На децата ни не им трябват областни центрове и директори!

Quoted post

разочарована

#98 Re: Re: Re: Re: ангажирана

2015-02-21 11:32

#79: - Re: Re: Re: ангажирана  

 Под жестоките удари на специалистите от РЦ, тази безумна подписка пристигна и в училището, в което аз работя. И въпреки нежеланието ми да я подпиша, тичането ми наляво и надясно след подписката и стоенето като оса на главата на учителите, за да обяснявам защо аз няма да я подпиша, успяха да съберат няколко подписа, които се оказаха явно крайно недостатъчни и бях обвинена в агресивно поведение. По-късно колеги ми споделиха, че са ме подкрепили в подписката (ПОДКРЕПИЛИ СА МЕН) - представете си как са събрани подписите и как е обяснено на тези хора за какво иде реч в нея. Толкова съм възмутена, но и още повече надъхана да продължавам да се боря срещу безумиците им!!! 

Отговори


Гост

#99 Re: Re: Re: Re: Re: ангажирана

2015-02-21 16:06:28

#98: разочарована - Re: Re: Re: Re: ангажирана  

    Точно това казвам- всички, които работят в системата, са наясно с методите, натиска, принудата- както искате, така наречете заплашителната "акция", подета не за защита интересите на децата, родителите, или специалистите в РЦ! Тази агресивна пропаганда, подета от К.Дамянов и подобни нему- т.е всички директори, е в полза  и финансов интерес единствено и само на тях- на НИКОГО ДРУГИГО! Нека въпросният много разбиращ спецификата на работа К.Дамянов и множеството други директори на тези звена публично да обявят КОЛКО ГОДИНИ  са работили в тази сфера, преди да заемат тези длъжности? С 1-2 год. практическа работа как успяха да станат директори и да се опитват да вменяват на обществото твърдението колко са ефективни, когато очевидните резултати сочат обратното? От изнесените на показ  дипломи на К.Дамянов /в другия форум/ става ясно, че постфактум се е сдобил с множество такива, но забележете колко год. е работил именно с деца със СОП, преди да стане директор на РЦ в Ст. Загора! А известен ли е парадоксът, че в дълбоката провинция някои директори нямаха дори необходимия педагогич. стаж за заемане на тази длъжност, да не говорим за липсата на специалност за работа с деца със СОП....И ние трябва да се подчиняваме точно на тези хора- без опит, без знания, без елементарни познания за МНОГО специфичната работа и педагогически подход към децата и да се подписваме  в защита на техните интереси?! Никога!!! Вас са нарекли агресивна, други- конфликтни, трети са подложени на психически тормоз....кой ПОЗВОЛЯВА това?! Докога директорите ще се държат като феодали с подчинените си?! И понеже всеки знае отговора, но не всеки се осмелява да го изрече гласно, аз ще го напиша- докато длъжността им не стане мандатна, което е споделено и в няколко поста по- горе. Много груба грешка, относно отлагането приемане на закон за мандат на директорите- както се вижда, състоянието на уч-щата, грамотността на уч-те /че и на много учители/, е в плачевно с-яние. И може да не е единствената, но една много важна причина е слабата работа на директорите и безнаказаност за липсата на мотивация за работа- те знаят и демонстрират факта, че са НЕПОКЛАТИМИ И НЕСМЕНЯЕМИ!!!