Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ
Свържете се с автора на петицията
Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ
Гост |
#7262012-03-05 14:34Защо да разваляме нещо което работи! |
учител |
#7272012-03-05 15:24На този принцип и езиковите да поискат прием от 5-ти клас, и търговската, и да приключим с останалите училища и основното образование. Всички ще сме или математици или ще знаем езици иииии да работят ПРОСТИТЕ. Хайде помислете малко, избор ученикът може да направи сам след определена възраст. Това е избор на родителя, а той в 90 процента не съвпада с избора на ученика. Ако си добър в математическото мислене ще успееш и след 7-ми клас. Не се захласвайте толкова, вижте примерите от реалния живот около себе си. |
Гост |
#728 Re:2012-03-05 15:35Интересите във втори клас въобще не са определящи за способностите на едно дете. Аз съм учителка и имам три деца и ви казвам - заблуждавате се. Точно това трябва да направите - да изчакате да узреят интересите на детето ви и да видите дали наистина това го влече . Всичко останало е пропаганда на учители за лов на ученици... |
Гост |
#729 Re: Re:2012-03-05 15:37Съгласна съм на 100 процента! |
Гост |
#730 Re: За незаконни прием в МГ2012-03-05 15:39 |
Гост |
#731 Re:2012-03-05 16:17Тези училища са се доказали във времето. Учениците също! Оставете ги да си вършат работата, както досега - качествено! С експериментите и то некадърни - до тук! |
Гост |
#732 Re: Re: За незаконни прием в МГ2012-03-05 16:17#730: - Re: За незаконни прием в МГ Госпожи и господа учители, които така яростно критикувате МГ погледнете се в огледалото и ако гледката не Ви хареса- не винете огледалото..... |
Гост |
#7332012-03-05 16:18Би било безобразие децата на България да не могат да получават желаната от тях подготовка! |
Гост |