Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ


Гост

#476 Re: Re:

2012-02-25 13:39

#475: - Re:  

 Напротив! Учило е. А вие питали ли сте го какви усилия му е коствало това, че не е в МГ ?


Гост

#477 Re: Re:

2012-02-25 13:53

Ето по-долу реаултатите от Математическото състезание "Салабашев" във Варна за 2011 за 5, 6, 7 и 8 клас. Къде е въпросното момче, което винаги е напризовите места?

МАТЕМАТИЧЕСКИ
ТУРНИР "ИВАН САЛАБАШЕВ"- 2011г.
РЕЗУЛТАТИ
НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ 5
КЛАС
Име Училище Населено място Точки
1 Ангел Константинов
Попов
МГ Варна 54
2 Златина Тодорова
Милева
МГ Варна 54
3 Виктор Емилов Райчев МГ Варна 48
4 Дилян Динев Пенев VIII
СОУПЧЕ"А.С.Пушкин"
Варна 48
5 Мирела Красимирова
Кулева
МГ Варна 48
6 Надежда Пламенова Китипова МГ Варна 48
7 Веселин Севдалинов Величков МГ Варна 45
8 Никола Ангелов Косев МГ Варна 45
9 Яни Янков Енчев МГ Варна 45
10 Ангел Недков Карчев МГ Варна 42
11 Камен Росенов Христов МГ Варна 42
12 Стоян Стефчев Тончев МГ Варна 42
13 Теодора Стоянова
Ненчева
МГ Варна 42
14 Александър Радомиров
Драганов
МГ Варна 39
15 Анджело Росенов Димов ОУ
"П.Р.Славейков"
Варна 39





МАТЕМАТИЧЕСКИ
ТУРНИР "ИВАН САЛАБАШЕВ"- 2011г.
РЕЗУЛТАТИ
НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ 6
КЛАС
Име Училище Населено място Точки
1 Александър Георгиев Георгиев МГ Варна 60
2 Елина Андонова
Андонова
МГ Варна 60
3 Златан Георгиев
Димитров
МГ Варна 60
4 Лиа Ходер Шуман МГ Варна 57
5 Симона Емилиянова
Кукова
МГ Варна 57
6 Дана Кирилова
Камбурова
МГ Варна 54
7 Елина Ивайлова Енчева МГ Варна 54
8 Катерина Георгиева
Колева
МГ Варна 54
9 Мартина Викторова
Борисова
МГ Варна 54
10 Момчил Вилиянов
Вилиянов
МГ Варна 54
11 Ния Николаева Иванова МГ Варна 54
12 Свилен Станиславов Захариев МГ Варна 54
13 Александър Стоянов Стоянов МГ Варна 51
14 Анна Стоянова
Стоянова
МГ Варна 51
15 Василен Росенов
Цветков
МГ Варна 51


РЕЗУЛТАТИ
НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ 7
КЛАС
Име Училище Населено място Точки
1 Димитър Николаев
Маркович
МГ Варна 51
2 Калоян Валери Вълчев МГ Варна 48
3 Благомир Иванов
Бояновски
МГ Варна 45
4 Ваня Великова
Великова
МГ Варна 45
5 Йордан Стефанов
Долапчиев
МГ Варна 45
6 Любомир Светлозаров Велчев МГ Варна 45
7 Банчо Радославов
Петров
МГ Варна 42
8 Веселина Евгениева
Стефанова
МГ Варна 42
9 Доротея Калинова
Тодорова
МГ Варна 42
10 Иван Вилиянов
Въгляров
МГ Варна 42
11 Ирена Димитрова
Димитрова
МГ Варна 42
12 Стилиян Мирославов
Христов
МГ Варна 42
13 Илиян Йорданов
Йорданов
МГ Варна 39
14 Пламена Иванова
Тодорова
СОУ"Св.Климент
Охридски"
Варна 39
15 Християна
Станиславова Славчева
МГ Варна 39

МАТЕМАТИЧЕСКИ ТУРНИР "ИВАН САЛАБАШЕВ"- 2011г.

РЕЗУЛТАТИ
НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ 5 КЛАС
МАТЕМАТИЧЕСКИ
ТУРНИР "ИВАН САЛАБАШЕВ"- 2011г.
РЕЗУЛТАТИ
НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ 8
КЛАС
Име Училище Населено място Точки
1 Василена Красимирова
Калудова
МГ Варна 54
2 Александър Любомиров
Кратинов
IV ЕГ Варна 45
3 Цветан Василев Йотов МГ Варна 45
4 Анелия Стефанова
Недева
МГ Варна 42
5 Веско Пламенов
Цвятков
МГ Варна 39
6 Диляна Антонова
Младенова
МГ Варна 39
7 Димитър Радославов
Линов
МГ Варна 36
8 Йоана Иво Грудева МГ Варна 36
9 Павел Пейчев Попов МГ Варна 36
10 Каролина Юриева
Димитрова
МГ Варна 33
11 Кирил Николаев
Дойчинов
МГ Варна 33
12 Мартин Десиславов
Тодоров
I ЕГ Варна 33
13 Десислава Николаева
Георгиева
МГ Варна 30
14 Персиана Ивова
Игнатова
МГ Варна 30
15 Симеон Недялков Милев МГ Варна 30
16 Християн Михайлов
Христов
МГ Варна 30
17 Венцислав Миленов
Господинов
I ЕГ Варна 27
18 Василена Николаева
Николова
МГ Варна 24
19 Денис Дениславов
Белинов
МГ Варна 24
20 Йордан Ангелов
Ангелов
I ЕГ Варна 24
21 Христина Александрова
Алексиева
МГ Варна 21


№ Име Училище Населено място Точки
1 Ангел Константинов Попов МГ Варна 54
2 Златина Тодорова Милева МГ Варна 54
3 Виктор Емилов Райчев МГ Варна 48
4 Дилян Динев Пенев VIII СОУПЧЕ"А.С.Пушкин" Варна 48
5 Мирела Красимирова Кулева МГ Варна 48
6 Надежда Пламенова Китипова МГ Варна 48
7 Веселин Севдалинов Величков МГ Варна 45
8 Никола Ангелов Косев МГ Варна 45
9 Яни Янков Енчев МГ Варна 45
10 Ангел Недков Карчев МГ Варна 42
11 Камен Росенов Христов МГ Варна 42
12 Стоян Стефчев Тончев МГ Варна 42
13 Теодора Стоянова Ненчева МГ Варна 42
14 Александър Радомиров Драганов МГ Варна
15 Анджело Росенов Димов Варна

 

 


Гост

#478 Re: Re: Re:

2012-02-25 13:54

#476: - Re: Re:

"А вие питали ли сте го какви усилия му е коствало това, че не е в МГ ?"

Аргументите ви почват да стават трагико-комични.

Няма да стане вашата работа, но дерзайте като си нямате друга.


Гост

#479 Re: Re: Re:

2012-02-25 13:57

#476: - Re: Re:

Не, никога не е учило в МГ. Учило е в ОУ "П. Славейков" – Варна

Ами то без усилия нищо не става, без значение къде учиш.


Гост

#480 Re: Re: Re:

2012-02-25 13:59

#477: - Re: Re:

http://www.math.bas.bg/salabashev/htm/6klas09.htm

http://www.math.bas.bg/salabashev/htm/2011_8.htm

Призови са първо, второ и трето място, нали? Ако кликнете върху първия линк, ще видите, че момчето е на първо място в ЦЯЛАТА страна. На втория линк ще видите, че е на 4-то място в страната и на второ във Варна.

Да е живо и здраво, още по-големи успехи му желая, да носи радост на близките си!

Ако едно дете е умно и трудолюбиво, ако наистина притежава талант, нищо не може да му попречи – най-малко средата!

На кривата ракета космосът е крив (във вашия случай – средата).

 


Гост

#481

2012-02-25 14:33

Нека подкрепим талантите в математиката!

Гост

#482

2012-02-25 14:38

neka vsi4ki hora podpi6at tazi peticiq za6toto pmg e nai-elitnoto y4ili6te v grad kyustendil i to ne zaslyjava da b1de premahnato

Гост

#483

2012-02-25 14:43

Вие, по-горе, които говорите,че имало едно момче.... вие, си нямате никаква представа от математика. Всяко едно дете, което постига подобни резултати, го прави благодарение на допълнителна сериозна подготовка, извън учебния материал в училище. Всяко едно такова дете или ходи на частни уроци, или посещава школа, или има в дома си математик. Колкото и да си гениален, няма как да се научиш да решаваш определени задачи, ако дори не знаеш, че такива съществуват, защото такива в учебния материал НЯМА!!! От друга страна в състезанията такива са включени.След като такъв прием престане да съществува, благодарение и на такива като вас, децата, които имат талант, но нямат възможност да посещават уроци, или нямат щастието да имат вкъщи математик, ще бъдат безкрайно ощетени. Аз съм едно такова дете, защото по мое време просто нямаше такива училища, за което безкрайно съжалявам. Понеже имам дете в МГ и дете в обикновено училище, мога да кажа, че в обикновеното училище се учи същото, както и когато аз съм била ученичка ( в общи линии). Математиката в МГ е на съвсем друго ниво и тази възможност не бива да бъде отнета от талантливите деца. Съгласни сте предполагам, че и много музиканти, художници, писатели, и прочие, не са завършили специализирани училища. Значи ли това, че не трябва да има музикални, художествени и т.н. И вие, по-горе, чували ли сте, че изключението потвърждава правилото? Говорите за успехите на 1 единствено момче, което не е в МГ ( но дали ги е достигало само благодарение на учебния материал в клас в обикновеното си училище?), това ли е аргумент? Когато някой се обявява в защита или против нещо, той трябва да изтъкне аргументи. Противниците на идеята за прием след 4 клас досега са изтъкнали: 1. Слаби резултати на МГ в по-малките населени места и 2. Успехи на единици деца от обикновени училища (без да се споменава дали са разчитали само на учебния материал в училище или имат и странична подготовка).
Като се вземе цялостната картина от резултатите на МГ се вижда, че резултатите са изключително високи - масови отлични представяния на национални състезания, високи постижения на международни състезания, висока успеваемост. Това не може да бъде отречено. А ниските резултати на МГ от по-малки градове, са обстоятелство, което може да бъде коригирано (например с по-малък прием). Далновидният обществен деятел не заменя нещо работещо, с друго, а просто подобрява работещото. Математиката е като спорта:трябва и талант и много труд. Не вярвайте, че е достатъчно да си си просто гений, и така както си лежиш в леглото и четеш комикси, да ти хрумват велики идеи. Това е българска митология! И подчертавам: само хора, които не разбират нищо от математика и не възприемат труда като основна ценност, могат да вярват, че с гениален ум+училищен материал+ 5 задаки за домашно на ден можеш да се превърнеш в успешен математик!

Гост

#484

2012-02-25 14:46

Не унищожавайте граденото с години....

Гост

#485

2012-02-25 14:56

Вие говорите за едно дете, което не е от МГ, а печелило състезания, а защо не споменавате десетките от МГ, които са печелили и печелят? Що за аргумент в това? И Моцарт не е посещавал нито музикално училище, нито консерватория, но досега не съм чувал да организирана инициатива за закриване приема на музикални училища и консерватории, защото, видите ли, то който има желание и талант, такива не са му нужни. Извинете, не знам какви мотиви ви ръководят, за да пишете подобни неща, и съм далеч от идеята да ви убеждавам в каквото и да е ( знам, че с хора като вас е безмислено), но аргументите ви са направо жалки!

Гост

#486 Re:

2012-02-25 15:02

#485: -

Е с новия закон няма да е така. Ще печелят деца от всякакви училища. Проблем ли имате с това?


Гост

#487

2012-02-25 15:05

474,С изненада научавам, че състезанието "Черноризец Храбър" е мерило за математическа класа.Може би вие ще се изненадате да научите, че съществуват следните състезания:
- Есенни математически турнир по математика и информатика;
-Зимни математически празници по математика и информатика;
- Пролетни математически турнири по математика и информатика;
-Национални олимпиади по математика и информатика.
Отворете сайтовете на състезанията и вижте дали има дете учило извън някоя МГ и Американския колеж в класирането.
Тук говорим само за математика, но ако наистина искате принципен спор, обърнете внимание и на резултатите по информатика.
Някой

#488 Re: Re:

2012-02-25 15:11

#474: Изберете псевдоним - Re:

Ето изводите от вашите линкове за класиране:

-Колкото повече години децата учат в МГ, толкова и резултатите са по-добри за тях! Това дава ли отговор на въпроса има ли нужда и полза от МГ?

 

Въпросното момче от Варна би било добре да развие таланта си в МГ, но явно някой с амбиции му е повлиял в избора.
С годините, учейки в друга гимназия, той ще загуби 'борбата' с учениците от МГ и това ще е жалко за таланта, жалко в национален мащаб, не смятате ли? Най-искрено му желая успех!


Гост

#489 Re:

2012-02-25 15:19

#487: - Браво! Напълно споделям, че хорат против приема след 4 клас, наистина нямат нищо общо с математиката. Но въпреки това позицията им ми е странна, защото даже и училище за марксизъм-ленинизъм да има, ако за него има достатъчно кандидати, не бих имал против съществуването му, още повече да взема да пиша против. След като за дадена форма на обучение има достатъчен брой желаещи, тя трябва да съществува (макар и контролирана, коригирана, усъвършенствана и т.н.). Потребността е нещо лично и само хората, които я имат, я разбират в пълна степен. Останалите следва да имат нещо против само, ако е противообществена. В противен случай не разбирам за какво се месят? Логично е, че след като нямам потребност от нещо, то за мен е излишно. Но все пак логиката е математически прийом:):):)

 


Гост

#490 Re: Re:

2012-02-25 15:25

#486: - Re: А дали след като влезе в сила новият закон и започнат да печелят деца от всякакви училища, резултатите им ще са равни на днешните от МГ? И нима тези състезания няма да са с класа в пъти по-ниска от сегашната?

 


Гост

#491 Re: Re: Re:

2012-02-25 15:32

#490: - Re: Re:

Пак глупави аргументи. Толкова ограничено мислите, че не можете да видите как вашите камъни летят към вашите глави. Нищо не постигате с тези изказани на глас "мисли", освен обратен ефект.

Gun Cho

#492 Re: Re:

2012-02-25 16:12

#474: Изберете псевдоним - Re:

Зависи какво гледаш

http://www.math.bas.bg/ch/2011/vn09.htm - момичето от Американския колеж е възпитаник на МГ след 5 клас

http://www.math.bas.bg/ch/2011/vn08.htm - момчето от ЕГ беше прието след 5 клас в МГ

http://www.math.bas.bg/ch/2011/vn10.htm

и много други примери!

Наистина за Пловдив е странно... но то като е казано математическа - думата не е магическа. Може да има и по-добри преподаватели в други гимназии.

За СМГ няма да  показвам - там хегемонията на СМГ е пълна ... btw - нещо НПМГ се губят.

Ако обаче погледнем списъците по информатика - става ясно до немай къде

http://www.math.bas.bg/infos/files/2011-05-08-Nacionali.htm

 

МГ-тата, където са каквито трябва да са, са реномирани училища


Гост

#493 Re: Re: Re: Re:

2012-02-25 16:20

#480: - Re: Re: Re: Ако едно дете е умно и трудолюбиво, ако наистина притежава талант, нищо не може да му попречи – най-малко средата!

Така е. Но не е ли по-добре средата да му помага?


Гост

#494

2012-02-25 16:25



Подкпрепям изложените доводи.

Тази публикация е изтрита от своя автор. (Покажи подробности)

2012-02-25 16:43



Гост

#496 Re: Re: Re: Re:

2012-02-25 17:03

#491: - Re: Re: Re:

Ами убеден съм, че хора като Вас са неубедяеми. Виждам, че защитавате идеята добри ученици да има във всяко училище, но училището е за децата, да помага на тях, а не обратното. Всеки човек скача според летвата. Ако летвата не едостатъчно висока, както е в едно обикновено училище, единици са тези, които са достатъчно амбициозни, за да я надскачат. Но какво да Ви говоря: за Вас моите аргументи са глупави, а аз изобщо не виждам Вие да имате някакви аргументи. Моля, обяснете на мен- простия човек, какви са Вашите аргументи, че преимът след 4 клас в МГ трябва да се закрие? И моля, без  да включвате в аргументите как 1 момче без да е в МГ, е успяло да печели. Имам нужда от нещо доста по-съществено, за да бъда убеден, че на деца, желаещи да учат математика, в специално училище, трябва да им бъде отказано!!!


Гост

#497 Re: Re:

2012-02-25 17:17

#486: - Re:

Е с новия закон няма да е така. Ще печелят деца от всякакви училища. Проблем ли имате с това?

 

Нямам проблем с това децата да печелят. Напротив - за това се включвам в петицията, за да има деца- математици победители в състезания и защото дълбоко вярвам, че това е в интерес на децата и на нацията като цяло. А вие- защо сте против приема? Защото ви е грижа за децата или за училищата?


Гост

#498 Re:

2012-02-25 17:20

#483: -

А вас кой ви излъга, че децата-състезатели, учещи в МГ, не ходят на школи, уроци, курсове...? В СМГ, МГ-Варна, Бургас може и да не ходят, но във всички останали градове – ХОДЯТ, макар не и всички (с малки изключения). И какви са тези масови постижения на национално и международно ниво? На кои гимназии? На тези, които изброих. А останалите къде са?

В МГ 5-7 клас се учи по учебници за ОУ и СОУ, ако не ви е известно. И въпреки СИП, по-голямата част от децата си остават на ниво задължителна подготовка, тоест на ниво, на което са децата във всички останали училища – показват го резултатите от изпити, състезания и олимпиади по математика.

И за каква висока успеваемост говорите – оценки от 4 до 4.50, може би, или още по-ниски? Единици са тези с отлични резултати на изпитите след 7-ми клас в някои МГ. Не съдете по наистина добрите МГ за всички останали. То и трабантът е лек автомобил, но не може да се сравнява с "Мерцедес", нали?

 


Гост

#499 Re: Re: Re:

2012-02-25 17:25

#492: Gun Cho - Re: Re:

Момчето никога не е учило в МГ. Прието е без изпит в МГ, но не е учило там – продължило си е в ОУ. Не пишете неща, които са полуистини или откровени лъжи.

Е и какво като е възпитаничка на МГ до 7 клас? В АК има и деца, учили в ОУ и СОУ до 7 клас. В АК не се интересуват кой къде е учил до 7-ми клас.


Гост

#500

2012-02-25 17:30

Математическите гимназии трябва да бъдат за математиците, а не в тях да търсят спасение от средата деца, които обичат математиката точно толкова, колкото мишката обича котката.