Промяна на последната "Ковид 19" заповед на МЗ отностно страните от червения списък

Коментари

#1204

Подписвам, защото е безумно!

Диана Захариева (Лондон, 2021-07-28)

#1206

Заповедта е пълна безумица !!!
Всички ние сме платили маса пари за тестове и сме планирали месеци наред пътуването си! Не е нормално от днес за утре да се пускат безумици и да правят хората на луди!!!!

Недялка Великова (Добрич, 2021-07-28)

#1207

Подписвам се ,защото пътувам на 02/08/21 с малкият ми син(който няма годинка) Искам да му празнувам рожденният ден със семейството ни и съм планирала празненство .Както и много други ангажименти(лекари,откриха ми автоимунно заболяване и де налага рутинни прегледи, )Да не говорим че това е моята отпуска и почивка. Всичко е свързано със средства и време ..Ако трябва да стоя в карантина 10 дена ,а почивката ми е 20 ,то за какво изобщо да се прибирам?!?? И как Българската Държава стимулира нас ,Българите зад граница да ди идваме и да гарчим парите си в родината??!?А за чужденците дори намериха начин да премахнат карантината и да почиват на нашето Черноморие ?!??

Савинс Бъчварова (Грейвсенд, 2021-07-28)

#1208

Това е пълна дискриминация и по този начин не можем да се прибираме при роднините си в Българоя

Михаела Георгиева (Кюстендил, 2021-07-28)

#1209

Твърдо съм против ваксинацията за да може да се прибереш в България Окей съгласен съм с писиар тест да си направя и да се прибера в България но не и ваксинация Не одобрявам новата Заповед на министър

Viktor Borisov ( Banks , 2021-07-28)

#1210

Не съм съгласна с тази заповед! Направете го така поне като платим за тест и е с отрицателен резултат, да отпада карантината. Не съм съгласна заповед да се издава от днес и да влиза в сила след три дни. Искам да се прибера да видя семейството си, но ако имам карантина няма да мога и съм безкрайно разочарована!

Боряна Кръстева (Ямбол, 2021-07-28)

#1211

Това е пълно безобразие, да не можеш да се прибереш при семейството си.

Tsvetomir Aleksandrov (London, 2021-07-28)

#1215

Подписвам,защото това е лудост! Могат ,като се върнат да си направят тест в рамките на 24 часа.

Антоанета Дончева (София, 2021-07-28)

#1217

Не съм съгласна с решението

Диана Занкова (Лондон, 2021-07-28)

#1219

Не съм съгласен с това,че трябва да се ваксинирам за да мога да пътувам зад граница!!

Miroslav Hristov (London , 2021-07-28)

#1222

Подписвам защото в тази заповед няма логика. Над 65% от заболелите от Делта вариант на Ковид 19 са ваксинирани с по две ваксини, а те са освободени от карантина. Това е дискриминация, при положение че ваксинирането е по желание на всеки отделен индивид.

Емил Димитров (Саутхамптън , 2021-07-28)

#1224

Не желая да се ваксинирам и това е мое право на избор.Това е абсолютна дискриминация към хората без ваксини, да не могат да се върнат да видят семействата си.Имам син ,който чака 7 месеца да се прибера и да прекарам време с него, а искате да ме поставите под карантина,която обезсмисля изцяло прибирането ми в България.

Свилен Пенчев (Рескъм, 2021-07-28)

#1225

това е дискриминация и нарушаване на човешките права,както и правото на избор.

marousia manova (хемел Хекпстед, 2021-07-28)

#1237

Подписвам се, защото вярвам, че подобни заповеди единствено обслужват интересите на компаниите, които продават ваксини и не допринася за справяне с епидемията.

Dobri Georgiev (London, 2021-07-28)

#1238

Това е безумие! Дискриминация върху хората без ваксина!

Ивелина Космова (Бургас, 2021-07-28)

#1241

Младите хора имат по една доза ваксина, защото в Обединеното Кралство има стриктен режим на поставяне на ваксините. При положение, че имаме негативен PCR, не би трябвало да сме карантина.

Ирена Шенкова-Тодорова (Лондон, 2021-07-28)

#1242

Абсурдно е да се налага ваксина, за да се избегне карантина!

Камелия Воденова (Рединг, 2021-07-28)

#1243

Уважаеми господин Министър,
Уважаема госпожо Омбудсман,


Пиша ви по повод новата заповед РД-01-627/27.07.2021г. На МЗ, с която се променя начина на влизане в страната и по-специално от страни, включени в червения списък за периода 29-31.07.2021

Написан по този начин, текстът на новата заповед поставя голяма граница между ваксинирани и неваксинирани и погазва правата на неваксинираните граждани. С какво един неваксиниран български гражданин, който се опитва да влезе в страната, но е направил изискващите се тестове преди полета и които показват, че е клинично здрав и не е носител на съответния вирус е по-неблагонадежден от гражданин с две ваксини и тест?
Към момента на тяхното изследване и пътуване и двата "вида" граждани са доказали, че са клинично здрави. Кое налага необходимостта неваксинираните да се поставят под карантина, докато другите свободно се разхождат? Това е неравноправие, което погазва правата на единия "вид" хора и свободата им на избор.
Защо децата на възраст 12-18г. са поставени в ситуация, в която да трябва да бъдат поставени под карантина, защото тяхната възрастова група не е част от ваксинационната кампания? Защо се нарушават техните права и се счита, че те са по-малко граждани на света и България, ако не са си направили ваксини? Ужасно е да се опитваме да вменим вина на подрастващите за това, че не са станали част от тази кампания досега. Кампания, която не включва младите хора, поради липса на достатъчно клинични изследвания за ефективността на ваксината върху тази възрастова група, както и за рискът от усложнения от изкарването на вируса от тяхна страна.
Подобно е и отношението към децата под 12г. възраст, които автоматично биват вкарани под карантина.

Възмутителна е честата смяна на заповедите и невъзможността на Министерство на Здравеопазването да реши какви правила иска да наложи на пристигащите от други държави граждани. Това води до объркване на гражданите, както и до невъзможност за плануване на техния престой в границите на Република България.

Силно се надявам текстът на тази заповед да бъде преосмислен и пренаписан, така че пропастта за която говоря, да бъде преодоляна. Също така изказвам надежда, че всяка следваща заповед ще бъде по-добре мотивирана и формулирана, без нуждата от чести промени.

С уважение, Желязко Христов

Желязко Христов (Fleetwood, 2021-07-28)

#1249

Против тази заповед съм

Снежана Аврамова (Wickford , 2021-07-28)

#1253

Вече не се издържа...

Ивайло Иванов (Видин, 2021-07-28)

#1262

Несправедливо решение на министъра на здравеопазването, което не подкрепям. Пълна дискриминация на хората , които не подкрепят ваксините.

Елица Мандулева (London, 2021-07-28)

#1263

Това е дискриминация спрямо свободната ми воля

Емилия Цонева (Скегнес, 2021-07-28)

#1275

Тази заповед е пълно безумие!!!

NadkaPavleva Pavleva (Лондон , 2021-07-28)

#1276

Искам пътувам нормално

Снежина Гавраилова (Лондон, 2021-07-28)

#1280

Защото ми писна недоразумения да ни кроят шапката всеки ден!!!Айде спрете се вече, ние да не сме втора ръка хора!!!!

Елена Иванова (Своге, 2021-07-28)

#1282

Заповедта е дискриминираща и неадекватна. Моля да се преразгледа!

Галина Грозданова (Горна Оряховица , 2021-07-28)

#1283

Не Съм съгласен с мерките ва министъра.

Найден Петров (Martorell , 2021-07-28)

#1288

Защото искам свобода

Пламен Качаков (Неделино, 2021-07-28)

#1290

Подписвам защото отказвам да си направя ваксина!!!!!!!!!!!!!!!! И искам да имаме равни права с хората които са РЕШИЛИ да се ваксинират!!!!!!

Georgi Donchev (Oswestry, 2021-07-28)

#1296

Уважаеми господин Министър,
Уважаема госпожо Омбудсман,
Пиша ви по повод новата заповед РД-01-627/27.07.2021г. На МЗ, с която се променя начина на влизане в страната и по-специално от страни, включени в червения списък за периода 29-31.07.2021
Написан по този начин, текстът на новата заповед поставя голяма граница между ваксинирани и неваксинирани и погазва правата на неваксинираните граждани. С какво един неваксиниран български гражданин, който се опитва да влезе в страната, но е направил изискващите се тестове преди полета и които показват, че е клинично здрав и не е носител на съответния вирус е по-неблагонадежден от гражданин с две ваксини и тест?
Към момента на тяхното изследване и пътуване и двата "вида" граждани са доказали, че са клинично здрави. Кое налага необходимостта неваксинираните да се поставят под карантина, докато другите свободно се разхождат? Това е неравноправие, което погазва правата на единия "вид" хора и свободата им на избор.
Защо децата на възраст 12-18г. са поставени в ситуация, в която да трябва да бъдат поставени под карантина, защото тяхната възрастова група не е част от ваксинационната кампания? Защо се нарушават техните права и се счита, че те са по-малко граждани на света и България, ако не са си направили ваксини? Ужасно е да се опитваме да вменим вина на подрастващите за това, че не са станали част от тази кампания досега. Кампания, която не включва младите хора, поради липса на достатъчно клинични изследвания за ефективността на ваксината върху тази възрастова група, както и за рискът от усложнения от изкарването на вируса от тяхна страна.
Подобно е и отношението към децата под 12г. възраст, които автоматично биват вкарани под карантина.
Възмутителна е честата смяна на заповедите и невъзможността на Министерство на Здравеопазването да реши какви правила иска да наложи на пристигащите от други държави граждани. Това води до объркване на гражданите, както и до невъзможност за плануване на техния престой в границите на Република България.
Силно се надявам текстът на тази заповед да бъде преосмислен и пренаписан, така че пропастта за която говоря, да бъде преодоляна. Също така изказвам надежда, че всяка следваща заповед ще бъде по-добре мотивирана и формулирана, без нуждата от чести промени.

Екатерина Пушкарова (Ренфрю Шотландиа, 2021-07-28)

#1299

Няма логика в тази заповед за два дни, обезсмисляйки ПСР тестването

Георги Шопов (Лондон, 2021-07-28)

#1310

Не съм съгласна с новите мерки за влизане в България.

Теодора Матева (Лондон , 2021-07-28)

#1314

Безумно е български граждани да бъдат третирани по този начин, а туристи от държави, които са със също много заразени, но не оповестяват реално данни и са р други зони да идват и да са без карантина. Масово норвежки граждани са болни и са дошли на море в България

Мария Тодорова (София, 2021-07-28)

#1316

Не съм съгласна със тази заповед от днес за утре .

Евелина Боянова (Downham Market , 2021-07-28)

#1319

Подписвам понеже не съм съгласен с тази дискриминация които няма ваксина да е под карантина.
Ние се прибираме в българия с цел почивка и предоставяме ПСР тест за това.
Вие разваляте на хората плановете и почивките.
Съобразете се с хората.

Методи Борисов (София, 2021-07-28)

#1322

Не съм съгласна с промените в последният момент.

Yordanka Kokeva (SUNDERLAND , 2021-07-28)

#1323

Искам да се върна в България

Detelina Georgieva (Wrexham , 2021-07-28)

#1324

Защото съм възмотен за абсурдна та заповед за 3 дни ...

Станимир Петев (Мадрид, 2021-07-28)

#1329

Безумни промени и заповеди нарушаващи основните човешки и граждански права! Нечовешка дискриминация!!!

Desislava Ivanova (Stara Zagora , 2021-07-28)

#1330

От две години не съм си ходила до България...и както се очертава май няма да си отида скоро. Подписвам с голямо УДОВОЛСТВИЕ!
Доно да стигне до правилните хора, и те да се сетят че ние не сме по наше желание в чужбина.Поне един път на година имаме право да се приберем в думовете си при нашите близки.

Катя Кирилова (Бирмингам, 2021-07-28)

#1343

Не съм съгласна с новият закон от днес за утре... Време трябва, време...

Десислава Нешева (Уеска, 2021-07-28)

#1344

Подписвам,защото моето мнение е ,че спазвахме вече какви ли не неща последната година и половина и за мен вече това е достатъчно.
Не сме си виждали близите от 2 години,сакто не сме и били в родината.
Всеки 2ри по света вече е изкарал вируса и е изградил антигенни тела.
За мен значи много да прекарам повече качествено време с близките ми,макар че съм ваксинирана и ПСР теста ми е негативен.

Марина Илиева (Лондон, 2021-07-28)

#1345

Нелогично е да се изисква едновременно и ваксина, и PCR тест.
Защо се ваксинираме тогава?

Rositsa Varguleva (Варна, 2021-07-28)

#1346

Заповедта дискриминира

Лалка Луканова (Crewe , 2021-07-28)

#1347

Поредната безумица на Министъра на Здравеопазването Стойчо Кацаров! При отрицателен ПСР тест - карантина!!! Погазване на правата на гражданите!

Стефка Чиликова (Асеновград, 2021-07-28)

#1349

Защото искам да имам избор дали да се ваксинирам или не !

Силвия Страхилова (Bilston, 2021-07-28)

#1352

Господа "правоимащи", Вие меко казано продължавате да се подигравате с народа. До кога?

Ivaylo Gunev (Карлово, 2021-07-28)

#1354

Не съм съгласна да се нарушават правата и свободите ми !!

Mariana Korsachka (Potters Bar, 2021-07-28)

#1356

Не съм съгласна със заповед която се въвежда от днес за утре ( трябва поне 1 седмица предизвестие) и важи за 3 дни само. Какво се случва след тази дата?
Нереално и абсурдно е да съсипеш на хората планирана почивка със седмици/ месеци напред , взети дати за семейна почивка, платени PCR тестове, платени депозити на българското черноморие.
Ние искаме и спазваме всички изисквания, но не може така...това е пълен абсурд.
Моля ви за преразглеждане и проява на здрав разум при вземане на такива важни решения, които засягат толкова много български граждани живеещи извън границите на България, но милеят и имат да похарчим парите си в родината.
С уважение,
Мая Колевска

Мая Колевска (Лондон , 2021-07-28)

#1362

Недопустимо, грозно и крайно неприятно е да се третират българските граждани в чужбина като идиоти! Ехоооо, моля събудете се! И ние сме българи, децата ни все още милеят за Родината ни (надявам се да не пречупи нова у тях). Тестове, самолетни билети, отпуски, планиране от месеци...... и сега какво прези полета ново 20!!!!!!

Svetla Stefanova (Abingdon , 2021-07-28)

#1364

Podpisvam zaahtoto iskam tozi zakon da otpadne i vlizaneto v stranata da e vuzmojno s pokazvane na otricatelen PSR test !

Павла Петкова (London, 2021-07-28)

#1379

Подписвам, защото новата заповед е безумна! При положение, че представяш отрицателен PCR тест трябва да стоиш карантина

Зоя Асенова (Лондон , 2021-07-28)

#1385

Искам да са освободени пристигащите след наличието на отрицателен ПСР тест, без карантина

Violeta Mateva (Croydon , 2021-07-28)

#1386

Искам да се прибера при семейството си !!!

Iskrena Braynova (London, 2021-07-28)

#1389

Заповедта е пълна с грешки и не представлява реалността на епидемичната обстановка

Красимир Дюлгерски (Благоевград, 2021-07-28)

#1391

Подписвам защото не съм съгласен. Планираме тази почивка от месеци. Мисля ме трябва повече време,за да могат хората да си планират отпуската.

Младен Колевски (Лондон, 2021-07-28)

#1395

Подписвам, защото мерките са неясни, противоречиви според самите себе си, лишени от всякаква медицинска и математическа логика, което доказва и тяхното некомпетентно вземане!
Също краткият срок на влизането им в сила, което е предпоставка за безвъзвратни загуби на семейни единици и търговски дружества от всякакъв размер и сектор.
Противозаконни са! А изпълнението им се третира като закон, което не е възможно, защото противоречи на европейските гласувани и общоприети закони, за свободно и безпрепятствено пътуване на гражданите от ЕС на територията на държавите ОТ ЕС.
ВЪРХОВЕНСТВОТО НА ЗАКОНА Е НЕУСПОРИМО..., И ТЕЗИ КОИТО ГО НАРУШАВАТ СА ПРЕСТЪНИЦИ(общо казано)

Детелин Георгиев (Алкой, 2021-07-28)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...