На децата ни не им трябват областни центрове и директори!
Quoted post
Гост |
#83 Re: Re:2015-02-11 12:25Ами то в тези РЦ , освен "послушни и безгръбначни специалисти", други НЯМА!!! Грешка-има, но по- добре да ги няма- това са клюкарите, доносниците, подмазвачите...все хора, които не могат да се докажат с професионални качества и по тази причина са мн.удобни за директорите, които им се "отблагодаряват" подобаващо....И на работа да не ходят им е позволено, и по- високо заплащане им се "полага"....все пак и директорът разчита именно на тези хора, различно мислещите и можещите се наричат с други определения- конфликтни! Което, впрочем, в по- малка или в по- голяма степен, се отнася и за другите уч. заведения. Така че с приемането на промените в Закона, не трябва да се подминават и тези много важни за добрата работа вътреучилищни отношения, касаещи както колегиалните, така и отношенията директор- учители.... Все пак директорите да не забравят, че постът, кийто заемат, не е професия- те също са учители!!! |
Отговори
Ресурсен учител |
#88 Re: Re: Re:2015-02-11 18:07:58Съжалявам, че колегите в тези центрове се оставят да ги манипулира ръководството им.. когато подхванаха петицията, им казах, че са манипулирани и няма да загубят работното си място с разтурването на областното звено, но знаете ли, защо не работят по проекта Включващо обучение? Защото там договорите са все срочни - само по тази причина, те оставят училището, в което са започнали проекта, и се връщат в центъра.. това не са будители, а фурнаджийски лопати за мен - да ме извинят колегите, но щяха ли да го направят, ако знаеха, че проектът продължава? Вероятно щяха да продължат с него работата си в училището, в което са я започнали.. стига вече с тоя страх за утрешния ден! Светът се е погрижил за всеки от нас, когато сме му позволили да го стори, и никой от нас не е умрял от глад, нито детето му е умряло гладно - препитание винаги се намира за тези, които го търсят, и винаги е достатъчно, за да задоволи нуждите им от такова.. тук нещата са принципни и опират до манталитета на днешния учител.. на все по-малко хора им дреме какви са потребностите на останалите хора, почти всеки живее с идеята, че точно той трябва да получава от другите, че има нещо, което не му е дадено, а му принадлежи.. сякаш хората забравиха, че първо трябва да дадат, за да получат.. отдавна няма справедливост, отдавна скромността не е ценност, а дори на места се счита за липса на развитие, защото не си се похвалил с нещо, значи не работиш и не правиш нищо.. сякаш всеки си е затворил очите за това, което вършат другите, и смята, че само той има значение за общото благо.. той е точно толкова незначителен, колкото са и останалите около него за това общо благо, но Егото му е пораснало и си е придало важното значение.. искам да ви съобщя нещо страхотно: проектът Включващо обучение се превръща в държавна политика с новия законопроект.. а на противниците му искам да напомня, че дължат много на обществото със забавянето на тази политика в родното образование.. нямате идея какви условия са създадени в тези кабинети и с каква мотивация учениците със СОП идват на училище, с какво нетърпение ме чакат, да ги потърся за пореден час, нямате идея какви резултати постигат за 3-4 месеца.. колегите извън проекта само могат да мечтаят за тях с посещение на ресурсен учител 2-3 пъти в седмицата за по няколко часа, а от останалите специалисти 2 пъти в годината - в началото и в края й.. не им приляга на колегите в ресурсните центрове да обвиняват инициаторите на петицията в лъжливи данни за броя на децата и на специалистите, защото те много добре знаят с колко деца работят и за какво им стига времето и какви са им потребностите на тези деца.. неприлично е да се хващат точно за бройката, когато не насмогват с контингента си и пишат в докладите си, че Ангел е ученичка, защото огромната бройка изисква в документацията да се работи с универсализирани текстове и по метода копи пейст.. ето там се губи личността на децата и така се губят и постиженията им.. няма кой да забележи, че този човек е научил да събира и изважда с преминаване до 1000, че друг се е научил да чете - тези неща не се отбелязват, защото няма време да се отчетат постиженията на всеки.. сроковете са кратки, а групата е голяма или е пръсната в няколко населени места.. |
За максимална ефективна присъда за Габриела Сашова и Красимир Георгиев, и за законодателни промени, предвиждащи по-тежки наказания за престъпления, извършени срещу животни!
Подкрепа за Диляна Гайтанджиева
Отворено писмо против ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО религиозно обучение
ПЕТИЦИЯ В ПОДКРЕПА НА ИСТОРИЧЕСКИ ПАРК КАТО КУЛТУРНО-ИСТОРИЧЕСКИ ОБЕКТ С ОБРАЗОВАТЕЛНО-ПОЗНАВАТЕЛНА СТОЙНОСТ ОТ НАЦИОНАЛНО ЗНАЧЕНИЕ
Импийчмънт на Румен Радев
Преименуване летище Граф Игнатиево на Капитан Димитър Списаревски
Бъдеще за децата и лица с увреждания
Финансиране на кастрационна програма на национално ниво, контрол по ЗЗЖ,ЗВМД,НК325б
За отваряне на още групи в детските градини и ясли в гр. Варна
ПРОТИВ БЛОКИРАНЕТО НА ЦЕНТЪРА НА СОФИЯ ЗА 10 ДЕНА ЗАРАДИ ПАРТИЕН ПРОТЕСТ
Има ли нещо, което искате да промените?
Промяната не се случва, ако мълчите. Авторът на тази петиция се изправи и предприе действия. Ще направите ли същото? Стартирайте социално движение, като създадете петиция.
Стартирайте собствена петицияДруги петиции, които може да Ви интересуват
Увеличение на майчинското обезщетение след навършване на 1 година
8035 Създадено: 2025-06-30
ПРОТИВ БЛОКИРАНЕТО НА ЦЕНТЪРА НА СОФИЯ ЗА 10 ДЕНА ЗАРАДИ ПАРТИЕН ПРОТЕСТ
5934 Създадено: 2025-06-28
Петиция за достойно заплащане на медицински работници
7420 Създадено: 2025-05-30
НЕ УБИВАЙТЕ ЧЕРНАТА КОТКА - СПАСЕТЕ Я ОТ ЧЕРНИЯ ПАЗАР!
5418 Създадено: 2025-06-24
Оставка на Тошко Йорданов
1578 Създадено: 2025-07-02
Петиция за признаване на 22-ра задача от изпита по химия 29.06/2025 в Медицински университет София
734 Създадено: 2025-06-30
ЗА ВЪВЕЖДАНЕ НА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ЕЖЕГОДНИ ТЕСТОВЕ ЗА ВЪЗРАСТНИ ШОФЬОРИ НАД 65 ГОДИНИ
8517 Създадено: 2025-06-22
Петиция за пожизнена творческа пенсия за д-р Тимен Тимев
448 Създадено: 2025-06-30
Петиция срещу увеличаване на годишните такси за платено обучение в ПУ ,, Паисий Хилендарски"
225 Създадено: 2025-06-28
Децата ни или електрическите тротинетки!
4848 Създадено: 2025-06-11
За отваряне на още групи в детските градини и ясли в гр. Варна
587 Създадено: 2025-06-25
За обявяване на 25 септември за Ден на Добруджа
147 Създадено: 2025-06-26
ПЕТИЦИЯ ЗА ПОДКРЕПА НА БЪЛГАРСКОТО БИОЛОГИЧНО ЖИВОТНОВЪДСТВО
11892 Създадено: 2024-06-24
СРЕЩУ ПРИВАТИЗАЦИЯТА НА БДЖ
123 Създадено: 2025-06-28
Шум и опасно шофиране в нощните часове по бул. България (отсечката между бул. Гешов и бул. Тодор Каблешков)
546 Създадено: 2025-06-20
За запазване на дърветата в квартал Марица-Болницата в град Пазарджик
148 Създадено: 2025-06-25
НЕЗАБАВНА ОСТАВКА НА НАТАЛИЯ КИСЕЛОВА
7364 Създадено: 2025-06-02
Подкрепа за Диляна Гайтанджиева
5503 Създадено: 2025-06-10
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА НАЦИОНАЛЕН РЕФЕРЕНДУМ ОТНОСНО ВЪВЕЖДАНЕТО НА ЕВРОТО В БЪЛГАРИЯ ПРЕЗ 2026 Г.
2779 Създадено: 2025-05-10
Паметник "Жертвите на Прехода" в София
69 Създадено: 2025-06-26