Против хибридната форма на обучение в ТУ–София

Коментари

#1208

Подписвам защото искам да мога да се прибера спокойно при близките ми, без да се притеснявам каква зараза може да им занеса.

(София, 2020-11-20)

#1216

Не съм съгласен с "хибридното" обучение.
Нека или нулират годината, или да бъде присъствена напълно, но с мерки за сигурност.

(София, 2020-11-20)

#1218

Аз самият лепнах ковид от присъствените занаятия в ТУ, заразих не малко хора докато получа първите симптоми

(София, 2020-11-20)

#1222

Засега се справяме достатъчно добре с упражненията и в онлайн среда. Не виждам причина да се връщаме, щом дори ако се разболеем, нямаме възможност да отработим отдалечено.

(София, 2020-11-20)

#1233

Подписвам, защото няма как да се гарантира за това, че никой от упражненията ми не е болен от Корона вирус. Както и заради това, че след като не караме лекции присъствено, не трябва да караме и упражнения присъствено!

(Добрич, 2020-11-20)

#1236

Защото съм против последната заповед на Ректора на ТУ-София,а именно присъствената форма на обучение,взимайки предвид ситуацията и броят на заболелите!

(София, 2020-11-20)

#1241

Смятам, че много късно се взе това решение и няма смисъл за има няма половин месец да е хибридно обучението.

(Русе, 2020-11-20)

#1245

Рискът от заразяване в момента е твърде висок, застрашава се както нашето здраве, така и това на близките ни! Не си заслужава всичко това само заради две-три лабораторни упражнения! :)

(Враца, 2020-11-20)

#1249

Няма нужда да рискуваме да бъдем присъствено, ако искат преподавателите могат да си предадат материала онлайн, както и според мен студентите да го разберат по-добре онлайн, зависи от желанието. Дори да сме присъствено, ако няма отношение няма как да се получат нещата.

(София, 2020-11-20)

#1257

Не съм съгласен със хибридното обучение.

(Пловдив, 2020-11-20)

#1261

Не желая дистанционно или хибридно обучение

(Пловдив, 2020-11-20)

#1266

Според мен е редно да останем дистанционно (обучение) , нее редно да отидем там в университета и да се съберем независимо колко човека ще бъдет все още я има тази “заплаха” от вируса ! Много хора се страхуват да отидат на публични места .

(София, 2020-11-20)

#1269

Смятам, че в тази обстановка не е удачно да се провеждат присъствени лабораторни упражнения.

(Велико Търново, 2020-11-20)

#1276

Защото няма смисъл да започваме,когато разболялите от корона се увеличават

(Кюстендил, 2020-11-20)

#1278

Защото се страхувам за здравето на мен и моите близки

(Благоевград, 2020-11-20)

#1280

Не съм съгласна с идеята за "хибриден" модел на обучение, още по-малко с неговото въвеждане. Не виждам логика студентите да се викат присъствено на упражненията, при положение че на упражнения се събират много повече хора, отколкото на лекции, ако се изхожда от гледна точка на това да се избягват струпвания. Няма как да се обядва в стол или кафене с маска на устата, няма как да пиеш кафе с маска, а това няма как да се избегне - да не пиеш чай/кафе или да ядеш. Не виждам защо едно упражнение, което се изнася под формата на презентация, трябва да го гледам(е) лично ние присъствено, вместо всеки да си го гледа на компютъра. Защо? Вие не се ли замисляте за всички тези неща? Хората, които имат спорт с маски ли ще тренират и тичат? Как?

(Ботевград, 2020-11-20)

#1300

Не смятам че е безопасно да се провеждат присъствено занятия

(Бургас, 2020-11-20)

#1304

Подписвам петицията,защото излагам семейството,колегите и преподавателите си на риск.Плюс това 85% от упражненията се извършват на компютър,а онлайн платформите дават възможността да бъдат решени проблемите,които възникват и при присъственото обучение

(София, 2020-11-20)

#1305

Защото не съм съгласен да се събиран на едно място с хора, които може да са заразени с Коронавирус. Има инкубационен период, който няма симптоми но заразата я има. Също така не се знае дали и аз съм заразен и е по-добре да не се срещам с други хора и да пазя дистанция, защото не искам да заразя някого. Това важи за всички

(Хасково, 2020-11-20)

#1306

Подписвам, защото:
1. Имала съм контакт с болни от ковид-19 и считам за свой дълг да пазя колегите и преподавателите си. Не е редно да получа отсъствие заради това и да пропусна материала.
2. Моите лабораторни упражнения изискват единствено компютър, което позволява да се правят от вкъщи.
3. Аз, както и мои колеги, пътуваме от по-малки градове, което означава допълнителен риск при пътуване с обществен транспорт.

(Кричим, 2020-11-20)

#1307

Подписвам защото по мое мнение е абсолютна глупост, при този прираст на заразените, да се посещава по какъвто и да било начин университет и да застрашавам по този начин здравето на своите близки и роднини.

(Перник, 2020-11-20)

#1309

Подписвам, защото съм твърдо против присъствената форма на обучение в тези епидемилогични обстановки, които стават все по-заплашителни. Трябва да мислим за хората около нас и да ги пазим!
В учебните лаборатории не може да се спазва достатъчно дистанция един от друг, както са казали от министерство на здравеопазването. В стая около 20-25 кв.м. при присъствието на минимум 14 човека не може да се спази дистанция от 1.5-2м.
За присъствието в лекциите в големи зали също не може да се спази дистанция, защото при средно 60-70 дори и повече човека на лекция в тези зали е почти невъзможно спазването на дистанция.
Трябва да се продължи обучението в онлайн форма!
На ден има по 3000-4000 човека, които са заразени. Не желая да съм в контакт с толкова много хора в толкова малки пространства. Мисля и за семейството ми и за семейството на приятели.
Благодаря !

(София, 2020-11-20)

#1312

Подписвам, защото искам и е по-безопасно да сме дистанционно!

(Пловдив, 2020-11-20)

#1313

Подписвам, защото ще бъде супер налудничево да се разкарваме за лабораторни упражнения. Не сме всички сме от Пловдив. И в момента има много заболели и всеки ден бройката нараства

(Нонова, 2020-11-20)

#1331

Защото се притеснявам за собственото си здраве и здравето на моите близки.

(София, 2020-11-20)

#1335

Съм съгласен с петицията,

(София, 2020-11-20)

#1336

Подписвам, защото всеки втори е потенциална заплаха(заразен или просто преносител). Маските не могат да ни предпазят, при положение, че в стаите и коридорите всички дишаме един и същ въздух доста време.

(Сливен, 2020-11-20)

#1340

Предпопитам да се пазя в извънредната обстановка

(София, 2020-11-20)

#1341

Смятам че инженери ни правят упражненията в лабораториите и лекциите очи в очи.

(Пещера, 2020-11-20)

#1349

Подписвам , защото комбинираната форма на обучение е безсмислена и нелогична.

(Дупница, 2020-11-20)

#1351

Не е морално правилно, на фона на претоварена здравна система, да ни връщат, било то само за лабораторни.

(София, 2020-11-20)

#1352

Не искам недоразумения

(Shumen, 2020-11-20)

#1358

Другите 2 възможности са значително по-добри от смесено обучение. Имам 4 лабораторни в 2 дни.

(Sevlievo, 2020-11-20)

#1361

Против съм, защото имам придружаващо заболяване от типа дихателни и не бих искал да рискувам, предпочитам онлайн методите които се прилагат в цял свят в момента!

(София, 2020-11-20)

#1365

Не смятам че хибридната форма на обучение е нещо което е трябва да се случва при тези обстоятелства

(Лом, 2020-11-20)

#1373

Всеки ден се говори как става все по-зле положениено , та дори и градове ще се затварят , а ние отново да ходим да се бутаме един в друг. Учинеци от класове които до преди седмица бяха присъствено вече също минават на дистанционна форма. А ние.... на едно упр ще сме по 12-15 човека в стая , но за да се стигне до това много от нас трябва да пътуват с градския транспорт (което е едно от най-рисковите места за заразяване) а пък после когато едновременно 4 курса имаме упражненияя в коридорите също ще стане пренаселено , а и повярвайте ми 80-90% от студентите при първа възможност свалят маските. На лекция се събираме по над 100 човека, един да е заразен и при престой на затворено помещение ако се изкашля ще е достатъчно още хора да се разболеят(дори и да е с маска). Как ще се проветряват стаите като навън е студено вече а имаме упражнения от рано сутринта. Аз подписвам тази петиция , защото лично аз,не желая да рискувам да заразя себе си (в последствие и близките си). Здравето е най-важно!

(Кюстендил, 2020-11-21)

#1376

Не желая да се стига до хибридна форма на обучение.

(София, 2020-11-21)

#1378

Не искам да се заразявам с Ковид 19

(гр. Пазарджик, 2020-11-21)

#1388

Взетото решение от ректората, не го намирам за приемливо,,в случая когато положението в страната е толкова зле.

(Бургас, 2020-11-21)

#1392

Подписвам, защото не искам комбинирано обучение, вариантът е или редовно, или дистанционно. Комбинираното обучение просто не е удобно и комфортно за всички студенти.

(Ловеч, 2020-11-21)

#1400

Първо:не желая в най-големия пик ,който тепърва настъпва да ходя и да се тъпча сред хора.
Второ:не желая да губя време и средства да патувам до Пловдив само заради един предмет

(Карлово, 2020-11-21)