(хасково, 2017-03-29)

#97

Българския учен, проф.Лъчезар Филипов е най-великия българин, който някога е съществувал. Знаете, че в бъдеще само неговото име ще се помни. А на вашите гробове ще дойда да сера лично с летящата си чиния... млад съм още.. изроди комунистически.. ДС убийци... на КРАНА ще ви видим всичките... с въжето..

(Кърджали, 2017-03-29)

#102

Подкрепям проф. Лъчезар Филипов на 100%. Считам, че това писмо е нагласено, вероятно с някакви цели, които ще се разберат по-късно. Разглеждах имената на световно НЕизвестните млади "учени" - студенти и докторанти. Всички са писали само по две имена, няма никой от БАН, повечето не учат в България. Сигурна съм, че след време тези младежи ще се срамуват от това писмо.

(София, 2017-03-29)

#104

На научния фронт трябва да са валидни само научни аргументи. Няма място за "профсъюзни" клевети и емоционални изблици.

(София, 2017-03-29)

#106

Уважавам проф.Филипов

(Лесидрен, 2017-03-29)

#107

ПОДКРЕПЯМ ПРОФ. Л.ФИЛИПОВ!

(НОВА ЗАГОРА , 2017-03-29)

#109

Подкепям проф. Лъчезар Филипов и неговата работа.

(София, 2017-03-29)

#110

Подкрепям професор Филипов

(София, 2017-03-29)

#114

Подписвам защото, качествените учени като Лъчезар Филипов трябва да ги има.

(Пловдив, 2017-03-29)

#123

За мен, проф. Филипов е най-големият капацитет в областта си. Следя с интерес всичко свързано с него. "младите учени" могат само да се поучат и ако имат куража да се появят пред широката публика аргументирано, могат само да спечелят. А не да се крият като мишки в канцеларии и да подценяват хората извън техния кръг.

(Порто, 2017-03-29)

#128

Подписвам защото проф. ФИЛИПОВ е един ерудиран учен с международна известност.

(София, 2017-03-29)

#132

Трябва да уважаваме умните хора, допринасящи за авторитета на страната ни.
Би трябвало, БАН да е съвкупност от ерудити с широк кръгозор, но се оказва,
че и на Марс да кацнем, нашите учени ще си гледат върха на обувките.
Не пречете на хората да разширяват познанията си !

(София, 2017-03-29)

#135

Подкрепям проф. Филипов, защото са нужни смели и интелигентни хора, които да покажат, че тесногръдието няма място в науката! Не мога да уважа мнението на тези, които не го приемат, тъй като те нямат такъв капацитет. Когато заслужат уважението ми, тогава може да се съобразя с тях.

(София, 2017-03-29)

#137

Защото уважавам и цена проф. Филипов. Изключителен учен и ерудит!!!

(Варна, 2017-03-29)

#138

Подписвам тази петиция защото професор Филипов е първопроходеца в UFO -логията в България измиващ срама от лицето на БАН която заобикаля феномена НЛО, възникването и разпространението на живота в космоса и на земята.

(Бургас, 2017-03-29)

#143

ПОДПИСВАМ, ТЪЙ КАТО ПОДКРЕПЯМ НАУЧНИТЕ ТЪРСЕНИЯ НА ПРОФ. ФИЛИПОВ. ИМАМ И СЪМНЕНИЯ ЗА ЛИЧНО ОТНОШЕНИЕ КЪМ ПРОФЕСОРА, НЕСЪВМРСТИМО С ПРЕДСТАВАТА МИ ЗА ПОЧТЕНОСТ НА ХОРА, КОИТО БИ ТРЯБВАЛО ДА ОЛИЦЕТВОРЯВАТ МЪДРОСТ И БЛАГОСТ НА ХАРАКТЕРА КАТО НОСИТЕЛИ И РАЗПРОСЪРАНИТЕЛИ НА ЗНАНИЕ - НЕЩО, КОЕТО ЯВНО ОТДАВНА Е ИЗЧЕЗНАЛИ СРЕД БЪЛГАРСКИТЕ УЧЕНИ.

(СОФИЯ, 2017-03-29)

#144

да отмените наложеното на проф.Лъчезар Филипов наказание

(Благоевград, 2017-03-29)

#145

Уважавам труда на проф. Лъчезар Филипов и смятам, че е достоен както за специална награда, така и за публичен пример в областта на иновативните изследвания.

(София, 2017-03-29)

#148

Подписвам, защото не може и не трябва да се умаловажава труда и дейността на един български професор оценен на Запад и Изток! Хора като заслужават уважение за делата си които са направили и дръзнали да търсят и изкажат Истините за нашия свят!

(Пловдив, 2017-03-29)

#154

Професор Лъчезар Филипов е национално богатство за България !

(София, 2017-03-29)

#155

НЕ УВАЖАЕМИ ПРОФЕСОР ГЕЦОВ АКО ИМАТЕ ПОНЕ МАЛКО ТРЕЗВО И САМОСТОЯТЕЛНО МИСЛЕНЕ, ЩЕ СЕ ИЗВИНИТЕ НА ПРОФЕСОР ФИЛИПОВ И ЩЕ СИ ПОДАДЕТЕ ОСТАВКА. НЕ МОЖЕ ДА СИ ПОЗВОЛЯВАТЕ ЗАРАДИ РАЗНИ БАВНИ ХИПСТЪРИ, НЕ МИТИ И НЕ КЪПАНИ ДА ПЕТНИТЕ ИМЕТО НА ПРОФЕСОР ФИЛИПОВ КОЙТО Е ОТ ТОП 10 НА НАЙ-ИЗВЕСТНИТЕ И ВАЖНИ ХОРА-ФУНКЦИИ ЗА НАУКАТА УФОЛОГИЯ НА НАШАТА ПЛАНЕТА.. МОЛЯ ДАЙТЕ МИ ОТГОВОР КОЙ БИ МОГЪЛ ОФИЦИАЛНО ДА ЗАМЕСТИ ПРОФЕСОР ФИЛИПОВ АКО СЕ НАЛОЖИ ДА ИМА ОФИЦИАЛЕН КОНТАКТ МЕЖДУ ДАДЕНА ИЗВЪН ЗЕМНА ЦИВИЛИЗАЦИЯ И ГРАЖДАНСКОТО НИ ОБЩЕСТВО? АКО НЕ ИЗПЪЛНИТЕ ИСКАНИЯТА МИ ПО-ГОРЕ, ЧРЕЗ ОФИЦИАЛНО ОТВОРЕНО ПИСМО ЩЕ ПРИЗОВА НАД 1000 БЪЛГАРСКИ УФОЛОЗИ КЪМ ГРАЖДАНСКО НЕПОДЧИНЕНИЕ И БЛОКИРАНЕ НА ОРЛОВ МОСТ ЗА НЕОПРЕДЕЛЕНО ВРЕМЕ ДОКАТО НЕ СИ ПОДАДЕТЕ ОСТАВКАТА ПУБЛИЧНО! С НЕ УВАЖЕНИЕ, АЛЕКСАНДЪР КОСТАДИНОВ - ГРАЖДАНСКА КВОТА.

(Варна, 2017-03-29)

#156

Защото проф.Филипов е учен признат от научните с еди

(пистойя, 2017-03-29)

#157

Ей, един свестен човек и те ще го смажат...

(София, 2017-03-29)

#159

И Айнщайн са го смятали за луд навремето...

(София, 2017-03-30)

#165

невероятен ум! Заслужава безусловна подкрепа!!!

(Пловдив, 2017-03-30)

#170

Смятам, че е к.bgрайно време да се даде гласност...

(София, 2017-03-30)

#175

Не удобрявам решението на ИКИТ за наказание на проф. Лъчезар Филипов.

(София, 2017-03-30)

#176

Интелекта трябва да се уважава и пази! Проф. Филипов е учен от световен мащаб!

(София, 2017-03-30)

#177

Подписвам се в подкрепа на проф.Лъчезар Филипов, смятайки наложеното му наказание "предупреждение за уволнение", и разпространеното отворено писмо против него - ЗА ОБИДНИ и несъстоятелни!

(гр. София, 2017-03-30)

#179

,подкрепвамго заштото той е от малкото хора който говори ни отваря очите!!!!

(Burley, 2017-03-30)

#180

съгласна съм с текста на декларацията

(София, 2017-03-30)

#184

Подписвам, защото професор Филипов говори истината и разчупва матрицата за нея. Време е науката да работи за доброто на хората а не за определен кръг, които финансират програмите за изследване.
С уважение : Николай Йорданов

(Варна , 2017-03-30)