Да спасим последната българска теснолинейка от закриване!

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Да спасим последната българска теснолинейка от закриване!


Гост

#151

2015-01-04 15:51

Пътувала съм от Велинград до Добринище с тази тенолинейка и това беше едно от най-интересните пътувания в живота ми!

Гост

#152

2015-01-04 16:03

не толкова заради мегауникалността на мизерната ни теснолинека, а заради хората, които разчитат САМО на нея :)

Гост

#153

2015-01-04 16:10

Нека влакчето да остане :)

Гост

#154

2015-01-04 16:16

Подкрепям петицията :)

Гост

#155

2015-01-04 16:31

Искам последната българска теснолинейка по маршрут Септември - Добринище да съществува, да е в движение и да се съхрани за възможно най-дълъг период от време.

Гост

#156

2015-01-04 16:50

Срамота е заради нечии финансови(може би) интереси да се унищожава всичко ценно от нашето минало показващо кои сме в действителност българите!!! Не им ли стига,че ни направиха просяците на света?

Гост

#157

2015-01-04 16:57

По дяволите!Царе сте да унищожавате уникално народно богатство в приказно красивите планини на България.Проклети да сте,рушители на съвременна България!Вие и вашите партии-хранилки!!!

Гост

#158

2015-01-04 17:08

Време е да запазим поне една атракция, а теснолинейката има и приложен характер!
daniela

#159

2015-01-04 17:24

Спасете теснолинейката!


Гост

#160

2015-01-04 17:40

Да унищожаваш национално богатство- привличащо туристи и най -висока на балканите железница е предателство към народа си и съзнателно унищожаване на на бъдещи приходи от все по-засилващия се селски туризъм.

Гост

#161

2015-01-04 17:44

Не бива да допускаме да затрият и теснолинейката! В никакаъв случай!

Гост

#162

2015-01-04 17:53

Да запазим красотите на България. Този маршрут си струва да пропътува всеки българин. Уникална природа, уникално трасе. ЖП гара, построена на най-високото място на Балканите.

Гост

#163

2015-01-04 17:54

Искаме дизелови влакове като в Европа

Гост

#164

2015-01-04 17:55

Това е единствената теснолинейка в България. Важно е да се запази!

Гост

#165

2015-01-04 17:57

НЕКА ИМАМЕ ПОНЕ ТОВА !

Гост

#166

2015-01-04 17:57

Возих се това лято по тази линия-беше незабтавимо преживяване.На всяка цена трябва да се запази!

Гост

#167

2015-01-04 17:58

Похвално начинание

Гост

#168

2015-01-04 18:07

Не е честно, може да е бавна, но е невероятно живописно и романтично изживяване, отделно, че за някой селца е единствен превоз, ако не бъркам. А има една особена гордост да стъпиш на гара Аврен, най-високата на Балканите.

Гост

#169

2015-01-04 18:19

Нека запазим тази уникална атракция, разкриваща красотите на нашата природа!

Гост

#170

2015-01-04 18:20

Неповторимо е чувството да пътуваш с това малко влакче и да видиш красотите на Родопите.
Калоян

#171

2015-01-04 18:27

Шок...тази линия не бива да се закрива!


Гост

#172

2015-01-04 18:32

Никой от нашите управници, не би разбрал за какво става дума, ако не си направят труда да минат по този маршрут.Без значение през кой сезон на годината се случи това, гледката е неописуемо красива и никога не биха я забравили.Нека не разрешаваме умишлената разруха на красотите на НАШАТА БЪЛГАРИЯ от безхаберници!Нека всички да подкрепим Кристиян!

Гост

#173

2015-01-04 18:41

Идеята за закриване на тази българска жп, туристическа, технологична и културна забележителност е абсурдна, защото подобен тип наследство отива далеч отвъд тривиалните приказки за 'рентабилност'.

Гост

#174

2015-01-04 19:15

Политиката спрямо БДЖ като цяло може да се определи като наемно убийство. Това е най-евтиният наземен транспорт, който у нас предлага най-мизерни условия на пътуване, тъй като, ако всичко е наред, автобусните фирми, близки до дадени политически лица, няма как да отнемат пазарния дял на влаковете.
А относно теснолинейката - добре е тя да получи музеен статут, да се повдигне в музей на техниката, за да няма попълзновения към нея. Според мен би било хубаво на ключови гари да се направят експозиции, свързани с историята на селото, градчето, региона, железницата. Така тя ще се превърне в туристически маршрут със значение, надминаващо транспортния си смисъл и общуването с хубавата природа. Също - да се засили рекламата, да се подобрят връзките с другите видове транспорт. Има много какво да се направи. Важно е тази линия да не се закрива.

Гост

#175

2015-01-04 19:28

Копелета жалки, корумпирани мърши безподобни. И на малкото останало ли искате да серете. Съсипахте всичко за 15-20г. Колко линии ликвидирахте? Червен бряг- Оряхово, Червен бряг- Златна Панега, ГО- Елена и оше много такива ЗА ВАС НЕНУЖНИ ЕЙ ТАКА. Сега искате и таз природна красота в съчетания с приятно и емоционално пътуване да ликвидирате. Тъпанари долни. Поне вижте клиповете от Филипините, Перу, Боливия, и др. как туристите се возят по покривите на вагоните и снимат с камерите живописните планини и реки. За тях са направени специални открити или полуоткрити вагони с които човек може на макс да се наслади на гледката. Токова ли сме прости и голтаци че не се направят такива модернизации, реклама и да се извлекат масимум средства за подръжка на линията. Че много ли се иска туристически групи (Руснаци, Германци, Французи) една от дестинациите им да е пътуване с Влака с приспиване. Ейййййййййй аман от некадърници ей. и това са РОДОЛЮБИВИ БЪЛГАРИ????