Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#1802

Подписвам, защото този закон граничи с насилие над кучетата, те не могат да се охлаждат нормално.

Maya Tihomirova (Варна, 2019-07-04)

#1804

Подписвам защото първо според мен трябва да има Зоополиция,която да защита животните от "хората" и после да искаме промени.

Здравка Стефанова (София, 2019-07-04)

#1806

Това решение е неадекватно!

Изабел Бали (София, 2019-07-04)

#1809

Виновни са хората, а не животните! "Ако можеха да говорят, те щяха да са по-добри от нас!" (Й. Йовков) Ако хората са истински човеци , няма да има бездомни кучета и котки, нито озлобени и ожесточени от глад и мъчения животни.

Йорданка Стоянова (София, 2019-07-04)

#1811

Смятам че това е много опасна практика и тя застрашава живота на кучетата ни.

Илия Гушевилов (Стара Загора, 2019-07-04)

#1816

Не съм съгласна да бъдат с намордници

Емилия Панчева (Русе, 2019-07-04)

#1817

Смятам че това е много опасна практика и тя застрашава живота на кучетата ни.

Елеонора Бакалова (София, 2019-07-04)

#1818

Подписвам, защото съм против слагането на наморник, БЕЗ причина !!!

Калина Алексиева (София , 2019-07-04)

#1819

Абсолютно необосновани промени.

Марияна Стоянова (Шумен, 2019-07-04)

#1821

Подписвам, защото не съм съгласен!

Заложна Младост (София, 2019-07-04)

#1823

Смятам промените за неадекватни. Поредните промени, чиято цел е да се отчете дейност и да се създаде напрежение в обществото без реално да се реши проблема.

Пеньо Пенев (Разград, 2019-07-04)

#1835

Подкрепям петицията и съм против искането за промени в законодателството за въвеждане на задължителни намордници, застрашаващи живота и здравето на кучетата!

Анна Кочева (Пловдив, 2019-07-04)

#1839

Не може да обвиняваме всички кучета заради случаи. Ако човек ви застреля, ще вържете ли всички хора? За всеки случай, все пак от къде да знаем кой е агресивен и кой не? Също така не разбирам как се очаква всички кучета да се разхождат единствено в клетките. Да се избият ли трябва?

Anzhelina Ivanova (София, 2019-07-04)

#1840

защото имам голямо куче, което е в хиляди пъти по любвеобилно от малките злобни и неспирно лаещи!

Диана Ламбева (София, 2019-07-04)

#1841

Кучето ми не заслужава да се задушава, особено при положение, че комарите са по-опасни от него

Stefani Temelkova (Божурище, 2019-07-04)

#1843

Съм против този закон!

Михаела Вачкпва (Русе, 2019-07-04)

#1846

Нека е препоръчително и стане ли инцидент стопанина да носи отговорност.

Даниела Маринова (София, 2019-07-04)

#1849

Защото съм отговорен стопанин и не смятам, че животните заслужават такова отношение. Преди да се наложат такива закони, трябва да се изградят обособени и заградени площадки, където животните да се пускат свободно и да е социализират.

Валерия Йотова (София, 2019-07-04)

#1851

Защото това е безумица. Поредна гавра с народа на тази земя които си плащаме данъците за домашните любимци. Няма предвидени паркове няма места където да се извършват разходките. Вие господа оправно и извършвате репресия над живи същества. Оправете първо здравната система справете се с битовата престъпност ограничете присъствието на наркозависими в парковете където не само разхождаме кучетата си а и децата си БЪДЕЩЕТО НА ТАЗИ ДЪРЖАВА. Знам и съм сигурен че господ ще ви накаже за това което правите. Заклевам ви

Кирил Христов (София, 2019-07-04)

#1855

Не съм съгласен с недообмслени закони и липсата на алтернативен вариант при прилагането на такива.

Любомир Костов (София, 2019-07-04)

#1858

Против съм, защото не смятам, че неагресивните кучета трябва да бъдат слагани под общ знаменател с агресивните и да бъдат подлагани на такова мъчение , да носят наморници особенно в тези жеги .

Весела Иванова (Ловеч , 2019-07-04)

#1865

Поставянето на намордници освен опасно, е и неморално. Това е абсолютно мъчение за животните.

Ива Господинова (София, 2019-07-04)

#1868

Защото моето куче не е нападнало никое и никой, а нас са ни нападали, ако сме с наморник кво паравя

Georgi Mitev (Пловдив , 2019-07-04)

#1876

защо е абсурдно! моето куче е едно възпитано, не хапещо 20кг корги. никога, никой не е нападали, ,хапали и т.н. а ако съдим по реакцията на деца, когато го видят, мисля че ще се изплашат много повече, ако го видят с наморник и окован с каиши. безумие

елена костова (софия, 2019-07-04)

#1877

Подписвам,защото не съм съгласна с решението на няколко некомпетентни хора.

Маргарита Mаврова (Бъргас, 2019-07-04)

#1878

Не може да се съдят кучетата по кила и не всички големи породи са опасни

Yassen Vezenkov (София, 2019-07-04)

#1879

Новоприетият закон е абсурден и нелогичен.

Елизабет Йорданова (София, 2019-07-04)

#1882

Не съм съгласна с промените в закона

Таня Ламбрева (Пловдив, 2019-07-04)

#1883

Съм собственик на френски булдог и той не може да ходи с намордник

Filip Butsev (София , 2019-07-04)

#1884

Не съм съгласна с това,че кучето ми трябва да е постоянно с намордник ,когато е на разходка!

Николета Янкова (София, 2019-07-04)

#1888

Подписвам, защото считам, че задължителните намордници застрашават живота на кучето ми.

Милка Рачева (София, 2019-07-04)

#1896

Все са приемали тъпотии ама това счупи глупомера....

Plamen Dinev (Сливен, 2019-07-04)

#1899

Това е пълен абсурд

Georgi Arnaudov (Burgas, 2019-07-04)

#1900

Подписвам, защото закона няма логика и не е функционален. Има дискриминация и неправилно определяне на агресивност при кучетата. Кучетата не са зверове за да ги водим с намордници. Нека носят последствия стопаните или хорта които ги отглецдат, хранят или по някакъв начин са обвързани с кучетата. Щом всички хора в блока знаят, че този човек се грижи за кучето значи е така, какво като няма чип или не е регистрирано в общината.

Веселина Маркова (Пловдив, 2019-07-04)

#1901

Против намордници на кучета от малки породи тежащи малко над 5кг.

Златин Терзиев (Варна , 2019-07-04)

#1904

Защото гледам куче и знам как ще повлияе този закон върху него. Твърдо против тези правила съм! Това е стрес за самото животно. Как смятате се слага наморник на куче, което еди колко си години дори не е подушвало дори.

Евелин Иванова (София, 2019-07-04)

#1910

Подписвам защото имам мини шнауцер, която е на 1 годинка 7кг и в тази жега, когато едвам диша и езика и е постоянно навън, този закон е скандален!! Също така кучето иска да тича и да се движи, няма как да е нон стоп влъщи и после на каишка!!! А обособени паркчета няма. Има 2,3 но няма как да вкараш шнауцер, йорки в клетка с питбул, лабрадор и тн

Iveta Georgieva (СОФИЯ, 2019-07-04)

#1912

Не е хуманно всичкото това, по-добре да има по-строги наказания за собствениците , които не могат да възпитат правилно кучетата си.

Gery Stoikova (София, 2019-07-04)

#1913

Смятам че играничаването на свободата на животните е неправилно. Не може да се поставят под общ знаменател само заради килограмите. Като цяло не съм съгласна с целия текст. Смея да твърдя, че кучетата ми не са опасни нито за хора, нито за животни!

Бетина Върбанова (София, 2019-07-04)

#1919

Не е ясно и категорично определено кои кучета са агресивни. Агресивността не зависи от теглото на кучетата. Чрез намордник се намалява обонянието на животното, което е водещо в ориентирането му и е много по-важно от зрението му. Може да е задължително само воденето на повод извън определените места за кучешки разходки, което в големите градове дори предпазва животните от инциденти.

Боряна Гечева (София, 2019-07-04)

#1920

Това е поредната глупост на правителството. Защо не сложат намордници на тея в парламента. И да ги натикат в клетка?!! Закон за собствениците трябва да има !

Нели Енкова (Варна, 2019-07-04)

#1925

По глупав закон не бях чела. Нека първо видят как се практикува по белите държави и после нека се правят на умни!

Iliana Todorova (Благоевград, 2019-07-04)

#1931

Защото тези промени не са адекватни и реални!

Стефан Димитров (София, 2019-07-04)

#1935

Това застрашава здравето на нашите животни

Teodora Churova (Русе, 2019-07-04)

#1939

Това застрашава живота и здравето на животните

Красимира Рачева (София, 2019-07-04)

#1941

Подписвам, защото не е правилно. Защото това е животно и то не е виновно за това, че не е правилно интегрирано в обществото, визирайки - да бъде социализирано, възпитано. Трябва да се вземат мерки за стопаните. Не да се мъчат животните! Това не лекува болестта, само симптомите!!!

Ivanna Georgieva (София, 2019-07-04)

#1942

Обичам животните.

Simona Veleva (София, 2019-07-04)

#1949

Смятам, че това в издевателство над невинните и

Denica Naydenova (Пловдив, 2019-07-04)

#1951

Защото тази мярка ощетява съвестните стопани и техните домашни любимци.

Магдалена Резнякова (Варна, 2019-07-04)

#1957

Не одобрявам законът в този си си вид и смятам, че намордниците не са адекватно решение на проблема с агресията на животните.

Гергана Димитрова (Хасково , 2019-07-04)

#1964

Моето куче е над 5 кг. и не е агресивно. Предлагам на каишка да бъдат извеждане на паша кози, овци, патици и т. н.

Камелия Любенова (София, 2019-07-04)

#1967

Защото управляващите измислиха поредната простотия

Suzana Antova (София, 2019-07-04)

#1971

Защото има агресивби породи или така възпитани от стопаните си, не мисля че е нужно всяко куче над 5 кг задължително да бъде с намордник

Plamen Garlyanov Speedy (Самоков, 2019-07-04)

#1974

1. Както всички останали, съм на мнение, че законът е меко казано безумен.
2. Собственик съм на дакел - 7/8кг. Как да сложа намордник на това куче? Как моето куче би следвало да защити себе си или мен, ако някой от двама ни бъде нападнат?

Гергана Симеонова (Стара Загора, 2019-07-04)

#1975

Всичко е до това как се възпитава дом.любимец

Юлия Велинова (София, 2019-07-04)

#1980

Това не е редно, кучетата трябва да са на двор и да са свободни. Също да ги държите в апартамент не е редно.

Димитър Попов (С. Баня, 2019-07-04)

#1983

Подписвам защото съм против слагането на намордник на кучета, които по никакъв начин не застрашават никой. Не съм съгласна да си мъча животните и да застрашавам техният живот, държа си ги на повод и на никой не правят нищо! лошо!

Диана Иванова (Козлодуй, 2019-07-04)

#1984

В законопроекта има неяснота по отношение на определението за агресивни кучета. Посочено е, че "агресивността при кучетата може да се определи като действие, предизвикващо травматизъм на човек, куче или друго животно". За агресивно поведение се считат включително ръмжене и оголване на зъбите. Кой и по какъв начин ще осъществява контрол и ще определя, дали в дадена ситуация някое куче проявява агресия (и съответно трябва да е с намордник)??

Ася Павлова (София, 2019-07-04)

#1994

Защото съм твърдо против намордник!!!!!!!!!!!

Мирела Павлова (Велико Търново, 2019-07-04)

#1995

Защото промените в закона са меко казано глупави и недомислени. Освен това не може всички кучета да се слагат под общ знаменател. Ако се търсят някакви мерки те трябва да са конкретни и обмислени добре, а не да се бърза заради общественото мнение! Глупаво е да се ограничават животните по този начин и то заради медийното мнение.

Иван Петров (Пловдив, 2019-07-04)

#2000

Съм взел кучето си от улицита , пуснато от общината, чипирал съм го и съм го възпитал, сега трябва да плащам и глоба.

Hristo Stoyanov (София, 2019-07-04)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...