Против удължаване на учебната година в юли месец

Коментари

#2203

Защото съм против добавянето на още 1 седмица ненужно стоене в училище,когато всички са вече подготвени за ваканция.

(Бяла Слатина, 2017-07-30)

#2204

Считам, че тази промяна е необмислена и изключително ненужна.

(Стара Загора, 2017-07-30)

#2208

Подписвам, защото не съм съгласна с малоумни решения!

(Пловдив, 2017-07-30)

#2209

Изборът за удължение на учебната година не е разумен! Как се работи и учи в стая при температура повече от 30 градуса?...

(Бургас, 2017-07-30)

#2211

Подписвам, защото смятам удължаването на учебната година за ненужно. Температурите в класните стаи ще са твърде високи и няма да може да се работи нормално. Концентрацията на учениците спада още след 15 юни, а до 6 юли повечето няма въобще да посещават часовете. Мисля, че досегашната продължителност на учебната година беше напълно достатъчна, за да вземем всичкия материал и да остане време за упражнения и изпитване. Тази една последна седмица е поредната ненужна реформа, която нашите управляващи са решили да наложат. Крайно време е да се захванат с истинските проблеми на българското образование, а не да удължават учебната година, да премахват важни произведения, да свалят материала от по-горни в по-долни класове. Може би колкото и да се стараят въобще нямат представа от това, от което ученици и учители наистина се нуждаят, за да бъде работата в училище ползотворна.

(Карлово, 2017-07-30)

#2214

Животът не е само училище /и работа/. Децата имат нужда от цялата си ваканция - и без друго са достатъчно натоварени с нужни и ненужни уроци.

(Варна, 2017-07-30)

#2215

Подписвам,защото идеята за удължаване на дните в училище е безмислена няма никакъв смисъл да удалжавате учебните дни и учебната програма да се променя.
Пример:Сега вместо да си учат децата нещата за 5-ти клас те учат цялата програма по История за 7 клас.
Мога да кажа само,че не съм съгласен още заради удължението на малките от 1 до 4 клас те,ако учат до 7 юни,първо ще се уморът,второ в някой училища няма климатици тоест ще им е много горещо.Ето защо не съм съгласен за удължаването на учениците!!!

(Пловдив, 2017-07-30)

#2218

Подписвам, защото не желая да уча през един от най-горещите месеци, да стоя в ужасно гореща стая цял ден, да се прибирам следобед в най-голямата жега и да трябва изморена да уча. Това е нечовешко. Една седмица няма да помогне да не забравим част от мателиала, а само ще изгуби и времето на учениците, и на учителите. Не вярвам, че и учителите ще желаят да работят повече и да проверяват контролни, и да изпитват. Това е и допълнителен стрес за нас. Моля, не приемайте това безумие.

( гр.Габрово, 2017-07-30)

#2220

Против, защото е рано за подобна реформа, у нас няма условия. Класните стаи се превръщат в сауни. Кому е необходимо това?!

(с. Стамболово, обл. Хс, 2017-07-30)

#2225

Поредна простотия на хора, които се опитват да отчитат дейност когато не ходят на работа!!!

(Марково, 2017-07-30)

#2228

Не съм съгласна ваканцията да почва седмица по-късно, нито да свършва на 1 септември!

(Варна, 2017-07-30)

#2230

Подписвам, защото това е гавра с образованието и всички свързани с него.

(V.Preslav, 2017-07-30)

#2231

В класните стаи става нетърпимо горещо още в средата на май. България не е нито Германия, нито Англия или Скандинавия! В т. см. по-добре е да се започва на 1-ви септември. Родителите планират отпуски през юни, а други заминават на сезонна работа с децата. Отсъствията от училище се увеличават. Забавят се дипломите на зрелостниците за чужди университети и мн. др.

(Пловдив, 2017-07-30)

#2232

Това е пълен абсурд. Децата още май месец са вече неадекватни и не им се ходи на училище. В стаите е топло, сауна, а си представете юни....

(Пловдив, 2017-07-30)

#2234

Трябва да спрат с безсмислиците и да оставят децата намира.

(Кърджали, 2017-07-30)

#2240

Напълно против съм децата да ходят на училище при 40 градуса!

(Пловдив , 2017-07-30)

#2241

Подписвам се, защото не е това проблема на българското образование. По-дълбоко е заровено кучето.

(София, 2017-07-30)

#2245

Подписвам се, защото съм съпричастен с дъщеря ми.

(Перник, 2017-07-30)

#2247

Против съм на козметичните реформи в образованието, против удължаване на напразния труд, който кипи там , против експериментите на неграмотни, некомпетентни чиновници!

(Пловдив, 2017-07-30)

#2250

Считам,че учебната година трябва ,не да бъде удължавана а напротив,да започва не от 15.09 а от 25.09. Така икономическите ползи ще са за всички. Ще се удължи летния сезон,което ще доведе допълнителни приходи в държавния бюджет и допълнителни приходи на тези учители,които работят в туристическият бранш.

(Бургас, 2017-07-30)

#2251

Ако непременно трябва да се удължи учебната година, по-добре това да стане от началото на септември.

(София, 2017-07-30)

#2253

Защото прекалихте
Искаме лятна ваканция
Не сме се оплаквали от другите ваканций че са къси добре са си
Мисля че е излишно да ни удължавате другите незначителни ваканций като на нас учениците ни е по важна лятната

(софия, 2017-07-30)

#2259

Не съм съгласна

(Бургас, 2017-07-30)

#2262

Подписвам се, защото това вече е прекалено. Дали ще се удължи учебната година или не, няма да има никакво значение, ако системата ни за нищо не става.

(София , 2017-07-30)

#2263

Подписвам петицията, защото:
- удължаването на учебната година ще доведе до допълнителна умора, особенно при учениците от начален курс
- това от своя страна ще бъде предпоставка за липса на концентрация, а оттам и до занижаване нивото на възприемчивост и успеваемост при учениците
- не на последно място, топлото време е предпоставка за създаване на забавления и игри, а не е предпоставка за стоене в класните стаи и ползутворен учебен процес!

(Пазарджик, 2017-07-30)

#2265

Стига разводняване на учебния процес! За уепешен учебен процес се иска дисциплина и постоянство, а не още по-голямото му накъсване с ваканции! И моля, запазете 15 септември като начална дата!

(Пазарджик, 2017-07-30)

#2266

Подписвам защото мисля, че тази допълнителна учебна седмица няма да допринесе с нищо към учебния процес, но ще отнеме на децата правото им на заслужена почивка след съвестно положения труд през учебната година.

(София, 2017-07-30)

#2270

Не, на гаврата с българското образование

(Разград, 2017-07-30)

#2271

Подписвам, защото удължаването на учебната година е неефективни метод, взимайки предвид НЕСЪЩЕСТВУВАЩАТА ни образователна система. В българските училища НЕ РАЗПОЛАГАТ с адекватна климатична инсталация, а юнско-юлските жеги изключително много измарят децата. През това време те трябва да учат за изходни нива.
Ако от МОН искат да сме като на Запад - нека първо махнем оценките до 8-ми клас, въведем онлайн обучение и изпити, направим обучението по-достъпно и ИНТЕРАКТИВНО.
Смешна работа!

(Пловдив , 2017-07-30)

#2272

Не, на гаврата с българското образование

(Разград, 2017-07-30)

#2276

Не желая детето ми да учи в най-горещите дни от месеца. Убедена съм, че удължаването на учебната година по никакъв начин няма да стимулира учениците, а напротив даже няма да идват на училище в тези дни. Плюс това трудът на учителите също се омаловажава и те се превръщат в звероукротители, вместо в хора, които тласкат децата към знания. Напълно неприемливо е децата ни да учат до 6-ти юли.

(Кюстендил, 2017-07-30)

#2277

Подписвам защото несъм съгласна с цялата тази глупост.

(пловдив, 2017-07-30)

#2278

Подписвам,защото са нереални тези дати за 8-11 клас.Да не говорим и за датата на 1 клас.Възмотена съм!Твърдо не!

(Бургас, 2017-07-30)

#2279

Който е предложил да се учи до 6ти юли е най-добре да се самоубие

(Исперих, 2017-07-30)

#2280

Подписвам, защото освен, че съм родител, съм и учител.Наясно съм, че такова удължаване на учебната година е неефективно. Учителите в България наистина се превърнаха в бавачки вместо дарители на знания.

(Разград, 2017-07-30)

#2286

Подписвам,защото няма смисъл от това удължаване на учебната година!Какъв ще научим за още 1 седмица!А и много от родителите това го мислят за глупост и ще вземет медицинска бележка и готово...

(София , 2017-07-30)

#2288

Стига безумни експерименти с децата!

(София, 2017-07-30)

#2289

Си играете с правата ни вече.

(София, 2017-07-30)

#2293

Подписвам ,Защото искам учебната година да е по да е по-кратка ,а ваканцията ми да е по-дълга защото в училище е мнyого шумно

(Бургас, 2017-07-30)

#2294

Това е поредният безумен проект на МОН!

(Русе, 2017-07-30)

#2297

Считам, че това са абсурдни и необмислени предложения, образователната систеа има много по-сериозни проблеми за решаване.

(Русе, 2017-07-30)

#2306

Смятам, че децата ни са с изключително натоварена учебна програма и имат нужда от по-дълга ваканция. А, и температурата в Плевен е 40 градуса по това време.

(Плевен , 2017-07-30)

#2307

Ваканциите и преди си бяха достатъчно дълги.И нестига че лятната ни ваканция е по-малко от два месеца и половина ,а и искате да я направите още по-малка.

(София, 2017-07-30)

#2312

Смятам идеята за удължаване на учебната година за лоша. По-дълъг престой на децата в класните стаи без мотивация няма да ги направи нито по-знаещи нито по-добри и по- възпитани. Усилието трябва да бъде насочено към изпълване на учебната година със смисъл, а не към отбиване на номера чрез механично удължаване.

(София, 2017-07-30)

#2314

Защото традициите трябва да се спазват! Нека има реформи, които да са градивни и успешни и които се приемат с положителна нагласа от по-голяма част от колегията.

(Добрич, 2017-07-30)

#2322

Подписвам, защото съм напълно съгласна с написаното по-горе!

(Казанлък, 2017-07-30)

#2324

Подписвам,защото не искам да удължават учебната година.

(Бургас, 2017-07-30)

#2325

Подписвам, защото съм изцяло "ЗА" написаното по-горе.

(Севлиево , 2017-07-30)

#2331

Вече се базикате с правата ни ;))

(Пловдив, 2017-07-30)

#2333

Подписвам защото няма абсолютно никакъв смисъл и няма да ентусиазират учениците по този начин.

(Нови Искър, 2017-07-30)

#2344

Подписвам, защото лятото е единственото време, в което съм със семейството и приятелите си. Никое дете не заслужава да му се отнема правото ДА БЪДЕ ДЕТЕ! МОН остзнайте се!

(София, 2017-07-30)

#2350

Предпочитам по-малки ваканции отколкото 1 месец лятна ваканция

(Варна, 2017-07-30)

#2352

абсолютно подкрепям аргументите

(Павликени, 2017-07-30)

#2356

Защото няма ясен очакван ефект, защото такъв не би могло да има, защото е безумие, защото лятната ваканция трябва да е през лятото, а да се учи през зимата! Защото Образователната реформа се нуждае най-малко от това!

(Варна, 2017-07-30)

#2363

Проблемът не е в продължителността на учебната година, а в начина на преподаване,с това удължаване не променят нищо

(София, 2017-07-30)

#2364

Учител съм и проблемът в бг образованието не е времетраенето на учебната година.

(Плевен, 2017-07-30)

#2367

Подписвам защото предложението е глупаво.

(Сопот , 2017-07-30)

#2368

Подписвам, защото съм против да се съкращава лятната ваканция!

(Велинград, 2017-07-30)

#2371

Не съм съгласна с предложенията.

(София , 2017-07-30)

#2372

Подписвам, защото съм преподавател и не смятам, че има реална причина, която да налага тази промяна.

(София, 2017-07-30)

#2373

Подписвам, защото не смятам, че удължаването на учебната година ще подпомогне за образованието на учениците. Не е важно колко време се учи, а какво се преподава. Нужна е промяна в образователната система, а не в продължителността на учебната година.

(СОФИЯ, 2017-07-30)

#2374

Неудобство и дискомфорт на ученици, родители и учители! Неклиматизирани учебни стаи в най-горещия месец от лятото ! Това е поредната гавра . . . Това е поредната лудост . . . Да обърнат внимание на учебния материал , на неразбираемите уроци в учебниците . . . Тези тъпунгери бездетни ли са ? Малоумници ! Как все по малоумни идват на власт ?

(Русе, 2017-07-30)

#2375

Мисля, че не е удачно учебната година да се удължава. Учебниците имат много домашни и малко ваканции. Моля, поне не съкращавате и лятната ваканция, на която мисля, че всеки ученик се радва. Благодаря!

(Пазарджик, 2017-07-30)

#2380

Против съм,това да се удължава учебната година. Големите ученици ще бягат от училище, как ще ги спрем!Искат да работят повечето, налага им се!Вече ще топло, даже горещо в класните стаи.Мислете за ефективност на учебните планове, програми,за да не излизат неграмотни, стресИрани ученици!

(Бургас , 2017-07-30)

#2387

Не е справедливо! Не може ей така да се удължи учебната година! Даже като сме до 30 юни няма какво да се учи, а незнам до 6 юли какво ще се прави! Нека тези "министри" дойдат в класните стаи и да видим дали ще изкарат един учебен час през горещите дни от учебната година!
Това е пълна простотия! Имам чувството, че както си седят на стола и изведнъж им хрумват такива​ глупости. Ако това е стремежът им да се стигне до високо образование, доста са далеч от истината. Това само задълбава учениците още повече.

(Сливен, 2017-07-30)

#2390

Подписвам, защото това е поредният безумен абсурд на хора, които нямат място в образователната система!

(Перник, 2017-07-30)

#2391

Детството е прекалено кратко...Не им отнемайте и ден в безумие и безмислие...
Сами създаваме децата си и не може да искаме учителите да ги дундуркат и лятото...

(София, 2017-07-30)

#2396

Решението е абсурдно!

(Стара Загора, 2017-07-30)

#2397

Подписвам, защото не одобрявам децата да посещават задължителни учебни занятия 10 месеца в годината.

(Плевен , 2017-07-30)

#2398

Подписвам,защото не мисля,че това е нормално.В последните дни на училището изобщо не ти се занимава с нищо,особено пък във най-голямата жега,не мисля,че една седмица ще подпомогне с нещо учението,а да не говорим за учителите,които едвам търпят през юни,а какво ще е през юли :Х

(Варна, 2017-07-30)