Не на Трамвайна Линия през жк. Дианабад, София

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Не на Трамвайна Линия през жк. Дианабад, София

AnnieS

#1

2013-04-12 13:16

A zashto ne, tramvajat e ekotransposrt v sravnenie s avtobusite, a za parkiraneto po dvata bulevarda - vuobshte ne mi puka! I kakwvo shte im stane na decata ot detskata?

Гост

#2 Re:

2013-04-13 12:11


Гост

#3

2013-04-13 12:15

защото трите автобуса и сега трудно поемат хората в пиковите часове,а като ги махнат не ми се мисли,плюс това до центъра трябва да използваш 2 или 3 превозни средства вместо например 94

Гост

#4 Re:

2013-04-14 11:35

трябва да я има тази трамвайна линия по-добре ще стане като я направят

Гост

#5

2013-04-14 11:51

Не искам да се разваля този хубав квартал само защото политиците имат изгода от това!
АЗ

#6 Re:

2013-04-14 12:17

#1: AnnieS -

Я СИ ЕБИ ПУТКАТА МАИНА БЕ!


Гост

#7

2013-04-14 13:20

#1: AnnieS -

 

1.Как ще става придвижването Дианабад- Студентски град и обратно ?!                                                                           2.Вместо с един превоз ще трябва да се ползва ,,въпросният трамвай„ до Семинарията и от там да се прекачва пътника на автобус 88,94 или 102 ?!За никой не мисля че е удобно или изгодно да губи допълнително време и финанси за подобни рокади !                                                                                                                                                   3.Защо когато тези три автобуса функционират толкова години на някой може да му хрумне идеята да остави един квартал -Дианабад без автобусен превоз !                                                                                                                             4.Тази трамвайна линия е ненужна ,безмислена и неизгодна за живеещите в кварталите ,,Изгрев,, ,,Дианабад,, и ,,Студентски град ,, .                                                                                                                                                                 5.Трафикът по ул.,,Никола Габровски ,, ще се претовари-улицата не е широка и не е предвидена преди години за трамвайни релси.                                                                                                                                                                       6.Кой взе това абсурдно решение , може би това е поредната финансова изгода за ,,някои „...... !!!

 

 

 

 

 

autorless

#8

2013-04-14 17:29

Искате или не,трамвай ще има!!!

Гост

#9

2013-04-16 06:40

Решението за трамвай в кв. Дианабад е безмислено и абсурдно. Квартала има достатъчен и удобен траспорт.

Гост

#10

2013-04-18 09:20

KOI TUPANAR IZMISLI TAZI TUPOTIA,ZA DA KRADAT OSHTE PARI OT NARODA LI?
IPD

#11 Re:

2013-04-18 15:55

#1: AnnieS -

Може би ще си зададете въпроса пак, когато имате такива(деца). Може би...

Нищо лично към Вас...


Гост

#12

2013-04-21 20:21

Добре де, но никъде не пише, че ще премахват въпросните автобусни линии...

Гост

#13

2013-04-22 07:26

Без 102?! Как ще ходим до Джъмбо :D 102 ми е изключително полезен автобус на мен. Откакто откриха Paradise Center и 88 ми върши работа при всяко от ходенията, 94 пък до университета. Чудно ми е как 280 ще поеме целия постоянен поток в двете посоки от Студентски град до центъра и обратно, нещо, което и сега става трудно.
Марио

#14

2013-04-22 08:54

По същата причина спряха трамвая на Цар Иван Асен 2. Ми хайде тогава да се спре и трамвай 20 и 22, защото при Гара Подуене има училище (23 СОУ) и децата пресичат там!
Гостенин

#15 Re:

2013-04-22 15:20

#7: -

Никъде не е писано че ще се махат автобуси! Най-много да отпадне 94 или да му се промени маршрута. А предимствата на трамвая са в пъти повече от тези на автобусите, само че всичките дето мрънкате тука не го осъзнавате това и дори се съмнявам че ползвате изобщо градски транспорт! Всичко е защото ще се сложи малко ред по Габровски и няма да може да спирате по булеварда вече като араби в пустиня!


Гост

#16

2013-04-22 16:31


Аргументите са като от пародия. Какво ще е застрашено на учениците и децата от детската градина? Нищо! Учениците просто няма да могат да пресичат където искат, а за децата от детската градина няма никаква опасност. За поликлиниката важи същото като за учениците.

Не е казано, че автобусите ще се махнат. Да, ако махнат повече от един ще е голяма простотия, но никъде не е казано такова нещо.

Оборотът на магазините би трябвало да се увеличи - още една възможност за достъп до там.

Тези с колите ще трябва да паркират на съседни улици.

За дърветата съм горе-долу съгласен.

Гост

#17

2013-04-22 16:31

Лентата и в момента е една - другата е заета с паркирали автомобили. Да не говорим че трамвайното трасе може да се ползва също от автомобили (както става и по Жеков) без толкова да вреди на трамвайното движение. При всички случаи на паркиралите автомобили мястото им не е там, все едно трамвай или тролей ще минава.
А от СО вместо да се поддават на глупав натиск да помислят къде могат да обособят 1-2 паркинга наоколо.
Заради стотина живущи не може да се спира такъв голям инфраструктурен проект собствениците и наемателите да са мислили когато са купували/наемали имот.

Гост

#18

2013-04-22 16:37

Явно има една група от хора, които категорично не желаят трамвай там, защото знаят, че ще им забранят спирането и паркирането по Габровски. Същата група от хора явно не ползва услугите на МГТ и не осъзнава предимствата на трамвая, особено ако се реализира в траншея под Яворов. Реално от Дианабад до центъра ще се стига за максимум 15 минути, нещо, което сега с автобус и метро трудно се постига. Може да се пусне и линия Хладилника - Дървеница, която да помага на 10 до Кръста и която също така ще довозва Дървеница, Мусагеница и Студентски град до новия мол. Стига са набутвали всички в метрото, и без това то още сега издъхва, а какво остава като се пуснат отсечките до Летището и Бизнес парка.

Гост

#19

2013-04-22 22:38

Искам да попитам тези които са "за" трамвая- вие нормални ли сте? Къде по Габровски видяхте място за релси? Как си представяте придвижването докато текат въпросните ремонтни дейности? Какъв е смисълът от спирането на 3 автобусни линии, при положение, че и 3-те са с доста удобен маршрут? Как си представяте всички спрели коли на Габровски да трябва да спират по вътрешните улици? Видях и някаква уникална глупост: "Заради стотина живущи не може да се спира такъв голям инфраструктурен проект собствениците и наемателите да са мислили когато са купували/наемали имот." Първо- не са стотина живущите които са против, а много повече. И второ- ако този проблем на собствениците/наемателите беше на вашата глава, надали щяхте да мислите по този начин, или бъркам? Чакам отговор! Защо трябва да бъдат отсичани още дървета? Все си мисля, че парка не бива да се пипа, и без това природа почти не остана от глупавите им проекти. А и някой помисли ли за отвратителния трамваен шум? Не стига че метрото се чува вечер чак до Т-маркет, а сега и трамвая от другата страна! Това е един страхотно глупав(или нагъл) проект, който трябва да бъде спрян на всяка цена. И всичко зависи от нас. Една сериозна подписка мисля, че ще е достатъчна. Преди няколко дни на улица "Иван Асен II" СО имаше проект да бъдат заменени паветата с асфалт, живущите казаха "не" и общината се отказа от проекта.

Гост

#20

2013-04-22 22:44

Водоснабдяване и канализация
Трамвайният релсов път засяга част от съществуващия водопровод по ул. "Никола Габровски" ф400 и ф350, поради което е проектиран нов със същия диаметър. Всички съществуващи консумативни водопроводи от мрежата на жк "Дианабад" на изток и на запад трябва да се присвържат към него с нови отклонения, които да минат под трамвайната линия със съответното укрепяване. По съществуващото трамвайно трасе по бул. "Св. Климент Охридски", където ще бъде извършена подмяна на релсите, се предвижда покриване и укрепяване на всички съществуващи водопроводи, пресичащи трамвайната линия.
Предвижда се реконструкция на съществуващите канали, които се засягат от релсовия път и изграждане на нови канални връзки. Съществуващата мрежа е изградена и функционира като смесена. Предвижда се отвеждане на дъждовните отпадни води в р. Новачица на терените, разположени в близост до реката. Реконструират се всички канали, които попадат под трамвайното трасе.
По бул. "Г.М. Димитров" се планира изграждане на канал, успореден на трамвайното трасе. В него ще бъдат превключени съществуващите канали от територията на "Студентски град".

Електроснабдителната мрежа, улично осветление и телефонизация
Планира се всички съществуващи кабели и тръбни мрежи, които се засягат, да бъдат реконструирани. Изграждане на нова тръбна мрежа се предвижда в двата тротоара на ул. "Никола Габровски". Предвижда се ново улично осветление по бул. "Стоян Михайловски" и бул. "Никола Габровски", което е решено двустранно, а по бул. "Св. Кл. Охридски" - възстановяване на осветлението в оста на трамвайната линия върху стълбовете на контактната мрежа. Уличното осветление по бул. "Г. М. Димитров" се запазва.
По отношение на телефонизацията се предлага изграждане на нова телефонна мрежа от 40 ПВЦ тръби в южния тротоар на ул. "Никола Габровски" и седем в северния. Нови тръбни системи ще има и на кръстовището на ул. "Н. Габровски" и ул. "Г. М. Димитров".

Ще бъде изграден и нов мост на р. Драгалевска
Новопроектираният мост е ситуиран по оста на коритото на р. Драгалевска, под пътното платно на ул. "Никола Габровски", преди реката да навлезе в коригиран подземен участък, преминаващ под трибуните на плувен комплекс "Дианабад". Съществуващото сега съоръжение е с по-малки размери като габарити и не удовлетворява нуждите за трамвайното трасе. Освен това стоманобетонните плочи, носещи пътното платно, са изпълнени с по-голяма дебелина от тези, носещи тротоарите, което прави невъзможно използването на тези тротоарни плочи като носещи елементи за пътно платно или трамвайно трасе, обясниха проектантите. Формата на новопроектирания мост е правоъгълно сечение със светли размери 5 м ширина и 3 м височина и дължина по оста 26 м. Конструкцията е монолитно стоманобетонно кутиеобразно сечение. Плочите и стените са с дебелина 0.50 м, армирани двустранно. При втока и оттока на моста се изпълняват четири крила, успоредни на реката, като подпорни стени за поддържане на насипа на пътя.
С транспортния проект се предвижда:
- отваряне на нова улица при гара Пионер като продължение на ул. "Никола Габровски"
- оформяне на зона за паркиране
- разширение на ул. "Никола Габровски" от гара Пионер до бул. "Г. М. Димитров"
- отделяне на самостоятелно трамвайно трасе южно на бул. "Г. М. Димитров".
Прочетете го внимателно!
Iva Radoeva
Sofia

#21 Re:

2013-04-24 18:43

#1: AnnieS -

A ti da si jivqla v blizost do tramvai?

a da imash logichno obqsnenie zashto trqbva da se maha tramvai da se stroi metro vurhu tazi liniq i posle da se prokarva nova liniq prez toku shto asfaltirana ulica i da se spirat 3 linii?


Гост

#22

2013-04-24 19:25

Кого ще обслужва тази линия от Семинарията до Дървеница??? Целият квартал Дианабад има удобни връзки чрез автобуси 88 /с Младост, Дружба, Гео Милев, Красно Село и т.н./, 94 /с центъра/ и 102 /с Иван Вазов, Овча купел/... Метрото е удобна връзка с цяла София. Това ще бъдат пари, хвърлени на вятъра, да не говорим за изброените в петицията причини. Твърдо съм против!!!
Недоволна

#23 Re:

2013-04-24 19:32

#17: -

Голяма част от собствениците на имоти в Дианабад, сме родени тук! Да, тук, в този квартал сме родени, израсли, и продължаваме да живеем. Не желаем китният ни квартал да се превръща в изкупителна жертва на група луди, които биха могли да вложат парите за големия инфраструктурен проект в по-полезни неща.

Недоволна

#24 Re:

2013-04-24 19:36

#18: -

Е то достъпът до новия мол е най-важен... Освен това... с трамвая ще се стига от Дианабад до центъра за 15 минути, но не забравяйте, че автобус 94 е връзка на Студентския град с Физическия факултет и Университета, а обслужва и живущите в квартал Лозенец...

Недоволна

#25 Re: Re:

2013-04-24 19:38

#15: Гостенин - Re:

Ако въпросът е да не спираме като араби в пустиня, просто може да се сложат забранителни знаци за паркиране... вместо да се разбива квартала...