Да спрем екстрадирането на Желяз Андреев

Коментари

#2202

Нелепо искане!

(София, 2018-04-11)

#2205

Това е българин,изпълняващ служебните си задължения!И ако няма Държава и Закони,които да го защитят,то обикновените граждани са длъжни да го направят!Никой не е защитен в тази държавица!Утре може да е всеки един от нас!

(Добрич, 2018-04-11)

#2206

Защото момчето е попаднало в капан

(Добрич, 2018-04-11)

#2208

Подкрепям петицията!

(Перник, 2018-04-11)

#2211

Аз съм съпричастна към това, което се случва с младия човек. Не разбирам, как може да му се повдигат такива абсурдни обвинения! Не мога да допусна, че български гражданин ще бъде екстрадиран от родината си, за да бъде съден на друг континент, дори да е виновен за нещо! В белите държави такива неща не се случват!

(Радомир, 2018-04-11)

#2227

Защото, той е изкупителна жертва на хора от много по високо ниво. Защото е българин, и защото тази несправедливост може, да се случи на всеки от нас..

(Добрич, 2018-04-11)

#2234

Няма как да стане, гражданин на България да го пращаме на съдв друга държава. Няма как!!! НЕ!!!!

(София, 2018-04-11)

#2239

Подписвам, защото вярвам, че момчето е невинно. Това можеше да съм и аз, работейки за подобна компания.

(София, 2018-04-11)

#2241

Това е абсурдно.

(Добрич, 2018-04-11)

#2245

защото цялата ситуация е безумна...защото няма държава, която да защити гражданите си...защото става въпрос за едно младо, добро и нормално момче, което е изпълнявало работните си задължения и защото определено не смятам, че е извършил престъпление, за което да бъде екстрадиран и съден!

(София, 2018-04-11)

#2250

Български гражданин , не може да бъде подведен под отговорност , эа нарушение на эаконодателство на чужда държава.
Това е нечувано и приэовавам , Българската държава , да отмени , договора ,подписан от беэродници!
Време е България да эастане , като неэависима държава и эащити гражданите си!
п.с.много ми се иска , да видя как е въэможен обратния вариянт

(Jacksonville, 2018-04-11)

#2257

Подкрепям и вярвам,че Желяз е невинен млад българин.

(Варна, 2018-04-11)

#2260

БЪЛГАРИЯ има Закони, които трябва да се спазват и от Американски граждани!

(София, 2018-04-11)

#2263

Защото това момче е невинно. Защото над него е имало хора, които са пускали заповеди отгоре. Защото не може за милионите да няма закони, а кокошките все да са затворени в затвора.

(Пазарджик, 2018-04-11)

#2269

Росица

(Лондон, 2018-04-11)

#2270

Желяз е невинен

(Варна, 2018-04-11)

#2272

Не е справедливо

(Провадия, 2018-04-11)

#2278

Всеки един млад човек работещ в чуждестранна компания може да пострада по същият начин!

(Перник, 2018-04-11)

#2279

Momcheto e nevinno!!!

(Madrid, 2018-04-11)

#2291

Смятам, че е нагло държава като САЩ (експортирала тонове оръжие за Сирия) да търси отговорност от един български служител , който просто съвестно си е гледал работата.

(Лайпциг, 2018-04-11)

#2292

Момчето е невинно. Поздравления за решението на Добричкия съд да го освободи. Не бива да се чупят човешки животи ей така, заради сляпо послушание.

(Плевен, 2018-04-11)

#2297

Не вярвам и не приемам, че служител на фирма, регистрирана по българското законодателство, на трудов договор, изпълняваш служебните си задължения по длъжностна характеристика носи отговорност за нарушения, които не е осъзнавал, че върши! Безумно е да бъде екстрадиран!

(София, 2018-04-11)

#2304

Защото аз сама съм била служител в не една аутсорс компания, включително американска такава, и разбирам много добре естеството на работата на подобни посреднически позиции, тя със сигурност не предполага каквито и да било контрабандни действия. Без да познавам лично Желяз, аз съм на 1000% сигурна, че той е напълно невинен и пе тези обвинения от американска страна са абсолютно неоснователни

(София , 2018-04-11)

#2308

Защото момчето е напълно невинно, а обвиненията са скалъпени и нямащи връзка с реалността!

(Пловдив, 2018-04-11)

#2312

Искам да има справедливост.

(София , 2018-04-11)

#2318

Няма нарушаване на българските закони, а спогодбата в чл.2 предвижда екстрадиране при нарушаване на законите на 2-те страни (САЩ и България) и ако нарушението предвижда присъда по-голяма от 1 година затвор. А по бълг. закони той не подлежи на присъда.

(София, 2018-04-11)

#2321

Защото и аз съм оператор в кол център! Защото аутсорсингът има тъмна страна! #НиеСмеЖеляз #НямаДаДадемЖеляз

(Варна, 2018-04-11)

#2330

Смятам, че отговорност носи компанията (фирмата), която е представлявал Желяз в този момент, вършейки работата за която е бил нает. Тях трябва да съдят, а не него! Това което се случва е много нечестно!!!!

(София, 2018-04-12)

#2333

Е невинен!

(Добрич, 2018-04-12)

#2339

Безобразията трябва да спрат и разума да надделее

(Bonn, 2018-04-12)

#2340

Защото Желязо е работел в неведение, положението е същото както с психично болните пациенти,защото те вършат неща без да ги осъзнават,като при последните разбира се има здравословна причина.

(София, 2018-04-12)

#2350

искам да подкрепя Желяз в опитите му да разкрие причините довели до тези събития и да успее да получи достатъчна защита

(Пловдив, 2018-04-12)

#2353

Го подкрепям!

(Варна , 2018-04-12)

#2355

Смятам ,че не е редно да си играят на политика и да измиват ръцете си с нашите момчета!!!!

(Добрич, 2018-04-12)

#2363

Българските граждани трябва да сме единни и да стоим зад всеки един от нас!!! Държавата трябва да го знае !!!

(Пловдив, 2018-04-12)

#2367

Подписвам тази петиция, защото е безумие да се подвежда под отговорност по чуждо законодателство човек, който е работел по силите на българското законодателство и не е нарушил български закон с действията си. Не може да се прават заменки по подобен начин!!!

(София, 2018-04-12)

#2368

Защото тия шибани американци ни объркаха живота

(Добрич, 2018-04-12)

#2370

Защото смятам, че е несправедливо обвинен.

(София, 2018-04-12)

#2371

Подписвам, защото смятам, чу вина носи работодателят на Желяз.

(София, 2018-04-12)

#2380

Не може български граждани да бъдат екстрадирани. Ако трябва ще бъдат разследвани тук и съдени тук. Ние не сме ничия колония.

(Пловдив, 2018-04-12)

#2383

Подписвам защото смятам, че България Не трябва да екстрадира свой граждани за да бъдат съдени.

(Виена, 2018-04-12)

#2385

Трябва най на края Българи да гледа своите инереси и да си пази хората. Американци прекаляват вече със своята политика в целия свят.

(София, 2018-04-12)

#2388

защото считам, чи искането на САьЩ е необосновано и неизпълнимо

(Екзитър, 2018-04-12)

#2389

Не е редно

(Видин, 2018-04-12)

#2394

защото не е виновен

(Stara Zagora, 2018-04-12)

#2395

Познавам лично Желяз и смятам обвиненията за несъстоятелни и неприложими към конкретния случай, тъй като става въпрос за изпълнение на служебни задължения по Българското законодателство и няма основание трета страна да се намесва и прилага своето законодателство на Българска суверенна територия!

(Sofia, 2018-04-12)