ДА СПРЕМ НАШЕСТВИЕТО НА АСФАЛТА В ИСТОРИЧЕСКА СОФИЯ!

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията ДА СПРЕМ НАШЕСТВИЕТО НА АСФАЛТА В ИСТОРИЧЕСКА СОФИЯ!


Гост

#1

2014-04-25 22:25

Браво! Само така!

Гост

#2

2014-04-26 05:12

До кога се налага да търпим да ни се влошава средата на живот под мотото "ДА ИЗХАРЧИМ ЕДНИ ПАРИ"? Защо Столична Община не си е на мястото в моменти когато трябва да отстоява нещо такова като исторически паметник, а е на мястото си само като трябва да се платят повече от 3,5мил.лв. за безмислени ремонти, без цел това да подобри средата.

Гост

#3

2014-04-26 08:02

Мисля, че за запазването на историческия вид на София не са нужни много коментари - достатъчно е да се обърнем към някои култуви градове от Европа, към която принадлежим!
Нека запазим не само историческата стойност, а и архитектурната стойност на нашата столица!

Гост

#4

2014-04-26 22:46

В нормалните държави, управата работи в интерес на гражданите си. Те са работодател на цялата администрация, и въпросната администрация се съобразява с работодателя си. В България всичко е обърнато. Ние сме работодатели на общинарите, но те работят в свой интерес и в интерес на определени кръгове. Докога ще го търпим? Ако един общинар, независимо дали кмет, архитект или друг служител иска да работи за себе си или за частни интереси, да напусне мястото, което заема и да работи за когото си иска. Ако реши да остане, той е ДЛЪЖЕН да се съобразява с интереса на работодателите си. Това трябва да е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!

Гост

#5

2014-04-29 12:27

Жълтите павета в София са вече на 107 години. Днешните общинари е добре да мислят в перспектива, за следващите 107 години. Нека изберат настилка, която да изкара толкова дълго и да разкраси и тази част на София. А ремонт на площад "Руски паметник" е необходим -настилката е толкова нагъната, сякаш лунен пейзаж.Ех, РИМЛЯНИТЕ, те са строили пътищата си да траят 1000 години..... общинарите да четат.
Деляна

#6 Риски паметник

2014-04-29 17:23

Много ви благодаря, че сте организирали тази петиция! Съдържането на текста е много точно и казва много важни неща. Трябва да се борим. Винаги може да разчитате на моята подкрепа и участие. Сега ще разпространя петицията до мои прятели.
С голяма обич към София,
- Деляна Симеонова, израстнала на Руски паметник, deliana42@gmail.com

Гост

#7 Re: Руски паметник

2014-04-29 18:07


Гост

#8

2014-04-29 18:23

"Културното наследство не е наше, взели сме го назаем от внуците си" Нямаме право да го пилеем, трябва да им го предадем в автентичния му вид!

Гост

#9

2014-04-30 08:20

Подкрепям напълно исканията, отбелязани в Петицията - твърдо "за" повече прозрачност и целесъобразност при взимането на важни решения за облика на Столицата!

Гост

#10

2014-04-30 16:42

ПОДКРЕПЯМ ПЕТИЦИЯТА ЗА ДА СПРЕМ НАГЛИЯ ГРАБЕЖ ПОД ПРИКРИТИЕТО НА НЕОБХОДИМ "РЕМОНТ"!

Гост

#11

2014-05-15 07:54

Изобщо концепцията за развитие на центъра на София е погрешна. Центърът не трябва да се развива според съвременните разбирания на някои архитекти, а трябва да се запази такъв какъвто е бил. Важни са стилът и духът му. Това което ще доведе туристи и ще напомня на гражданите каква е била столицата преди 50 а на места и 100 години.
Голяма глупост е управлението на града да продължава да се съсредоточава в центъра.
Метрото трябваше да прави един петоъгълник (или шестоъгълник около центъра, така че гражданите да могат да достигат до центъра за десетина-петнадесет минути пеш, което ще рече че в радиус от два километра не трябва да има шум и газове от транспортни средства. Да се върне идилията от миналите времена.
Насочванетона транспортния поток по бул сливница също е недоразумение. Този поток трябва да мине някъде към централна гара и от там по Константин Величков. Магистралата Тодор Александров е също такова недоразумение.
А по въпроса за Руски паметник Той също трябва да пази стила и духа на времето. А къде са алеите по бул Скобелев и бул. Македония. Очаквам с нетърпение да видя поредното недалновидно решение с бившия исторически музей и предстоящото преместване на трамвайната линия от другата страна на бул скобелев. Правилната идея беше трамваят да се скрие под земята още от пл. Македония, а защо не и още от Пиротска, а там да се оформи пешеходна зона и зона за велосипедисти. Разбира се трябва да се помисли и за достъп на обслужващите района автомобили