Не на Трамвайна Линия през жк. Дианабад, София

Quoted post

AnnieS

#1

2013-04-12 13:16

A zashto ne, tramvajat e ekotransposrt v sravnenie s avtobusite, a za parkiraneto po dvata bulevarda - vuobshte ne mi puka! I kakwvo shte im stane na decata ot detskata?

Отговори


Гост

#2 Re:

2013-04-13 12:11:50


Гост

#4 Re:

2013-04-14 11:35:51

трябва да я има тази трамвайна линия по-добре ще стане като я направят
АЗ

#6 Re:

2013-04-14 12:17:29

#1: AnnieS -

Я СИ ЕБИ ПУТКАТА МАИНА БЕ!


Гост

#7

2013-04-14 13:20:57

#1: AnnieS -

 

1.Как ще става придвижването Дианабад- Студентски град и обратно ?!                                                                           2.Вместо с един превоз ще трябва да се ползва ,,въпросният трамвай„ до Семинарията и от там да се прекачва пътника на автобус 88,94 или 102 ?!За никой не мисля че е удобно или изгодно да губи допълнително време и финанси за подобни рокади !                                                                                                                                                   3.Защо когато тези три автобуса функционират толкова години на някой може да му хрумне идеята да остави един квартал -Дианабад без автобусен превоз !                                                                                                                             4.Тази трамвайна линия е ненужна ,безмислена и неизгодна за живеещите в кварталите ,,Изгрев,, ,,Дианабад,, и ,,Студентски град ,, .                                                                                                                                                                 5.Трафикът по ул.,,Никола Габровски ,, ще се претовари-улицата не е широка и не е предвидена преди години за трамвайни релси.                                                                                                                                                                       6.Кой взе това абсурдно решение , може би това е поредната финансова изгода за ,,някои „...... !!!

 

 

 

 

 

IPD

#11 Re:

2013-04-18 15:55:48

#1: AnnieS -

Може би ще си зададете въпроса пак, когато имате такива(деца). Може би...

Нищо лично към Вас...

Iva Radoeva
Sofia

#21 Re:

2013-04-24 18:43:44

#1: AnnieS -

A ti da si jivqla v blizost do tramvai?

a da imash logichno obqsnenie zashto trqbva da se maha tramvai da se stroi metro vurhu tazi liniq i posle da se prokarva nova liniq prez toku shto asfaltirana ulica i da se spirat 3 linii?

Валентин Янков

#27 Re:

2013-04-25 22:57:22

#1: AnnieS -

Сериозно?! Мислиш ли? Това е най-голямата глупост, която съм чел... Извинявай, ама спирането на 3 линии, няма да спаси природата, обаче спирането на точно тези 3 натоварени курса ще счупи още повече най-натоварения курс в София - 280. Супер много съжалявам за слепите ти "зелени" възгледи, обаче нямам желание цял Студентски да бъде откъснат от цивилизацията, което буквално или не ще стане...


Гост

#43 Re:

2013-06-06 19:03:20

#1: AnnieS -

Защото студентите от едни от най-големите факултети в СУ - ФМИ и Биологическия, от Физическия и Химическия, както и всички от УАСГ оставата без единственият си директен транспорт от и до Студентки град (новата трамвайна линия предвижда закриването на автобусна линия 94). Резултатът ще е:
- смяна на два транспорта за всички тези студенти - 280 и след това новия трамвай
- повече време за път
- ненужно обикаляне извън Студентски град и през Дървеница
- ненужно изсичане на дървета по бул. Г. М. Димитров и в Борисовата градина
- всички използващи карта за една линия (94), ще бъдат принудени да плащат с 13,50лв повече на месец, за карта за всички линии