Открито писмо до г-н Премиера по важен национален въпрос

Димитрова

/ #17 Re: Петров Игнат

2012-03-24 15:53

#15: - Петров Игнат 

 Неееее, господин Петров, не преиграва господин Грънчаров, защото е вътре в системата и се сблъсква с проблемите в нея всеки божи ден. Делегираните бюджети превърнаха детето Ви в "крачеща" хилядарка за директорите, защото само директорската заплата е обвързана с броя на децата в училището (детската градина). Делегираните бюджети не направиха образоването на вашето дете по-добро, защото училището дори само като материални условия отвътре изглежда по-зле от преди 40 години и все по-зле ще изглежда. Паралелки в училищата и групи в детските градини - препълнени ( 38 деца на 3-годишна възраст в група в Софийските детски градини, при норма 25 по списък! И с тях един учител- 6 часа сутрин и 6 часа следобед. Аз не завиждам на детети Ви, ако е поставено при такива условия, съветвам Ви и вие да не завиждате на учителя, че работи само 6 часа с детето Ви.) В заключение ще кажа, че добрите условия за учениците в училищата и за децата в детските градини са добри условия за работа и на учителя. Учителят, който въпреки многото нерешени проблеми е останал да работи в училище, той обича работата си ( съответно и Вашето дете)и затова не е избягал от все повече разпадащата се система, наречена Образование. "Мишките", които бяха в училище само заради намаления норматив на преподавателска заетост ( както вие казвате - 4 часа работа) отдавна не са в училищата, а са директори, експерти, служители в отдел Образование в Общините, служители в МОМН и навсякаде другаде, където се сетите. На тях сигурно дори не им се събират по 4 часа работа на ден. Но на останалите в училищата и в детските градини учители, мисля, че дължите уважение. Ето защо Ви моля, подпишете петицията, а ако имате колебания, каня Ви на моето работно място само един работен ден. Няма да ви оставя сам, ще съм до Вас и ще Ви помагам, ако нещо ви затрудни.

А за 2-та пълни месеца отпуск през годината - най-често 2/3 от нея аз използвам да си подготвя материали, които ще са полезни за децата през следващата учебна година на личния ми компютър, със лични средства, защото нямам служебен и за материали никой не ми отпуска средства - все няма!