Да спасим последната българска теснолинейка от закриване!

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Да спасим последната българска теснолинейка от закриване!


Гост

#226

2015-01-05 19:08

Преди няколко дни минахме по асфалтовия път покрай теснолинейката.С радост установихме, че релсовият път изглежда поддържан добре, дори и малко снеговалеж като имаше, видяхме човек с брадвичка в ръка да минава по линията и да почиства паднали клони.Там е приказно!!!!! Заслужава си да остане за децата ни!!!

Гост

#227

2015-01-05 19:17

Tesnolineikata e chast ot nashiq jivot,na vsichki,koito imame kasmeta ili neshtastieto da jiveqt v tozi,krai na stranata.Moliq vi ne pravete po trudno i bez tova,ne lesnoto ni ejednevie.Blagodarim vi.

Тази публикация е изтрита от своя автор. (Покажи подробности)

2015-01-05 19:30



Гост

#229

2015-01-05 19:40

Страхотна железница

Гост

#230

2015-01-05 19:56

По много ЖП трасета на стария континент съм пътувал ,но такава природа като тази покрай теснолинейката не съм виждал.

Гост

#231

2015-01-05 20:23

Тази теснолинейка е като приказка. Трябва да си остане. За да не се налага да водим децата и внуците си до Швейцария да видят какво е планинско влакче. През какви места минава и при това не е зъбчатка. Спокойно може да съперничи на известните Швейцарски влакчета. Дори бих препоръчала в определени дни от годината да пътуват атракционни стари вагончета (ако има запазени). Ако го обявят достатъчно време преди съответните дати и при по-скъп билет ще се напълни. И аз бих завела порасналите си деца - сега само са чували за дървените седалки в трамваите и влаковете. И печката на дърва във вагона на теснолинейката...

Гост

#232

2015-01-05 20:23

Страхотна железница! Нека влакчето да остане :)


Гост

#233

2015-01-05 20:24

Ползвал съм многократно тази романтична теснолинейка преди много години,когато като офицер служих в Г.Делчев.Тогава нямаше удобен транспорт София - Г.Делчев.Може да стане добра туристическа атракция и не бива да се закрива!

Гост

#234

2015-01-05 20:34

Пътувала съм два пъти с теснолинейката. Уверявам ви, че се чувствах прекрасно, изпълнена с положителни емоции и заредена с енергия от прекрасната гледка през малкия прозорец. Уникални картини на нашата най-красива Родопа планина, които биха могли да се видят единствено по пътя на теснолинейката, остават завинаги в съзнанието ми. Пътуването не е просто превозване с влак - това е атракция! Жалко, много жалко, ако и това поредно безумие се случи! Нищо вече не остана в съсипаната ни държава ...


Гост

#235

2015-01-05 20:35

Хората по света филми правят за такива железници. Всички сме гледали "Железопътни приключения из Европа" и подобни и сме цъкали с език, а си имаме собствена прекрасна такава жп-линия. Как може да сме толкова загубени, че да си затрием теснолинейката!? Категорично ПРОТИВ!

Гост

#236

2015-01-05 21:07

Дано не загубим едно от малкото останали хубави неща в България!

Гост

#237

2015-01-05 21:13

Това е едно уникално влакче ,преминава през прекрасни села и градчета ,а и много хора от Аврамово,Пашово,Якуруда,и тн. ползват тази линия и е жизнено необходима.

Гост

#238

2015-01-05 21:17

Отлична инициатива.

Гост

#239

2015-01-05 21:53

Напищете добър проект и го представете, за да ви отпуснат пари от ЕС.Те ценят тези неща, а линията е наистина ценна.Цял живот помня природните красоти от това пътуване.

Гост

#240

2015-01-05 22:22

Подкрепям я от цялото си сърце , защото съм пътувал много пъти и ми е доставяло огромно удоволствие

Гост

#241

2015-01-06 08:03

Уникална е.В неделя се връщах от Велинград и по пътя срещнах влакчето с 3-4 вагона.Красиво.Железницата е върви успоредно на автомобилния път.

Гост

#242

2015-01-06 08:14

Поредното безумие на управляващите ,ако зависи от тях, ще дръпната щепсела на БГ.,докато ние спим сън дълбок.

Гост

#243

2015-01-06 09:02

Има уникални фнеща в нашата страна и е време вместо да ги рушим и да губим от това, да ги съхраним, популяризираме и печелим. Да се поучим от норвежците фламската им железница

Гост

#244

2015-01-06 09:35

Тпва е един от обектите, който може и трябва да се превърне в туристическа атракция и притегателно място за много хора, не само от България. Местностите, през които преминава теснолинейката са уникално красиви а скоростта, с която върви влакето дава възможност на пътниците да им се насладят подобаващо. Друг е въпроса, че това нито се рекламира, нито някой се е заел да направи обекта част от туристическа програма.

Гост

#245

2015-01-06 09:42

Закриването на ЖП линии е абсурдно и застрашава националната сигурност на България!
.............

#246 ............

2015-01-06 09:43

................


Гост

#247

2015-01-06 10:47

Теснолинейката е наистина без аналог в България,а в Европа може да се сравнява само с подобни линии в Швейцария,където влакчетата не само че се движат до ден днешен, а и са изключителна туристическа атракция и важна част от транспортната мрежа в страната!Нека си спомним и за друга,не по малко забележителна теснолинейка, тази свързваще Кочериново с Рилския манастир,която беше ликвидирана с лекота без да се отчетат изключителните възможности която тя даваше за комуникацията в района,за туристическото и стопанско развитие на селищата покрай линията.
Вместо ликвидация, теснолинейката Септември- Добринище следва да се обнови,да се популяризира като транспортно средство в района свързващо наистина уникални не само за България места и не на последно място да се търси възможност за продължаването и ,както е бил и първоначалният замисъл, до Гоце Делчев ,допринасяйки по този начин и за туристическото и стопанско развитие на този регион , допълвайки транспортната схема свързваща Гърция с България и подпомагайки стопанският и икономически подем на селищата в целия пограничен район.
Gustav

#248

2015-01-06 10:52

Тази теснолинейка може да се направи като атракция за туристи - има толкова много подобни в Западна Европа! Да не говорим, че вероятно този влак обслужва и много хора в района. Трябва да спрем да рушим всичко, което е изградено, а да намерим начини за запазването и функционирането му!


Гост

#249

2015-01-06 11:09

Не само, че трябва да я спасим, но и да си върнем всичко останало, което ни бе отнето от анархистите и режима им, които се представят за демократи и демокрация.

Гост

#250

2015-01-06 12:26

Пътувала съм с теснолинейката много пъти и наистина смятям че тя е уникална:и като трасе,и като маршрут,и като едно чудо на техниката за своето време!Смятам че ще бъде жалко ако тя се закрие и нека да направим всичко възможно това да не се случи!Подкрепям петицията и нека повече хора направят същото!