Wij willen de oudere seizoenen van Home and Away weer op tv of op de app

Wij, de fans van Home and Away Belgïe, zijn mannen en vrouwen die vaak al sinds de eerste aflevering kijken. Sommige zijn er later bijgekomen en anderen pas recent. Maar we zijn allemaal grote fans. Als we oudere fragmentjes tonen op de fanpagina's op Facebook komt vaak de vraag waar we oude afleveringen kunnen zien en vaak kennen mensen bepaalde personages niet van vroeger. Daarom willen wij op deze manier VTM vragen om de oude afleveringen, vanaf de eerste, weer uit te zenden. Ofwel op tv ofwel via de VTM GO-app/ We beseffen dat er auteursrechten aan vast hangen maar als u ziet hoeveel mensen er naar vragen kan u er zeker van zijn dat deze wel degelijk bekeken zullen worden. Zeker nu we nog steeds in Corona-tijd zitten en de zomer eraan komt. Reclame wordt ook gegeven via de app dus dat kan hier dan toch ook waardoor de kosten dan toch wel deels gedekt zullen worden. Er zijn nog steeds meer dan 100.000 trouwe fans en aangezien Familie en Wittekerke al vaker terug uitgezonden worden, kan dit dan ook niet voor ons?

Met vriendelijke groeten

Alle Belgische Home and Away fans

Sophie Declerck van de Officiële spoilerpagina Home and Away Belgïe en de Officiële fanpagina Home and Away België    Свържете се с автора на петицията

С подписването си упълномощавам Sophie Declerck van de Officiële spoilerpagina Home and Away Belgïe en de Officiële fanpagina Home and Away België да предаде информацията, която предоставям в този формуляр, на лицата, които имат правомощия по този въпрос.

Няма да показваме публично вашия имейл адрес в онлайн среда.