Незабавно изземане на кучето от с. Мокрище, за да не бъде умъртвено

Коментари

#3204

Подписвам, защото само ни хеърлят прах в очите и избират най-лесния начин да приключват случая, и заради това страда едно невинно създание.

(Хасково, 2018-02-02)

#3209

Подписвам,защото горкото животно не е виновно.Как може да е така вързано и да е нападнало....абсурд

(София, 2018-02-02)

#3211

Подписвам, защото кучето не е виновно, а родителите на детето, които са го оставили без надзор.

(Раднево, 2018-02-02)

#3212

Подписвам, защото кучето не е виновно, защото е държано в страшна мизерия и е било освирепяло от глад !!!

(Соф, 2018-02-02)

#3213

Защото няма доказателства, че кучето е извършител на деянието!

(София, 2018-02-02)

#3214

Редно е до приключване на следствието и уточняване на обстоятелствата животното да бъде иззето от собственика и за него да се положат адекватни грижи.

(София, 2018-02-02)

#3223

Трябва да се спре безотговорното и жестоко отношение кьм животните. Виновните за това следва да бьдат наказани. Крайно време е да се сьздадат приложими закони за защита на животните в Бьлгария, както и да се следи и контролира спазването им. 21 ви век сме, все пак! Нищо, че сме страна на абсурдите!

(София, 2018-02-02)

#3224

Подписвам, защото не мисля, че е редно да плаща едно куче, което е вързано с два синджира за дете, което е оставено на вятъра! Със сигурност истината се крие някъде по далеч от колибката на кучето... може би в къщата?! При хората..

(Русе, 2018-02-02)

#3225

Животинката трябва да се освободи и да бъде иззета от приют или организация за защита на животните и да бъде настанена в семейство което ще се грижи с любов за него. Виновни за родителите на детето,не животното!

(Шумен, 2018-02-02)

#3226

подписвам се защото съм 100% сигурен че кученцето е невинно

(Пазарджик, 2018-02-02)

#3229

Смятам, че виновник за инцидента е родителят/ настойникът на детето, а кучето живее в мизерни условия, предпоставка за агресия и здравословна опасност.

(София, 2018-02-02)

#3234

Кученцето е невинно!

(София, 2018-02-02)

#3235

Подписвам,защото смятам,че вина няма кучето,а родителите,които са оставили без надзор детето!

(София, 2018-02-02)

#3238

Подписвам, защото е крайно време да се спре с издивателството над животните и да се разбере, че за напредъка на една нация се съди по огтношонеието ѝ към тях.

(София, 2018-02-02)

#3239

Както забраниха на циганите да имат мечки така трябва да им забранят да имат каквото и да е животно Те не могат да се грижат за животни. За децата им да има голям контрол и при надвишаване на определен брой деца да се кастрират че българите немогат да успяват с помощите за тях.

(Бургас, 2018-02-02)

#3240

Проблема никога не е в кучето, а в стопаните!

(София, 2018-02-02)

#3247

Кучето не е виновно, било е предизвикано.

(Sofia, 2018-02-02)

#3248

Смятaм,че е невинно,тормозено и нaбедено

(София, 2018-02-02)

#3252

Не вярвам че кучето е извършило това!

(Силистра , 2018-02-02)

#3254

Кучето е невинно!!!

(русе, 2018-02-02)

#3255

Кучето няма абсолютно никаква вина, че не е било хранено. Кучето няма вина за мястото, на което е било вързано. Това са отговорности на собственика. Виновните в случая са именно собствениците на кучето и родителите, които не са имали наблюдение върху детето си.

(Благоевград, 2018-02-02)

#3256

Кучето е застрашено без никаква вина!

(София, 2018-02-02)

#3264

Кучето няма вина !

(София, 2018-02-02)

#3269

Подписвам, защото това невинно създание не заслужава да бъде умъртвено!

(Етрополе, 2018-02-02)

#3274

Кучето е невинно!

(Шумен , 2018-02-02)

#3275

Животнито не е виновно !

(София, 2018-02-02)

#3279

Стопаните са виновни за агресията на домашните им любимци. Кучето има право да живее

(София, 2018-02-02)

#3280

Съм на мнение, че кучето не е виновно за трагедията. Виновни са хората, които са били толкова безотговорни, за да не наблюдават и да не се грижат за толкова малко дете. Трябва те да си понесат последиците и да се намери по-добър дом за кучето.

(София, 2018-02-02)

#3281

Обичам животните! И не вярвам, че това берящо душа куче има нещо общо с убийството на детето.

(Русе, 2018-02-02)

#3286

KYCHETO NE TRQBVA DA BUSE YBITO TO NE E YBIEC !!!

(Sofiq, 2018-02-02)

#3288

Подписвам, защото кучето е напълно невинно същество и не трябва да се отнема живота му

(Пловдив, 2018-02-02)

#3294

Подписвам, защото не считам за редно умъртвяването на кучето, поради факта, че не са полагани достатъчни грижи за него и то не е разумно същество, за да поеме последствията.

(Габрово, 2018-02-02)

#3299

kycheto ne trqbva da bude ybito!!

(sofiq, 2018-02-02)

#3301

Кучето няма вина!

(Варна, 2018-02-02)

#3302

За мен истината е,че кучето е набедено от истинският престъпник .

(Габрово, 2018-02-02)

#3303

Не искаме, кучето да бъде умъртвено!
Не е виновно то, а "стопаните"!

(Пловдив, 2018-02-02)

#3311

Много странни обстоятелства около смъртта на детето.Вина имат хората,които са отглеждали Кучето,защото са го малтретирали и са го озверили(ако въобще е било така) и хората ,които са оставили 3 год. дете без надзор.

(София, 2018-02-02)

#3314

Спасете измъчваното куче и накажете стопанина!

(Бристол, 2018-02-02)

#3316

Подписвам, защото кучето няма вина за това което е извършило.Никой родител/настойник не трябва да оставя детето си без надзор независимо дали е вкъщи или не.
Също така имам три кучета и знам точно тези животни колко са грижовни и безобидни.Никога не биха нападнали без причина.Те са повече хора от нас.

(Пазарджик, 2018-02-02)

#3317

Детето е оставено без надзор, което за мен значи, че отговорност на първо място трябва да се търси при родителите или настойниците. За да бъде доказана настъпила смърт в следствие на ухапване от кучето следва да постъпят открити доказателства пред обществото. До момент, в който няма такива и въз основа на излъчения репортаж, смятам че кучето няма никаква вина!

(Добрич, 2018-02-02)

#3318

Изглежда че най-опасната порода на този свят е ЧОВЕКА!! Няма опасна порода животно, има лош собственик И възпитател.!

(Добрич, 2018-02-02)

#3327

Не съм съгласна, кучето да бъде убито !

(Пловдив, 2018-02-02)

#3329

Действията на кучето са следствие от начина по който е било третирано самото то

(София, 2018-02-02)

#3334

кучо е невинен

(софия, 2018-02-02)

#3336

Подписвам защото според мене са виновни безотговорните родители на детето както и собствениците на кучето, които не са полагали необходимите грижи за невинното животно .

(Велико Търново, 2018-02-02)

#3346

Не може,не е редно,не е нормално,не е морално да оставиш 3 годишно дете без надзор. Безотговорно е . Несправедливостта в тази държава трябва да спре . Циганинът се оправдава с животинката ,без съвест,без култура,без нрави,без род.. Успех на кученцето!

(Бургас, 2018-02-02)

#3348

...защото съм защитник на животните

(Хасково, 2018-02-02)

#3350

Начина не е кучето да бъде убито и да го убият , това ще върне ли починалото дете ?

(София, 2018-02-02)

#3352

Откакто имам кучета,започнах да съзнавам,че мнозинството от хората са злобни,ексцентрични и безотговорни.

(Карлово, 2018-02-02)

#3353

Защото не искам да бъде умъртвено

(Белица, 2018-02-02)

#3354

Не кучето трябва да бъде наказано, а стопаните... Ако беше добре отглеждано, щеше ли да се стигне до нещо такова !?

(Хаген, 2018-02-02)

#3355

така трябва

(София, 2018-02-02)

#3357

Кучето е невинно! Виновни са стопаните му както и базхаберните държавни и общински институции!

(София, 2018-02-02)

#3359

Не може да обриняваме това невинно създание за човешките грешки . Намерете истинския убиец , не търсете просто удобен вариант .

(София, 2018-02-02)

#3364

Подписвам петицията , защото смятам , че не е възможно въпросното куче да е причината за смъртта на детето.

(Несебър, 2018-02-02)

#3365

Житотното не може да носи отговорност за действието си. То е огледало на собствениците си. Също така това дете не може да е без надзор на тази възраст. Нека понесат последствията тези, които поемат отговорност да бъдат родители и сами са обрекли детето си на този край!

(София, 2018-02-02)

#3366

Защото кучето е невинно .. то няма вина небива то да бъде наказано заради безодговорни хора

(София, 2018-02-02)

#3367

Кучетата не са врагове; няма лошо куче, има лош стопанин; има лоши родители, които смятат, че могат да си пускат децата без надзор, а карат ние кучкарите да си връзваме кучетата; Ако едно куче не бъде подразнено, то няма да посегне в никакъв случай!

(Монтана, 2018-02-02)

#3369

Защото кучето е невинно, бито е и е държано гладно с дни, ребрата му се броят и от клиповете се вижда, че е добро и не е агресивно. Истинската причина за смъртта на детето е друга и е нужно задълбочено разследване.

(София, 2018-02-02)

#3372

Аз също мисля че кучето и невинно и достатъчно и страдало

(София, 2018-02-02)

#3374

Подписвам, защото се съмнявам във виновността на кучето, а дори и да бъде открита такава, то пак няма да е виновно, а хората които са се "грижили" за него.

(Варна, 2018-02-02)

#3383

Подкрепям кучето!!!! Кучето е жертвата!!!

(Køge, 2018-02-02)

#3385

Не вярвам,че кучето е виновно

(София ж, 2018-02-02)

#3388

Подписвам,
Защото не можем да съдим и убиваме животните безрзборно заради нашите човешки грешки. Животните не са виновни за това, в какво ние- хората, ги превръщаме.
Живите същества не се раждаме лоши по природа- отрицателното ни сe насажда и се трупа под формата на т. нар. "възпитание", а когато няма достатъчно внимание за изграждане на положителни качества, на контрол и баланс на характера, потърпевши са останалите.
Нали ние сме тези, които сме имали винаги надмощие над животните, нека спре да си проличава този факт чрез жертви и излишно умъртвяване на невинните и беззащитните.
Не можем да се нахвърляме винаги над това, което е различно, което не е опитомено и което не подлежи на превъзпитаване. Обаче от нас- тия, дето съдим. Погрижете се за хората, които освобождават безразборно, онези, които умишлено престъпват императивните ноти на закона. Тях си жалите, обаче, защо?- Защото животните нямат с какво да ви се разплатят, сигурно.
Както родителите, настойниците и попечителите са отговорни за действията на малолетните, така и стопаните са отговорни за стопанисваните от тях животни.

(Пловдив, 2018-02-02)

#3391

Подписвам, защото смятам, че питбулът е невинен!

(Смолян, 2018-02-02)

#3398

писна ми в тази държава нищо да не се парви за животните !искам действащи закони и действаща зоополиция ! кученцето е видимо че не е виновно за убийстовто !

(софия, 2018-02-02)

#3399

КУЧЕТО НЕ Е ВИНОВНО

(Варна, 2018-02-02)