Декларация към НС за обсъждане на проектозакона за образованието
Свържете се с автора на петицията
Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Декларация към НС за обсъждане на проектозакона за образованието
Гост |
#1762012-02-26 22:33Като вкарахме ромите в българските класове ги накарахме още повече да видят,че са различни,че и нежелани. Децата са различни, потребностите различни, темпото също. Не може да вървят еднакво билингвите . Ние ги мъчим. Тия допълнителни работи и часове са без резултат-не става така, мъчим ги, комплексираме ги още повече и ги наказваме с консултации-уморени, в никакво времер а в часовете те бездействат .Индивидуалната работа във класно-урочна система е неефективна. Станахме палячовци. |
Гост |
#1772012-02-26 22:34ВЕРОЯТНО ИМА МНОГО ДОБРИ ЕКСПЕРТИ,НО В РИО-ДОБРИЧ ТАКИВА НЯМА.ТАМ СЕ ДЕЙСТВА КАТО ПРЕЗ КОМУНИЗМА ТОЗИ Е ОТ НАШИТЕ ЗНАЧИ ВСИЧКО Е "ОК".КАТО ЗНАМ И КОЙ Е НАЧ. ПРОСВЕТА В ОБЩИНАТА............................................................................................ |
Гост |
#1782012-02-27 06:57Подкрепям всичко просперитетно за българското образование. Време е да се вземем в ръце и да помиим за нашите деца. |
Гост |
#179 Re: Re:2012-02-27 07:59Добро предложение, според Вас, но ако се замислите с каквото трябва, дали е така?
|
Гост |
#1802012-02-27 09:37+1 |
Гост |
#181 Re: 1712012-02-27 10:09Абсолютно верно! Директорите са местни феодали, които разполагат с чужди пари и ги раздават на своите хора. Смисълът на училището като място за обучение се измества като смисъл за вземане на пари по различни начини. Крайно лошо е да се дават правомощия на директорите да разполагат с тези държавни средства както те си преценят. |
Гост |
#1822012-02-27 11:01+1 |
Гост |
#1842012-02-27 11:54необходимо е време за обмисляне и обсъждане |
Гост |
#1852012-02-27 13:04Трябва да има гласност и повече време за обсъждане. От това зависи бъдещето на децата в България и бъдещето на много специалисти работещи в системата на образованието. |
Гост |
#1862012-02-27 14:33Да се премахнат оценките по техническите предмети само до 4 клас |
Гост |
#1872012-02-27 15:34Пкс преди 2000 година да подлежат на атестация, за какъв по-различен труд вземат пари, същите дейности,същите постижения,какъв е смисълът им? Знаем как се даваха в онова време. А сега си вземат парите и нищо ново. Пари,пари..... Би трябвало тогава главните учители да са само хора с ПКС, защото сега не е така. |
Тази публикация е изтрита от своя автор. (Покажи подробности)
2012-02-27 16:20- Date of removal: 2012-02-27
- Причина за премахване:
Гост |
#189 Re:2012-02-27 16:41Гост # 184, Какво повече дава ПКС? Дори I ПКС да имаш, ако не знаеш защо го имаш или някой ти го е дал, ако не участваш активно в процесите в учебното заведение, ако само пребиваваш там, вземаш си заплатата, която на на главните учители от прословутите 100 лева падна на 66. Били обложени с данък. Но и така записани в лявата страна на ведомостта се облагат втори път. Няма ли ясни правила, коити да се спазват нищо не става. Не може проект за закон да те препраща постоянно към несъществуващи текстове. Да го връщат на съставителите, да се съберат хора с практика в съответната област и да се запишат стойностни неща. От ЕС няма да ни обесят ако на лято нямаме влязъл в сила закон, които не става за нищо. |
Гост |
#1902012-02-27 19:54Законът като цяло е добър, защото ще ликвидира училищата,където не се преподава и се вземат само големи заплати |
Гост |
#1912012-02-27 21:39Ще имаме най-добрата система, когато получим законодателна власт - ние гражданите - с реално право да свикваме референдуми и приемаме закони, когато избраните за това ни предават и се правят на ГЛУХИ. Искаме го отдавна, но.. другарите ни го подариха добре "изкормено". И Боко "алтернативата" се направи на глух, като поискахме РЕАЛНО право на референдум. http://edname4ta.dir.bg/_wm/news/news.php?nid=249641&df=45&dflid=3 Такива права обаче, не се вземат с петиции. Държавата ни е правзета от банда продажници, обслужващи най-тесни и чужди интереси на стари и нови "големи братя". Народът ни - огромното мнозинство от гражданите на България са напълно отстранени от управлението на страната ни с всички политики (вкл. икономическа репресия с монополни цени над платежоспособното търсене, беззаконие и лична несигурност, оглупяващо образование, лъжи, лъжи и заглушаване в медиите и Интернет) чрез една затворена лъже-демократична система с фалшиви парти, фалшиви избирателни и др.политически права, затворени медии под контрол. България ще се роди, когато се ОСВОБОДИМ от ТЯХ - НЕ с нов "спасител-цар-освободител", а като станем господари на държавата си с всички възможни права за пряко влизане на гражданите във всички власти - законодателна, изпълнителна, съдебна и медийна. По-малко ще е измама в местното блато с крокодили при местното съотношение на силите между ограбен народ и ограбилата го другарска банда. Освобождение при напълно затворена система можем да постигнем с БУНТ - мирен и всенароден. За това да се свържем преди всякакви партии в повсеместни граждански събрания за пряко договаряне помежду ни на общи искания и действия. |
Гост |
#1922012-02-27 22:23Защо и с каква цел директорите на училища бяха превърнати във феодали, които имат самочувствието, че безнаказано могат да се саморазправят с ученици, учители и родители? Кога най-после ще се въведе мандатният принцип при избор на директори на училища за да може гражданското общество, т. е. ние – родителите, да изразим мнението си при този избор? Кога ще се премахне порочната практика всяка политическа сила, дошла на власт, да поставя на подобни постове удобни за нея хора? |
снеслав |
#1932012-02-28 11:02През 2006г. закриха част от помощните училища и интегрираха децата в масовите училища това беше политика на държавата и искане на Европейски съюз.През 2006г.откриха Ресурсните центрове -политика на държавата и искане на Европейски съюз.През 2011г.закриваме Ресурсните центрове-политика на държавата искане на Европейски съюз.Не ви ли се струва ,че тази държава много често сменя политиката си и се крие все зад този Европейски съюз. |
Гост |
#1942012-02-28 12:00Законът е написан така добре, че по естествен начин да отсее ненужните училища. А има много такива,нужно е преструктуриране |
Гост |
#195 Re:2012-02-28 14:24#194: - Законът е написан добре граматически но няма смисъл от новите промени.Всичко е направено за затъпяване на нацията |
Гост |
#1962012-02-28 16:00Проектът за закон няма вид на закон. На нещо, с което държавата да указва какво да се случва. В този си вид прилича на стратегия, защото показва какво ще се случва в бъдеще. А то никак не е ясно при липсата на ДОС (държавните образователни стандарти) идващи да заменят ДОИ (държваните образователни изисквания), които ще бъдат приети до шест (6) месеца след влизане на Закона в сила. Къде е смисъла,.... |
Гост |
#197 Re: Re:2012-02-28 18:20Напротив! Възмутително е как съществуват училища, в които учениците не идват на училище и при сигнал за проверка от Инспектората учителите ги викат по gsm за да са в наличност за проверката. На това съм свидетел. Нека да останат малко училища и те да са от 1 до 12 клас, а не да има няколко малки училища с директори и персонал. |
Гост |
#1982012-02-29 16:55Наистина образованието ни се нуждае от кардинални промени, но според мен всеки , който има деца,и то подлежащи на обучение трябва да се запознае с проектозакона и да може да коментира своето мнение на специално създаден сайт за това... Децата са нащето бъдеще и смятам ,че времето за обсъждане е твърде кратко за проектозакон с такава важност! |
Гост |
#1992012-02-29 19:25Всяко забавяне на този закон води до лоши последици.Необходимо е час по скоро да бъде приет от Народното събрание |
Гост |
#2002012-02-29 20:59Моля,чуйте родителите на децата необходими от специални грижи и копнеещи да живеят в нормални условия, сред своите връстници !Нека се наблегне на специалистите ,като логопеди, психоаналитици и ресурсни отговорници! Те са необходими за развитието на децата, за тяхното израстване и социализиране! |
|
За максимална ефективна присъда за Габриела Сашова и Красимир Георгиев, и за законодателни промени, предвиждащи по-тежки наказания за престъпления, извършени срещу животни!
Преименуване летище Граф Игнатиево на Капитан Димитър Списаревски
България не е за продан!
Подкрепа за Диляна Гайтанджиева
Бъдеще за децата и лица с увреждания
Финансиране на кастрационна програма на национално ниво, контрол по ЗЗЖ,ЗВМД,НК325б
За отваряне на още групи в детските градини и ясли в гр. Варна
Отсрочка за забраната на TPO – Да защитим професионалните салони в България!
Да запазим езиковите гимназии и часовете по чужд език
Отворено писмо против ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО религиозно обучение
Има ли нещо, което искате да промените?
Промяната не се случва, ако мълчите. Авторът на тази петиция се изправи и предприе действия. Ще направите ли същото? Стартирайте социално движение, като създадете петиция.
Стартирайте собствена петицияДруги петиции, които може да Ви интересуват
Да се преосмисли забраната за телефони в училище
493 Създадено: 2025-08-27
„Дайте шанс за живот на децата със STXBP1 в България!“
817 Създадено: 2025-08-18
Да спрем изливането на канализация в Перловска река - Южен парк
382 Създадено: 2025-08-28
Спрете соларния парк край с.Златна ливада – защитете най-стария манастир в Европа и тракийското наследство!
759 Създадено: 2025-08-22
Стоп на незаконните конфискации на коли и тормоза над гражданите
384 Създадено: 2024-04-01
За решаване на водната криза в Плевен без изграждане на язовир Черни Осъм.
156 Създадено: 2025-09-01
СТОП НА ЖЕСТОКОТО ОТНОШЕНИЕ КЪМ ЖИВОТНИТЕ!
1232 Създадено: 2025-07-09
Бъдеще за децата и лица с увреждания
863 Създадено: 2025-05-12
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА НАЦИОНАЛЕН РЕФЕРЕНДУМ ОТНОСНО ВЪВЕЖДАНЕТО НА ЕВРОТО В БЪЛГАРИЯ ПРЕЗ 2026 Г.
3232 Създадено: 2025-05-10
Увеличение на минималните тарифи за таксиметров превоз за град София
301 Създадено: 2025-08-06
Петиция за връщане на грижата за хора с увреждания към АСП. Против чл.3, т.4 от тазгодишния Рамков Договор м/у НЗОК и фирмите за протезиране
122 Създадено: 2025-08-23
Справедливост за Старо Стефаново, Розмари Де Мео и Валентин Илиев!
2420 Създадено: 2025-07-05
Против продажбата на парка зад Философския и Стопански факултети на СУ
4166 Създадено: 2025-07-07
Апел за осигуряване на тоалетна хартия и хигиенни условия в НМУ Л.Пипков
50 Създадено: 2025-09-02
Да запазим езиковите гимназии и часовете по чужд език
6954 Създадено: 2025-08-16
Гражданска петиция за спасението на Амфитеатъра на Сердика
12543 Създадено: 2025-08-04
За истинско и качествено образование
46 Създадено: 2025-09-03
България не е за продан!
3566 Създадено: 2025-08-06
Оправдателна присъда За Ивет Стайкова
17118 Създадено: 2025-01-12
Не на продажбата – да превърнем резиденцията в университет!
38 Създадено: 2025-08-30