Петиция за правото на качествено образование на децата със СОП
Свържете се с автора на петицията
Тази тема за дискусия е автоматично създадена с петицията Петиция за правото на качествено образование на децата със СОП
Гост |
#126 Re:2015-02-11 19:57Хайде, хайде, сами знаете отговора на въпроса си. Тези подписи са на стринки, лели, съседки и тем подобни, защото госпожа директорката лично ще проверява колко списъци е попълнил всеки!!!! |
пътуващ ресурсен учител |
#1272015-02-11 20:07#124: Ресурсен учител - Re: Re: Значи вашите резултати са зашеметяващи, пък тези на специалистите от ресурсните центрове-никакви! Абе какви хора пък и специалисти сте Вие и откога се делим на Ние и Вие!Та нима Вие не бяхте в Ресурсните центрове до преди тези проекти? Много е лесно да се седи на уютно, топло и на куп в удобния Ви кабинет и да коментирате работата и резултатите на колегите си. Също така много добре знаете, че колегите пътуват, защото за разлика от вашето училище, в което има поне десетина деца, то в селското или друго има две или три! Е, кажете ми тогава, драги ми и мноого добри специалисти, тях така ли ще ги оставим? И много добре знаете, че при тях този екип като вашия няма как да бъде сформиран! Хайде да спрем за малко с мечтите, да слезем от облаците и стъпим на твърдо! И хайде - няма нужда сами да се хвалите за огромните си успехи, постигнати само за три месеца! Вие с какви деца работите? Сигурно само с даровити! До вчера се оплаквахте, колко неуредени били тези проекти, и чакахте с нетърпение да свършат и да се върнете към РЦ, днес пък чудо- всичко било прекрасно!Не на нас обаче тия! Всички знаем резултата от този несполучлив опит, а той е просто трагикомичен! И това не е тайна и се коментира откакто е започнало! Нали се сещате,че ние също се познаваме с родителите на децата , с който работите и сме наясно с тяхното мнение за работата ви по проекта!!!За съжаление обаче тяхното мнение е коренно противоположно на вашето! ФАКТ! |
Гост |
#128 Re: Re:2015-02-11 20:17Е, как да ви убедя, че не съм нито стринка, нито лелка, пишеща в подкрепа на РЦ? АЗ съм майката, която изрази възхищението си от вас в другия форум- аз ви "разпознах", вие не успяхте.....Ако в този форум не можете да ми повярвате, може би в другия съм изразила по- ясно позициите си! |
ресурсен учител |
#1292015-02-11 20:34Децата от проекта ги били чакали с нетърпение!А другите извън проекта, да не би да чакат своите специалисти с обратното! Вие какво, не си познавате колегите, или твърдите ,че сте по-добри професионалисти от тях? Нещо май много сте се надценили! Работата на специалистите е да подкрепят децата в училище, а не да си мерят шапките като вас ! Хвалите се колко сте добри във тази и онази петиция! Там пък хвалбите ви изпълват цели два листа! Да ви имат самооценката вашите колеги! Малко скромност и колегиалност към събратята по професия никак няма да ви е излишна! Оставете и родителите малко да Ви оценят де!
|
Гост |
#130 Re: Re: Re:2015-02-12 10:39Не знам за какво разпознаване става дума? Вярвам ви, че сте майка, но моята дума беше за голямата масовост на подписалите. Повечето са събирани по начина , по който описах. Повярвайте и на мен, това не съм го чула, а видяла! |
Гост |
#131 Re:2015-02-12 10:41Ехаааа, кой прави забележки за хвалбите! Та вие във всички петиции и разни там прояви какво правите????? |
Гост |
#132 Re:2015-02-12 14:58Много сте прав. Нека да има право на избор на родителите да избират. Племенникът ми е с множество увреждания и учи в помощно училище. Там той се чувства прекрасно. Посещава занимания в сензомоторна зала и зала за развитие на психомоториката.Резултатите от обучението му са очевадни. В общообразователното училище няма такива условия, дори и да има ресурсен учител. Родителите му не искат да го връщат там, защото в училището, в което е всеки ден с него работят психолог и логопед. Защо някои хора смятат, че тези училища трябва да се закриват. Никой не заставя родителите да ги запишат там.Ако законът влезе в този вид той на-вероятно ще си остане в къщи без подкрепа, защото в масовото училище вече се установи, че не му е мястото. |
Гост |
#133 Re: Re:2015-02-15 08:56И тук въпросът опира до малките и големи общини- ако населеното място е по- голямо- да, уместно е за децата с множество увреждания да съществуват специални уч-ща под каквото и да е наименование. Но в по-малките, където трудно могат и 20 такива деца да се съберат- и за тях ли държавата да издържа цяло уч-ще?! И ако широката общественост е наясно как областните ЕКПО "прекарват" безпроблемно роми с диагноза "умерена умствена изостаналост"/,които наистина са "изостанали" във всеки друг аспект, но не и умствено/,с единствената цел да възпрепятстват закриването на несъстоятелни такива....Е, точно това се нарича измама- финансова, държавна- каквато се сетите, но си е ИЗМАМА! Вероятно тази е причината "покрай сухото да изгори и суровото" и децата, които наистина се нуждаят от точно такива специални уч. заведения, да бъдат лишени от тази необходимост! Но това вече е в компетенцията и правомощията на контролните органи, които трябва да установят, след щателни проверки, кои специални уч-ща работят наистина по предназначение. За тях спор няма и ако това е и желанието на родителите- наистина трябва да съществуват! |
Гост |
#1342015-03-07 06:07Съгласна съм и подкрепям , правото на качествено образование на децата със СОП. Те имат равни права за образование както всеки гражданин на Република България. |
|
За максимална ефективна присъда за Габриела Сашова и Красимир Георгиев, и за законодателни промени, предвиждащи по-тежки наказания за престъпления, извършени срещу животни!
Да запазим езиковите гимназии и часовете по чужд език
Подкрепа за Диляна Гайтанджиева
Бъдеще за децата и лица с увреждания
Финансиране на кастрационна програма на национално ниво, контрол по ЗЗЖ,ЗВМД,НК325б
За отваряне на още групи в детските градини и ясли в гр. Варна
Отворено писмо против ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО религиозно обучение
България не е за продан!
Отсрочка за забраната на TPO – Да защитим професионалните салони в България!
Преименуване летище Граф Игнатиево на Капитан Димитър Списаревски
Има ли нещо, което искате да промените?
Промяната не се случва, ако мълчите. Авторът на тази петиция се изправи и предприе действия. Ще направите ли същото? Стартирайте социално движение, като създадете петиция.
Стартирайте собствена петицияДруги петиции, които може да Ви интересуват
За истинско и качествено образование
1638 Създадено: 2025-09-03
Стоп на незаконните конфискации на коли и тормоза над гражданите
659 Създадено: 2024-04-01
Да се преосмисли забраната за телефони в училище
575 Създадено: 2025-08-27
Да спрем изливането на канализация в Перловска река - Южен парк
398 Създадено: 2025-08-28
„Дайте шанс за живот на децата със STXBP1 в България!“
859 Създадено: 2025-08-18
За решаване на водната криза в Плевен без изграждане на язовир Черни Осъм.
208 Създадено: 2025-09-01
Спрете соларния парк край с.Златна ливада – защитете най-стария манастир в Европа и тракийското наследство!
782 Създадено: 2025-08-22
Увеличение на минималните тарифи за таксиметров превоз за град София
392 Създадено: 2025-08-06
Да запазим езиковите гимназии и часовете по чужд език
7047 Създадено: 2025-08-16
Петиция за връщане на грижата за хора с увреждания към АСП. Против чл.3, т.4 от тазгодишния Рамков Договор м/у НЗОК и фирмите за протезиране
155 Създадено: 2025-08-23
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА НАЦИОНАЛЕН РЕФЕРЕНДУМ ОТНОСНО ВЪВЕЖДАНЕТО НА ЕВРОТО В БЪЛГАРИЯ ПРЕЗ 2026 Г.
3246 Създадено: 2025-05-10
България не е за продан!
3610 Създадено: 2025-08-06
Справедливост за Старо Стефаново, Розмари Де Мео и Валентин Илиев!
2436 Създадено: 2025-07-05
Апел за осигуряване на тоалетна хартия и хигиенни условия в НМУ Л.Пипков
65 Създадено: 2025-09-02
Против продажбата на парка зад Философския и Стопански факултети на СУ
4180 Създадено: 2025-07-07
Издаване на Акт 16 за помещения към Храм „Св. Прокопий Варненски“
45 Създадено: 2025-09-03
Оправдателна присъда За Ивет Стайкова
17118 Създадено: 2025-01-12
Не на продажбата – да превърнем резиденцията в университет!
40 Създадено: 2025-08-30
Гражданска петиция за спасението на Амфитеатъра на Сердика
12554 Създадено: 2025-08-04
Бъдеще за децата и лица с увреждания
869 Създадено: 2025-05-12