Против промените в закона за затъмнени странични и задно стъкло!

Коментари

#804

Подписвам,защото така е редно!

(София, 2017-01-09)

#805

Подписвам ,защото чашата преля.Ако дадем на един първокласник тази отговорност да бъде политик или полицай,ГАРАНТИРАМ ,че ще измисли доста по-ползотворна работа ,която да се грижи за безопасното и сигурно живеене на българския народ

(София, 2017-01-09)

#806

Защато промените са двусмислени, нямат никакво основание да бъдат внасяни и само ще навредят на гражданите на РБ

(София , 2017-01-09)

#808

В цял свят е узаконено и не само за задните прозорци

(Димитровград, 2017-01-09)

#810

Подписвам,защото не е правилно,никой в Европа не ме е спирал и правил проблем за затъмнените задни стъкла,а повярвайте ми спирали са ме доста живея 15години в Европа

(velingrad, 2017-01-09)

#812

Подписвам, защото и аз карам такъв автомобил и според мен този закон е глупав и затъмнените стъкла не пречат на видимостта ни

(Пррник, 2017-01-09)

#813

Съм против!

(Варна, 2017-01-09)

#815

Подписвам се защото това е последния проблем в Държавата ни. Пълна глупост, на кого пречи фолиото и какво ще се промени ако го няма? Има много други проблеми, състоянието на пътищата най вече.

(Хасково, 2017-01-09)

#818

Не желая тези промени!

(София, 2017-01-09)

#822

Това е абсурдно...дори няма смисъл да обосновявам отговора си ..това само може да го измисли човек, който е скаран с логиката и адекватното мислене. За пореден път се убеждавам, че по абсурдна държава от нашата НЕ съществува....жалко

(София, 2017-01-09)

#826

Не смятам, че промените са основателни, нито че ще има някакъв ефект от тях.

(гр.Копривщица, 2017-01-09)

#829

Пълни глупости

(Бяла Слатина, 2017-01-09)

#830

Защото с извинение вече се чудят къде да ни го "нашакат"! ;)

(Плевен, 2017-01-09)

#840

Тези "хора" се чудят вече как да ни откраднат парите изкарани с труд и пот на челото... Нямам думи и се чудя какво още ще измислят..!!!

(Варна, 2017-01-09)

#842

Напълно ненужен и безсмислен закон,направен само и само да пишат за нещо друго актове.

(София, 2017-01-09)

#847

Защото колата ми е с фабрично затъмнени прозорци и така си я харесвам.

(София, 2017-01-09)

#850

Защото и ние Гражданите (Обикновенните Хора ) Трябва Да имаме Глас .,ТРЯБВА ДА СПРЕМ ТОВА ДА НИ ПРАВЯТ НА ДРЕСИРАНИ МАЙМУНИ !!!!

(Козлодуй, 2017-01-09)

#853

Защото имам странични огледала, с които мога да паркирам... Докато карам напред задните изобщо не ги изпозлвам, нито са полезни за нещо.. Трето в никоя друга държава няма подобна глупост, с която да ограничават нормалните граждани от подобно нещо! Правителствените коли и фабричните да си ходят затъмнени, а ние да не можем!

(Плевен, 2017-01-09)

#857

ПРОТИВ !!!!

(Сливен, 2017-01-09)

#859

Промените са просто имитация на свършена работа. Днес повечето коли излизат от завода със затъмнени задни и странични задни стъкла. Изискването шофьорските стъкла да не се затъмнени е разумно, но задните странични не вредят на видимостта, за сметка на което помагат на седящи отзад деца, както и за подобряване на личното пространство на седящите отзад. Задното стъкло е без никакво значение, масово товарните автомобили не го ползват, тъй като пространството там е предназначено за стоки и товари.

Законотворците можеше да обсъдят по-важните за безопасността на пътя:
- липсващи странични огледала;
- регистрацията на автомобили с десен волан;
- ограничаване на възрастта на гумите, с които се карат автомобилите;
- използването на ксенонови крушки във фарове с рефлектори (нефабрично, едва няколко модела са с фабрични фарове от този тип);

А в продължение на темата за безопасността и подобряване на автомобилния парк и условията, в които шофираме:
- борба с премахването на DPF филтри и катализатори;
- активно следене за спазване на правилата за пътя в големите градове - използването на ленти за ляв или десен завой, релси и др. За изпреварване на колони, нахалното предстрояване тип "засичане";
- нивата на шума от автомобили и мотори;
- следенето за техническото състояние на автомобилите - по улиците е пълно с бълващи чернилка таралясници;
- газовите уредби, които не отговарят на нормите (всички сме карали около автомобили, миришещи на газ от десетки метри);

И много други проблеми на пътя.

(София, 2017-01-09)

#862

Защото в цяла Европа при наличието на страничните две огледала, се разрешава затъмняване на задните странични и задно челно стъкла!!!!

(София, 2017-01-09)

#865

Не смятам, че с настъпването на този закон ще се намалят инцидентите на пътя! Вместо да се събират безброй пъти за съгласуването му, да вземат да създадат закон за " изрядни пътища", чрез който ще се следи тяхната изправност, ще има нужните условия за шофиране и наистина ще се намалят пътните инциденти!

(София, 2017-01-09)

#867

Подписвам,защото не съм съгласен с промените поради причината,че е абсурдно.

(Свищов, 2017-01-09)

#869

Не съм съгласен с промените

(Плевен, 2017-01-09)

#871

Защо измислят безсмислени закони?Отвращават хората да си карат колите с настроение...

(Никопол, 2017-01-09)

#877

Затъмнените стъкла не влияят на участниците в движението.

(Варна, 2017-01-09)

#880

Това е направо нелепо!
И докога само ще се правят промени в законите ей така само да хвърляме прах в очите?

(София, 2017-01-09)

#881

защото не е редно да се забранява пълното затъмнение на задните стъкла.

(София, 2017-01-09)

#883

Затъмнените стъкла помагат на моето дете

(София , 2017-01-09)

#887

Аз съм против затъмняване на задните стъкла на Мпс

(Русе, 2017-01-09)

#888

Против закона за затъмнените стъкла!!!

(София, 2017-01-09)

#890

Няма никакво аргументирано становище и никъде в EU няма подобен закон .Също така тъй като закона важи за всички искам да попитам какво ще правят всички държавни автомобили както и всички частни на служители от МВР които са със затъмнеби задни стъкла.
Питам какво цели закона в тази ну точка да научи неможещите да шофират?

(СОФИЯ, 2017-01-09)

#892

Не съм съгласен с внесените промени в ЗдпП относно забраната за затъмняване на задните стъкла на автомобила.

(София, 2017-01-09)

#894

Против за затъмнени странични и задно стъкло!

(град Бургас, 2017-01-09)

#902

Не желая да има подобна забрана, защото е глупава и НЕНУЖНА!

(Костинброд, 2017-01-09)

#905

Защото това е най-глупавото нещо, с което управляващите се занимават.

(София, 2017-01-09)

#907

Това е нелепо, предвид всички неработещи и липсващи закони, с които реално могат да се намалят инцидентите на пътя!

(chiprovci, 2017-01-09)

#909

Zashtoto kolata e krasiva s zatamnenpi prozorci !!!

(Goce delchev, 2017-01-09)

#910

Закона е абсурден!

(Варна, 2017-01-09)

#911

Досега на никой не му пречеше, нали? :)

(Монтана, 2017-01-09)

#913

Абсолютно малоумие.Всичко Мара втасала само това остана.

(София, 2017-01-09)

#914

Поредната глупост която няма нищо общо с ЕС. Там дори затъмняването на предни странични стъкла е разрешено.

(ПЛОВДИВ, 2017-01-09)

#915

Защото съм против, промените за затъмняванер на страничните и задното стъкло.

(Козлодуй, 2017-01-09)

#917

Подписвам се защото в гостуването си при Милен Цветков г-н Ананиев каза следното:
Ако имате нова кола може да имате затъмнени стъкла. Ако закупите нова кола може да си поръчате щори и да не ви свети слънцето. Ако си закупите нова кола може да си поръчате изцяло затворени стъкла - баничкарка или каквото и да е.

Идва въпросът- защо, за да може на детето ми да не му свети слънце през 4 часов преход до морето, аз съм задължен да си закупя нова кола, за да може легално да имам Щора/ Затъмнени стъкла, а ако ползвам втора употреба автомобил не мога да ползвам затъмнени стъкла, не мога да ползвам допълнително монтирани щори.

Стандарта е двоен - За нови коли може, за втора употреба не може. Или едното или другото. Доводите му бяха, че затъмнените стъкла са на база изисквания и покрити норми индикирани в стъклото на автомобила, но за щорите (които също покриват, при това на 100%) не е нужно да се покрива сертификат, защото идват на нов автомобил. Няма никаква логика в думите на г-н Ананиев.

(София, 2017-01-09)

#919

подписвам, защото не смятам, че затъмнението на задното стъкло ще повлияе на сигурността

(София, 2017-01-09)

#923

Има много по-сериозни закони, които трябва да се променят. Фолиото ми помага, за да не ми гледат багажите по задната седалка и да не пече.

(София, 2017-01-09)

#925

задните странични не ограничават видимостта, има си огледала за задно виждане

(София, 2017-01-09)

#927

Затъмнението на задните стъкла не пречи по никакъв начин на шофиора

(Дупница, 2017-01-09)

#930

Ne sum syglasen s izmeneniqta v zakona za zatymnenite stukla na AVTOMOBILITE

(Sandanski, 2017-01-09)

#932

Смятам, че:
Първо: абсурдно е затъмняването на задните странични стъкла да е причина за намаляване на видимостта на водача. За добрата видимост да водача, по време на движение и не само, са налични странични огледала за задно виждане и от двете страни на автомобила;
Второ: Намаляването на прозрачността на задното панорамно стъкло също не води до нарушаване видимостта на водача и до по-лошо шофиране и реакция.

(София, 2017-01-09)

#940

He съм съгласен

(Blagievgrad, 2017-01-09)

#942

Поредната глупост ...

(Плевен, 2017-01-09)

#943

не съм съгласен със закона

(Бургас, 2017-01-09)

#945

Подписвам се, защото съм против тази забрана

(София, 2017-01-09)

#947

Затъмняването на странични и задно стъкло е свързано с комфорта на пътниците, в моя случай на децата ми. Защо това удобство да е само "специлни" хора?

(София, 2017-01-09)

#948

Някой иска да си напълни джобчето със стотинките на хорицата....Педали !

(София, 2017-01-09)

#952

В цял свят позволяват, в България забраняват!

(Видин , 2017-01-09)

#954

Защото ми писна от безмислени закони! Вместо да си вършат работата и да пишат и приемат закони, който имаме нужда от тях, те си играят с нас! Да се стегнат в кръста тези 240 глупаци в парламента, че ядосват народа, а той е гладен!

(Враца, 2017-01-09)

#955

По избор

(Козлодуй, 2017-01-09)

#956

Защото това е пълна глупост. Доналд Тръмп казва: "Има достатъчно много други важни и къде, къде по-добри проблеми, с които държавата трябва да се занимава." Този нов закон (както и 90% от останалите) са прокарани само за да се отчете дейсност. Безумие.

(Благоевград, 2017-01-09)

#962

Смятам тази промяна за тотална глупост! При движението си шофьорът няма поглед върху мъртвата зона и няма никакъв проблем да е затъмнена при наличието на странични огледала!

(Враца, 2017-01-09)

#966

Подписвам се , защото законът е малумен затъмнените задни странични и задно панорамно стъкло не пречат за управляването на мпс-то и не причинява птп ...

(София, 2017-01-09)

#969

Шибани педали! Ще дойде ден за разплата, и то скоро! Ще гниете по затворите!

(Пловдив, 2017-01-09)

#974

Защото това е поредната простотия, почвам да си мисля че имат зададен таргет на брой промени в закона и си ги изсмукват от пръститр тея небивалици.

(Русе , 2017-01-09)

#975

Трябва да а бъдат Затъмняване ....

(Сливен, 2017-01-09)

#977

Закона е ненужен на гражданите и е изцяло в полза на джамбазите !

(София, 2017-01-09)

#978

Подписвам, защото мисля, че закона е абсурден и ще доведе до допълнителен тормоз над обикновените граждани. Вместо това да се обърне внимание на хората (в това число и полицаи), които карат личните си автомобили със затъмнени предни челни и странични стъкла!!!!!

(София, 2017-01-09)

#979

Детето ми има алергия към слънчевата светлина.

(София, 2017-01-09)

#980

Не съм съгласен с промените в закона за затъмнени странични и задно стъкло !!!

(Бургас, 2017-01-09)

#986

Промените в закона нямат смисъл и ще доведат до много негативно отношение от страна на собствениците на автомобили със затъмнение стъкла, които в момента НЕ нарушават закона.

(София, 2017-01-09)

#989

Нелепи решения се взимат всеки ден това е схема за събиране на пари от шофьорите. Като минимум трябва да има заварено положение.

(София , 2017-01-09)

#990

Защото със затъмнени стъкла е много по добре!

(Видин, 2017-01-09)

#991

Против

(гр. Сапарева баня , 2017-01-09)

#993

Защото не съм съгласна с това да не можем да си затъмняваме стъклата. Според мен има други закони които трябва да се спазват за намаляване на инцидентите а не тези измислици..

(Бургас, 2017-01-09)