Премахване на блокадите от протеста в България!

Коментари

#1402

Е щото ми писна. София не е кенефа на 100 простак!!!

Нели Величкова (София, 2020-08-05)

#1403

Този изрод Борисов трябва не само да си отиде, но и да бъде съден за всичките си престъпления! Протеста срещу ГЕРБ е напълно оправдан, но не и циганията в него!

Vals O Dar (София, 2020-08-05)

#1405

Не искам крадливите олигарси да се върнат в България!!

Севдалин Илиянов (Сливен, 2020-08-05)

#1406

Не съм съгласен с много нища ,но твърдо и категорично не мога,не искам и не трябва да се асоцасирам с настоящи и бивши комунисти, които са побарикадите! Да и при Б.Б. има много трески за дялане и той и неговата клика трябва да си получат заслуженото ,но не сега чрез силови методи и то в условията на световна пандемия. Съвсем скоро предстоят избори и това е реален шанс за за изразяване на мнение. А колкото до определени лидери в този протест те поне за мен ми навяват погнуса и отвращение ,отколкото чувство за желание да застана до тях! Който разбрал,разбрал!

Иван Радев (Темара, 2020-08-05)

#1407

Начело на протеста са крайно съмнителни хора!

Антоанета Димова (Силистра, 2020-08-05)

#1409

Протестите са незаконни, а много от протестиращите са платени.

Станислав Стилянов (София, 2020-08-05)

#1411

Няма никакви доказателства, че тази малка група хора, която пречи на двумилионна софия, е представител на значителна част от народа! изпълняват прищевки на олигарси!

Валери Маринов (София, 2020-08-05)

#1416

Не съм сагласен с този начин на протест.

Петар Ангелов (София, 2020-08-05)

#1418

Подкрепям правото на протести, но не за сметка на другите граждани.Протестите да бъдат локализирани пред Министерския съвет, а не разпрострени по други кръстовища.Смятам че правата на гражданите на свободно придвижване са нарушени.

Виолета Георгиева (София, 2020-08-05)

#1419

Харесвам настоящето правителство,виждам големи положителни промени в социалните дейности,построяване на една по-красива Бьлгария,вече европейска!И скам тази линия да продьлжи!Стачкуват неудовлетворените,неработещи (най-често)хора!Наясно сьм,че в по-голямата си част протестите се плащат от В.Божков и сие неудовлетворени от сегашното развитие на разкритията на Гл Прокурор Гешев криминални деяния на т н олигарси (бедни,амбициозни и много лакоми хора,трьгнали от нулата и си повярвали,че са безсмьртни).А тези,които блокират движението да разберат,че «монетата има 2страни»,че в голямата си част ние-другите хора сме доволни от Бойко и го подкрепяме!Просто сме по-културни и не искаме да крещим и да лежим по улиците .Ииии - вирусьт найти-много ме плаши!Не може да го мултиплицират с ултраското си поведение!Ние се дьржим подобаващо за карантина,те го разпространяват!

Роси Янкова (София, 2020-08-05)

#1420

За мен това е тероризъм и своеволие. Нарушават се личните ми права.

Елеонора Георгиева (София, 2020-08-05)

#1422

Не подкрепям протестите и предсрочни избори при положение, че ще има редовни такива след 6м и всеки може да изрази мнението си тогава

Тихомир Трифонов (Варна, 2020-08-05)

#1426

Всеки човек има право на достъп до общински пътища и паркове!

пелагея гаврилова (софия, 2020-08-05)

#1427

Всеки има право на мнение и свобода!

Катя Тинева (София, 2020-08-05)

#1428

Подписвам защото се нарушава правото ми на свободно придвижване и защото не подкрепям искането за предсрочни парламентарни избори

Елза Александровс (София, 2020-08-05)

#1433

Подписвам, защо не приемам нарушаването на конституцията и правата ми.

КРАСИМИР ПЕТКОВ (СОФИЯ , 2020-08-05)

#1434

Не е законно да блокираш пътища ! Невероятно тъпо е да се бориш за законност с незаконни средства!

Nikolai Neichev (София, 2020-08-05)

#1435

Ми писна безработните подчовеци да блокират половин София. Ако искат нещо да се промени, няма да стане по този начин. Бедни са, защото са тъпи

Владислав Горанов (София , 2020-08-05)

#1438

Подписвам защото не съм съгласна с блокирането на кръстовищата и нарушаването на гражданските ми права за свободно предвижване

Азалия Поппетрова (София, 2020-08-05)

#1445

Подписвам защото протестите са незаконни, не са заявени в общината, пречат на останалите граждани да ходят на работа и да почиват. Има установена дата за законни избори. Протестът е платен от Васил Бошков и Бабекян, които искат да си върнат държавата на мафията и още по-голяма корупция. В протеста има намеса и от страна на Русия за която роля играе и нашият президент - "фигуранта"

Цвети Гаврилов (София, 2020-08-05)

#1450

Подписвам, защото съм потърпевш от въпростните блокади.

Виктор Христов (София, 2020-08-05)

#1451

Подписвам, защото както всеки от нас има право на протест и демонстрации, така и всеки има право на свободно придвижване. Никой няма право да поставя едни конституционни права над други, без да подрива авторитета на правовата държава, за каквато претендираме, че сме!

Мария Стефанова (София , 2020-08-05)

#1454

Никой не трябва да ограничава без сериозна причина правото на свободно движение!

Любомир Стефанов (София, 2020-08-05)

#1455

Не може една шепа хора да потъпкват правото на придвижване на цял един народ.
Всеки има право да протестира, но нека не нарушава правата на останалите.
Нека си намерят своя Hyde Park, а който иска - да ги слуша.

Евгени Долапчиев (Лимасол , 2020-08-05)

#1461

И аз съм гражданин на тази държава и имам права. Протестиращите ми бъркат в джоба всеки ден! Вместо обичайните 12 пътувам новите 68 км. Това е допълнителен разход за мен и семейството ми. Второ не съм уполномощила никой да ме представлява и да се бори за моите права, ако искам ще протестирам лично и то където трябва. Трето-хората от протеста са вулгарни,груби и невъзпитани, не дават пример и няма как да приобщят аудитория към себе си, напротив отблъскват с държанието си. Протеста не е мирен, а провокативен.Нямат виждане и идеи за бъдещето. Хора, които не знаят какво искат, но го искат веднага не са за уважение и подражание.

Антония Динева (Стара Загора, 2020-08-05)

#1465

Никой няма право да безчинства по улиците!

Милена Димитрова (София, 2020-08-05)

#1470

Защото тези млади хора не са направили още нищо за страната си , а имат претенции.
Всяко искане трябва да е обосновано и съпроводено с конкретни предложения.

Рени Марчева (София, 2020-08-05)

#1471

Не искам дестабилизация на държавата и служебни правителства. Всичко може да стане след няколко месеца на изборите, където ще е по-ясно за кого ще гласуват палатките и останалите здраво мислещи хора.

Явор Пенчев (София, 2020-08-05)

#1480

Нарушават ми правата за свободно придвижване в София и създават неудобства на всички работещи хора.

Антон Марков (София, 2020-08-05)

#1482

Подкрепям законното правителство и не съм съгласна да нарушават гражданските права на мнозинството българи според чл. 39 ал.2 от българската конституция.

Лозина Дуркова (София, 2020-08-05)

#1483

Hе виждам реална причина за протести, освен корпоративни интереси на олигарси и неуспели политици.

Evgeni Evgeniev (София, 2020-08-05)

#1486

Протестирайте си, но не пречете поне на работещите хора, защото иначе всички ще го закъсаме.

Кирил Ганчев (София, 2020-08-05)

#1488

Не подкрепям протеста и блокадите. Нарушават конституционно уставени права на гражданите.

Нено Дренков (Габрово, 2020-08-05)

#1489

Защото тези скучаещи безработни идиоти и другите леви елементи с бирички в ръка ми пречат да работя, и ограничават правата ми.

Krasimir Dimitrov (София, 2020-08-05)

#1492

Изродени...

Румяна Донева (София, 2020-08-05)

#1498

Законът не разрешава да се блокира свободното придвижване на гражданите.

Георги Стефанов (Велико Търново, 2020-08-05)

#1500

Подписвам защото смятам, че една група неправомерно са окупирали важни кръстовища и нарушават правата на хиляди които искат да ходят на работа и нормално да живеят, а не в стрес!!!!!

Мима Босилкова ( София, 2020-08-05)

#1505

Писна ми лумпени,алкохолици и наркомани да решават аз какво искам,от мое име,,от името на семейството ми. Да затрудняват придвижването ми от точка до точка,защото са без работа и няма какво да правят,решават да затворят центъра!!! А някаква файда от това,досега? Не мисля!

Даниел Спиридонов (София, 2020-08-05)

#1506

Защото този протест ограничава правото ми на придвижване в столицата!

Славчо Георгиев (Божурище, 2020-08-05)

#1512

Не подкрепям "протестите", фалша,сценките и т.н. Театърът е долнопробен, дори за нашите ширини. Много ниско ниво. Пълна помия.

Стефана Хаджиева (София, 2020-08-05)

#1515

Не желая да ми се нарушават правата на редовен данъкоплатец от хора окупирали София,които ни карат насила да мислим и дейсваме като тях.Това за мен е явна диктатура.Спрете ги!

Бойка Хридтова (София, 2020-08-05)

#1516

Не е това начина

Георги Велев (Стара Загора, 2020-08-05)

#1519

Не съм съгласен разни безделници и скучаещи хора да запушват кръстовища и да губят времето и да пречат на всички. Нима за тях няма закони и правила. Аз съм глобяван само защото съм спрял безпричинно в аварийна лента на магистралата а тези си правят каквото си искат като че ли за тях няма правила и закони. Е как да ги подкрепиш такива..........където все ни набиват от медиите колко много ги подкрепят. Това не е протест а рекет над всички останали които трябва да им сърбаме попарата. Недай си боже някой от тези да ни управлява тогава не ми се мисли.... какво ще стане.

АТАНАС ГЕТОВ (СОФИЯ, 2020-08-05)

#1522

Смятам протеста като опит за метеж от старите комунистически муцуни.

Rositca Lyamcheva (Sofia, 2020-08-05)

#1524

Блокирането на възлови пътищни артерии е незаконно, независимо , че е форма на протест, тъй като нарушава конст гарантирани права на останалите граждани, вкл и моето, които не участват в протеста, каквото например е правото на свободно предвижване и достъп до публичната държавна и общинска собственост. Правата на едни свършват там където започват правата на останалите. Отделно не одобрявам като цяло протестите по време на пандемия, когато се провеждат без спазване на физическа дистанция и носене на маски, така превръщащи се в резервоар на зараза и начин за разпостранението и

Доли Нeдева (СОФИЯ, 2020-08-05)

#1525

Подкрепям правителството и главния прокурор тъй като са законно избрани

Ани Найденович (Смолян, 2020-08-05)

#1528

Това просто е рекет и терор. Защо трябва да ги търпим. Това не е демокрация а анархия. Никой няма право да нарушава правата на хората за свободно придвижване и живот.

ВИОЛЕТА ГЕТОВА (СОФИЯ, 2020-08-05)

#1531

Блокирането на кръстовища не е протест, а терор! Който иска да протестира, нека да го прави пред Народното събрание или пред Министерския съвет.

Иван Горинов (София, 2020-08-05)

#1534

Блокади и барикади не съвпадат с разбирането ми за нови медиативни форми ,

Emeliyana Andonova-Toteva (София, 2020-08-05)

#1537

Нарушава се свободата на придвижване на останалате граждани, а те са мнозипство.

Капка Калибацева (Благоевград, 2020-08-05)

#1540

Всеки гражданин има права и не съм съгласен 50 души да пречат на 2000000 София Не съм съгласен да говорят от мое име и да призовават за метежи бунтове България се нуждае от мир и съзидателен труд за да догоним Европа където е нямало комунисти !!!

Лъчезар Иванов (Банкя, 2020-08-05)

#1542

Против анархията съм и нарушаването на ежедневните свободи!Недопустимо е да се влиза във властта по този начин!Да се потърси сериозна отговорност на организаторите!България е европейска некомунистическа дъргава!!!

кирил иванов (софия, 2020-08-05)

#1545

Не подкрепям протестите от хора, които се шляят по улиците, не вършат нищо в живота си и чакат на готово от някого.

Юлия Хрисудакис (Toronto , 2020-08-05)

#1548

Не одобрявам барикади и протести срещу правителството, което е законно избрано. Не желая дестабилизация в стрснатс

Diana Alexandrova (Барнсли, 2020-08-05)

#1549

Дъбоко съм убеден, че протестът не е спонтанен. Не приемам за легитимни лицата на протести.

Иван Коцев (София , 2020-08-05)

#1550

Нямат право

Дафина Яновска (София, 2020-08-05)

#1553

Подписвам се, защото в действията на протестиращите личи злонамереност и неискреност. Бил съм свидетел на всички протестни действия от 1989 година насам и никога протестиращите не са ми правили лошо впечатление - хората защитават кауза, блокират пътен възел или артерия и после пропускат движението. В настоящия протест няма гъвкавост, няма съобразяване с другите, няма човещина. Тези хора се държат като професионалисти - твърдо решени да изпълнят поставената им задача и на фона на разбирането и принципното одобрение и толерантност на обществото, тяхната брутална безкомпромистност и стремеж към ефективност, т.е. с възможно най-малко ресурси да причинят възможно най-много объркване и дискомфорт на съгражданите си изглежда много грозно. Това компрометира в моите очи каузата на протестиращите, защото явно тя не е единственото, към което се стремят. За мен блокадите вече показаха кой - кой е и нуждата от тях отпадна. Те трябва да се премахнат. Съвсем отделна тема е, че заради правото на протест на 3000 човека правото за придвижване на 7 милиона е отнето. Което би могло да се толерира, но до време. Е, това време свърши.

Ивайло Симеонов (София, 2020-08-05)

#1555

Защото правата ми на свободно придвижване се нарушават!

Лора Симеонова (София, 2020-08-05)

#1560

Е нарушаване на закона за свободното предвижване и нагнетява негативни настроения в обществото.

Марияна Ставрева (София, 2020-08-05)

#1562

Има демократично решение-редовни избори и всеки може да подкрепи ,защитаващите неговите интереси.

Анелина Едрева (Варна, 2020-08-05)

#1579

Това е опасна акция за сваляне на законно избраното правителство и преврат!

Ася Дончева (София, 2020-08-05)

#1582

Не може безделниците да пречат на хората в ежедневието.

Ина Загорчина (София, 2020-08-05)

#1583

Протеста е платен, без замисъл на ясни и установени искания след оставката на правителството. Неправомерно затваряне на улици. Безсмислени блокади. Нападения на мирни граждани. Агресори.

Моника Маринова (София , 2020-08-05)

#1584

Не съм съгласен да се блокират пътища.

Стефан Петров (София, 2020-08-05)

#1587

Нарушени са правата ми за свободно придвижване. Незаконни блокади

Диана Томева (София, 2020-08-05)

#1590

Омръзна ми от олигифрени, които си мислят че показват желанията на всички в България. Тъпаци, които искат да ми отнемат правата и никой не прави нищо. Полицията ги пази.... Ами ако поискам да сложа палатка пред дома на някой от тези малоумноци... За секунди ще ми сложат белезници... А на тези идиоти там... В коя нормална държава ще затворят кръстовища и магистрали... Че нали за 2 мин ще ги изнесат заедно с штричките и биричките и барбекюто... Малоумноци с право да правят каквото си искат... Повръща ми се от тях.

Михаил Петров (Софи1, 2020-08-05)

#1591

Не приемам нарушаване на правата ми за свбодно движение. Протестиращие имат право да протестират, но не и с действията си и блокадите да тероризират и вьзпрепятстват нормалния живот на населението в София и в цялата страна.

Марина Василева (София, 2020-08-05)

#1593

Не съм съгласен да бъдем заложници на терористи

Петко Църовски (гр. Троян, 2020-08-05)

#1594

Не е нормално малка група екстремисти да бъдат оставени да блокират европейска столица. Според мен това е незаконно!

Асен Гешев (София, 2020-08-05)

#1596

Защото не ми се харесва група хора, да блокират моето движение и да нарушават моите права. Да изявят претенциите си на изборите

Боряна Стратиева (София, 2020-08-05)

#1598

Допълвам ".... междуградски пътища, жп транспорт, както и въздушен и по вода"

Данаил Янков (София, кв. Овча купел, 2020-08-05)

#1599

Да се премахнат барикадите, които са незоконни и дебилите със тях!!!

Евгения Димитрова (София, 2020-08-05)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...