Петиция за запазване на зелена площ срещу 43-етажен небостъргач

Коментари

#1001

Не желая превръщането на квартала в още по-пренаселено място...

(Sofia, 2017-07-13)

#1002

Очевидно инвеститорите както и властимащите нямат представа как се строи нов и модерен град. Определено не чрез посаждането на небостъргачи из различни части на София. Нарушават правата на жителите на София, отнемат им въздуха, слънцето и малкото останали зелени площи. Има закони, които трябва да не могат да бъдат нарушавани от никой, относно строенето на сгради. Отстояния между сградите, зелени пространства и така нататък. Безумията трябва да спрат.

(София, 2017-07-13)

#1003

Защото мисля, че тази малка градинка трябва да остане и че 1 строеж там ще направи влизането в квартала по ул.Дедеагач почти невъзможно.

(София, 2017-07-13)

#1006

Защото искам да се запазят зелените площи в София и да се ограничи безразборното строителство.

(София, 2017-07-13)

#1008

Трябва да се спре безразборното застрояване.

(София, 2017-07-13)

#1010

София има нужда от повече въздух и дървета, не от громни сгради, които да задушат града още повече и да обслужат единствено финансовите интереси шепа "хора".

(София, 2017-07-13)

#1014

Предвид броя на населението, не смятам, че в България, дори и в по-големите градове, има нужда от толкова много офисни, търговски и жилищни площи - няма кой да ги използва. По-разумно е да се осигури комфорт на шепата хора, живеещи тук.

(София, 2017-07-13)

#1017

Подписвам се, защото в този град не остана зелена площ и място, където децата да играят. Кому е нужен този небостъргач? Този град не може вече да диша от презастрояване и презаселване. 70- те години нямаше паркирали коли по улиците, а сега не могат майките с колички и инвалиди дори по тротоара да се движат от колите. Само се строи и никой не мисли за паркоместа. Това е безобразие. В кв. Лозенец стана същото, дори двора на 139-то у-ще застроиха и искат още и още да дострояват. Спрете се!

(София, 2017-07-13)

#1022

Мястото на сгради с подобен размер не е там! Стига произвол! Навсякъде по света, високите сгради, така нареченото "сити" са в един район, а не разпръснати, още по-малко из жилищни комплекси!

(София, 2017-07-13)

#1023

Като жител на кв. Стрелбище настоявам да се запази статута на зелената площ според Общия устройствен план на София

(София, 2017-07-13)

#1030

Защото съм против унищожаването на тази зелена площ в квартал "Стрелбище", както и против ужасяващата дисхармония която ще се получи между проектираното за построяване 43-етажно чудовище и съществуващия сграден фонд в района.

(София, 2017-07-13)

#1035

Подписвам,защото не желая да бъде извършено незаконно строителство и унищожаване на оскъдната зелена площ.

(София, 2017-07-13)

#1038

Живея в района. Познавам проблемите с тесните еднопосочни улички без изход, липсата на места за паркиране, липсата на тротоари за движение на пешеходци (всички са заети или от масички и столове на заведения или от паркирали коли). Ако не е отпаднала идеята за кръговото движение на кръстовището, не разбирам къде ще се вмести 43-етажната сграда.

(София, 2017-07-13)

#1040

Аман от огромни , грозни и неизползваеми офис сгради в родният ми град . Ще се построи поредната огромна грозотия , с която някой ще изпере мръсните си пари и вместо да гледам зелени дървета , ще ми се пречка пустееща грамада от бетон и желязо . Ай сиктир !

(София, 2017-07-13)

#1045

След изграждането на жилищния блок с голяма височина се променя микроклимата.При изготвяне на нулевия цикъл с голяма дъбочина,ще се промени хидрогеоложките води.в резултат на което ще се получи отичване от подпочвените води и изменене на структурата на почвата под фундаментите на сградата и напукването им.

(София, 2017-07-13)

#1052

Защото фронта на този точно квартал винаги е бил зелена площ, толкова е естествено, че не мога да приема там да има дори къщурка, а камо ли......... Въздухът, и зеленото, и пространството започват много да липсват в София, но ако и това там строителство се случи - просто край, ...... кръст на всички нормални софиянци, а и дошлите в този квартал от другаде.......

(София, 2017-07-13)

#1058

Подкрепям подписката и настоявам да се запази зелената плащ.

(СОФИЯ, 2017-07-14)

#1063

Не искам БЕТОНОВИ ДЖУНГЛИ...

(Хасково, 2017-07-14)

#1067

Небостъргачът рязко ще понижи качеството на живот на хората от три квартала: Стрелбище, Иван Вазов и Хиподрума, защото ще бъде издигнат на границата с тях. Струва ли си заради един небостъргач, странно как получил разрешение, да се посегне и на малко останалите зеленина и спокойствие на хората? А как ще се отрази на комплекс "Медицинска Академия"?

(София, ж.к. Хиподрума, 2017-07-14)

#1068

Децата ни нямат къде да играят, тичат.

(София, 2017-07-14)

#1070

Градът и хората в него нямат нужда от поредната празна сграда, примери за които може да намерите на всякъде. Хората имат нужда от градинки и зелени пространства.

(Димова, 2017-07-14)

#1071

Подписвам, защото искам да запазим облика на квартала ни такъв, какъвто е. Високите сгради в цял свят се обособяват в един район на града, а не се разпръскват из целия град на който където му хрумне. Това е една изключително малка зелена площ, една от малко останлинв този квартал и тя трябва да се запази.

(София, 2017-07-14)

#1073

Защото съм родена в Стрелбище, защото ми пука за Стрелбище, защото не смятам, че там е мястото на тази висока сграда, защото въздух не остана в Стрелбище!

(София, 2017-07-14)

#1077

Природата е основата на живота!

(Прага, 2017-07-14)

#1078

Подписвам, защото трябва да се защитят правата на жителите на квартал "Стрелбище". Това са стотици семейства, чието ежедневие ще бъде съсипано за години наред. Това е едно от малкото кътчета на природата в квартал "Стрелбище", една "глътка чист въздух" в страната, намираща се на четвърто място в света по смъртност заради замърсен въздух. То също ще бъде унищожено. Осъществяването на подобен проект само ще доведе до катастрофални последици за всички жители на този столичен квартал. По този начин ще се стигне до грубо нарушаване на иманентно присъщи права на хората не само като жители на квартала, а и като граждани на Република България, тъй като според чл. 55 от Конституцията на Република България: "Гражданите имат право на здравословна и благоприятна околна среда..." Подходящ за припомняне е и следващият чл. 56, който гласи: "Всеки гражданин има право на защита, когато са нарушени или застрашени негови права или законни интереси." Държавата е длъжна да предприеме необходимите мерки.

(София, 2017-07-14)

#1079

Стига с това унищожаване на припродата!!! Без дървета в градовете, означава без въздух и здраве за нас и децата ни!!!

(Бургас, 2017-07-15)

#1085

Мястото е подходящо само за зелена площ. Небостъргачи не се строят хаотично из града.

(София , 2017-07-15)

#1088

Там не е мястото за строеж на толкова висока сграда. И без това района е гъсто населен и е с интензивен трафик и задръствания, една сграда с такива размери ще утежни допълнително ситуацията.
Нека да запазим зелените площи! Стига вече с това уплътняване!

(София, 2017-07-15)

#1091

Трябва да се запазят зелените площи на София, да има въздух между блоковете, място за паркиране.

(Sofia, 2017-07-15)

#1095

Това не е площ предназначена за строителство и не смятам, че градоустройственият план трябва да бъде пренебрегнат. В допълнение- подобна сграда не бива да бъде построена в този район, а в обособени за целта места в края на града.

(София, 2017-07-15)

#1096

Писна ми!

(София, 2017-07-15)

#1097

Трябва да се спазват законите в държавата, Закон за общия устройствен план на София!!!

(София, 2017-07-16)

#1105

Писна ми вече!

(София, 2017-07-18)

#1113

Защото ми дойде до гуша от прости хора и лакомия за пари

(София, 2017-07-20)

#1114

Не са необходими небостъргачи на София а зеленина тишина и въздух

(Sofia, 2017-07-21)

#1115

Съпричастна съм.

(София, 2017-07-21)

#1118

Искам да живея в град, в който се мисли за доброто на хората, а не в мутренско-далавераджийско селище, където едни хора дават подкупи на други хора и си правят каквото поискат с целия град, с цялата държавя и целия ни живот.

(София, 2017-07-23)

#1133

Целият квартал ще бъде блокиран и движението ще стане кошмарно. Няма да може да се прибираме или излизаме от домовете си. А въздухът ще е само от бензиновите пари на автомобили от задръстените улици. Истинско безумие!

(Анастасова, 2017-08-15)

#1136

Не подкрепям урбанизацията и съм ЗА запазването на всяко едно кътче зелена площ.

(София, 2017-08-17)

#1140

Защото високото строителство има ефект върху цялостния облик на града. Вижте как изглежда Варна в момента ?

(София, 2017-08-17)

#1142

Подписвам, защото веднъж направена една такава глупост трудно може да бъде заличена

(София, 2017-08-17)

#1146

Спрете с глупостите, има достатъчно подходящи площи са ''небостъргачи'', няма за какво да ги слагате във вече благоустроени райони!

(София, 2017-08-17)

#1148

Съм ЗА запазването на зелените площи.

(София, 2017-08-17)

#1153

Ми омръзна от това управляващите и власт имащите да ни правят на маймуни и да се злоупотребява със закона от далавераджии. Искам по-добро бъдеще за моето дете!

(Софив, 2017-08-17)

#1154

Подписвам, защото искам по-добро бъдеще за квартала и за София! Нека има ред. Очаквам новият градоустройствен план, който да регламентира зоните, където може да има високо строителство. Южната част на София не е подходяща и има много становища на специалисти по въпроса.

(София, 2017-08-17)

#1155

Искам да знам как се е стигнало до "озаконяването" на това безумие?
Искам да ви информирам, че ако това нещо се построи ще спра да си плащам данъците - на двата имота и автомобила (около 1000 лв. годишно) и се надявам това да предприемат много от моите комшии...

(София, 2017-08-17)

#1158

Не е правилно да се унищожават зелени площи само и само да се застрои с огромна бизнес сграда. Градът трябва да се пази чист и да се поддържат зелените площи колкото се може повече.

(София, 2017-08-17)

#1161

Крайно време е да се спре застрояването на квартал Стрелбище, който беше един хубав квартал преди масовото застрояване след 2000 година. Освен това един небостъргач определено ще стои много грозно на фона на другите сгради в района. Да не говорим, че и сега няма къде да се паркира в района. Само остава да се построи и небостъргач.

(София, 2017-08-17)

#1162

Не желая в зелена площ на квартала ми да се строят многоетажни бетонни сгради.

(София, 2017-08-17)

#1164

Подписвам, съгласна съм с петицията

(София , 2017-08-17)

#1165

Подписвам, защото в централните части на града не трябва да се допуска строителство на толкова високи сгради. За небостъргачи трябва да бъдат определени места в периферията.

(София, 2017-08-17)

#1168

Моят квартал заслужава повече зелени площи и повече грижа!

(София, 2017-08-17)

#1169

Желая да се запази зелената площ в кв. Стрелбище на кръстовището на бул. "България" и бул. "Петко Ю. Тодоров"

(София, 2017-08-17)

#1171

Не желая София да се превръща в бетонно гробище

(София, 2017-08-17)

#1174

Живея в този квартал и желая нормална среда за обитаване. Мястото на небостъргачите НЕ е в центъра на столицата!

(София, 2017-08-18)

#1178

вярвам, че място за небостъргачи има, но то следва да е обособено в отделни бизнес/жилищни зони, които не са в разрез с (или за сметка на) околната архитектура, зелени площи и обстановка

(София, 2017-08-18)

#1179

Подписвам, защото трябва да се въведе организация при управлението на градската среда и тя не трябва да е заложник на частните интереси в ущърб на обикновените граждани.

(София, 2017-08-18)

#1180

От години стои зейнала яма за небостъргач на бул. Гешов и бул. Борис Трети.

(София, 2017-08-18)

#1181

Жител съм на кв. Стрелбище и смятам, че кварталът трябва да бъде място за живот, почивка и отглеждане на деца. Не съм принципно против високото строителство, но то трябва да бъде в онези части на града, в които са съсредоточени бизнес дейностите, а не в жилищните квартали, които имат съвсем различно предназначение и облик. Мисля също, че има множество легални проблеми около строителството в тази зелена площ, а законите трябва да се спазват.

(София, 2017-08-18)

#1184

Подписвам, защото не желая да съсипвате родния ми град с повече каменни строежи!!! Да запазим София зелена!!!

(София, 2017-08-18)

#1187

Подписвам, защото съм против беззаконията в България!

(София, 2017-08-18)

#1190

Презастрояване и недостатъчно зелени площи.

(София, 2017-08-18)

#1191

Подписвам срещу строежа на небостъргача, трябва да останат и тревни площи, да не говорим за липсата на места в квартал стрелбище както на парко така и гъстота на живущите в района.

(София, 2017-08-18)

#1193

Обичам София!

(софия, 2017-08-19)

#1194

инфраструктурата не може да издържи обема на хора и автомобили, които ще се пренасят поне два пъти на ден в посока на тази сграда. подобни небостъргачи трябва да бъдат отделени в нещо като сити и то след разумно оглеждане на всички pro and contra ...просто е безотговорно да се прави на това място

(София, 2017-08-19)

#1196

Не искам небостъргач в квартала, в който играхме на ръбче на улицата пред блока и не ни беше страх да ни сгазят преминаващите коли!

(СОфия, 2017-08-19)

#1198

Подписвам, защото отказвам да живея в бетонен град, без въздух и зелени пространства!

(София, 2017-08-20)