НЕ на забраната на "споделено пътуване"

Свържете се с автора на петицията

Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията НЕ на забраната на "споделено пътуване"


Гост

#26

2016-04-20 05:35

Но комент!

Гост

#27

2016-04-20 13:44

Зададох си въпросът "Това означава ли, че ако тръгнеш с приятели на пътуване с кола, ще си в нарушение. А ако не си сам в колата отново ли ще си в нарушение??!!" Дори не виждам смисъл да се прави петиция, такива абсурди дори не трябва и да се обмислят. Но явно живеем в абсурдна държава, която ни поставя в абсурдни ситуации, и ако това е начинът да се спират глупостите на онези "хора" от управлението, ще участвам възможно най-активно.

Гост

#28

2016-04-20 16:07

Fen sam na spodelenoto patuvane

Гост

#29

2016-04-20 16:42

Fen sam na spodelenoto patuvane

Гост

#30

2016-04-20 18:03

''"Това означава ли, че ако тръгнеш с приятели на пътуване с кола, ще си в нарушение. А ако не си сам в колата отново ли ще си в нарушение??!!" '' Даа, ще сме в нарушение, но според транспортната алчна мафия:))) Защо? Защото паразитите си мислят, че този/тази, с който/която си в колата не ти е приятел или помага от истинско човешко чувство (за тях такива понятия са  чужди), а клиент и ще печели парета:))) вместо те да ги печелят:))) За тях всичко е бизнес и пари...Така че не може никакво  ''споделено пътуване''.. Ще се научите всички българи да си пътувате ''споделено'', а нийй транспортните моноиполи кво ше правим. Кой ще ни плаща хилядарки и милиони, за да си поддържаме луксозния начин на живот,  подобен на братовчедите от топлата мафия:)) На тях плащате илядарки на нас нещете..Срам


Гост

#31

2016-04-20 21:06

1. Споделеното пътуване не се прави с цел печалба.
2. БДЖ не може да предложи конкурентни условия.
3. Автобусните превозвачи не направиха дори малък жест към пътниците си за по-нормални цени (14лв. за 150 км!? дори при падналите цени на горивата, смешни "преференции", ако си купиш карта).
4. И много други.....

Гост

#32

2016-04-20 21:25

След като  транспортната мафия е ориентирана ИЗЦЯЛО кум печалби на нашите гърбове прави се всичко възможно да се смачка..Ако не, лошо, лошо ни се пише..Мин на транспорта е човек на транспортната мафия, той и затова е избран..от тях..Подигравка е да казват, че ние сме ги били избирали и сега да търпим всичките гнусотии и кражби, които се изсипват върху нас..подобни са случаите и с другите министри на гроб..Всички играят по свирката на съответните монополи или ''бизнес групи''...При 120 лв мес чиста заплата билетчето беше 6 ст, а карта за цяла градска мрежа 5 лв. Защото нямахме монополи и алчни хапиталисти..сега 350 мес заплата може 320 билет 1.60 карта 56-60лв..Причините??? вече и децата ги знаят..Бяхме учудени как добре 11- 12 год съседско детенце ни ги обясни:)))


Гост

#33

2016-04-21 00:08

Защото съм разумен човек и мисля практично.

Гост

#34

2016-04-21 06:03

Писнало ми е от идиоти и от идиотщини, за каквито ярък пример са този министър и това предложение.

Гост

#35

2016-04-21 20:06

''В град Прага, където градският транспорт е направо перфектен, а стандартът на живот е 2 пъти по висок, месечната карта е 19 €. Ясно е, че ние плащаме за да лапат тарикати по върха.''

 

Ето каква е цената на картата за градския транспорт в една бивша комун държава 39-40 лв. при идеално качество,  преди няколко години ние също посетихме голдън праах и имаме същите впечатления. Значи проблема си е чисто български и трябва отвътре да изгоним паразитите монополисти-престъпници-тунеядци, начело с правит на гроб..Изобщо последните 25 г България се ръководи от алчни, престъпни елементи, докато в другите държави не е точно така...

 

 


Гост

#36

2016-04-22 10:20

Такова е моето желание. Мнението ми е, че това е личен избор на всеки един от нас. Цената на горивата намаля, но не и цените на транспорта!

Гост

#37

2016-04-22 10:23

И акорешим с приятели да отидем на море... това значи ли, че 5 пъти да отидем на море в рамките на едно лято сме в нарушение. Не могат да ни задължават. Това е свободен индивидуален избор!


Гост

#38

2016-04-22 15:04

Разбира се, че е нарушение. Нарушение е, когато не си даваш парите за техните автобуси - в двете посоки до Бургас 65-70 лв на човек. Когато се съберете с приятели, съседи, колеги и отидете до Бургас с една кола ще ви излезе по-евтино, но ще намалите печалбите на транспортната мафия. И затуй е забранено.. Хахах такива алчни изцепки ги нямахме и през соца, когато пътуването беше мн по-евтино от сега и всеки си пътуваше както си иска..Ние с приятели пърувахме на стоп и без пари..Сега явно и стопа е незаконен:)))) Алчни примитиви..


Гост

#39

2016-04-22 15:21

както е ''нормално'' да не ползваш топлото, но пак да му плащаш всичките такси, инсталации, преносвачи и лапачи..Това го няма НИКЪДЕ по света..Да се плаща за услуга, която не ползваш или да те карат насила да я ползваш, макар на хората да не им е изгодно..Диктатура на алчните монополи, които така са се унесли в правене на пари и големи печалби, разбира се подкрепяни от правителствата, та не забелязват, че ножът е опрял до кокъл и хората изобщо не могат да плащат..Какво се прави тогава? Революция???


Гост

#40

2016-05-04 13:55

Никой няма право да решава вместо мен, аз как да пътувам и с кого.

Гост

#41

2016-05-04 15:17

''Никой няма право да решава вместо мен, аз как да пътувам и с кого.'' На тероия е така, но на практика уви, всичко се решава за теб от силните на деня, алчната мафия и подобните й монополисти..транспортната мафия иска повече пари:) Готово, увеличаваме билетчето, постоянно хмм ''строим'' нови пътища, които за няколко години, месеца се развалят и отново започваме да строим..както виждаме борисов, верен крепител на мафиите/монополи, само и това прави - обявява строежи на нови пътища:)) И интересно как в същото време в България пътищата са в плачевно състояние и разбити..Къде отидоха парите и еврофондовете..??? И колко още ще се увеличава и решава за хората подобно на крепостното население???


Гост

#42

2016-05-22 20:13

ZASHTOTO VSEKI NORMALEN CHOVEK SHTE GO NAPRAVI. OSTANALOTO SA SPEKULACII, LOBIZAM I PALEN BULLSHIT