Да подкрепим пловдивски лекар за убийството на Жоро Плъха (който има 9 присъди за кражби)

Коментари

#2804

Мястото на д-р Димитров е у дома при семейството му !!

(Пловдив, 2018-03-04)

#2805

Защото ми писна!

(Кнежа, 2018-03-04)

#2806

Лекарят е действал при САМОЗАЩИТА!!!!

(Пловдив, 2018-03-04)

#2808

Когато трябва да защитя семейството си
стрелям без да се замислям -
първо в краката на нападателя,
пък после зависи от опасността..

(Амерсфоорт, 2018-03-04)

#2810

Самозащитата не е престъпление!

(Горна Оряховица, 2018-03-04)

#2812

Ако този крадец беше осъден и наказан за миналите си престъпления, сега щеше да е жив!
Kой е виновен за смърта му?
Дали докторът или правосъдието в България?
— Подписвам тази петиция, защото правосъдието е виновно, както и всички, които дърпат конците му - правосъдието НЕ Е независимо в България...!!!

(В.Търново, 2018-03-04)

#2813

Докторът е защитавал себе си и семейството от безнаказан престъпник извършващ поредното престъпление, за което сигурно отново щеше да бъде освободен от някой корумпиран адвокат и съдия!

(София, 2018-03-04)

#2822

Вярвам , че всеки човек би постъпил така на мястото на лекаря. Циганинът влиза в дома му , където има 2 малки деца? Какво е щяло да стане ако лекарят е давал дежурство например... Сами се сещаме

(Пловдив, 2018-03-04)

#2827

Подписвам в подкрепа на доктора

(Благоевград, 2018-03-04)

#2833

Неприкосновеността на дома, частната собственост, достойнството и сигурността на семейството трябва да бъде защитаван от закона. Неизбежната самоотбрана трябва да бъде регламентирана в посока и полза на потърпевшите, а не на престъпниците! Баста на беззаконието и защитата на всякакви маргинали от властта и некадърно написаните закони! Да защитим честните граждани на това общество и държава!

(Асеновград, 2018-03-04)

#2834

подписвам!

(Ямбол, 2018-03-04)

#2842

Подписвам, защото не мисля, че е правилно да обвинят в престъпление човек, който е защитил дома и семейството си!

(Лондон, 2018-03-04)

#2844

Лекарят е невинен, когато защитава семейството и дома си.

(Казанлък, 2018-03-04)

#2846

Смятам, че при навлизане в чужда собственост, камо ли посягане с оръжие собственикът на имота трябва да може да се защити, било то да убие нарушителя при самозащита. Незабавно трябва да има промяна в наказателния кодекс. Всеки би направил същото на мястото на Д-р Димитров.

(София, 2018-03-04)

#2847

Подписвам тази петиция, защото никой няма право да влиза в частна собственост и да краде.Доктор Димитров е защитил семейството си и себе си!
Подкрепям го !

(London, 2018-03-04)

#2849

Защото никой в тази държава не си върши работата и никой не ни защитава от престъпниците. Ако не се спрат ще стават още по-нагли.

(София, 2018-03-04)

#2854

Подписвам,защото вярвам, че имаме право да се защитаваме, както нас самите така и семействата ни!

(Пловдив, 2018-03-04)

#2858

Всеки има право да защити семейството и живота си, както и собствеността си. И закона трябва да е написан за нас - да ни защити правата и животите! И е редно, най-после Наказателния кодекс да се промени в частта си за самозащитата (крайна, неизбежна, необходима) бля бля бля... Не за първи път жертвата накрая го отнася! Що за парадокс! Подкрепям и д-ра, и всеки нормален човек, който си живее съвестно и кротко и някой боклук решава, че е безсмъртен и може да прекрачи границата на домовете ни и да крадат и да ни застрашават!

(Добрич, 2018-03-04)

#2865

Podpisvam zashtoto iskam pravosudie!

(London , 2018-03-04)

#2866

Защото утре може да съм Аз! Бих постъпила по същия начин!

(Петрич, 2018-03-04)

#2871

Искам справедливост

(Пловдив, 2018-03-04)

#2878

Когато полицията не си въши работата трябва сами да си я свършим!!! Подкрепям доктора на 100%!!! Трябва да го наградят че е изчистил света от поредния боклук!!!

(Самоков, 2018-03-04)

#2886

Подписвам, защото лекарят няма вина. Не той е нахлул в чуждо жилище и не той е престъп

(София, 2018-03-04)

#2888

Подписвам,защото мисля,че човек има право да защити дома си,семейството си а и сами себе си.Крадеца влиза в дома му,не е доктора виновен,че се в защитил!Ако не беше го направил какво,какво щеше да стане???Щяха да повдигнат едно обвинение срещу крадеца за влизане с взлом,за лека телесна вреда и една условна присъда и продължаване на кражбите поред тъй,като може да крадв,намушква с нож и никой копче неможе да му каже.

(Хасково, 2018-03-04)

#2893

Е правилно и е мой дълг

(Бургас, 2018-03-04)

#2896

Подписвам,защото всеки човек е нормално да се самозащити,дори и да отнеме живота на друг човек за да защити себе си и семейството си.Освободете Иван Димитров незабавно!!!

(Ремшайд, 2018-03-04)

#2903

Подкрепям Др.Димитров

(Runcorn, 2018-03-04)

#2904

Бих действал по същия начин

(Пловдив, 2018-03-04)

#2906

Едва ли Доктора си е легнал с мисълта, че ще убива някой. Лошо стечение на обстоятелства, но пък в суматохата опитвайки се да защити семейството си и домът си това е самозащита. Още повече след като е наръган от извършителя. Или може би Доктора е трябвало и да го почерпи... Най малко поне не бива да е с обвинение за убийство.

(Пазарджик, 2018-03-04)

#2911

Напълно правилна постъпка така трябва да се действа в такива ситуации !!

(Костенец, 2018-03-04)

#2912

Подкрепям доктора ! Стига с това беззаконие !

(Пловдив, 2018-03-04)

#2914

Подписвам, защото искам промяна в наказанието

(Пловдив, 2018-03-04)

#2916

Домът и семейството са неприкосновени! И това е крайно време да се узакони!!!!Нима трябваше да го помоли учтиво да напусне?!? Или да чака да го убие?!? Точно така трябва да се действа с плъховете!!!! И да отворят лагера в Белене за такива непоправими рецидивисти!

(Русе, 2018-03-04)

#2918

Правосъдието трябва да защитава честните граждани, а не престъпниците!

(Кюстендил, 2018-03-04)

#2923

С надежда.....

(Добрич, 2018-03-04)

#2924

Подкрепям д-р Иван Димитров за постъпката му и настоявам той да НЕ бъде съден!

(Бургас, 2018-03-04)

#2925

Лекарите, както и учителите, са застарашен вид!

(Стара Загора, 2018-03-04)

#2926

Подписвам тази петиция, защото и аз бих постапил така както Д-р Димитров

(Добрич, 2018-03-04)

#2928

Подписвам, защото д-р Димитров е обикновен човек, който се е опитал да се защити. Това е морална и отговорна личност, която трябва да бъде на свобода. Наказателната система трябва да бъде адекватна.

(Раковски, 2018-03-04)

#2929

Подписвам, защото смятам, че всеки един български гражданин трябва да може да защити себе си и семейството си от престъпниците. Подписвам, защото смятам, че не е редно да чакаме първо крадците и престъпниците да ни наранят или убият в собствения ни дом и ние обикновените граждани чак тогава да имаме правото да се самоотбраняваме и да защитаваме семействата си.

(Ямбол, 2018-03-04)

#2931

Подписвам, защото е абсурдно престъпниците да стоят на свобода, а хората защитаващи семейството си, да биват вкарвани в затвора!

(Стара Загора, 2018-03-04)

#2935

Защото той е действал в самозащита

(Добрич, 2018-03-04)

#2938

ЗА ДА ПРЕБЪДЕ ДОСТОЙНА ПРАВОСЛАВНА БЪЛГАРИЯ!!!

(София, 2018-03-04)

#2941

Не могат крадци и убийци да влизат безнаказано в домовете ни когато спим, да си вземат каквото си искат и дори да погубят живота на някои от нас.Добре, как по друг начин да се постъпи?!?! Да се оставим в ръцете им? Не!!

(Пловдив, 2018-03-04)

#2944

Защото трябва да има справедливост!

(София , 2018-03-04)

#2950

Подкрепям д-р Димитров!

(Бургас, 2018-03-04)

#2957

Докторът е невинен ,смърт за всички престъпници и въвеждане на Крумови закони!

(Пловдив, 2018-03-04)

#2973

Всеки трябва да има право да защити дома и семейството си! Това не е убийство!

(София, 2018-03-04)

#2984

IСмятам, че Доктора е за орден!

(София, 2018-03-04)

#2987

Подписвам, защото трябва да живеем в страна в която имаме право и възможност да защитим живота и имуществото си и семейството си!

(Рисе, 2018-03-04)

#2988

Един крадец е паразит в обществото ни и мястото му е в затвора или... на 2 метра под земята. Един лекар е неоценимо съкровище за обществото ни - чрез неговите знания и уникална личност хиляди човешки живота ще бъдат спасени. Доктора на свобода и да се прекратят срамните съдебни гонения!

(Силистра, 2018-03-04)

#2990

Срам за такава държава,която заради бездействието си, става съучастник на престъпник, и затова трябва да има смпна на закона.

(Пловдив, 2018-03-04)

#2992

Право на всеки човек е да пази своя живот и този на семейството си, както и своето имущество.

(Пловдив, 2018-03-04)

#2993

Защото вярвам, че човек трябва да защитава семейството си и да не бъде съден за това !

(Враца, 2018-03-04)

#2999

Подписвам, защото ми омръзна да гледам как в България престъпниците имат права, а нормалните хора - не!

Докторът е защитил живота, здравето и имуществото си. Това е изконно човешко право, неподлежащо на рестрикции, закони, обсъждания и всякакви преходни ценности!

Срамота е в 21 век, когато има интернет и знаем как хората се защитават по света (да, визирам САЩ), в България престъпникът да е жертва, а жертвата престъпник...

Срамота е, че въобще някой в прокуратурата ще води дело срещу доктор Димитров в подкрепа на умрелия рецидивист, и то пък за „убийство“... Какво убийство е това, какво търсят доказани бандити в дома на един почтен човек, че и въоръжени на всичко отгоре?!

Срамота е, че държавата продължава да съди невинни хора и да толерира престъпниците, които стават все по-нагли. Докато не ги лекуваме с куршуми, както в случая, положението ще става все по-зле!

Срамота е, че навръх 3-ти март, Освобождението, един невинен, разумен човек е мачкан от държавните власти, защото е защитил своята свобода. Как да наречем иначе посегателството срещу личността и имота, ако не отнемане на свободата? За какво загинаха Ботев и Левски - за да живеем в чиста и свята Република, нали? Това ли ни е държавата сега? Престъпници да вилнеят из домовете ни, а ние да стоим безпомощни?! Напомня ми точно на тиранията, от която сме се избавили през 1878 година и за което честваме 3-ти март.

Според мен доктор Иван Димитров е невинен човек, жертва на посегателство. Въобще не трябва да се води съдебно дело, а да бъде оневинен на момента. Убитият е получил своята присъда, такава, каквото му се полага. Каквато би му се полагала в повечето (ако не и всички) 50 американски щата и територии. Да, но там ценят свободата си, а ние ценим ли нашата?!

Докога ще търпим здравият разум да губи от безумни законодателства и ограничени служби? Какво послание дава държавата на престъпниците и какво на честните хора? Искаме ли да възтържествува правдата?

Държавата - това сме ние, хората! И ние заявяваме:

СВОБОДА ЗА ДОКТОР ДИМИТРОВ!!!

(София, 2018-03-04)