Против промените в закона за затъмнени странични и задно стъкло!

Коментари

#2

Защото няма никакви данни за инциденти/произшествия на пътя в следствие на затъмнени задни странични и задно панорамно стъкло!

(София, 2017-01-07)

#4

Подписвам се, защото закона е малоумен, измислен от малоумни управници

(Сливен, 2017-01-07)

#11

Този закон е повече от абсурден!

(София, 2017-01-07)

#13

Тази промяна в закона не помага по никакъв начин за повишаване на безопасността. Само един промер - бусовете и камионите които нямат странични и задни стъкла и съответно видимост в тези посоки - опасни ли са?

(Смолян, 2017-01-07)

#15

Подписвам тази петиция,защото мисля,че новият закон е неоснователен и необмислен.С него нищо няма да се промени.Също така в някоя друга държава в Европейския съюз няма такива забрани.В някой дори е позволено затъмняването на предни стъкла в определени %

(София, 2017-01-08)

#16

Това е поредната глупост !!!!!

(София , 2017-01-08)

#17

Подписвам тази петиция,защото този закон е абсурден и,защото ми писна политици и шапкари да си пълнят джобовете с наще пари !!!

(София, 2017-01-08)

#18

Не виждам проблем във затъмняването на задните странични стъкла. В наличие на две странични огледала няма никакъв проблем да се затъмнят. Но това ни е държавата корумпирана както винаги

(Габрово, 2017-01-08)

#20

Подписвам, защото съм против закона за затъмняване на стъклата на автомобилите!!!

(Силистра, 2017-01-08)

#29

Неодобрявам промените

(Казанлък, 2017-01-08)

#30

Подписвам, защото не намирам за опасно задното стъкло да не може да бъде затъмнявано при наличие на странични огледала. Отделно за задните стъкла за тях пък, защо са ни огледала, че да имат някаква връзка 2те неща.

(София, 2017-01-08)

#32

Смятам че след като плащаме данъци , винетки и застраховки имаме право да си направим автомобилите да се чувстваме по комфортно през лятото.

(Асеновград, 2017-01-08)

#37

Тези промени в закона няма да променят процента на инцидентите на пътя!

(Златна Панега, 2017-01-08)

#39

Подписвам се защото това е навлизане в лочното ми пространство, детето ми ще се изпържи лятото , фолиото не пречи на видимоста ми...

(Поморие, 2017-01-08)

#40

Абсурден Закон

(Стара Загора , 2017-01-08)

#41

Абсолютно безсмислен закон

(Варна, 2017-01-08)

#42

Не съм съгласен,промяната е в противоречие с ЕС и няма никакво покритие

(София, 2017-01-08)

#46

Защото това е поредната глупост на нашите "управляващи"

(Асеновград, 2017-01-08)

#52

Аргументът в часът на милен цветков на тоя цайсат брус, противоречи със европейските стандарти, отново създават предпоставка за повече актове. Все едно данъци и безумни винетки не стигат...

(Плевен, 2017-01-08)

#61

Защото това е поредната им глупост ...отделете внимание на реалните проблеми мааави мръсна :)

(Плевен, 2017-01-08)

#62

Защото няма нито логика, нито нужда от такива промени!

(София, 2017-01-08)

#64

Подписвам защото този закон е глупост

(средец, 2017-01-08)

#69

Това е нелепо вече......аз да не карам със задните врати....имате огледала..и видимостта ми при тези затъмнения е идеална отвътре. Тоя незнае ,защо го е направил и защо им е нужно тва премахване

(Плевен, 2017-01-08)

#74

Подписвам защото това е безумие и е опасно за здравето на децата които возя на задната седалка !!!

(София, 2017-01-08)

#75

Не съм съгласен с тази глупост.

(Бурас, 2017-01-08)

#80

Затъмняването на страничните задни по никакъф начин не пречи на водача и не намалява видимоста му....на и също така има заводски затъмнени , кво прайм ??

(селановци, 2017-01-08)

#81

Пародията е пълна!
Тиква до тиква в Парламента!
Никакви адекватни мерки срещу
Пияните на пътя
Шофьори без СУМПС
Финтивните ГТП.
Хората пускат масово коли от завода затъмнени,ние пак вървим назад

(Пловдив, 2017-01-08)

#85

Автомобилът е движимо имущество и собственикът сам решава как да го поддържа.

(Силистра, 2017-01-08)

#87

Не искам закон, за забрана за затъмняване на задните стъкла на мпс!

(Русе, 2017-01-08)

#93

Поредния абсурд в нашата държава!!!

(Оряхово, 2017-01-08)

#96

Защото ми писна от тъпанарите в парламента,които си нямат и най-малка представа за какво са там!

(Русе, 2017-01-08)

#97

Затъмняването на стъклата е удобство за шофьора. По никакъв начин забраната няма да намали броя на инцидентите.

(Бургас , 2017-01-08)

#100

Защото това няма да постигне абсолютно никакви резултати. Това не е сериозно....

(Две Могили, 2017-01-08)

#101

Подписвам се, защото промените за затъмнение задни и странични стъкла не пречат на никого, аргументите са изключително недообмислени и абсурдни.

(Разград, 2017-01-08)

#102

Мисля, че е напълно ненужно подобно нещо и то в страна с толкова много други проблеми. Никой нормален шофьор не се обръща, за да гледа през задните странични стъкла, а ползва странични огледала. По тази логика, трябва да забранят да се експлоатират в България лекотоварните автомобили(баничарки), като Renault Kangoo и др., защото те задни странични стъкла НЯМАТ.

(Враца, 2017-01-08)

#104

това е невероятната недомислена глупост

(София, 2017-01-08)

#107

Съм против приемането на олигофренски закони от малоумници.

(Бургас, 2017-01-08)

#114

Както се бе изразил един бивш главен прокурор - Този закон е плод на тежък законодателен махмурлук.

(Свиленград, 2017-01-08)

#115

Подписвам, защото не съм съгласен с новите промени в ЗДвП относно затъмняването на стъклата на МПС.

(Свищов, 2017-01-08)

#123

Защото смятам промяната в закона за пълна простотия и искам да видя как ще спрат от движение градския транспорт

(София, 2017-01-08)

#126

Подписвам, защото смятам че приемането на този закон е напълно ненужно.

(Мадан , 2017-01-08)

#131

Реално погледнато задните странични не пречат на видимоста на водача

(Бургас, 2017-01-08)

#133

Подписвам защото съм против ораничаването на личните права и свободи на водачите на МПС неправомерно.

(София, 2017-01-08)

#135

Против промените в закона за затъмнени странични и задно стъкло!

(Велико Търново, 2017-01-08)

#136

Подписвам защото мисля че не е справедливо ако всички шофьори махнем фольото на задните стъкла нека всички полицайчета и оправители на техните коли да махнат фольото. !

(София, 2017-01-08)

#137

Няма логика в промените, просто се мазнят на европейския съюз за да зимат проекти още година-две....пък Българите кучета ги яли.

(София, 2017-01-08)

#144

Тази добавка, няма ясна цел и причини, които да доказват намаляване на бъдещи ПТП

(Ботевград, 2017-01-08)

#145

Подписвам,защото това е още един от нелепите закони вписани в ЗДВП !!! Само се чудят как да глобяват хората,а не се интересуват в действителност как да предотвратяват инцидентите по пътищата с наистина работещи в тази насока закони !!! Тях ги интересува как да взимат на хората парите,а на тези които имат и такъв бизнес,хляба с който си го изкарват и нищо повече !!! Ако го приемат това означава,че и техните служебни,лични и колите на КАТ,трябва да премахнат сложеното фолио,а не да са над закона,както винаги до сега !!!

(Панагюрище, 2017-01-08)

#146

Подписвам, защото не мога да разбера какво пречат затъмнените задни стъкла, при положение че в цял свят са разрешени. Според мен те създават доста голям комфорт за пътниците отзад.

(Пловдив, 2017-01-08)

#156

Как да махнем фабрично затъмнени стъкла ?! Много зле са тези хора !

(Велинград , 2017-01-08)

#157

Подписвам се, защото според мен това по никакъв начин няма да повлияе върху намаляване на катастрофите по пътищата! Подписвам се, защото смятам, че това е нарушаване на правата на автомобилистите, които имат другите колеги в редица Европейски, а и не само страни!

(София, 2017-01-08)

#160

Не подкрепям ненормалните хрумвания на един човек без мозък и аргументация по темата !

(София, 2017-01-08)

#166

Защото не съм съгласен с безмислените промени

(София, 2017-01-08)

#168

Не съм съгласен, че затъмнените странични задни и обзорно задно стъкло са предпоставка за ПТП. Тъй като не са от главно значение за видимостта на пътя от водача. Все пак видимоста е намалена, а не ограничена както при товарните автомобили, както и такива от тип пикап при който дори има случай на липсващи такива стъкла заменени от плътна ламарина

(Русе, 2017-01-08)

#171

Слънчевата светлина пречи на децата ми да спят по време на път!!!

(София, 2017-01-08)

#173

подписвам се защото няма никаква полза от новият закон !

(София, 2017-01-08)

#177

Този забрана не е приета в нито една друга европейска държава

(София, 2017-01-08)

#178

Защото политиците са помяри неразбиране и съсипващи наща държава като гонят младото поколение! Не само задни ами и предни стъкла!!

(София, 2017-01-08)

#180

Българската простотия край няма! Затъмнените стъкла не са фактор за инцидентите по пътищата. Адската малоумщина на министрите..

(Пловдив, 2017-01-08)

#189

Абсолютно безмислено и неефективно, безполезно!

(София , 2017-01-08)

#190

Автомобила ми е с фолио на 60% пропускливост, почти прозрачно с което дори вечер виждам перфектно назад,и за което заплатих скромната сума от 50% от минималната заплата в момента, сега заради този закон, ще трябва просто да го изхвърля. Според мен законът е безмислен и няма да доведе до подобрение в движението по пътищата, мисля че има много по големи пропуски в закона които могат да се преразгледат!

(София, 2017-01-08)

#194

Защото съм против новия закон

(Ръжево Конаре, 2017-01-08)

#200

Съм алергичен към директни слънчеви лъчи и ми дразнят, следователно не искам лятото на 40 градуса температура да има пряк допир.

(София, 2017-01-08)