Не на Трамвайна Линия през жк. Дианабад, София

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Не на Трамвайна Линия през жк. Дианабад, София

Недоволна

#26 Re:

2013-04-25 09:34

#7: -

Напълно съм съгласна! Някой ще си напълни джобовете за сметка на причинени неудобства за години напред на всички жители на квартала, които не разполагат със собствен автомобил.

Валентин Янков

#27 Re:

2013-04-25 22:57

#1: AnnieS -

Сериозно?! Мислиш ли? Това е най-голямата глупост, която съм чел... Извинявай, ама спирането на 3 линии, няма да спаси природата, обаче спирането на точно тези 3 натоварени курса ще счупи още повече най-натоварения курс в София - 280. Супер много съжалявам за слепите ти "зелени" възгледи, обаче нямам желание цял Студентски да бъде откъснат от цивилизацията, което буквално или не ще стане...


Гост

#28 mario

2013-04-27 21:51

То и сега Студентски е откъснат от цивилизацията... умствено.


Гост

#29

2013-05-29 17:23

В проекта за тази трамвайна линия, между другото, срамежливо се споменава, че реализацията й ще доведе до "известно икономическо изключване на населението от засегнатите квартали". На практика става дума за тотално изключване и за превръщането по-специално на квартал "Дианабад" едва ли не в крепостно село на олигарсите феодали за сметка на осъществяването на различни икономически интереси, които могат да бъдат конкретизирани накратко като комисиони при усвояването на евросредства и при покупката на трамвайни мотриси, изхвърлени от употреба от друга страна на ЕС. В същия документ се коментира, че вероятно ще има и известни притеснения за жителите на квартала, защото се очаква повишаване на шумовите равнища. Казано е деликатно, но никога не са правени изследвания, чрез които да се уточни за какво става дума - равнища на шума, на вибрациите - ще вървят употребявани чешки мотриси с междурелсово разстояние 1435 мм, колкото на един влак, очакваните проблеми при извършването на ремонт на подземните комуникации, липсата на възможност за паркиране на МПС по протежението на ул. "Н. Габровски", които автоматично ще задръстят пресечните улички и т. н.
Освен това се спира всякакъв друг обществен транспорт.
Изобщо проблемите са много и по никакъв начин не се поставят и не се изясняват. Според европейската директива 2011/92/ЕИО, която уточнява действията на администрацията при изграждането на подобни съоръжения, на всеки етап от строителството трябва да се прави анкета сред населението за установяване на неговата нагласа да приеме и одобри проекта. От Столичната община изобщо и през ум не им е минавало да извършат подобно нещо.Действа се на принципа на "свършения факт". А именно, ако тръгне изграждането на естакадата при Семинарията, което ще доведе до спирането на трамвай № 18, това автоматично означава, че тази трамвайна линия трябва да бъде продължена през гората, да се изсекат стотици дървета и т. н. - последствията са ужасяващи. А началото на строежа на естакадата се рекламира широко от Столичната община, но само като една начална точка и не се обвързва с последствията...
Ние жителите на кварталите "Изгрев" и "Дианабад" разчитаме на точна обществена реакция, защото в България един ден все пак ще трябва да се въведе РЕД!
ангелина

#30 Re:

2013-05-29 17:27

#12: -

Пише в проекта за "Интегрирарн градски транспорт", който е изготвен в окончателен вид през 2911 г.

 

Tuz

#31 Новата схема

2013-06-05 17:20

Вижте каква е новата транспортна схема, която се предвижда. Изместват се маршрутите на 88 и 102 и няма да минават по Бул. "Н.Габровски"
http://www.so-izgrev.bg/NEW_SITE/images/SHEMA_MGT_DARVENICA_2.pdf
ненормалници с компютри

#32

2013-06-05 17:28

От кога някакви си анонимни онлайн подписки, където може един човек да нацвъка 100 подписа с измислени имена и фалшиви имейл адреси може да се има доверие? Бас държа, че идиотите без извинение, които се подписват под онлайн подписки преди десетина години не са знаели какво е Интернет, сега много модерни станаха.
Tuz

#33 Re:

2013-06-05 20:45

#32: ненормалници с компютри -

 

А бе ти от дир.бг и тук ли си довлече скучния задник да спамиш и да оплюваш борбата на хората?! Разбира се, че светът върви към модернизация. Преди 10 години и метро не е имало, ама ей на сега имаме. Трябва да ни е срам, че го ползваме ли??? Ако си притив прогреса - марш в пещерата да търкаш камъни, за да палиш огън. А виждам, че и ти се възползваш от благото на компютрите и нета, така че доста си противиречиш


Гост

#34

2013-06-05 22:02

Това решение е повече от абсурдно, че и на всичкото отгоре и 102 няма да минава през Дианабад. Общинари осъзнайте се
Mishan

#35 Re: Re:

2013-06-05 22:46

#33: Tuz - Re:

Леле колко си тъп. Тъп, смотан капут. Кога преди 10 години е нямало метро, бе боклук скапан?! Хуй сплескан, метро има от повече от 10 години. Егати олигофрена си. Със сигурност си от олигофрените, които използват метрото в участъка Младост - СУ.

Mama mia

#36 Re: Re: Re:

2013-06-05 23:11

#35: Mishan - Re: Re:

Културата ви извира от.... където е могла

Hannibal

#37 Това е ЛУДОСТ!

2013-06-06 06:38

Това е пълна ЛУДОСТ! Вижте схемата, която е дал Tuz:
http://www.so-izgrev.bg/NEW_SITE/images/SHEMA_MGT_DARVENICA_2.pdf
Какво значи това на практика за Дианабад:
1. ЗАКРИВАТ 94 - достъп до центъра става с минимум две транспортни средства.
2. 88 и 102 се изместват по Симеоновски шосе!!!!
3. Остава единствено шумният трамвай, който на практика певръща Дианабад от един от най-китните и хубави квартали на София в шибано крепостоно село!
Ще ни ебат майката на красивия квартал прошляци скапани, мамичката им непоръбена!!!!

Hannibal

#38 Re:

2013-06-06 07:16

#16: -

Премахва се 94, а 88 и 102 се местят по Симеоновско шосе... е няма такъв абсурд!


Гост

#39

2013-06-06 08:58

Bezumen proekt za 20 mln. EUR

Гост

#40

2013-06-06 10:20

Не одобрявям изсичането на дървета.Може да се мине и без изсичането им с приемането на някаква алтернатива.
В Истанбул се вдигна цялата страна заради един парк, а ние? Ще стоим безучастно и ще гледаме какво става ли?
mmm

#41

2013-06-06 10:53

А в същото време искат да премахват трамваите по Мария Луиза и покрай Централна гара. Що за хора работят в СО?

Гост

#43 Re:

2013-06-06 19:03

#1: AnnieS -

Защото студентите от едни от най-големите факултети в СУ - ФМИ и Биологическия, от Физическия и Химическия, както и всички от УАСГ оставата без единственият си директен транспорт от и до Студентки град (новата трамвайна линия предвижда закриването на автобусна линия 94). Резултатът ще е:
- смяна на два транспорта за всички тези студенти - 280 и след това новия трамвай
- повече време за път
- ненужно обикаляне извън Студентски град и през Дървеница
- ненужно изсичане на дървета по бул. Г. М. Димитров и в Борисовата градина
- всички използващи карта за една линия (94), ще бъдат принудени да плащат с 13,50лв повече на месец, за карта за всички линии


Гост

#44

2013-06-07 04:34

94 ftw

Гост

#45

2013-06-07 09:01

Поредния абсурд на общината, както правенето на велоалей от павета.. !!

Толкова ли е трудно да се видят как се прават нещата в европейските градове като Барселона,Париж,Амстердам и т.н. ?!?!

Гост

#46

2013-06-07 10:25

Само махнете "Й"-то. Пише се велоалеи.

Гост

#47

2013-06-07 11:00

Не на Трамвайна Линия през жк. Дианабад, София

Гост

#48

2013-06-08 17:05

А защо 94 и 280 са облагодетелствани линии, защо на тях винаги слагат нови автобуси, а на 85 са стари?!
Сашо

#49

2013-06-14 17:21

Не на трамвая !

Гост

#50

2013-06-14 19:44

стига безумия вече...