Подписка за запазване на обучението от 5-ти до 7-ми клас в МГ

Quoted post


Гост

#534 Re: Re:

2012-02-26 15:51

#528: - Re:

Имало е медали. Но тази година за пръв път, и то даже на два пъти, деца от СМГ биха китайците и всички други азиатци и станаха абсолютни шампиони в своята възрастова група. Това ДОСЕГА не се е случвало и май няма и да се случи.

http://www.btv.bg/news/liubopitno/story/358137328-Triumf_na_mladite_matematitsi.html

http://bg.time.mk/read/0c100f6037/aeadd06380/index.html

 

И да, някои от децата може и да успеят сами да се подготвят (други не), но защо нещо трябва да е сложно и трудно, ако вече има отъпкана пътека???

 

 

П.П. Нещо се е случило със сайта на БТВ и непрекъснато препраща към актуалните новини. Трябва 5-6 пъти да го втъщап назад докато те остави да видиш материала от линка.

 

Отговори


Гост

#538 Re: Re: Re:

2012-02-26 18:40:07

#534: - Re: Re:

И какво спечелихме като ги бихме китайците? Станахме по-силно развити в икономическо отношение от тях ли? А не само китайците, а и математици от други националности сме били на МОМ и ще продължаваме да ги бием! По-голямата част от медалистите ни от МОМ не са учили в МГ от 5-ти клас и това не им е попречило. В някои МГ има прием от 5-ти клас едва от 2-3 години (такава е информацията в нета), а докато търсех информация за международни изяви на математиците ни, попаднах на материали, според които ученици от тези МГ имат доста медали от международни олимпиади по математика и информатика. Е как са го постигнали, след като са приети от 8-ми клас? И как въобще са се класирали за националния отбор, като са се състезавали с ученици от СМГ и др. МГ, в които отдавна е имало прием от 5-ти клас? Отговорът, според мен, е: талант и много труд. Сега тези МГ имат прием от 5-клас, но нещо не виждам техни ученици в националните класирания, а в тези, в които ги има ,  са към края. Дали от 5-ти или от 8-ми клас – все тая. Някои и от детската градина да бъдат приети в МГ, пак нищо няма да постигнат, било поради липса на талант, било поради мързел.

Истината е, че има отлив от математиката и това особено силно проличава 10-12 клас.