Петиция за правото на качествено образование на децата със СОП
Quoted post
morrena |
#78 Re: Re: Re:2015-01-17 11:52Каквото и да се опитваме да си кажем, няма да стигнем до единомислие- по простата причина, че вие гледате на проблема от своята, аз- от моята гледна точка. Вие как ще ме убедите, че този рес.уч-л, "разчекнат"м/у 3-4 уч. завед-я, включит. по села и паланки, с 2(3) уч. ч. седмичо за всяко дете, е максимално полезен за някое от всичките (не зн. колко са ви в групата) деца? Значи тази централизация НЕ е най- добрият, работещ модел, а вие се питвате да ме убедите в това, в същото време сама посочвате недостатъците... Ами то, в този ред на мисли, тр. да се наричате"мобилни", а не "ресурсни"уч-ли- как за толкова малко работа с децата и повече време на път успявате да откриете и развиете евентуалните им ресурси?! Но ето още едно "излишно" перо- изплащане на командировъчни....И не ми казвайте, че няма специалисти със завършена Спец. педагогика- само аз познавам 2-ма млади такива, които обаче не получават назначения, защото....нямали стаж и магистърска степен!! В същото време поне 3-ма пенсионери, 5-6 предпенсионери,полувисшисти и въпросните предметници се "клатушкат" напред- назад, създавайки илюзия, че работят! Но да приемем, че няма специалисти- ами директорите да изпращат на обуч-е такива, нали им се отпускат средства за повишаване на квалификацията?! И когато 1 рес. уч-л работи в едно населено място( хайде, в селото, в което има само 1 дете, да приемем, че веднъж седмично е достатъчно) с не повече от 5-6 деца, дали резултатите няма да са по- добри? И аз съм УБЕДЕНА, че в условия на децентрализация, този проблем пак ще го има, но в не толкова "претоварен"вариант! Е, точно мислех, че съм попаднала на специалист с по-хуманно отношение към децата, вие взехте, че разбихте на пух и прах това добро впечатление. Каква е тази подкрепа за Пом. уч-ща, къде виждате интеграция в тях- ами по- добър модел за сегрегация от въпросните уч-ща аз не виждам! Кой съвременен, информиран и добре запознат родител на дете със СОП ще позволи то да бъде принудително "въдворено" там?! Относно проверките- кажете ми, че са направени от независими и незаинтересовани лица, а не от експерти от МОМН и РИО (отговарящи за инегрир. обучение) и с радост ще ви поздравя за "повече от прекрасните" резултати!! Тогава и аз ще ви отговоря защо тези като мен пък настояват за децентрализация! Но тези, които сами са създали и подкрепят нещо си, дори да е оче вАдно неефективно.....мислите ли, че ще признаят собствените си грешки?! Не ми отговорихте на в-са за образованието на директора ви- или и той като нашият, че и като великият ви защитник-шеф на НАРУ и на РЦ- София, станаха такива без да притежават задължителната за заемане на тази длъжност диплома за завършена Спец.педагогика и квалификационна степен "магистър"? Сред вас може да има и мн. добри специалисти, сигурно и вие сте такъв, но при калпаво упраление.....Рибата не се ли вмирисваше от главата?! |
Отговори
Калоян Дамянов |
#81 Re: Re: Re: Re:2015-01-17 16:44:09Здравейте, Аз съм Калоян Дамянов, Председател на НАРУ и Директор на РЦ-София-град. Понеже поставяте въпроси за моето образование. Искам да ви успокоя, като ви дам малко информация: 2003- Бакалавър по Специална педагогика 2005-Магистър по Социална педагогика (социална работа за деца в риск) 2009- Master ot Interculture and Enviornmental Managment of Schools ( Ca Foscari University, Italy) 2010-Магистър по Специална педагогика (логопедия) 2013- Доктор по Специална педагогика ( Дисертация на тема: "Изграждането и управление на подкрепяща среда в интеграцията на децата и учениците със специални образователни потребности). Защитата беше публика и копие от процедурата може да намерите на университета. Освен всичко друго всяка една диплома издадена след 2005, а видно имам такива могат да се проверят в електронния регистър на МОН с ЕГН, което съм готов да ви предоставя. Също така много от моите колеги и преподаватели с които съм учил в годините сега работим заедно и често комуникираме публично в социалните мрежи. Сега аз искам да попитам, дали авторите на законопроекта за училищно образование имат такива образования в тази сфера и как могат да го докажат??? Очевидно не с дела!
|
Петиции, промотирани от други потребители
За максимална ефективна присъда за Габриела Сашова и Красимир Георгиев, и за законодателни промени, предвиждащи по-тежки наказания за престъпления, извършени срещу животни!
Отворено писмо против ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО религиозно обучение
Импийчмънт на Румен Радев
Преименуване летище Граф Игнатиево на Капитан Димитър Списаревски
Финансиране на кастрационна програма на национално ниво, контрол по ЗЗЖ,ЗВМД,НК325б
ПЕТИЦИЯ В ПОДКРЕПА НА ИСТОРИЧЕСКИ ПАРК КАТО КУЛТУРНО-ИСТОРИЧЕСКИ ОБЕКТ С ОБРАЗОВАТЕЛНО-ПОЗНАВАТЕЛНА СТОЙНОСТ ОТ НАЦИОНАЛНО ЗНАЧЕНИЕ
Борба срещу насилието над животни: За по-строги наказания и защита
Има ли нещо, което искате да промените?
Промяната не се случва, ако мълчите. Авторът на тази петиция се изправи и предприе действия. Ще направите ли същото? Стартирайте социално движение, като създадете петиция.
Стартирайте собствена петицияДруги петиции, които може да Ви интересуват
Да бъде свалено съдържание, което насърчава насилие и унижение над жени в социалните мрежи
13955 Създадено: 2025-05-10
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА НАЦИОНАЛЕН РЕФЕРЕНДУМ ОТНОСНО ВЪВЕЖДАНЕТО НА ЕВРОТО В БЪЛГАРИЯ ПРЕЗ 2026 Г.
1734 Създадено: 2025-05-10
Да спрем публичното насърчаване на насилие над жени от Зорница Гюцова
5065 Създадено: 2025-05-13
ПЕТИЦИЯ за правата на работещите в детските градини на Република България
1049 Създадено: 2025-05-21
„Настояваме за институционален контрол върху управлението на язовир Йовковци“
1036 Създадено: 2025-05-19
НЕЗАБАВНА ПРОВЕРКА на РЕМОНТА на градския ВОДОПРОВОД “Ниска зона” гр. Омуртаг.
587 Създадено: 2025-05-19
Закони за чиста енергия без сеч на гори и унищожение на ценни земи
316 Създадено: 2025-05-20
За максимална ефективна присъда за Габриела Сашова и Красимир Георгиев, и за законодателни промени, предвиждащи по-тежки наказания за престъпления, извършени срещу животни!
203523 Създадено: 2025-03-14
Удръжка от заплатите за неработните (протестни) дни на шофьорите и служителите от Софийски градски транспорт
283 Създадено: 2025-05-17
Бъдеще за децата с увреждания
380 Създадено: 2025-05-12
ПЕТИЦИЯ В ПОДКРЕПА НА ИСТОРИЧЕСКИ ПАРК КАТО КУЛТУРНО-ИСТОРИЧЕСКИ ОБЕКТ С ОБРАЗОВАТЕЛНО-ПОЗНАВАТЕЛНА СТОЙНОСТ ОТ НАЦИОНАЛНО ЗНАЧЕНИЕ
2428 Създадено: 2025-05-08
Петиция за забрана управлението на електрически тротинетки, е-мотори, мотопеди, АТВ и е-колела от лица под 18 години
1137 Създадено: 2025-05-05
Да защитим българите в РС Македония: санкции и налагане на вето за присъединяване на РСМ към ЕС, заради репресиите над Любчо Георгиевски
126 Създадено: 2025-05-21
Подписка за ОТСТРАНЯВАНЕТО на Румен Радев от поста Президент на РБългария
9242 Създадено: 2022-08-10
Спри хазарта пред детските очи. Подпиши. Сподели. Действай.
179 Създадено: 2025-05-14
Призив за спиране на незаконно изграждане на огромен фотоволтаичен парк и защита на околната среда в община Сухиндол
2044 Създадено: 2025-04-29
Подписка с искане за моментално мирно прекратяване на протеста на наземен градски транспорт София
111 Създадено: 2025-05-18
В подкрепа на въвеждането на Религия-Християнство-Православие като редовен предмет в българските училища.
11962 Създадено: 2025-02-13
За справедливо административно обслужване и многоезични документи за студентите на ВУСИ
96 Създадено: 2025-05-16
Отворено писмо против ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО религиозно обучение
8796 Създадено: 2025-02-08