За незабавно отстраняване на Петър Волгин от БНР

Коментари

#402

Лицето Волгин е провокатор и подстрекател към насилие и тероризъм!

(София, 2017-07-10)

#403

Б БНР не би трябвало да работят болшевики !

(Смолян, 2017-07-10)

#406

Мразя комунистите и тяхната двойствена натура. Говорят едно а правят друго - по-брутален от техния режим е бил само този на Хитлер!

(София, 2017-07-10)

#410

Подбуждането към насилие и тероризъм е престъпление. А престъпници нямат работа в държавните медии.

(София, 2017-07-10)

#411

Лица-подстрекатели към екстремистки терористични действия, като Петър Волгин, (БНР) нямат никаква работа в публично финасирани ведомства, още по-абсурдно пък в публично финансирани медии. Незабавно да се отстрани скандалното лице от БНР.

(Берлин, 2017-07-10)

#414

Отвратен съм от тенденциозните прокомунистически изяви на колегата Волгин и настоявам за незабавното му уволнение от БНР, защото това е срам за медията, в която съм работил 10 години!!!

(София, 2017-07-10)

#416

Волгин е терорист и подстрекател.НЯМА МЯСТО В БНР!

(Ст.Загора , 2017-07-10)

#417

.....
aman ot komunisty
......

(obzor, 2017-07-10)

#420

Настоявам лицето Петър Волгин да бъде незабавно уволнен от общестевтвената медия, издържана с парите на данъкоплатците, защото той публично одобрява терористичен акт насочен срещу легитимните власти на тази страна и тяхните решения и се обявява против цивилизационния избор на нашето общество. Да си потърси работа в Северна Корея - там няма капитализъм и ще го приемат с отворени обятия. Тук, според мен, той няма място в националните медии.

(София, 2017-07-10)

#423

Много луди има в тази държава, но българският данъкоплатец не е задължен да им плаща заплата и да им предоставя микрофон на всичките! Защо този е специален?

(Берлин, 2017-07-10)

#428

Не може журналист от Национално радио да подкрепя незаконни действия. Нека излезе на свободна практика, не да го играе независим с нашите пари.

(София, 2017-07-10)

#430

Защото не може да работи в държавна медия човек, вдъхновено одобряващ палежи.

(Самоков, 2017-07-10)

#431

Смятам, че прекалено парадира с русофилството си.

(София , 2017-07-10)

#432

Подписвам защото този човек е вреден за моята Родина!

(Загреб, 2017-07-10)

#437

Аз съм против всякакви подривни действия, към тяхното подстрекаване и унищожаване на общинска или държавна собственост.

(Пазарджик, 2017-07-10)

#444

Това трябваше да стане отдавна. Още когато 3 дни преди визитата на украинския премиер Волгин обясняваше в ефир,че Украйна била "измислена" държава. Имаме украински посланик в София,чакаме украинска държавна делегация,а наш държавен служител казва по държавното радио,че такава държава няма. Май по-скоро нашата я няма..

(Варна, 2017-07-10)

#454

Волгин е утрепка,която не може да работи в националното радио.

(София, 2017-07-10)

#462

Напълно споделям мнението.

(Сливница, 2017-07-10)

#463

За лицето Волгин тероризмът е легитимен акт.

(София, 2017-07-10)

#467

Такова безобразие и невежество не трябва да бъде толерирано!

(София, 2017-07-10)

#468

това е наказуемо

(софия, 2017-07-10)

#473

възмутена от този наглец Волгин

(Перник, 2017-07-10)

#477

Не желая с парите от моите данъци да се плаща на журналисти, призоваващи към насилие!

(козлодуй, 2017-07-10)

#479

Отказвам вече да плащам на хора, целящи дестабилизация на страната и подкрепящи терористични актове. Волгин открито подкрепя чужда държава, което го прави родоотстъпник! Мястото му не е в обществена медия!

(София, 2017-07-10)

#480

Недопустимо е от национален ефир да се провокира по този начин.Те само изгонване от БНТ,А никога да не се допуска до ефир.

(Cuellar, 2017-07-10)

#487

Ужасява ме фанатизма на Волгин, Андролова и прочие "журналисти", които методично и просташки налагат руските имперски интереси в България. Явно се опитват да ни докарат нов деветосептемврийски преврат и пак да бъде унищожено бъдещето на страната ни за някакви си 50-ина години. Волгин е един от предателите на България.

(София, 2017-07-10)

#488

Не съм съгласен с проповядваните от П. Волгин тези за прилагане на насилие в защита на изцяло незаконен паметник, построен без нужните разрешения.

(София, 2017-07-10)

#490

в държавни медии трябва да работят само хора, които действат и говорят в полза на обществения интерес и конституцията

(София, 2017-07-10)

#499

Против тероризма и комунизма!

(Добрич, 2017-07-10)

#505

Да бъде незабавно уволнен лицето П. Волгин, заради сидтемното рушене на демокрацията в Бългсрия

(Roma, 2017-07-10)

#506

Волгин е арогантен и нагъл, както винаги.

(Пловдив, 2017-07-10)

#507

Тоя е българомразец!

(Сливен, 2017-07-10)

#508

Такива като Волгин са една от причините нищо да не помръдва в тази държава. Волгин и сие искат всички да си останем в блатото, защото те най-добре виреят в мътилка, кал и мръсотия. Потресена съм!

(Кърджали, 2017-07-10)

#510

Защото одобрява неща които по българските закони са подсъдни.

(Ловеч, 2017-07-10)

#511

Това недоразумение в журналистиката трябва да бъде спрно.

(София, 2017-07-10)

#512

Проповядва насилие, защищавайки палежа на крана, който трябваше да демонтира грозното нещо, стърчащо десетилетия пред НДК!

(Veliko Tarnovo, 2017-07-10)

#516

И защото Волгин не спазва журналистически стандарти за националното радио, да не показва политическите си пристрастия.
Използва и език на омраза.

(София, 2017-07-10)

#520

Комунистическа фекалия
в национална медия ??
Няма такова в ЕС !!
Да го изритаме на североизток
тоя партизански цървул !!

(Amersfoort, 2017-07-10)

#524

Не може в една европейска държава едно сигурно добре платено руско мекере да се прави на Че Гевара. Тук имаме други ценности, които нямат общо с имперските мераци и символи на Изтока. Имаме и други разбирания за памет и естетика, които са в рязко противоречие с Осмоъгълния...

(с. кривина, 2017-07-10)

#527

Не желая комунистически идиоти като волгин да правят нещо повече от това да ровят в кофите. Това лайно няма място в БНР.

(София, 2017-07-10)

#528

Няма място в държавното радио !!!

(София, 2017-07-10)

#530

Смятам, че изкзването на Волгин е възмутително, ако не и подсъдно.

(Варна, 2017-07-10)

#535

Не приемам позицията на Волгин. Не приемам никакви прояви на насилие и терор.

(Пловдив , 2017-07-10)

#536

Не мисля, че Петър Волгин има място в обществена медия, защото думите му не са мнение, а престъпление.

(Варна, 2017-07-10)

#540

Комунистите са най-големите терористи в историята на човечеството.
Това е поредната им проява и аз я заклеймявам.

(София, 2017-07-10)

#542

Не съм съгласен човек с такива възгледи да работи в общественна медия, да проповядва и агитира хората чрез нея към насилие.

(София, 2017-07-10)

#543

Този човек подстрекава към насилие и тероризъм.

(София , 2017-07-10)

#552

Подписвам, защото е недопустимо публична личност, ако изобщо може да се нарече така, да призовава към насилие, палежи и т.н.

(софия, 2017-07-10)

#553

Искам да живея в нормална държава в която законите се спазват и престъпването им бива наказвано. Без изключения! Да наречеш подобно действие /повреждането на крана/ "легитимен акт на съпротива" - що за цинизъм и безочие...

(София, 2017-07-10)

#562

Подписвам,защото терористите и помагачите им трябва да се унищожават. Мисля,че така се прави в нормалния свят.

(Стара Загора, 2017-07-10)

#563

Не понасям комунистическата наглост. А Волгин е христоматиен пример за патологичен политически наглец. Затова и няма място в държавна медия. Има достатъчно други , платени от кукловодите му.

(Добрич, 2017-07-10)

#564

Искам модерна европейска България без соц паметници. Искам паметници на Цар Симеон Велики, на Хан Аспарух .....във всеки град

(Норич, 2017-07-10)

#565

Не одобрявам позицията на лицето Петър Волгин, подкрепящ насилието.

(Бургас, 2017-07-10)

#568

Не одобрявам с моите данъци да се плаща заплатата на Волгин ,а той да подстрекава към вандализъм , криминални действия и да разпръсква проруска и комунистическа пропаганда.

(Лахти, 2017-07-10)

#570

Подкрепям Ви напълно в осъждане отвратителната позиция на Петър Волгин за подпалването на крана в София. Тоя продажник за 25 години смени 100 пъти посоката в която плюе всичко и всички. Сега надмина себе си в цинизма с който коментира тази тема. Преди 70 години предлагат на дядо ми, да продаде фабриката си, че предстои национализация. Той завършилият в Берлин икономика човек казва: това не може да стане. Знаете отговора как е свършила тази история. Тогава не са докарали от СССР управници, само са задали посоката, а нашите мекерета "Комунисти" са свършили всичко. Даже са надминали менторите си. Такива жалки комплексари като Волгин са днешния еквивалент на онези. А съдбата на хората свързани с крана , техните работници, техните семейства са косвени жертви, които за Волгин нямат значение. Те къде са в неговия прочит на този долен терористичен акт. Мисля, че е крайно време всички представители на съдебната власт да се стреснат докъде са стигнали нещата в България щом може по националното радио един самозабравил се червен анархист, да проповядва терора за легитимно действие.Щом може пред бъдещия управленски център на Европейското председателство да се извърши такъв откровен акт на тероризъм, какво още да очакваме. Каква е позицията на протестиращите: Съюз на художниците, Съюз на архитектите , БСП София, подкрепят или се разграничават от това действие . Всъщност като си отговорим , кой е наследствено обременен с участие в терористични актове в центъра на София, може и да се сетим кой стои зад този.

(Първомай, 2017-07-10)

#576

С терористи и техните поддръжници не се спори! Те безусловно трябва да бъдат наказвани от закона! Къде е закона???

(Лас Палмас, 2017-07-10)

#577

Подписвам, защото това е ПРИЗИВ за дестабилизация на правовия ред в страната, насажда омраза и антидемократични комунистически възгледи.

(Казанлък, 2017-07-10)

#578

Е грозно подобно мнение да бъде изказано публично, от човек, който гради авторитет в медийното пространство с години.

(Велико Търново, 2017-07-10)

#580

ПОдкрепям петицията.СЕМ да се намеси,Волгин да се уволни!Прокурата да си влезе в ролята.

(софия, 2017-07-10)

#581

Подписвам, защото като данъкоплатец не съм съгласен, от националните медии да се призовава към екстремизъм и насилие!

(София, 2017-07-10)

#582

Прекалява с идиотизма си!!! Създава напрежение в обществото и подклажда беззаконие. Да се подведе под отговорност!

(София, 2017-07-10)

#584

Подписвам, защото не считам, че правилният начин да се отстоява позиция е чрез насилие, тетор и вандализъм. Т.нар. паметник пред НДК е с не особено висока художествена стойност (лично мнение); но по-важното е, че е опасен и има легитимно решение за неговото премахване. Не е случайно името му "многоъгълен петох**ник". Мястото му е в музея на социалистическото изкуство. В краяна сметка никой не желае да го унищожава. Само ще бъде преместен там, където ще пасне най-добре.
Подписвам, защото е крайно време да станем истинско гражданско общество и да престанем да толерираме произвола, простащината, чалгализацията и всичко негативно и ретроградно, което измъчва, огорчава и в крайна светка пропъжда обикновените и свестни българи.

(София, 2017-07-10)

#588

Подбудителството към палеж, вредителство, саботаж и пр. подривни действия граничещи с тероризъм не е мнение, а е престъпление! Волгин е не просто за уволнение, а следва незабавно да бъде привлечен от прокуратурата!

(Софиа, 2017-07-10)

#593

Журналистическият статут не бива да служи като оправдание за проповядване на насилие и терористични актове. Волгин трябва да бъде разследван и - ако съдът е на място - пратен в затвора.

(Благоевград, 2017-07-10)

#598

Призив към агресия от водещ журналист в обществена медия.

(София, 2017-07-10)

#600

Публично призоввава към насилие и терор

(Велико Търново, 2017-07-10)