Да спасим последната българска теснолинейка от закриване!

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Да спасим последната българска теснолинейка от закриване!


Гост

#176

2015-01-04 20:31

.............ако трябва само като атракция да остане си заслужава. Ретро.Колко хора биха отишли да видят и да се повозят....освен всички други ползи......

Гост

#177

2015-01-04 21:08

Zapazwame bylgarskoto, nashata pamet.

Гост

#178

2015-01-04 21:09

Теснолинейката трябва да остане! Авторът е дал достатъчно причини за които да го подкрепим.

Гост

#179

2015-01-04 21:22

http://www.museumtramlijn.org/ Изпращам линк в който можете да видите как в Холандия са решили от старата ж.п.линия да направят исторически музеен трамвай, който функционира и до днес. След закупуването на специални музейни билети всеки може да се разходи по няколко километвровата линия с реставрираните исторически трамваи. Такива учебни пътувания се предприемат често от родители, деца и е специално интересно за ученици.


Гост

#180

2015-01-04 21:25

Поредното безумие в тази държава, в която нищо не се гради а само се руши....ДОКОГА ТАКА???????За тази пролет сме решили да отидем до Банско със теснолинейката и не защото не мога да си позволя да отида с личния си автомобил а именно за красотата и уникалния маршрут на теснолинейката ......


Гост

#181

2015-01-04 21:35

Пътувала съм много пъти като ученичка, ше бъде жалко да се закрие тази уникална жп линия. Една възможност да се привличат туристи от други страни!

Гост

#182

2015-01-04 21:40

Моля не спирайте теснолинейката, направете я по-атрактивна и тя ще носи много доходи.

Гост

#183

2015-01-04 22:08

Никога не съм се возил,но искам да го направя!чувал съм че е много интересно и красиво!Явно всеки българин трябва да се извозви поне веднъж!

Гост

#184

2015-01-04 22:10

Ще бъда груб но реалист- През хуя им е, ще закрият всичко навсякъде, що погубят цялата държава и тук ще остане нищо. Едно никои и нищо 0. Но пука ли му на някои?- неее а на вас? пълна измислица, машинация да саберете малко имеили в база за да ги продадете после за жълти стотинки на рекламни агенди за да ни продават боклуците си. Всеки си гледа само за джоба си, помислете над това пак после ме наречете хеитар.

Az sum imal 4esta da se vozq stokratno v takava (orqxovo 4erven brqg) i 6te vi kaja 4e osven eftina topla i bezopasna beshe i mnogo burza. + tova sum q ypravlqval ma6inist mi beshe rodnina i sum spiral i trugval ot garite, no nali ne si mislite 4e nqkoi ot naroda moje da spre nqkoi ot vajnite da gepi nekvi pari ot nqkoi priqtel s 4aka6ta avtobysna liniq


Гост

#185

2015-01-04 22:37

Искам да си имаме теснолинейка.С автомобил не може да се види цялата красота,която предлага пътуването с такова влакче!

Гост

#186

2015-01-04 23:08

Според мен тази теснолинейка трябва да бъде запазена, защото ние българите унищожаваме нашата история малко по малко, а това е грешно! Със закриването на този действащ паметник, ние закриваме още една малка част от историята ни !!!

Гост

#187

2015-01-04 23:52

Да я спасим!

Гост

#188 Re: Re:

2015-01-05 00:26

#8: - Re:  

 така направиха с отсечкта Варвара/Пазарджик, първо промениха часовете за да не могат хората да използват влака а след това я закриха щото нямало пътници. Позната схема.


Гост

#189

2015-01-05 01:06

Нека запазим тази историческа жп линия!

Гост

#190

2015-01-05 01:11

Теснолинейката наистина е уникална, всеки път като пътувам за село минаваме успоредно на трасето й по пътя:) Като малка по това познавах, че наближаваме село.

Гост

#191

2015-01-05 06:38

Какво да коментирам?Поредната глупост,която се случва в България.На 20 миналия месец пътувах с теснолинейката!Уникално е!Там на една порутена спирка видях надпис–Каквото правиш двойно ти се връща!Който иска да я закрива сигурно е малоумен!Това е от мен!

Гост

#192

2015-01-05 06:57

Подкрепям начинанието!

Гост

#193

2015-01-05 08:28

Добра инициатиава :)

Гост

#194

2015-01-05 09:11

Омръзна ми да рушим, затваряме и съкращаваме...

Гост

#195

2015-01-05 09:25

Кучетата си лаят,...

Гост

#196

2015-01-05 09:48

Може да се запази поне като туристическа атракция!

Грешката на предишните, е че дестинацията Велинград - Пазарджик-Велинград се прекъсна, а до Септември почти никой не пътува. Ако се пусне пак влакчето до Пазарджик, с обновената гара, мисля че ще се възтанови и броя на пътуващите.


Гост

#197

2015-01-05 09:59

да се запази теснолинейката.

Гост

#198

2015-01-05 10:06

Честита Нова Година на всички! Хора, дайте да се събудим! Тази 2015 година посрещнахме със съпруга ми в Сърбия. Имахме организирано посещение на Шарганската железница, която наподобява нашата теснолинейка. Маршрута и е само един час, да красиво е,но според мен ( и май не само според мен) от нашето по-хубаво няма! Все се ядосвам,че хората от нищо изкарват пари,посрещат туристи, а ние го имаме и не правим нищо,за да го съхраним и да го покажем на света!


Гост

#199

2015-01-05 10:20

Да се закрие теснолинейката - безумие и простотия. Запазета този уникален релсов път, през най-красивите места на планината, единствената връзка на хората от тези места с останалата част от страната. По пътя на теснолинейката се намира най-високата ж.п. гара на Балканския полуостров - гара Аврамови колиби . Какво пречи да се возят туристи по тази теснолинейка и тя да стане атракция, част от туристическите програми на хотелиерите от района ? Нима не сте гледали филми за справочника за ж.п. линиите в Европа "Брадшоу "- дори най-малките и живописни ж.п. линии са запазили хората през вековете, а ние само рушим. ЗАПАЗЕТЕ ТЕСНОЛИНЕЙКАТА И Я НАПРАВЕТЕ НАЦИОНАЛНА АТРАКЦИЯ .


Гост

#200

2015-01-05 10:48

Това е неповторима българска ЖП линия, през която минават ежедневно стотици граждани на страната. Тя е ценна и със своята историческа стойност - неповторимо транспортно явление което не бива да бъде премахвано. Напротив - трябва да се работи по проекти, свързани с неговото финансиране и облагородяване!