Подписка

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Подписка


Гост

#476 Re:

2012-03-01 15:19

#475: -

А на изпитите след 7 клас какво отсяват?


Гост

#477 Re: Re:

2012-03-01 15:38

#476: - Re: А на изпитите след 7 клас какво отсяват?

Кой е посещавал най-добрите школи ( или частни учители) по БЕЛ и математика? :)))


Гост

#478 Re: Re:

2012-03-01 17:05

#471: Warning - Re:

А кой всъщност се крие зад Warninig и гост  № ...  или си нямате имена ?

 

Warning

#479 Re: Re: Re:

2012-03-01 17:11

#478: - Re: Re:

Представи се, тогава ще се представя и аз :)

 

Значи според вас всички деца имат еднакви образователни потребности, които всяко обикновено училище може да задоволи, правилно ли ви разбирам?


Гост

#480 Re: Re: Re:

2012-03-01 17:31

#477: - Re: Re:

А защо си мислите, че всички с високи оценки по математика и БЕЛ са получавали извънкласна подготовка?

Освен това, преподавателите, водещи тези курсове, са преподаватели в ОУ и СОУ.

В СМГ например почти няма ученици, които да не ходят на курсове и частни уроци по БЕЛ в 7 клас.  Като търсех информация в интернет пространството, попаднах на една тема в BG мама: "Похвали и оплаквания за СМГ". Ами поразгледайте я и после кажете дали там всичко е наред, дали подготовката по всички предмети е на ниво, според родителите на деца, учещи там. Пък кой знае още колко не са споделили разочарованието си, нали?

Мое познато дете изкара приемен бал над 35.600 и то единствено с подготовката в ОУ в малко градче. Е, разбира се, детето е умно и не е мързеливо. Явно и подготовката не отстъпва по нищо на тази в МГ.

 


Гост

#481 Re:

2012-03-01 17:41

#475: -

Защо трябва точно в МГ да се отсяват? Не може ли в ОУ и СОУ? Не може ли  да се отсяват в школите и курсовете тези математици 5-7 клас? Защо да може 3-4 клас на курсове, а 5-7 – не? Ако наистина имат талант, какво им пречи след 7-ми клас да кандидатстват в МГ? По моя информация ежегодно в СМГ около половината от приетите осмокласници идват от ОУ и СОУ. В останалите МГ около 80% са от други училища.

 


Гост

#482 Re: Re: Re:

2012-03-01 17:48

#477: - Re: Re:

А всички ученици, посещавали "най-добрата школа" по БЕЛ и математика, еднакви оценки ли изкарват на изпитите? Не, защото възможностите на децата са различни, потенциалът им е различен и дори при един учител да се подготвят, пак може да се получи огромна разлика в резултатите на изпитите.

Така че, на изпитите след 7-ми клас се отсяват децата според способностите им, според знанията им, а не според това каква школа са посещавали или дали въобще са посещавали школа.


Гост

#483 Re: Re:

2012-03-02 00:05

#481: - Re:

Ама може, разбира се, що да не може в СОУ да се отсяват учениците!

И сега ги отсяват, след 7-ми клас, който остане неприет никъде другаде го приемат обратно в СОУ.

 

Защо ли е този "наплив" след 7-ми клас към СОУ - дали не е защото всички са разбрали за трите години - 5,6 и 7 клас какво може да предложи СОУ като образование. Едно нищо.

 

 

РОДИТЕЛ

#484 Re: Re: Re:

2012-03-02 09:48

Г-н Игнатов, българските граждани никога няма да допуснат знанието да бъде привилегия само за фараоните, като в Древния Египет.

Неблагосъстоятелните (съответно несъстоялите се по вашите критерии) българи ще бранят завещаната от възрожденските им прадеди ненаситна любов към просветата.

Сбъркахте, като настъпихте българина по най-силния му инстинкт

- да изучи чедата си. За него образованието все още е единствен залог за оцеляване и пребъдване на рода - и затова ще го брани като свое най-скъпо право. Тази битка българинът няма да я загуби.

Много смелост, упоритост и силен ген трябват, за да оцелееш в нашата Страна на чудесата. Но моля ви, не ни пробутвайте тезата за дебелия портфейл в държавното образование, драги ВИП-ове и ВИП-ки!


Гост

#485

2012-03-02 10:45

43 подписа от Варна... Изненадвате ме, Варна, мислех, че гласуването под строй е характерно за малките градчета, в които още се усеща полъхът на отминалия строй.

Гост

#486

2012-03-02 10:56

Подкрепям я !!!

Гост

#487 http://5eg.org/2009-02-22-19-36-55.html

2012-03-02 11:54

ГПЧЕ “Йоан Екзарх”–Варна, вас пък какво ви бърка приема след IV в МГ като нямате ученици в прогимназията?

Гост

#488 Re: http://5eg.org/2009-02-22-19-36-55.html

2012-03-02 12:04

#487: - http://5eg.org/2009-02-22-19-36-55.html

Тук изглежда наблюдаваме принципа-не е важно на мен да ми е добре,а на Вуте-да му е зле!


Гост

#489 Re: Re: http://5eg.org/2009-02-22-19-36-55.html

2012-03-02 12:08

#488: - Re: http://5eg.org/2009-02-22-19-36-55.html

Така е. Повечето гласували тук са на този принцип. Ако прочете първата страница и мненията им във някои други форуми ще се убедите, че е така.

Най-популяраната им теза е, че на всички трябва да им е еднакво гадно, но казана с други думи, разбира се!


Гост

#490 Re:

2012-03-02 15:00

#485: -

Относно Варна искам да кажа следното: МГ и ОУ "Захари Стоянов" са в една сграда. Едното ми дете учи в МГ, а другото- "Захари Стоянов". Вчера бях на родителска среща на детето ми от "Захари Стоянов", на която се предложи подписването на подписка  за отделянето на МГ в самостоятелна сграда. Има много родители на деца от "Захари Стоянов", които са настроени против МГ, заради проблеми в подялбата на имуществото. Възможно е родители на деца от "Захари Стоянов" да се подписват в настоящата подписка като изобщо не осъзнават, че ако министерството няма добра воля да им остави сградата, то ще се възползва от тяхната петиция, за да уцели с един куршум два заека: хем ще премахне приема от 5 клас в МГ, хем ще каже на родителите на деца от "Захари Стоянов", че вече броя на деца е намален и това би трябвало да ги удовлетворява в известна степен. Иначе подписка в защита на приема след 5 клас във Варна бе направена още миналата година и събрахме 600 подписа. Въпросната подписка е изпратена на организаторите на тази петиция. На участващите в настоящата петиция искам да кажа следното: Драги българи, ако се ръководите от желание да дадем най-доброто за нашите деца, каквито и аргументи да има "за" и "против" приема, те биха могли да се рашат в дискусия. Сигурна съм, че работейки за доброто на нашите деца, бихме могли да изгладим нашите противоречия. За съжаление на мен все още не ми е ясно, какви са истинските мотиви на желаещите обучението след 4 клас в МГ да бъде прекратено. И още нещо: по-добро образование се постига с поставена по-нависоко летва. 2-те паралелки в МГ Варна по никакъв начин не се отразяват особено на приема след 7 клас, защото само в 4-ите ЕГ + МГ след 7 клас има около 30 паралелки. За децата, които не са в МГ, факта, че трябва да се конкурират с тях, е начин да повишават своите знания. С нашите безконечни спорове министерството ще си прокара своя закон и още след някоя друга година ще видим частните МГ . И ако сега има разделение на умни и по-умни, после ще има разделение на бедни и богати.  А нашите богати не са потомствени аристократи!


Гост

#491

2012-03-02 15:54

Подписка

В защита на проект за закон на предучилищното и училищното образование, ние - основни училища, средищни училища, СОУ, гимназии с профил „чуждоезиков” се обединяваме и заставаме против дискриминацията!

Приемът след 4-ти клас да се осъществява само в училища, които са средни (от І до ХІІ клас) с определен профил след начален етап на образование.

Обидно е да се смята, че качествено образование за учениците от V до VІІ клас може да се предлага само в математически гимназии. А основните и средните непрофилирани училища не предлагат ли качествено образование?

В отговор на тезата, публикувана от МГ, че математическото мислене се развива от ранна детска възраст, предлагам тези гимназии да сменят своя статут и да се преобразуват в средни училища с математически профил, за да може надарените в тази област ученици да имат възможност да развият своя талант. Но получаването на право за прием на ученици в V клас в МГ автоматично води до дискриминация на останалите училища, които също предлагат качествено образование. Запазването на нерегламентираното в закон ползвано право до момента от МГ ще продължава да дискриминира и качествените преподаватели по математика в другите училища.

Проектът за закон за предучилищното и училищното образование ясно разграничава училищата според етапа на образование, който те предлагат. Така качеството на образование ще отговаря на потребностите на ученика. Колеги, нека не се дискриминираме!!! Ако математическите гимназии искат да запазят своята „запазена търговска марка за качествено образование” – нека бъдат гимназии със статут на такива. Гимназии с профил „чуждоезиков” също са извоювали своята „запазена марка на езикови гимназии”, в които учениците получават качествено образование с възможности за реализация в световен мащаб.

Проектът на закон за предучилищното и училищното образование трябва да се запази в тази си част и ясно да регламентира училищата, според етапа на образование, което те предлагат. Така със сигурност ще се гарантира и качеството на образование в България. Разрешаването на прием след ІV клас в МГ ще бъде абсолютна дискриминация за всички училища, които предлагат прогимназиален етап на образование!

Не знам учители ли сте, директори ли сте, но подписката ви освен, че е анонимна откъм инициатори, е абсолютно несъдържателна и противоречаща си.
Един път смятате, че е дискриминация подбор от 5-ти клас да имат МГ, в същото време искате да има такъв подбор в СОУ, а на всичкото отгоре се обявявате в защита на закона, който изключва всякакъв подбор.

Вие самите знаете ли какво искате всъщност?

Ако знаете, кажете ни го, но излъчете един учител по БЕЛ, който да може да формулира правилно едно изречение, та да стане ясно какво искате и какво не искате.

 


Warning

#492 Re:

2012-03-02 16:04

#491: - Не знам учители ли сте, директори ли сте, но подписката ви освен, че е анонимна откъм инициатори, е абсолютно несъдържателна и противоречаща си.
Един път смятате, че е дискриминация подбор от 5-ти клас да имат МГ, в същото време искате да има такъв подбор в СОУ, а на всичкото отгоре се обявявате в защита на закона, който изключва всякакъв подбор.

Вие самите знаете ли какво искате всъщност?

Аз бих ги нарекъл директори, защото подписката е от името на училищата, а не от името на учителите. Трябва да са директори. Иначе много добре си формулирал/а въпросите. Дано се намери някой да каже нещо съществено. Хората колко пъти ги питаха вече, но те мълчат - железни са ;) . Само безсъдържателни и жлъчни коментарчета пускат.


Гост

#493 Re: Re:

2012-03-04 09:32

Тук май съвсем умря работата. Никой не чете и не гласува, камо ли да отговаря. Май това беше - имате "огромната подкрепа" на всички училища в България равняваща се на 610 подписа и около 350 коментара изразяващи липсата на подкрепа ;) 10 пъти по-малко хора са се подписали във вашата подписка в сравнение с хората подписали се в защита на приема в МГ. Изводите сами можете да ги направите.


Гост

#494 Re: Re: Re:

2012-03-04 10:21

#493: - Re: Re:

Съмнявам се,че могат да си направят изводите;))))


Гост

#495 Re: Re: Re: Re:

2012-03-05 16:10

СРАМ!ГОЛЯМ СРАМ!!!


Гост

#496

2012-03-06 18:31

Г-н Игнатов, българските граждани никога няма да допуснат знанието да бъде привилегия само за фараоните, като в Древния Египет.

Неблагосъстоятелните (съответно несъстоялите се по вашите критерии) българи ще бранят завещаната от възрожденските им прадеди ненаситна любов към просветата.

Сбъркахте, като настъпихте българина по най-силния му инстинкт

- да изучи чедата си. За него образованието все още е единствен залог за оцеляване и пребъдване на рода - и затова ще го брани като свое най-скъпо право. Тази битка българинът няма да я загуби.


Гост

#497

2012-03-08 20:40

Към подкрепилите тази нелепа петиция:
Уча в МГ и ме е срам от вас ! Не искам да звуча грубо,но подписката ви се изчерпа-явно никой вече не желае да разрушава нещо работещо само за да се облагодетелстват СОУ-тата.

Гост

#498 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-03-14 14:53

СТРАХЛИВЦИ!

Warning

#499

2012-03-15 08:35

Никой вече не гласува за вашата петицийка, а коментарите "против" продължават ;)
Интересно...


Гост

#500 Re:

2012-03-15 12:46

#499: Warning -

Ами хора без работа (пишещи по цял ден по форумите) има много... Стоят, стоят и хоп...там където не им е работа. Какво ви притеснява това, че никой не гласува? Има ли вече смисъл? Хората ви го казаха вече! Развивайте таланта си в МГ до 7 клас и после – в ЕГ. Ще мине номерът, но няма да е вечно. А какво ще стане, ако ЕГ решат да направят прием от 5-ти клас? Това със сигурност ще стане, ако не се наложи промяна на имената на ЕГ. Какво ще правят тогава МГ? Дали ще устоят на конкуренцията? Едва ли. Всеки ще предпочете вместо да дава пари за езикови курсове, да запише детето си в ЕГ в 5 клас, където ще получи и отлична подготовка за изпита по БЕЛ след 7 клас, отлична подготовка и по всички останали предмети. Дори и да се наложат уроци по математика в 7 клас, ще бъдат само по математика, а не по БЕЛ и език – прости сметки. Дали тогава в малките градове ще успеят да съберат "качествени" кандидати за МГ след 4 клас? Едва ли. И какво следва? МГ ще се превърнат в най-обикновени училища, в които нивото ще е като във всяко ОУ и СОУ.  Може би 5-6 ще са изключенията. Да ви е честито! Вие си го направихте сами!  Искате прием от 5 клас, имате го, но ще го имат и ЕГ, а конкуренцията с тях не е шега.