Против удължаване на учебната година от МОН

Quoted post


Гост

#65

2015-11-27 17:48

Уважаема номер 64, и другите останали номера. Явно тук  пише човек, който не обича децата, а изглежда и България. Другото е също ясно, че е платен с пари от европрограми и е активен деятел на някои от групите, създадени от интермафията с цел да разбиват не само образованието в България, но и нейната икономика, селско стопанство и пр. Пак показвате Изключително повърхностно отношение към образованието и детската психика, явно нямате деца:( Не всеки може да запомня добре под стрес в училището и аз, а и повечето от моите съученици, имахме нужда от спокойно време в къщи (само за нас) за да затвърдим, и разберем някои по-трудни моменти. Ученето в група (в училище) не е подходящо за всяко дете, даже за всеки студент..Не е вярно, че децата не четат сега. Аз познавам деца, които четат и пишат. А и децата винаги мога да се накарат да четат. 

Да, за амер образование знам доста, а и за българското, което някои хора, под чужда дудка, се опитват да променят подобно на американското, знам. Количествен подход - дълга учебна година, дълги учебни часове, повърхностно механично запаметяване на материала, който веднага се забравя, за да може да се отвори място за нова порция подобен материал, превръщане на учениците в един обикновен номер. и като резултат никакви или много слаби знания. 

Няма значение дали са 100 или 200 год, важното е качеството и ефекта, за децата да е добре и да ходят с приятно чувство на училище.. Ние също слушаме класическа музика и четем книги отпреди 100- 200 години..казва се класика:)

 

А ние учехме до 23 май, после ходехме на манифестация и последните няколко дни на екскурзии, спртни полудни, паркове, театри.. ако Вие това наричате учене до 31 май може До 8 клас  вкл. учехме до 15 юни, макар че дефакто се учеше в класни стаи до 5-7 юни. После екскурзии, културни мероприятия, спорт и туризъм.. Кой говори тук за носталгия:) Когато обясняваме, на интерфрендс какво е било нашето образование отпреди 100 - 200 год:)) те мислят, че сме завършили скъпи елитни училища:) А за училищните лекари, психолози и зъболекари Вие изглежда нямате мнение. Може би не са Ви платили да защитавате тази кауза:)) Приятен ден/вечер на всички, които ни четат. Имаме умни и работливи деца колкото и някои да ги хмм плюят и изкарват мързели, нечетящи и пр. 

Отговори


Гост

#67 Re:

2015-11-27 18:02:52

#65: -  

 "Да, за амер образование знам доста, а и за българското, което някои хора, под чужда дудка, се опитват да променят подобно на американското, знам. Количествен подход - дълга учебна година, дълги учебни часове, повърхностно механично запаметяване на материала, който веднага се забравя, за да може да се отвори място за нова порция подобен материал, превръщане на учениците в един обикновен номер. и като резултат никакви или много слаби знания."

Написаното от Вас важи в пълна сила за българското образование. Ама Вие няма откъде да го знаете, защото нямате нищо общо с него, нали? 

За разбиване на каква икономика и селско стопанство пишете? В България отдавна няма такива неща. Ядем вносна селскостопанска продукция, образованите и кадърни хора бягат в чужбина, защото няма какво да работят тук. След 20 години в България ще има само мургави, пенсионери и нискообразовани хора без никакви умения.