„СПЕШНА ПОМОЩ” ЗА БЪЛГАРСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията „СПЕШНА ПОМОЩ” ЗА БЪЛГАРСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ


Гост

#126

2015-07-10 15:24

Да ни обърнат внимание и трезво да решат проблемите ни!

Гост

#127

2015-07-11 18:57

Аз съм учител в България и искам да работя и възпитавам децата на България! Искам и моите внуци да се обучават и образоват в български училища, а не в чужбина! Искам като добър учител да нося Светилника на словото и доброто!!!!!

Гост

#128

2015-07-12 13:09

Защото всички сме. Граждани на република България. И трябва да. Се подкрепяме

Гост

#129 Re:

2015-07-12 13:20

#3: Възпитател -  

 Учих във училище в което даскалите бягаха от час повече от учениците. Идва в 10 тръгва си в един и. Това ми било училище. Отивате изпявате си материала и после резултатите. На матурите са ясни 3троикаджий

The Master

#130 Re:

2015-07-18 11:13

#1: -