За прекратяване измамите на МТЕЛ и защита на потребителите


Гост

/ #30

2011-05-27 19:31

Ето какъв е моят случай: Преди 2 години реших да използвам мобилния интернет на МТЕЛ ( голяма грешка от моя страна). Използвах го точно една седмица, през този период дори често прекъсваше. След това започна да спира всеки ден, излизаше съобщение за надхвърлен трафик. Отидох в офиса им, платих 40 лв., за да ми го пуснат( тези 40 лв са извън месечната такса, която платих при закупуване на пакета). Не използвах интернета и ден, нищо не съм изтегляла, и в 10 ч. сутринта на следващия ден той отново спря. Отново отидох до офиса и ми казаха, че общата дължима сума е 154 лв. Не можех да си я позволя, не я платих и спрях да използвам интернета им. Впоследствие разбрах, че отчитането става на мегабайт, като цената за всеки един е от порядъка на 0,34 лв или 0,56 лв. Това излиза дори по- скъпо от телефон! Започна се и всекидневен телефонен тормоз от тяхна страна, изпращаха ми писма за завеждане на съдебни дела. Това коректно отношение ли е към потребител, който си плаща и то за неизползвани услуги?!?