НЕ на 1.60 лв. за билет за градския транспорт в София

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията НЕ на 1.60 лв. за билет за градския транспорт в София


Гост

#101

2016-04-16 15:34

Аз петицията няма да коментирам- но ще кажа че билет ще дупча когато цената е от спирка до следваща

Гост

#102

2016-04-16 15:39

Да ползваш градски транспорт в София е присъда. Смятам новата цена на билета за политическо безочие на некадърни управници. Сигурна съм, че много хора ще тръгнат с колите си и трафикът ще стане безумен. А "онази" определена част от обществото пак ще си пътува гратис...Некадърни, алчни и високомерни общинари!
MariaMaria

#103

2016-04-16 15:42

Безумие е в страна, където минималната работна заплата е 400 лв, билетът за градски транспорт да е 1.60 лв! Особено при натовареността на столичния трафик и състоянието на мрежата! Ако един човек ходи на работа и се връща с един и същи рейс, в продължение на 20 работни дни, това ще му струва 64 лв! Това е близо една шеста...


Гост

#104

2016-04-16 15:53

Циганите ще продължат да пътуват гратис.При тази цена и аз,докато не го направят,както в белите държави-за пропътувано разстояние,или време и да не можеш да се качиш без да се чекираш.ДОТОГАВА ЩЕ ПЪТУВАМ ГРАТИС,ЧУВАШ ЛИ Г-ЖО КМЕТ,АЗ НЯМАМ СЛУЖЕБНА КОЛА И ШОФЬОР,АЗ ТИ ПЛАЩАМ
ТОВА УДОВОЛСТВИЕ,ЗАТОВА ТИ ЩЕ ПЛАЩАШ МОЕТО
НЕУДОВОЛСТВИЕ ДА ПЪТУВАМ С ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ,КЪДЕТО Е
ДАЛЕЧ НЕ ТАКА КОМФОРТНО,КАКТО ВЪВ ВАШИЯТ
МЕРЦЕДЕС.Всички трябва д а спрем да се таксуваме.Непрекъснато
нещо се увеличава,само не и заплатите и пенсиите.

Искали да ни накарат да пътуваме с карти,но съм сигурна,че много скоро ще вдигнат и картите.


Гост

#105

2016-04-16 16:05

Не обичам пожарникарски подлоги.

Гост

#106

2016-04-16 16:32

Цинизъм и безотговорност! Очевидно гласувалите за 1,60, живеят в друга София, където столичаните пътуват само с коли и заплатите им са достатъчно високи, за да си го позволят.

Гост

#107

2016-04-16 16:43

Няма основание за вдигане на цените. Мръсно, неподдържано, миризливо даже в новите трамваи.

Гост

#108

2016-04-16 16:48

Защото и сега билетчето е скъпо. Аз пътувам през половин София всеки ден за да ходя на работа и това ми излиза около 50 лева с колата. Безумна е цената от 1 лев, да не говорим за 1.6 лева.

Гост

#109

2016-04-16 16:56

Защо обикновения софиянец трябва да плаща, а циганите - не?! Пътувайки ежедневно виждам, че контрольорите избягват да проверяват от спирки, на които се качват тези гратисчии, а когато, макар и рядко го правят, минават тихомълком, без дори обичайното конско, което изчитат на български гражданин (най-често възрастен човек, забравил си картата).

Гост

#110

2016-04-16 17:44

''КОЛКО ДА СТРУВА БИЛЕТЧЕТО ?
За да изчислим обективно каква трябва да е реалната цена на билетчето в градския транспорт в София предлагам да го сравним с цената на километър на междуградските автобусни компании.
При разстояние София-Пловдив от около 150 км и цена на еднопосочният билет от 14 лв се получава стойност около 9 ст/км.
При разстояние София-Бургас от около 400 км и цена на експрес от 26 лв се получава че пътниците плащат за превоз на 1 км по около 6.5 ст/км.
В градския транспорт пътниците не пътуват средно от крайна до крайна спирка. Едни се качват други слизат… Средната дължина на едно возене е около 5 км но тук аз за хатъра на градската управа ще я удвоя и ще приема средна дължина на возене цели 10 км. Дори при тези завишени условия цената на билетчето се получава между 65 ст и 90 ст.
При това, забележете, че до като колите на градския транспорт са попрепълнени, тези с които сравнявах осигуряват на всеки пътник седящо място. Нещо повече, обикновено има и доста празни места а се случва и да предлагат и допълнителни екстри като, например, прожектиране на филм.
Всички разходи които Градският Транспорт се сети да изтъкне ги имат и другите компании. Това означава че билетчето не само трябва да е под 1 лв (ако отчетем средна дължина на возене от 5 км под 50 ст.) но при тези условия да генерира печалба а не да подяжда бюджета на София''

 

Mnogo dobre kazano. Cenata na bileta ne trqbwa da bade poweche ot 50 st Ostanaloto e grabej. Prawitelstvoto na grob e mnogo slabo. podava ostavka i tarpi nakazania + sadene i konfiskazia. Tezi kradaha MNOOOOGO..milioni $$$$

 

 

 

 


Гост

#111

2016-04-16 17:51

Според мен и моите близки, високата цена трябва да се бойкотира и хората да не ползват известно време градски транспорт. Идва лято, ваканции, хубаво време.. Когато е възможно да се ходи пеш за няколко спирки. Също колеги и приятели да ползват една кола за работа и придвижване както е по другите държави. Има и други начини за придвижване и взаимопомощ. Да се намали до минимум ползването на транспорта и купуването на билети. Тогава ще видим какви ''Искахме да си купим карти за 1 седмица за градския транспорт, но ни казаха, че ги били премахнали. Те бяха най-удобни е евтини.. Тогава ние ходехме пеш..При най-малка възможност го правехме..и даже си спестихме пари от билети за други разходи:)


Гост

#112

2016-04-16 18:01

Да се чете - Тогава ще видим какви печалби ще натрупа транспортната мафия и подръжниците й + предателството на борисов.. Миналото лято бяхме в София за около 3 месеца, но се налагаше често да пътуваме до провинцията, поради тази причина искахме да си купим карта за градския транспорт за 1 седмица, тя беше най-удобна и излизаше най-евтино. Казаха ни, че ги били премахнали..Всичко, което е добро за населението се хммм премахва. Защо не потърсиха високите раходи в големите харчове на транспортната мафия? Какви са им заплатите колко човека по транспортната верига получават незаслужено високи заплати + бонуси. Колко се краде от горивото и много, много други загуби. И те ги знаят още по-добре от нас, обикновените граждани. Защото не им изнася - да получаваш мнооого  пари без работа:)) Туй не се изпуска лесно. Я да каже колко получава празноглава фандъкова? какви са заплатите на дупетатите - 3000 лв мес. + бонуси и безплатен транспорт и жилща. Естествено,  цената на билетчето тях не ги касае и може да я направят скоро и 2 лв:)))) всичко това трябва спешно да се спре и да не се позволява на окопалите се кърлежи да продължават да смучат народната кръв:( позор и затвор за подобни!


Гост

#113

2016-04-16 18:04

Защото случващото се е: първо: свинщина, безобразие, гавра с хората; второ: недомислица, от която никой не печели; трето: "диктатурата на пролетариата" ужасно ме дразнеше като фраза, после разбрах, че пролетариатът не диктува нищо - а днес тази "диктатура" ми харесва доста повече от тази на ОПГ ГЕРБ и прошковци разни.

Гост

#114

2016-04-16 18:05

Прекалено много се краде в тая държава, като София и т.нар. "градски транспорт" никак не са изключение от правилото, напротив. Неадекватни разписания на всички видове транспорт, включително донякъде и на метрото. Стар, направо архаичен автопарк в по-голямата си част - особено, но не само, трамваите. Неадекватна цена на билета и в момента - 1лв е твърде много за стари, мръсни, миришещи, неподдържани превозни средства, които се движат по неадекватни разписания и с постоянни закъснения. В този ред на мисли, 1.60лв е космически абсурд - това ще доведе до спад в приходите, защото поне половината от хората, които сега си купуват билет за 1лв, ще спрат да го правят при 1.60лв. Начин да се стимулира пътуването с карти е като се намалят цените на самите карти, и се въведат нови такива - напр. за 2 и 3 линии. Нали постоянно се сравняваме със страните от ЕС - някой от Столична община ще се радвам да ми покаже в коя точно страна се движат такива музейни експонати по улиците???

Гост

#115

2016-04-16 18:13

Подписвам петицията защото съм на мнение че и на сегашните цени (гр)адският транспорт в София е безобразно скъп!!! Трябва да са много слепи хората които не виждат това. Много са градовете по света, в които градският транспорт е безплатен - това е възможно и тук, стига да има мисъл за хората.

Гост

#116 Re:

2016-04-16 18:17

#42: Десс -  

 Такива са цените в Германия - за който не пътува с карта ;) Нищо против нямам да плащам германски цени на карта, ако минималната заплата е 1200 евро, а аз взимам 2000 евро (защото работя висококвалифицирана работа, не за друго). При минимална заплата 420 лв, която след данъците става 330 лв приблизително - това е геноцид и дебилизъм!!! То и сега би трябвало да е на печалба общината от транспорта - ама не е, 'щото много се краде!!!


Гост

#117

2016-04-16 18:20

Безобразни са мотивите за вдигане на цената! С какво тази цена стимулира слизането от автомобилите (дори и на сами шофьори), за да ползват метро и градски транспорт? С какво качването на цената опазва околната среда? Как ще се накарат мангалите да плащат? Как тази цена стимулира безработните при търсене на работа? Затваря ги в квартала? А пенсионерите? Защо парите се дадоха за внос на чужди превозни средства, когато имаме наше производство? Не излиза ли по-евтино да се вози кондуктор вместо да се движат по 3 контрольора накуп, които НЕ ЗАКАЧАТ мангалите?... Как ще накарате човек, който излиза само при нужда, да си купи карта? Кое ѝ е изгодно на картата? Защо за 1 спирка да се плаща колкото за целия маршрут?...


Гост

#118

2016-04-16 18:44

Цената от 1,60 лв е решение на самозабравили се хора!

Гост

#119

2016-04-16 18:45

Абсолютни наглеци! Заплати ли се вдигнаха, данъци ли намалиха, качеството на услугата ли рЕзко вдигнаха, та да искат това увеличение!? Това са цели 60%! Нормални хора ли го предлагат това сте? Не се накрадоха, не се натъпкаха тез зинали задници!

Гост

#120

2016-04-16 18:48

Не е често спрямо София, много е неудобен и разкъсан транспорта. Няма нещо, което би ме убедило, че цената от 1,60 лв. е нормална в София, според мен е нереална за 1-2 спирки 1,60 и от начало до край пак 1,60 лв. Има ли честност в това да се прекачваш от едно на друго превозно средство. Ето пример трамвая за Дървеница. Имаше две редовни линии 14 и 19. Махнаха ги им обещаха Метро да пуснаха им Метро, но то е до ГМДимитров, а трамвай няма. Има авт. 413 и това е.Същото става и с Лозенец прекачване от трамвай на автобус и чакане по спирките. Ето какво предлага СО - увеличение на билета и скачай от един на друг автобус, при закриване на удобни линии, както и много неудобства с някой квартали на София. Необмислено предложение и правят хората да се возят гратис, не че сега при цена на билета от 1 лв. не се возят но според мен ще бъде около 30 % да са гратис

Гост

#121

2016-04-16 19:06

Ми те коментират, че за Нова Година дали на пенсионерите 20 лв надбавки. Сега с това увеличение, което предлагат за билет от 1,60 тези 20 лв отиват за 3 дена. Ама то човек трябва напълно да е деградирал, за да не разбира за какво става дума. Дайте парите.


Гост

#122

2016-04-16 20:04

Това ще качи повече хора на автомобили. Няма никакви аргументи зад увеличението, напротив, аргументи има за намаляване на цените, както на билетите, така и на картите

Гост

#123

2016-04-16 20:06

Това, допълнително ограбване, не трябва да се толерира! Но българите сме като стадо овце...накъдето ни свирнат натам отиваме... Събудете се малко бе хора!!!! На запад от нас само за един евроцент увеличение да не казвам какво правят, но е трагично и смешно на фона на нашата мила действителност!

Гост

#124

2016-04-16 20:14

Няма основание да поскъпват билетите с 60%. Това е поредното изнудване на бедния потребител. Пак той е заложник и изкупителна жертва за големите разходи на управляващите.

Гост

#125

2016-04-16 20:26

Още не мога да повярвам, че го приеха...