ГРАЖДАНСКА ПОДПИСКА ПРОТИВ СПИРАНЕТО НА НАД 140 БРОЯ ПЪТНИЧЕСКИ ВЛАКОВЕ В БЪЛГАРИЯ


Гост

#26

2015-01-13 11:21

Нека се промени и начинът на субсидиране - да е на превозен пътник, а не на разстояние!

Гост

#27

2015-01-13 18:56

ДОБРА ИНИЦИАТИВА!ЛИКВИДИРАНЕТО НА ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ --ТОВА Е ДОКАЗАТЕЛСТВО ,ЧЕ ГЕРБ НЕ РАБОТИ ЗА ХОРАТА,А САМО ЗА ОПРЕДЕЛЕНИ ТЕХНИ БЛИЗКИ,ПОЗНАТИ ,РОДНИНИ! ТЕ НЕ ПОЗНАВАТ НУЖДИТЕ НА ОБИКНОВЕНИТЕ БЕДНИ И ОТРУДЕНИ ХОРА!!!ЕДНО ГОВОРЯТ ПО ТЕЛЕВИЗИИТЕ ,А СЪВСЕМ ДРУГО ВЪРШАТ!!!????

Гост

#28

2015-01-13 21:12

Моля, не лишавайте този нещастен народ и от това!!!!!

Гост

#29

2015-01-14 07:08

и престъпление е, да лишат десетки хиляди граждани от работа заради 40млн

Гост

#30

2015-01-14 08:34

Какво има да коментирам? Измислят тъпотия след тъпотия... Да се задавят с тия пари и лъжи

Гост

#31

2015-01-14 11:00

Задължително народните представители да се запознаят с делото на барон фон Хирш, преди да закрият железницата Русе-Варна

Гост

#32

2015-01-14 11:49

Народе СЪБУДИ СЕ!!!
Днес - БДЖ, утре - ДРУГ обект,
до пълното обезкървяване на България!

Гост

#33 тъмни незаконни сделки

2015-01-14 12:09

abcdef abcdef

СРЕЩУ АНТИНАРОДНАТА СДЕЛКА С ХРАМ-ПАМЕТНИКА"АЛЕКСАНДЪР НЕВСКИ"

подпиши тук:

 

http://www.peticiq.com/al_nevski

 

по същия начин /както сделката с "Ал.невски"/ , на тъмно , в последните заседаня на МС на правителството Близнашки , са променени от публична в частна държавна крупни декари терени собственост на БДЖ с цел  приватизация и фалит на БДЖ. Вижте на сайта на МС/решения/


Гост

#34 Re:

2015-01-14 12:27

#32: -  

 по същия начин /както сделката с "Ал.невски"/ , на тъмно , в последните заседаня на МС на правителството Близнашки , са променени от публична в частна държавна крупни декари терени собственост на БДЖ с цел  приватизация и фалит на БДЖ. Вижте на сайта на МС/решения/


Гост

#35 Re:

2015-01-14 12:28

#27: -  

 ГЕРБ се возят само с лимузини, никога с влак.

по същия начин /както сделката с "Ал.невски"/ , на тъмно , в последните заседаня на МС на правителството Близнашки , са променени от публична в частна държавна крупни декари терени собственост на БДЖ с цел  приватизация и фалит на БДЖ. Вижте на сайта на МС/решения/


Гост

#36

2015-01-14 14:04

Най-лесно е да съсипеш нещо градено с труда на стотици хиляди души повече от 100години!Толкова други излишни разходи има -промерно за администрация ,да се съкратят там тези милиони!Това е подготовка за евтина приватизация,срам за управляващите ...

Гост

#37

2015-01-14 14:15

Iskam da ima BDJ - no s moderni vlakove, infrastruktura i po-dobro obslujvane.

Гост

#38

2015-01-14 15:06

Няма нужда от коментар, излизаме всички българи улицата...Спирате тогава строежите на магистралите.!!!

Гост

#39

2015-01-14 15:08

Ще протестираме всички...!!!
Гошко - Фен на Влаковете!!
Гост

#40 Само да посмеете да фалирате БДЖ, долни боклуци такива!!

2015-01-14 16:38

Само да посмеете да фалирате БДЖ, долни боклуци такива!!


Гост

#41

2015-01-14 20:09

Предлагам на депутатите да обявят фалита на държавата България и да я обявят на търг. Може би тогава ще потръгне на българския народ да живее нормално...

Гост

#42

2015-01-15 13:55

Замитат очите до общинските избори и после ФАЛИТ на БДЖ ! Не спете.а ставайте !

Гост

#43

2015-01-15 16:26

Това нетрябва да се допуска.
Продължаваме да се самоунищожаваме с нашето мълчание и бездеиствие.

Гост

#44

2015-01-15 19:32

kogato GERB e na vlast vinagi ima sakra6tenie na vlakove i slyjiteli.

Гост

#45

2015-01-15 22:26

Bulgariq trqbva da IMA jelezoputna sistema, pritejavana ot durjavata.

Гост

#46

2015-01-16 09:28

ПРОТИВ СПИРАНЕТО НА НАД 140 БРОЯ ПЪТНИЧЕСКИ ВЛАКОВЕ В БЪЛГАРИЯ!!!

Гост

#47

2015-01-16 13:02

Не трябва да се спират, обаче трябва спешна реформа в тия железници, защото състоянието им е скандално! Лека полека това се превръща в циганско-пенсионерски транспорт, вместо да стане съвременен европейски транспорт, както е в цяла Европа.

Гост

#48 Re:

2015-01-16 15:19

#17: -  

 Много ми е чудно, когато всички с билети ни натъпчат в по-малка мотриса като сардели, каква е печалбата...Относно гратисчиите, вече редовно има транспортна полиция във влаковете, която помага на персонала за свалянето от влака на такива. При кондуктора билета е на двойна цена и няма право да ти издава билет дори на редовна. Изобщо БДЖ не е на загуба от гратисчиите, а от некадърното управление и кражбите в дружеството. 


Гост

#49

2015-01-17 03:52

Niamam dumi
cvnagvk.free.bg

#50 Re:

2015-01-17 07:51

#25: -  

 1.

Най-модерните влакове се движат с над 500 км./час, но от съображения за сигурност са позволени до 500 км./ч. и  РБългария някой ден трубва да има такива.

2.1.

В централна и може би в западна Европа е с 1/3 по-евтино да си купите билет за междуградски автобус, отколкото за обикновен влак, т.е.влаковите билети са с 50% по-скъпи от автобусните билети. Имат и вагони на 2 етажа. Само в БГ влака е по-евтин.

2.2.

Високоскоростните влакове в Европа са по скъпи от тезиобикновени влъкове, които са с 50 % по-скъпи билети от автобусните билети.