За безпроблемно споменаване на търговските марки в медиите


Гост

#1

2016-05-30 10:31

Като съавтор на писмото в качеството ми на член на Журито на ПР Приз 2016 и като работещ в сферата на комуникациите съм твърдо убедена в необходимостта от промяна по отноошение споменаването на търговски марки. Разчитам, че от трибуната на форум като ПР Приз апелът ни ще бъде чут от медиите и институциите, които отговарят за това.

Гост

#2

2016-05-30 10:49

Защото това е порочна и напълно несъответстваща на обществения интерес практика, която медиите в България са наложили по икономически причини. Тази практика е в противоречие със закона, нормалната медийна среда и принципите на обективна и информативна журналистика. И вредят на пълноценното реализиране на важни социално отговорни инициативи, изкривяват информационната среда и създават излишни пречки в работата на донорските организации и бизнеса.

Гост

#3

2016-06-01 13:57

Подкрепям силно и споделям. До кога телевизиите ще си позволяват да споменават само провините се фирми, а всички останали ще бъдат „една фирма, едно заведение“ и т.н. Нищо не изисква да бъде така освен те самите.

Гост

#4

2016-06-03 06:20

Защото законно действащите няма от какво да се срамуват, за да не обявяват имената си.

Гост

#5

2016-06-03 08:31

Крайно време е да бъде премахната медийната цензура за отразяване на социално отговорни и обществено полезни кампании и стратегии, и споменаване на компаниите, които ги реализират!

Гост

#6

2016-06-03 08:49

Изключително важно е да могат да се споменават имена на марки, които инвестират пари, ресурси и време, за да подобряват средата край нас (физическа, социална, интелектуална).

Гост

#7

2016-06-03 12:34

Абсурдно е да не може да се споменават имената на компании! Това е толкова остарял закон който е изцяло против потребителите.

Гост

#8

2016-06-04 19:31

За съм по-добре информирана.
Алексей Потебня
Гост

#9

2016-06-28 18:11

Марките са част от живота ни и изкуственото им прикриване в медиите по никакъв начин не помага на потребителите. Бизнесът е важна част от социалния живот. Ако искаме да има гражданско общество, нека оставим на потребителя да прецени доколко адекватно бизнесът участва в него и доколко това не е така.


Гост

#10

2016-07-08 08:25

Ако се иска въобще някакво развитие на българския спорт това става чрез финансиране от спонсори!
Никой, абсолютно никой, няма да иска да инвестира в спорта чрез спонсорство ако не получава съответната възвръщаемост на тази инвестиция посредством присъствие и медийно отразяване!