Против хибридната форма на обучение в ТУ–София
Коментари
#419
Подписвам, защотоспоред мен трябва да сме присъствено, защото дистанционно имам трудности, които не мога да преодолея и не мисля, че ще е опасно да сме си присъствено, спазвайки мерките за безопасност.(Нови Искър, 2020-11-19)
#421
След като София е на първо място от рисковите градове не виждам смисъл да се застрашава здравето на учащите .(Разград, 2020-11-19)
#423
Подписвам, защото е много неудобно за хората, които сме от други градове и трябва да пътуваме 2 пъти седмично, за да присъстваме само на 4 упражнения през седмицата, както и за хората от София, чийто път е поне 30 минути до университета, в случай че програмата не е направена удобно за хибридно обучение.(Стара Загора, 2020-11-19)
#424
Аз съм против хицридното обучение за момента е най добре да завършим този семестър онлайн(Перник, 2020-11-19)
#426
Подписвам, защото не смятам за удачно предвид ситуацията да се въвежда хибридната форма(Велико Търново, 2020-11-19)
#431
Живея във Варна, и предпочитам да не пътувам всяка седмица за 1 лабораторно упражнение(София, 2020-11-19)
#437
Не желая да се излагам и да излагам на опасност моите колеги(София, 2020-11-19)
#449
Подписвам, защото не виждам логиката да излагаме себе си, близките си, а и други хора на опасност, като досега се провеждаха онлайн упражнения и нямаше проблеми. А и половината ни преподаватели отказват да карат с нас въпреки тази заповед.(Стара Загора, 2020-11-19)
#450
Мисля, че е безсмислено. По-добре да останем само онлайн.(София, 2020-11-19)
#451
Не желая хибридна форма на обучение.(София, 2020-11-19)
#461
Не искам да се заряза с ковид 19(София, 2020-11-19)
#466
Подписвам, защото смятам, че е неразумно да се излагаме на опасност като се струпваме освен в университета и по пътя до него в градския транспорт. Не всеки е със силна имунна система и освен да излага себе си на опасност излага и близките си.(София, 2020-11-19)
#468
Защото животът е по-важен от упражненията!(София, 2020-11-19)
#478
Тази хибридна форма създава много неудобства с транспорта до София. Ще се създаде доста объркване между студентите в кой ден кога какво и как имат, в следствие на което ще има намалена присъственост и пропуснати упражнения който допълнително ще трябва да отработват а това са ненужни рискове. По този начин се увеличава риска от разпространяване на Covid-19.(Пазарджик, 2020-11-19)
#483
Подписвам, защото намирам за нелогично и лекомислено решението да изискват от по-голямата част от студентите, които живеят извън София, да се върнат само заради лабораторните упражнение, които са по един час два пъти в седмицата, докато всичко останало е онлайн. Вече доказахме, че можем да провеждаме лабораторните дистанционно и не виждам защо трябва да се излагаме на допълнителен риск в столицата. Другите университети като УНСС и СУ са изцяло онлайн. Тази хибридна форма е напълно безполезна, вместо да учим от вкъщи, ще трябва да мизерстваме в студентски град. Нека бъдем или изцяло онлайн, или изцяло присъствено.(Шумен, 2020-11-19)
#489
Защото това е пълно безумие, в тотален ущърб на преподавателския състав и на студентите и е безсмислено предвид факта, че все пак се знае колко сериозно се вземат присъствените лабораторни упражнения и възможността да се учи отдалечено, която харесва на всички освен на ръководството(Благоевград, 2020-11-19)
#492
Не искам да се заразя!(София, 2020-11-19)
#496
Подписвам, защото твърдо съм против хибридната форма на обучение. Запознах се отблизо с вируса, защото мои близки го преживяха и не пожелавам на никого да изживява ужаса, който те преживяха и, на който близките им бяха подложени. Положението е критично, защото в момента България достигна своята най-висока заболеваемост, до този момент. Повечето хора трябва да пътуваме, което допълнително увеличава риска от заразяване и разпространение на болестта. Смятам решението за неуместно и излагащо живота на много хора на опасност, без дори да се изслуша тяхното мнение. Надявам се да се вземе решение, което на първо място да е в полза на здравето на студентите на "Технически университет"- София.(Ямбол, 2020-11-19)
#497
Така е редно.(Ямбол, 2020-11-19)
#499
Пълна глупост! Или изцяло онлайн или изцяло присъствена форма на обучение. Не мисля че всеки студент има възможност да пътува по този начин (ако няма къде да остане)(Монтана, 2020-11-19)
#501
Не мисля, че заповедта на ректора на ТУ - София е одачна според обстановката в страната.(Криводол, 2020-11-19)
#503
Според мен е глупаво и безсмислено този вариант на обучение.... Защото много колеги няма да имат същата възможност ,да го прилагат по този начин , който е взет със заповед от ректора :)(София, 2020-11-19)
#505
Съгласен!!! И нека да помислят за това че голяма част от упражнениеята вече са взети, а останалите са семинарни и това обезмисля присъствието(София, 2020-11-19)
#513
Не искам да се излагам на допълнителен риск(Берковица, 2020-11-19)
#521
Живея със възрастни родители и не искам да ги излагам на опасност.(Монтана, 2020-11-19)
#526
Не е логично да имаме само упражнения присъствено, или сме онлайн или присъствено. На мен ми се налага да седя цяла седмица в общежитие за 2 дни.(Ловеч, 2020-11-19)
#532
НЕ! На хибридното обучение! Само онлайн! Така ще стават много грешки(София, 2020-11-19)
#534
Моята специалност може да се преподава изцяло онлайн(Свиленград, 2020-11-19)
#538
За да опазя живота и здравето на детето ми и семейството ми в пика на втората вълна на пандемията, което е приоритет за мен, с практическите упражнения ще се навакса в по-подходящ момент!(Благоевград, 2020-11-19)
#541
Подписвам, защото съм против смесеното обучение.(Стара Загора, 2020-11-19)
#543
Защото за мен в момента е най-опасно да се събират групи от много хора в една стая. При положение, че онлайн обучението е възможно, мисля, че ще е най-удачно да процедираме така.(Пирдоп, 2020-11-19)
#546
Не искам да излагам на опастност себе си и колегите си , както свой роднини и преподаватели . Идват студенти от цялата страна и със задължителното отработване на пропуснатите занятия , ще доведе до присъствието на студенти със симптоми общи с тези на Ковид-19 в занятията с цел да не отработват. Това допълнително ще повиши риска от заразяване . Помислете за вашите близки , които вие може да заразите без да подозирате , че сте носител на вируса.(Своге, 2020-11-19)
#551
Подписвам,защото болните и починалите от Ковид се УВЕЛИЧАВАТ!!!Няма да рискувам здравето си за 2лабораторни и да идваме в София-в града който е с най-високо заболяване .Образованието е важно,но здравето е наййй!!!!(Хасково, 2020-11-19)
#559
Подписвам, защото смятам, че това е неразумно решение. За мен е напълно нелогично при 4000+ болни да ни задължават дори и в смесена форма на обучение да се връщаме в университет, а преди половин година при 30+ заразени да затварят абсолютно всичко. Смятам, че живеем в технологично време и учим в специалност и факултет, в който онлайн обучението може да проведе доста качествено, разбира се и преподавателите да положат нужните усилия това да се случи качествено.(Харманли, 2020-11-19)
#566
Не трябва да има присъствени упражнения от 23ти до 28ми ноември.(София, 2020-11-19)
#571
Защото искаме или само онлайн или присъствено, хибридното не работи(Плевен, 2020-11-19)
#572
Подписвам, защото желая образованието ми да бъде пълноценно. Не желая да губя ценно време в онлайн "опити" за провеждане на занятия. Това е последната ми година в университета и ще ми бъде изключително неудобно да се нарека инженер както и да получа своята диплома без необходимите знания.(София, 2020-11-19)
#573
Подписвам се, защото съм на мнение, конкретно за моята специалност и моите дисциплини, че преспокойно могат да се преподават под онлайн форма. Лично аз в момента съм под карантина, защото майка ми е болна от Ковид, и мога да кажа, че вирусът не е шега работа и съществува наистина. Ако се съберем всички отново (50 човека е моята специалнот) в една зала, в която не се отварят прозорци, вероятността да се заразим е висока, защото всеки се прибира в София от родното си място, за да присъства на две лекции и едно упражнение. Лекции и упражнение, защото към този момент имам информация, че по две дисциплини доцентите настояват да са присъствено. Присъствено за ЛЕКЦИИ, които могат да се преподават и онлайн и с които ни заплашват, че ако не присъстваме на тях няма да имаме заверки - били задължителни. НЕСЕРИОЗНО е отношението на абсолютно всички, които са си заслужили някак си мястото в ръководството на университета. Не може да се допусне да се съберем отново всички, само за да се заразим още повече и да ни затворят до второ нареждане - ОТНОВО. Хората на запад спазват мерки и не излизат, а нас искат да ни съберат в епицентъра на заразата, а именно Студентски град. Надявам се да размислят.(Харманли, 2020-11-19)
#575
Имам близки с придружаващи заболявания и не мисля, че е редно да се провеждат занятията “хибридно”Съгласен съм на изцяло онлайн обучение или в краен случай го направете изцяло присъствено и кой до където оцелее
Помислете малко с тези глави и ни оставете онлайн, звучи абсурдно да сме хибридно. Едно и също е като да си ходим и на лекции! Стягайте се 🙏
(с.Гложене, обл.Ловеч, 2020-11-19)
#576
Подписвам , защото тази форма на обучение е изключителна глупост и е крайно неудобно за мен да пътувам 350км за 3 упражнения , едно идване до София ми коства 50лева на идваме , представете ако всяка седмица трябва да пърувам.(Девин, 2020-11-19)
#580
Не смятам за разумно решението за хибридна форма на обучение.(Петрич, 2020-11-19)
#582
Не е безопасно за студентите на ТУ както и техните семейства. Нека това се вземе на предвид за безопасността на хората живущи в България.(Нова Загора, 2020-11-19)
#593
Не е умесно(Правец, 2020-11-19)
#595
Излагането на опастност на по възрастните от семейството(София, 2020-11-19)