Против промените в закона за затъмнени странични и задно стъкло!

Коментари

#1406

Толкова е недоизмислен и излишен този закон , че нямам думи. Колко други проблеми има държавата ,те прозорците на колите им пречат.Имам много да изпиша, но няма да е тук.

(Дупница, 2017-01-10)

#1408

Подписвам , защото няма никакъв смисъл от този закон !

(Исперих, 2017-01-10)

#1411

най-тъпите хора и закони само в България може да се създадат без причина

(софия, 2017-01-10)

#1415

По избор

(София, 2017-01-10)

#1418

По голяма простотия не можаха ли да измислят,оправиха другото че да се хващат за нищото!

(Нургас, 2017-01-10)

#1424

Подписвам се защото смятам, че новите промени свързани с затъмняване на автостъкла е пълна глупост и няма да бъде полезно по никакъв начин

(Хасково, 2017-01-10)

#1429

Дълго е за обяснение!

(Плевен, 2017-01-10)

#1432

Подписвам защото ме засяга :)

(Стара Загора, 2017-01-10)

#1433

Евала...

(Ямбол, 2017-01-10)

#1438

е по добре с затъмнени стъкла

(Кюстендил, 2017-01-10)

#1439

Защото не е правилно да вкарвате такива забрани. Затъмнените дадни стъкла не са само за "гъзирия", а също така и за предпазване. Ако имате малко дете отцад и пътувате през лятото в най-големия пек, и детето ви получи слэнчев удар как ще се почевствате, помислете над това! И все пак затъмнените стъкла отзад не пречат по никакъв начин на видимостта на шофьора... все пак той управлява МПСто

(Габрово, 2017-01-10)

#1442

Защото смятам, че така нарушават правилата ми.

(Пловдив, 2017-01-10)

#1447

Това със стъклата е пълен абсурд

(Ямбол, 2017-01-10)

#1451

затъмнените стъкла не пречат на движението. ще забраните ли товарните коли?

(София, 2017-01-10)

#1457

Не съм съгласен с закона. Нелепо решение на хора които нямат допир до този бранш.

(Габрово, 2017-01-10)

#1462

Законът е съставен съзнателно неграмотно с цел да може да бъде интерпретиран според ситуацията и в ущърб на потърпевшите. Почти всички закони се правят по този начин за да може България да продължава да бъде най-корумпираната държава в ЕС.

(София, 2017-01-10)

#1463

Не съм съгласен с промяната на закона за затъмнени странични и задно стъкло

(Велико Търново, 2017-01-10)

#1467

Мисля, че е абсурден закона, Няма какво да се коментира!

(Шумен, 2017-01-10)

#1468

Преди година си купих автомобил от автокъща нов внос от Италия.Той си е със затъмнени задни странични и задно панорамно стъкло.Въпросът ми е към "законодателите" там в Италия защо е разрешено да се движи така нали и те са в ЕС?!?

(Исперих, 2017-01-10)

#1472

Станимир

(Монтана, 2017-01-10)

#1476

защото това няма да намали инцидентите на пътя.

(София, 2017-01-10)

#1478

Промяната е глупава

(София, 2017-01-10)

#1480

Подписвам я, защото е безобразие!

(Видин, 2017-01-10)

#1481

Това е нечовешка глупост,заради такива закони ще си взема немско гражданство и ще върна книжка и лична карта и рег.табели на тези тикви да си ги ползват за миниски

(София, 2017-01-10)

#1484

Не искам да бъдат налагани санкции за затъмнени стъкла.

(София, 2017-01-10)

#1486

Не оставка, а строг тъмничен затвор!

(София, 2017-01-10)

#1493

Законът е абсолютно ненужен и това няма да намали ПТП!

(Дупница, 2017-01-10)

#1495

Съм съглассен, че забрана и санкция за затъмнени и тонирани ЗАДНИ автомобилни стъкла е недопустимо и немислимо, тъй като над 70% от автомобилите фабрично излизат с такива!

(София, 2017-01-10)

#1496

затъмнените стъкла не пречат на никого това е просто ужасно да не можеш да подобриш собствения си автомобил за който плащаш данъци !!!

(Смолян, 2017-01-10)

#1499

Не е правилно замислен целия закон.

(Варна, 2017-01-10)

#1503

Подписвам защото смятам че катастрофите не са от затъмнените стъкла със тях или без тях пак ще има катастрофи

(пловдив, 2017-01-10)

#1505

Подписвам, защото от нашето мило "управление" не спряха да си измислят причини за щяло и нещяло! Това драги тъпаци е за удобство и комфорт на пътниците и съм против скапания ви закон да влезе в сила

(София, 2017-01-10)

#1513

Не съм съгласен с измененията в закона.

(Варна, 2017-01-10)

#1521

Съм против промените в закона за затъмнение на стъклата

(Провадия, 2017-01-11)

#1524

Автомобилът ми е със затъмнени стъкла. Така е внесен от Швейцария. Ако там може, българския законодател пак се прави на изпбретателен. Иска ми се да има петиция за по-нисък данък за автомобилите на газ. Реално на хартия 3 милиона автомобила са бензинови, стари и много вредни за околната среда. Това не е варно, 99% са на газ и метан, а на такива коли автоматично им се дава сертификат евро 4 и 5 в европа. Газта е еко гориво.

(Благоевград, 2017-01-11)

#1527

Защото закона е голяма глупост измислен от хора без мозък!!!

(Самоков, 2017-01-11)

#1528

Има автомобили с челно стъкло и две страничби на вратите от пред и преграда (стена) която дели купето на две части - част в която се намира шофьорското място и пасажерското и част каросерия която се използва за товароразтоварна дейност . Тези автомобили така наречени ,,баничарки" нямат задно и задйи странични стъкла, това значи че те нямат видимост назад освен на огледалата за задно виждане, така както и колите с затъмнени задни стъкла . Забраната на ограничение на видимостта на задите странични и задно панорамно стъкло е равно-силно на забраната на автомобили от този вид по горе описан ( баничарка )

(Кнежа, 2017-01-11)

#1529

Подписвам защото повечето цивилизовани държави не правят проблем за това,а камо-ли фабрични да са и да ми правят проблем за това....

(София, 2017-01-11)

#1532

porednata glypost...

(Plovdiv, 2017-01-11)

#1538

Забраната за затъмняване на задни стъкла . В останалите страна в Европа е допуснато затъмняването на всички задни стъкла до 5% потъмняване, а дори и в някои страни и предни стъкла. Качественото фолио за стъкла осигурява редица предимства, като комфорт, защита от вредни инфрачервени лъчи и UV лъчи, запазване на интериора, предпазва пътниците при пътен инцидент, като задържа парчетата от счупените стъкла и др.

(Бургас, 2017-01-11)

#1545

Против промените в закона за затъмнени странични и задно стъкло!

(Петрич, 2017-01-11)

#1547

съм дала по 80 лв за прозорец хахах ;)

(Перник, 2017-01-11)

#1551

Няма нищо законно и насякъде в Евопа е допустимо.

(Sofia, 2017-01-11)

#1552

Е най-голямата простотия, с коята се заниват в парламента.

(Бургас, 2017-01-11)

#1554

Подписвам защото не съм съгласен тъй като това няма връзка с ПТПа който стават по пътищата в страната.В цяла европа те са позволени.

(София, 2017-01-11)

#1555

Подписвам, защото смятам, че ако имаше промяна във видимостта, държави като Англия, Германия и др. ( с доста по-строги пътни закони), биха взели мерки. 2. Не смятам, че видимостта се нарушава или има каквато и да е връзка със задни странични прозорци. 3. Фолиото има немалко предимства. 4.На първо време трябва да се оправят елементарни ГРЕШКИ в закона, а после да се търси "под вола-теле".

(София, 2017-01-11)

#1556

Защото съм против !!!!!!

(Варна , 2017-01-11)

#1560

Защото това по никакъв начин не ще намали инцидентите! Защото ми писна от безсмислени закони, защото е мое право да не се пека като рак на 40 градуса!

(Плевен, 2017-01-11)

#1564

Закона

(София, 2017-01-11)

#1566

Тез 240 коне трябва да разберът че те трябва да се съобразяват с хората а не хората с тях

(Сливен, 2017-01-12)

#1567

Няма начин да го сваля,сложих го не толкова от гъзария, а да ми пази детето лятото от слънцето!!!

(София, 2017-01-12)

#1571

Подписвам се защото е нелепо да е позволено с фабрично затъмнени стъкла а с фолио да не може.Абсурдно е

(Бургас, 2017-01-12)

#1573

Deiba smatkite kak she zabranqt

(Kardjali, 2017-01-12)

#1574

Поредното безумие целящо да усложни за пореден път живота на хората.

(София, 2017-01-12)

#1576

Подписвам, защото, за мен затъмнението на задните прозорци носи комфорт на децата ми на първо място и като цяло е по лесно за охлаждане и затопляне на купето на автомобила!

(София, 2017-01-12)

#1579

Подписвам поради факта че съм дал 150 лева за затъмняване на задните стъкла, за да ме пазят от слънцето, съответно за да се избегнат опасни ситуации на пътя поради ограничена видимост.

(София, 2017-01-12)

#1581

Не е справедливо и е необосновано

(София, 2017-01-12)

#1582

Тези промени в закона няма да допренесат за намаляване на инцидентите на пътя!

(Пазарджик, 2017-01-12)

#1583

Защото съм против промените в закона за затъмнени странични и задно челно стъкло!

(Варна, 2017-01-12)

#1585

Подписвам, защото това е поредната проява на некомпетентност в правенето на закони.

(София, 2017-01-12)

#1590

По никакъв начин не намалява видимоста на задните стъкла.за предните съм съгласен да са забранени.

(Пловдив, 2017-01-13)

#1591

Тоя закон е безмислен и не отговаря техничеки на текста приет от депутатите.

(Варна , 2017-01-13)

#1600

Първо не виждам защо да се маха затъмнението. Второ крам си малкото дете отзад и не искам да му пече слъмцето

(София, 2017-01-14)