Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ


Гост

#726

2012-03-05 14:34

Защо да разваляме нещо което работи!
учител

#727

2012-03-05 15:24

На този принцип и езиковите да поискат прием от 5-ти клас, и търговската, и да приключим с останалите училища и основното образование. Всички ще сме или математици или ще знаем езици иииии да работят ПРОСТИТЕ. Хайде помислете малко, избор ученикът може да направи сам след определена възраст. Това е избор на родителя, а той в 90 процента не съвпада с избора на ученика. Ако си добър в математическото мислене ще успееш и след 7-ми клас. Не се захласвайте толкова, вижте примерите от реалния живот около себе си.

Гост

#728 Re:

2012-03-05 15:35

#715: -

Интересите във втори клас въобще не са определящи за способностите на едно дете. Аз съм учителка и имам три деца и ви казвам - заблуждавате се. Точно това трябва да направите - да изчакате да узреят интересите на детето ви и да видите дали наистина това го влече . Всичко останало е пропаганда на учители за лов на ученици...


Гост

#729 Re: Re:

2012-03-05 15:37

#716: - Re:

Съгласна съм на 100 процента!


Гост

#730 Re: За незаконни прием в МГ

2012-03-05 15:39


Гост

#731 Re:

2012-03-05 16:17

#727: учител -

Тези училища са се доказали във времето. Учениците също! Оставете ги да си вършат работата, както досега - качествено! С експериментите и то некадърни - до тук!


Гост

#732 Re: Re: За незаконни прием в МГ

2012-03-05 16:17

#730: - Re: За незаконни прием в МГ

Госпожи и господа учители, които така яростно критикувате МГ

погледнете се в огледалото и ако гледката не Ви хареса- не винете огледалото.....


Гост

#733

2012-03-05 16:18

Би било безобразие децата на България да не могат да получават желаната от тях подготовка!

Гост

#734

2012-03-05 16:45

Ей, ликвидаторите, е..хте майката на всичко, останаха само МГ. За това сега сте се насочили към тях, нали? Трън са в очите ви, че все още има нещо несъсипано в тази страна.

Гост

#735