Да подкрепим пловдивски лекар за убийството на Жоро Плъха (който има 9 присъди за кражби)

Коментари

#20806

Нужна е промяна в закона, който трябва да работи в полза на потърпевшите, а не на крадците!!!

(Пловдив, 2018-03-06)

#20810

Подписвам, защото задължително лекарят Иван Димитров трябва да е на свобода при семейството си, защото ако не беше там, а на работа, само може да си представим каква щеше да бъде новината. Всеки един нормален човек би защитил своето семейство, но доколкото знам в България закона е винаги срещу нормалния гражданин. Но ако е престъпник ром сигурно и депутатите ще го защитят. Направо жалка история. Държавата трябва да се срамува в случая

(Хамбург , 2018-03-06)

#20814

Да имаме право да се защитим поне в собствения дом от наглите действия на престъпници!

(Бургас, 2018-03-06)

#20815

Напълно подкрепям доктора !! Той е Герой!! Не искам да бъде съден за това, че е защитил домът си!!

(SEVRAN, 2018-03-06)

#20816

Защото така е справедливо!

(Свети Влас , 2018-03-06)

#20817

Подкрепям д-р Димитров, защото частната собственост е неприкосновена; защото действа при самоотбрана; защото всеки трябва да учи, да работи и да се издържа сам, а не да живее от кражби, обири и др.престъпления!!!.Тъй като няма ред и законност в държавата, човекът разчита на себе си. В затвора трябва да са тези, като Плъха, които тероризират целокупния български народ! Подкрепям д-р Димитров с две ръце!!!

(гр.радомир, 2018-03-06)

#20818

Самозащитата в собственият ти дом, е елементарно право. И да престанем с дебилни толерантности.

(Париж, 2018-03-06)

#20821

Настоявам за спешни промени в законите на Р. България! Когато престъпник нахлуе в дома ти, трябва да имаш право да се защитиш! И да не ти бъде търсена наказателна отговорност след това!

(Плевен, 2018-03-06)

#20823

Подписвам се защото, отдавна е назрял момента в който трябва да се приеме закон който разрешава на хората да имат право да се защитят от такива нагли крадци. Подкрепям действията на д-р Димитров.

(Дупница, 2018-03-06)

#20825

Когато няма закони и полиция на всеки може да се случи.

(Пловдив, 2018-03-06)

#20833

Подписвам, защото трябва да бъде променен закона!!! Всеки гражданин на Република България да може да защити собствения си живот и този на близките му, когато е жертва на криминални деяния и то в собствения си дом!!! Подписвам, защото трябва да защитим основните си човешки права: правото на живот и неприкосновеност на жилището.

(Костинброд, 2018-03-06)

#20834

Смятам,че справедливо е защитил както собствеността си,така и живота си!

(Попова, 2018-03-06)

#20845

Подписвам се защото е прав, защото и аз бих постъпила като него, ако трябва да защитавам семейството и собствеността си. Подписвам се и защото в държавата трябва да се променят нещата.Не може повече да търпим да ни малтретират и ограбват в домовете ни, да пребиват и ограбват дори убиват възрастните, без да можем да се защитим

(Раднево, 2018-03-06)

#20846

Да намалим битовата престъпност.

(Габрово, 2018-03-06)

#20847

Защото престъпността остава не наказана, защото крадецът влиза в частна собственост и напада с нож! А ако беше посрещнат от децата на доктора, какво ли щеше да им направи? Време е всички престъпници да знаят че има закони и те се прилагат ефективно , нека имат респект от органите на реда и не си позволят влизания в домовете на хората!

(София , 2018-03-06)

#20852

Не е възможно да се опиташ да защитиш себе си и семейството си в собствения! си дом, стреляйки по крадеца и накрая да те съдят за убийство. Що за закон, правило, несправедливост е това?

(Сухиндол, 2018-03-06)

#20860

Той е в правото си всеки би защитил семейството си! !!!

(Стафорд, 2018-03-06)

#20861

Защото подкрепям реакцията да защити себе си и семейството си,д-р Димитров !

(Раднево, 2018-03-06)

#20863

Промяна в закона за частната собственост!

(Славяново, 2018-03-06)

#20864

Защото е редно да имаш правото да защитиш семейството и имуществото си!!!

(Пловдив, 2018-03-06)

#20867

Д -р Димитров е действал в защита на себе си и семейството!

(Хамбург , 2018-03-06)

#20868

Нашата държава-мащеха не ни защитава...

(София, 2018-03-06)

#20871

Всеки, който е нападнат и е заплашен живота му, неговия и този на семейството му има право да се защити, да защити децата и съпругата си!!!

(София, 2018-03-06)

#20874

Когато влизат в дома ни и се опитват да ни наранят имаме право да се защитаваме, щом институциите не правят нищо!

(Плевен, 2018-03-06)

#20876

Този човек не заслужава да бъде обвиняван, мисля че всеки от нас би защитил семейството си...

(Плевен, 2018-03-06)

#20880

Подписвам ЗАЩОТО:
Държавата не спазва най-първия си ангажимент към гражданите си, а именно да пази животите ни, да пази имуществото ни.
Държавата е поставена на колене от закони диктувани от външни интереси (САЩ/Русия) в тотален конфликт с нуждите на българския СОВЕРЕН (Ние). Както знаем инциденти като този не са единици. Това е прекия резултат от липсата на държавен контрол, в резултат от което държавния апарат е изправен пред дилема, да ни остави ли да се саморазправяме (защитаваме) ? Това естествено не е добра репутация за настоящите управляващи, най-нормалната тяхна реакция, предвид, че не са в състояние да се справят с истинския проблем т.е. престъпноста -
е да криминализират всеки опит за самозащита. Всеки наш опит да опазим децата и семействата си, а и защо не - нас самите.
Това няма да бъде допуснато АКО НЕ ПОКАЖЕМ ЯСНА ПОЗИЦИЯ, протести, активност, до момента в който закона не бъде променен и да започне най-сетне да поощрява самозащитата.
Правителството е съставено от американски подлоги, ще му бъде лесно да обясни на господарите си причините поради които СУВЕРЕНА изисква тази промяна в закона. Просто да копират от американския.
Братя, ЗАКОНА СПЕШНО ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПРОМЕНЕН. В повечето села дори НЯМА полиция, хората напускат родните си места заради набези. Това не трябва да го позволяваме повече. Този инцидент трябва да бъде КАЗУСЪТ който да "обърне каруцата", а именно да промени най сетне закона, защото правителството е наистина безпомощно и няма какво да направи вече за да наложи контрол над престъпноста.
Трябва да се грижим сами за себе си, това е ясно, но трябва поне да се погрижим да не влизаме в затвора за това, че живеем при нечовешки условия и ни се налага да стигаме до саморазправа както се е случвало преди 200 години в дивия запад.
Спешна промяна в законодателството трябва да се изиска от нас към изпълняващите интересите на изпирателите си ! Нека сме единни около случая, време е !!

(София, 2018-03-06)

#20882

Е крайно време да има ред и закон в държавата!

(Казанлък, 2018-03-06)

#20887

Защото е взел най-доброто решение , няма значение другия българин или циганин е ! И аз бих стрелял на месо! Трябва да го пуснат!

(Ботевград, 2018-03-06)

#20894

Не е виновен!!!

(Пловдив, 2018-03-06)

#20897

Никой няма право да посяга на неприкосновеността на един дом! Всеки има право да защитава собствеността и семейството си !

(село Телиш, общ. Червен бряг, 2018-03-06)

#20898

Подкрепям изцяло действията на д-р Дивитров. Той е невинен!

(София, 2018-03-06)

#20910

Когато държавата чрез своите органи не защитава гражданите си, те трябва да имат право да го направят сами.

(Пловдив, 2018-03-06)

#20911

Подписвам,защото смятам, че всеки има право да защити семейството си себе си и имуществото си ако се намират в опасност.

(Стара Загора, 2018-03-06)

#20914

Подписвам се в подкрепя на лекаря ! Господин Димитров е защитил близките си и собствеността ,

(СОФИАЯ, 2018-03-06)

#20917

Подписвам,защото смятам,че д-р Димитров е действал в условия на неизбежна самоотбрана,защото ако не се беше защитил,той щеше да е мъртъв,а вероятно и семейството му щеше да е избито.

(София, 2018-03-06)

#20920

Д-р Димитров е защитил семейството, децата и дома си. Никой няма право да съди човек, който е защитил своя живот и живота на близките си в собственият си дом. Държавата е абдикирала от битовата престъпност и и не е оставила друг избор на нас, обикновените хора.

(София, 2018-03-06)

#20922

Подписвам,защото утре може ние да сме на мястото на д-р Димитров!Ако той не си беше в къщи,какво щеше да се случи с дечицата му?Не ми се мисли!А по селата е още по-страшно!Там убиват и изнасилват възрастни жени за 20 лв.!Селата опустяват и хората се чувстват беззащитни!Събират се вечер да нощуват заедно,за да се чувстват по-сигурни!Това нормално ли е?За мен - не!За това подписвам:за да опазя живота на семейството си ,макар и по косвен начин!

(Пловдив, 2018-03-06)

#20926

Подписвам в защита на д-р Димитров до кога ще търпим да ни крадат домовете колите а вече и душите тези мръсни цигани

(Враца, 2018-03-06)

#20927

В защита на Доктора.Всеки на негово място би направил това.

(Пазарджик, 2018-03-06)

#20928

Подписвам, защото когато законите не работят за хората (както би трябвало), ние сами трябва да си извоюваме справедливост. Всеки здраво мислещ човек би видял колко обективно невинен е докторът. Не бива да е незаконно да защитаваш имуществото си, близките си и живота си - това е естествено човешко право.

(Велинград, 2018-03-06)

#20929

Подписвам, защото напълно подкрепям действията на д-р Иван Димитров, защото смятам, че всеки трябва да има правото да се защити, когато трети лица са нахлули в дома му, собствеността му. Всяка собственост е неприкосновена и при нахлуване в нея, без покана, трябва да имаме правото да се защитим до идването на полицията. От опит знам че последните не винаги пристигат навреме, така че предпочитам да защитя себе си и близките си, отколкото да ме/ни пишат после в статистиката, а виновните я си платят, я не.....

(Добрич, 2018-03-06)

#20930

Законно право е на всеки да защити семейството си.

(Пазарджик, 2018-03-06)

#20933

И в къщи влизаха и на улицата ме нападаха и ми скъсаха синджира, ако имах оръжие, щях да го използвам...
Подкрепям!

(София, 2018-03-06)

#20934

ПОДПИСВАМ ЗАЩОТО ВСЕКИ МОЖЕ ДА ЕВ ТАЗИ СИТУАЦИЯ.

(с. крумово, 2018-03-06)

#20939

Човек трябва да има право да защити своя живот и живота на други ако те са заплашени.

(Пазарджик , 2018-03-06)

#20942

Истинският мъж защитава семейството си от "кърлежите" на милата ни Родина. Подкрепям го с две ръце и му съчувствам с цялото си сърце.

(Пазарджик, 2018-03-06)

#20951

Подписвам защото оправдавям доктора!

(Пловдив, 2018-03-06)

#20952

Не доктора трябва да е в ареста,а хилядите рецидивисти в страната!

(Пловдив, 2018-03-06)

#20953

Защото не може да се наказва човек който е защитил семейството си. Ако той не беше отвърнал най вероятно щеше той да е в моргата. Нека най накрая милата ни родина се събуди и започне за защитава преди всичко собствените си граждани. Таци паплач не иска да се интегрира.

(South Ockendon , 2018-03-06)

#20955

Така е редно.Надявам се това да е началото на "събуждането" на този смачкан народ.Нека изметем боклуците и "политическите хиени".Да Живее България!

(Пловдив, 2018-03-06)

#20959

Всеки трябва да има правото да защити семейството си.

(Пловдив, 2018-03-06)

#20966

Защото подкрепям убийството на един крадец и престъпник!Подписвам се за подкрепа на доктора!

(София, 2018-03-06)

#20967

Мъжът е мъж, когато защитава, и пази семейството си!

(Пазарджик, 2018-03-06)

#20973

Защото този закон трябва да се промени, за да намалеят кражбите
Как крадеца ще има права в чужда собственост...

(Стара Загора, 2018-03-06)

#20976

Стига сме се кланяли на циганите, които ни убиват.

(София, 2018-03-06)

#20978

Има много българи пострадали от подобни посегателства.След като законът не хае ,време е народът да вземе правосъдието в свои ръце.

(Исперих, 2018-03-06)

#20982

Трябва да спре терора на престъпниците!

(Русе, 2018-03-06)

#20986

Всеки има право да защити семейството си.Навлизането в частна собственост е нарушение,а когато е застрашен живота ти с оръжие и ти имаш право да използваш.

(Пловдив, 2018-03-06)

#20991

Подписвам защото ми писна от циганския геноцид над българите!

(София, 2018-03-06)

#20998

Доктора е в правото си да се защити.Той не е посегнал първи.....Напълно го подкрепям човека! Ако нашите правораздаватели имат поне малко съвест, щяха да го освободят, без да го обвиняват в убийство!

(Пловдив, 2018-03-06)

#21000

Подкрепям петицията, защото когато нямаме възможност да защитим дома и семейството си от крадци се нарушават човешките ни права!

(Казанлък, 2018-03-06)