„СПЕШНА ПОМОЩ” ЗА БЪЛГАРСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията „СПЕШНА ПОМОЩ” ЗА БЪЛГАРСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ


Гост

#101

2015-07-06 15:44

Аз съм български учител 35 години.

Гост

#102

2015-07-06 15:52

Ще се обоснова лаконично с три думи:
МАЙКА - УЧИТЕЛКА - БЪЛГАРКА

Гост

#103

2015-07-06 16:57

Да се промени образованието в България. Предлагам да се въведе ученическо облекло. Аз живея в Лондон, тук учениците са с облекло. Има много бедни и много богати и за това е добре учениците са се оеднаквят.

Гост

#104

2015-07-06 17:25

Петицията е и моята гледна точка за съвременното ни образование! Моето мнение,относно включените в нея клаузи е, че господа управляващите трябва да се вслушат в гласа народен на БЪЛГАРСКИЯТ УЧИТЕЛ!!!!!!!!!!!!!!!А не да измислят все повече ,,бисери",породени от нечии глави, нямащи нищо общо с практиката на учителя и актуалността на времето!!!!!!!! Време е, отново ДАСКАЛА, КМЕТА и ПОПА да са на почит в българското общество ,а не да ни поставят в последните редици на държавната ерархия!!!!!!!!Да не забравяме никога откъде е започнало БЪЛГАРСКОТО ВЪЗРАЖДАНЕ НА НАРОДА НИ!!!!!!!!

Гост

#105

2015-07-06 18:44

Защото искам промяна в системата на българското образование, повече финансови средства, свобода на учителя в образователната му дейност и по-добри, съвременни условия на труд.

Гост

#106

2015-07-06 18:46

тя коментира наболелите въпроси на българското образование. Болно, тъжно, недостойно е увеличение само на минималните работни заплати- лелите получават почти толкова, колкото детските учители. Е, как да дойдат младите учители при нас?

Гост

#107 Re:

2015-07-06 21:09

#26: -  

 Причината да се посещават допълнителни часове не е броят на часовете по английски, а ниското заплащане, което не привлича кадри с английска филология.


Гост

#108

2015-07-07 05:25