Против промяна на маршрута на автобусна линия 111 в ж.к. Младост


Гост

#26

2015-05-10 15:48

Подписах петицията, защото автобус 111 е единствената директна връзка на всички жители на Младост с Околовръстното шосе и кварталите Драгалевци, Симеоново и Бояна. Със съкращаването на маршрута на този автобус, се налага сложно прекачване от едно на друго превозно средство, за да направим връзка с Околовръстното. Абсолютно ненужна и вредна промяна!
Фандъкова

#27

2015-05-11 12:41

То и преди се знаеше, че най-корумпирана клика в България са общинарите!

Възмутен пътник

#28

2015-05-12 13:11

Oт 15г. ползвам всекидневно линията както и много други хора. Сега минава само 76, който движи на високосна година а не ми се ползва метро за една спирка освен, че е далече. Върнете 111, отрязахте на почти цяла Младост директната връзка за Околовръстен път, засрамете се!!!


Гост

#29

2015-05-12 20:43

Който иска, може да зададе въпросите си и да изрази недоволството си на страницата на ЦГМ във фейсбук: fbl.me/cgm


Гост

#30

2015-05-12 21:10

Промяната в движението на ГТ трябва да улеснява хората, а не да ги затруднява.Лично мен тази поредна недомислица ще ме тормози. Наземният и подземен транспорт не трябва да се противопоставят.Те са право на избор.Кратка беше радостта ми от новите спирки на метрото.
ссср

#31 Re:

2015-05-13 08:22

#4: -  

 От общината им дреме за хората...те имат безплатни автомобили платени от нас...мамка им


Гост

#32

2015-05-13 09:16

I signed this petition, because bus 111 was the most convenient transport connecting the whole of Mladost with areas along the Ring Road and the Vitosha mountain. The change of its route makes this access very difficult, almost impossible.

Гост

#33

2015-05-13 11:27

Подписах петицията, защото промяната на маршрута на автобус № 111 ме засяга, както и повечето хора, пътуващи по тази линия. Смятам, че не е добре обмислена и не виждам какво спестява. Само добавя още може би 40 мин., за да се ползва този автобус, което не е в услуга на никого.

Гост

#34

2015-05-13 11:37

Подкрепям с всички сили тази петиция, защото никой не е помислил за хората, които използват този автобус. 111 е автобус, който свързва толкова много райони. А сега - върти безсмислено, а на хората им се налага да сменят по няколко транспорта за няколко спирки. Да се надяваме, че гласът ни ще бъде чут и че ще върнат 111 по стария маршут.

Гост

#35

2015-05-13 11:56

Използвам автобус 111 за да отида на училище, тоест трябва да се кача от 202 блок ж.к. Младост 2 до Горнобански път... Сега ми е неудобно да вървя 10 минути до метростанцията - Балан за една спирка и да чакам 111... Искам да се върне 111 по старият му маршрут...


Гост

#36

2015-05-13 12:24

Пътуващите от Младост-1 до Люлин или спирките по околовръстен път губят време за прикачване и разходите се удвояват, което не е без значение за хората, ползващи градски транспорт.Господата, които режат лентичките нямат представа колко е 2 лв плюс още 2 лв за получаващите 380 лв. заплата .Да ви е честито Метрото.
Срещу гратисчиите

#37

2015-05-13 17:03

Само и само да не платят левче за превоз, всички гратисчии се хванаха да защитават линия над метрото. Само заради авантата


Гост

#38

2015-05-13 20:03

Отрязва цяла Младост с Околовръстното, а един автобус не натоварва трафика на Малинов. Няма смисъл от подобни съкращения, метрото не минава толкова детайлно както автобусите през тези части на Младост.

гратисчия е баба ти

#39 Re:

2015-05-13 21:54

#37: Срещу гратисчиите -  

 Какви гратисчии, бе, човеченце?! Това да се возиш с един билет по стария маршрут на 111 гратисчийство ли е, бе, злобар? Естествено, че на общинарите и ЦГМ им е най-изгодно да се прекачваш през спирка с нов билет! А на теб май най ти харесва на другите, като им е гадно да се прекачват през две спирки на всевъзможни автобуси и метра, а не че скъсяването на маршрута е добро решение за пътниците! За гратисчиите има контрольори - ако не си вършват работата, какво съм им виновен аз, че да ме прекачват на 100 автобуса, а?!


Гост

#40

2015-05-14 02:30

Moga li da pomola za promqna na marshuta zashtoto pytuvam s pyrviq avtobus i. Nqmam vryzka s nego ot mladost 2.A avtobus 112 E prazen ako hodi do bulevard Bylgariq shze e mnogo udobno .Raztoqnieto na spirkite m/u kinocentyr i istoricheski muzei e mnogo golqmo i nad 15 dushi pytuvat smo s pyrvata kola .Molq da obmislite varqnta za udobstvo

Гост

#41 Върнете автобус 111 по стария му маршрут

2015-05-14 10:18

Фейсбук страницата на каузата е:

www.facebook.com/lines111

Лайквайте, коментирайте и шервайте страницата на вашите страници във Фейсбук.

До 6 месеца ще се разбере, според активността на хората, дали има такава потребност или няма.

 

От общината най-често отговаряли, че трябва да си сменим стереотипите и да се нагодим към новата ситуация. Най-засегнати ще бъдат възрастните, които са си свикнали да си ходят до пазарчето с 111 или 4. Сега за да отиде един възрастен от блоковете от Макдоналдс до ХИТ трябва да вземе метрото. Стълбища надолу, стълбища нагоре. Рискове около ескалаторите. Кой е само нагоре, кой е само надолу. Вече има инциденти с ескалаторите.

Връщането на линия 111 е повече от необходимо. Единствената връзка с Околовръстното.


Гост

#42 Re:

2015-05-15 05:40

#18: -  

 Каква объркана мисъл само...плаша се!


Гост

#43 Re: Re:

2015-05-15 09:44

#39: гратисчия е баба ти - Re:  

 Това, че на тебе ти е удобно да пътуваш с един автобус из цяла София, си е изцяло твой проблем. Като не ти изнася има таксита, маршрутки, велосипеди. Да вървят по 15 линии по един маршрут, защото на всеки който му кефне да се качи и да се повози без да плаща му е удобно да се движи над земята.


Гост

#44 Re: Re: Re:

2015-05-15 10:30

#43: - Re: Re:  

Ще се пробвам да ти обясня, като отразя твоята "логика", белким разбереш:

Това, че на тебе ти е удобно да пътуваш с един автобус из цяла София да използваш ток по цял ден, си е изцяло твой проблем. Като не ти изнася има таксита, маршрутки, велосипеди има свещи, газ, слънчеви панели. Да вървят по 15 линии по един маршрут Да имаш по 15 алтернативи за задоволяване на битовите си потребности, защото на всеки който му кефне да се качи и да се повози без да плаща да се включи неправомерно в мрежата и да краде ток му е удобно да се движи над земята да използва вече изграденото електро-трасе.

Тезата ти е незавършена в последното изречение, явно злобата замъглява мисълта ти.


Гост

#45 Re: Re: Re: Re:

2015-05-15 10:37

#44: - Re: Re: Re:  

 Не съм достигнала височината на твоето изразяване, за да имам завършени тези. Единствената теза е, че тези които предпочитат да не плащат - мрънкат. А най-много мрънкачи са в тази подписка


Гост

#46 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-15 10:41

#45: - Re: Re: Re: Re:  

 Егати трола. Дано поне си на заплата в ЦГМ!


Гост

#47 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-15 10:46

#46: - Re: Re: Re: Re: Re:  

  Не, частен бизнес, но коментара говори много за нивото на пишещите тук. Има един хубав девиз от близкото минало, който сте го превърнали в знаме май - Който не е с нас е против нас!, нали така. 


Гост

#48 Re:

2015-05-15 10:49

#37: Срещу гратисчиите -  Само и само да не платят левче за превоз, всички гратисчии се хванаха да защитават линия над метрото. Само заради авантата

 Тва за гратисчиите сериозно издиша. На гратисчиите какво им пука, че ще се прекачват, нали са гратисчии?! Промяната засяга най-вече редовните платци, които ще трябва да плащат за още един транспорт! Точно такива хора са в тази петиция!


Гост

#49 Re: Re:

2015-05-15 10:53

#48: - Re:  

 Има карта - за всички линии, плащам такава всеки месец и струва 50 лева.


Гост

#50 Re: Re: Re:

2015-05-15 11:03

#49: - Re: Re:   Има карта - за всички линии, плащам такава всеки месец и струва 50 лева.

 Ами жив/а и здрав/а!

Ама хората досега са плащали за карта за една линия 23лв. И сега за 2 спирки още 27лв!